» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 145.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 5 van 6  [ 283 berichten ]
Dave
FS Webmaster
 Bericht 
djidee schreef:
Zo'n ProLaser dan zeker?

Zoiets ja.. Alleen minder blauw :x

ZX-driver schreef:
:o Daar mocht je niet inhalen!

Doe ik altijd op dit soort plekken, zeker dit punt..

Snelheid van de voorganger is dan nog zeer laag voor een onoverzichtelijke bocht, makkelijker om dan in te halen dan dat je het op een punt doet waar de snelheid op 75 km/u ligt. Alleen zo'n pennenlikker, daar is dat lastig mee uit te leggen.

Maar jongens jongens jongens... Echt, dat hele rijtje wat achter die trekker zit... Ik zou wel eens een interview willen doen met die lui... Zo van "hallo amoebes wat dachten je er nou zelf van?" .. Ik haal daar in met 50% van het motorvermogen heh (en zoek een radiostationnetje) :roll:

Mr.Cabdriver
Die hard
 Bericht 
Dat begrijp ik ook niet...dezelfde schapen als die alles uit het nieuws voor zoete koek aannemen, de ruitjes hemdjes met spekzolen :[
Waren zeker onderweg naar de caravanstalling :applaus:

Op stukken met een doorgetrokken streep waar massaal 50@80 gereden wordt, zoals tussen Malden en Nijmegen zou eens flink ingegrepen moeten worden....
Daar (eigenlijk overal) zou een minimum snelheid van Vmax moeten worden ingesteld, waarvan het niet nakomen daarvan dubbel zo hard beboet wordt als te hard rijden :kniktja:

shootme
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
:o Daar mocht je niet inhalen!

Waarom niet?
De doorgetrokken streep geldt toch voor de andere weghelft? Waarom heeft zijn weghelft niet een doorgetrokken streep?
Citaat:
Doorgetrokken en onderbroken streep

Ligt er naast een doorgetrokken streep een onderbroken streep? Dan mag u over de strepen rijden als de onderbroken streep aan uw kant ligt.

Verdeelt een onderbroken streep de rijbaan in rijstroken? Dan mag u van rijstrook wisselen en inhalen.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... e-weg.html

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Puntstuk heeft hij het over volgens mij, na de rotonde.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Prima rijtje ingehaald, daar schiet je tenminste wat mee op :thumb:

RRL
Master
 Bericht 
Met alle rust de hele rij voorbij :applaus:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Puntstuk heeft hij het over volgens mij, na de rotonde.

Klopt, dat rijtje was geen probleem!
Je moet wat als iedereen zit te slapen...

flaskk
Master
 Bericht 
Die punt stukjes op rotrondes, zijn echt storend....

ZX-driver
Master
 Bericht 
flaskk schreef:
rotrondes

Was dit een bewuste typfout? :lol:

shootme
Master
 Bericht 
Haha nice one

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Als je niet in slaap gesukkeld was dan raak je het wel na dit fillempje.. Succes;
Link

Speedy J
Master
 Bericht 
Uploaden vanaf 5:00 de volgende keer voor die pauperactie voldoet ook wel.

Of wordt je volgende auto een prachtige Mondeo station?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Dat kan niet volgens de uploader omdat je dan die wappie in het begin mist met die grijze Swift en het hele verband met een compleet rustig A32 wegbeeld en dat het dus alleen op een specifiek stuk met maar een autootje of vijf een enorm gekneus wordt veroorzaakt. Dat. Zelf ben ik enorm liefhebber van Mondeo stations. Al helemaal als de achterkant geblindeerd is, zo geil. Ik had er dan ook gewoon achter blijven zitten. Kalm an. O:)

A4
Master
 Bericht 
Vind het nog wel netjes uitgevoerd ook, die actie op 5:00. Achterlijke invoeghulp debielen. Begint naast traagrijden mijn grootste ergernis op de weg te worden.

TAZ.
Master
 Bericht 
Dave schreef:
fillempje

'T was dat ik vrij was die dag.
Anders was de kans groot geweest dat ik mezelf ergens in het filmpje had terug gezien.
:lol:

Viper®
Master
 Bericht 

Hey zo rijd ik ook altijd :D

Op de A15 heb je ook een enorm lange invoeg/uitvoegstrook richting een tankstation.

Ik moet altijd tanken en ga er dan af... maar op het laatste moment bedenk ik me altijd want tanken kan ik beter thuis doen, dus dan voeg ik weer in O:)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
TAZ. schreef:
dat ik mezelf ergens in het filmpje had terug gezien.

of Sander :o :nah:
Viper® schreef:
want tanken kan ik beter thuis doen

:lol:

Blaataap
Master
 Bericht 

Je hebt wel echt een aardappel als cam zeg :lol: Ik zag die actie van je op 5:00 wel aankomen eigenlijk. Dacht ook dat je anders nooit van die Focus voor je af zou komen. Die had echt een grondige hekel aan de rechterrijstrook.

Feitelijk
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Vind het nog wel netjes uitgevoerd ook, die actie op 5:00.

Ook het direct naar links doorschieten?

keokiracer
Master
 Bericht 
*kijkt video met geluid aan*
...
*is benieuwd hoe lang het duurt voor Dave een auteursrechtenclaim krijgt*

A4
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Ook het direct naar links doorschieten?

Dat had niet gehoeven opzich :wink:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
In het midden had beter geweest ja. Toch ruimte zat, niemand anders die van het asfalt gebruik kan maken :fp:

Viper®
Master
 Bericht 

keokiracer schreef:
*is benieuwd hoe lang het duurt voor Dave een auteursrechtenclaim krijgt*

Afbeelding

:roll:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Dave schreef:
of Sander :o :nah:

:schudnee: Sander rijdt in een Mondeo, niet een Focus. En niet op die tijd. En niet links O:)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Is dit een Focus? Ook prima. Geen verstand van.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
:lol: :applaus:

Speedy J
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Is dit een Focus?

:nah: :oops: :lol:

djidee
Master
 Bericht 
Mondeo, Chefke rijdt daar toch ook in? Sander rijdt wel redelijk door :kniktja:

Maar dit is een Focus idd, muesli diesel, of zo'n 1.0 3cilinder

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=3-svv-54 77kW diesel (=105 wopping pk's)... Ja de kwaliteit op Youtube kan beter.. Weet niet hoe. Wordt eens tijd voor wat anders weeral wellicht gewoon. :roll:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Link

Link

Die laatste? Je zou zeggen een lesauto.. Maar een Polo? Met extra zijspiegels zonder trekhaak en drie binnenspiegels? Vaag. [..] Einde verhaal. Wat een dag.. Jongejongejonge.

Vroeg op
Master
 Bericht 
A32 vandaag ook nog geweest. Hoe laat reed je daar?

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Dave schreef:
gewoon handig

Waarom wist ik dat je dat ging doen :lol: :P

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
Hoe laat reed je daar?

Ik schat rond 14:19.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Nee A32 niet geweest (f)

JohnnyDuijvis
Respect
 Bericht 

Ik mis de GPS snelheid in beeld :( Welke snelheid werd bijvoorbeeld op 0:05 van het laatste filmpje gereden door de bestuurder van deze auto? Het lijkt erop dat stelselmatig FAS +40 km/u gereden wordt op de snelwegen 8)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Daar lijkt het wel op ja. Misschien kan ik de bestuurder eens overtuigen over te stappen naar een andere dashcam :lol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Link

Yoga zei iemand toch? :duh:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Dave schreef:
eennn laat het gaan

Raymond zo te zien.

flaskk
Master
 Bericht 
Nee die heeft 2 pijpjes.

Door je dashcam heb ik steeds het idee dat ergens in oost Duitsland rondtuft :)

keokiracer
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Yoga zei iemand toch?

Waarom flitst diegene achter je (als je al naast de vrachtwaggel zit) met zn lichten?

A4
Master
 Bericht 
Je had inhaalhulp verwacht, of wat?
Tis niet helemaal fijn meegedacht, oké, maar je rijd jezelf ook wel een beetje klem.

BMW-gek
Master
 Bericht 
:thumb_d: Audi :thumb_d:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
keokiracer schreef:
Waarom flitst diegene achter je (als je al naast de vrachtwaggel zit) met zn lichten?

Om aan te geven dat ie ook een debiel is. Denk ik. Doet namelijk precies hetzelfde bij dat bestelbusje en blijft daarna zinloos in het midden rijden.
A4 schreef:
maar je rijdt jezelf ook wel een beetje klem.

Dus voortaan maar gewoon op de meest linker baan blijven rijden zoals iedereen? Of in het midden? Wat inhaalhulp, die andere lui hebben inhaalhulp nodig. Dit is geen inhalen, dit is 'gewoon maar wat doen'. :roll:

Ik moest al remmen omdat die BMW te traag langszij kwam, komt die Audi er vrolijk ook nog eens bij ;(

djidee
Master
 Bericht 
De actie van de Audi had ik in elk geval nooit gedaan. Op dat moment opschuiven, met iemand op de plek van Dave op de rechterrijstrook is vragen om een probleem. Daar waar Dave wel spiegelt en anticipeert, doet 95% dat niet op de A28 daar. Of die blijft inderdaad middenstrook hangen, met een hoop ruimte op rechts als gevolg :fp:

A4
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ik moest al remmen omdat die BMW te traag langszij kwam, komt die Audi er vrolijk ook nog eens bij

Zoals ik al zei; handig is het allemaal niet. Alleen vind ik dat je het deels aan jezelf te danken hebt, mag ik dat vinden? Is een vrij land toch verder?
Het lijkt erg rustig op de weg, dus je had in dit specifieke gevak prima even op de middelste rijstrook kunnen blijven rijden ja. Was je niemand mee tot last geweest en dan had je je niet klem gereden.
Enerzijds slecht meegedacht van de BMW en Audi, anderzijds had je het simpel kunnen voorkomen.
En over dat halfbakken inhalen gesproken waar je die Audi van beschuldigd, zelf haal je ook met een halve km/u snelheidsverschil in aan het begin van t filmpje.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Klopt, zit ik niemand mee in de weg. Maargoed prima, vanaf nu blijf ik lekker links kampen zoals de rest van Nederland. Can't beat them, join them.

pevo
Master
 Bericht 
Ga wel mee met A4, je gaat zelf achter die vrachtwaggel hangen en daarna invoeghulp eisen, die krijg je niet en ga je over de zeik :loco:

Geduld man, tel een keer tot tien en ga verder dat opgefokte gedrag altijd (f)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ik snap er niets van. Ik moet in het midden blijven rijden want anders kan ik misschien wel eens ingesloten worden. Ben ik op het verkeerde forum belandt?

Als het nou 20 meter is zou ik zeggen ja maar we hebben het hier over een halve kilometer ofzo :-?

Zo denkt 95% van Nederland dus, nou, zijn we mooi klaar mee.

djidee
Master
 Bericht 
En daarom plakken we ook massaal links, en zijn we ook niet meer gewend aan anticiperen...

En helaas, waar dat vroeger in Duitsland nog wel goed ging, is het daar ook steeds meer van dit gedrag... Kansloos

http://www.der-postillon.com/2015/02/sensation-autobahnfahrer-entdeckt.html?m=1

WimLex
Master
 Bericht 
djidee schreef:
De actie van de Audi had ik in elk geval nooit gedaan. Op dat moment opschuiven, met iemand op de plek van Dave op de rechterrijstrook is vragen om een probleem.

95% is het denken verleerd :thumb_d:

Pagina 5 van 6 [ 283 berichten ]