» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 625.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 6 van 6  [ 283 berichten ]
WimLex
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Alleen vind ik dat je het deels aan jezelf te danken hebt, mag ik dat vinden? Is een vrij land toch verder?
Het lijkt erg rustig op de weg, dus je had in dit specifieke gevak prima even op de middelste rijstrook kunnen blijven rijden ja.

Wat een rare manier van denken :huh:
Helaas is dat idd hoe 95% van de autorijders "denkt", maar goed, linksplakkers worden hier in nederland met rust gelaten, de rechts inhalers daarentegen worden tot in het graf vervolgt.

WimLex
Master
 Bericht 
djidee schreef:
En helaas, waar dat vroeger in Duitsland nog wel goed ging, is het daar ook steeds meer van dit gedrag... Kansloos

Er is daar idd ook een verandering bezig qua autorijden, en het gaat daar nog eens flink mis, invoegen met 60 en dan met die snelheid blijven rijden :fp:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ik snap er niets van. Ik moet in het midden blijven rijden want anders kan ik misschien wel eens ingesloten worden. Ben ik op het verkeerde forum belandt?
Ik ben het met je eens. Je houdt netjes rechts, ik zou hetzelfde doen. Alleen zou ik waarschijnlijk gas bijgegeven hebben voordat ik klemgereden werd. Want dat die BMW en Audi weer lekker totaal niet meedenken is wel duidelijk. Vreselijk irritant, niet-nadenkende klemrijders terwijl er ruimte zat is.

A4
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ben ik op het verkeerde forum beland?

Nee dat ben je niet, je zit op hetzelfde forum waar invoeghulp zo ongeveer een doodzonde is (en terecht). Jij vraagt hier een soort verkapte inhaalhulp. Je bent tenslotte pissig dat de rest niet een strookje opschuift, maar jou klemrijdt.
Jij bent degene die een bijzondere verrichting gaat doen, daar hoeft de rest vd wereld niet perse rekening mee te houden.
Dat het mooi, makkelijk, handig en leuk was geweest zijn we het over eens, maar je reactie is wat overtrokken naar mijn mening.

keokiracer
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
de rechts inhalers daarentegen worden tot in het graf vervolgd.

En dan te bedenken dat Dave niet eens rechts inhaalt maar gewoon rechts rijdt.

WimLex
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
En dan te bedenken dat Dave niet eens rechts inhaalt maar gewoon rechts rijdt.

ik had het ook niet over dave, maar sprak in het algemeen ;)

Karbargenbok
Master
 Bericht 
Ik snap die Audi ook niet helemaal. In het begin lijkt hij die BMW nog in te halen maar dan prakt hij de kar ineens op vijf meter erachter. Kan me de ergernis wel een beetje voorstellen. Over de wijze van uiting van frustratie doe ik even geen uitspraak ;)

pevo
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ik snap er niets van. Ik moet in het midden blijven rijden want anders kan ik misschien wel eens ingesloten worden. Ben ik op het verkeerde forum belandt?

Als het nou 20 meter is zou ik zeggen ja maar we hebben het hier over een halve kilometer ofzo :-?

Zo denkt 95% van Nederland dus, nou, zijn we mooi klaar mee

Ik snap niet zo goed waar je je zo druk om maakt, je moet even je rem aantikken en verliest een paar seconden omdat jij zelf een inschattingsfout hebt gemaakt i.c.m. een andere bestuurder die een beetje vreemd terugkomt naar de middenbaan. Lekker toeteren en een flink partijtje tieren in de auto, nou geweldig!

Je gaat keurig rechts rijden waar het kan, niks mis mee zo hoort het, maar je laat jezelf klem rijden.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Ik snap Dave wel hoor. Kutactie van die Audi, nergens voor nodig. Zelf had ik het trouwens voorkomen door wél rechts te rijden, maar dan even het gaspedaal aantikken als je merkt dat je met zo'n anus te maken hebt die je klem gaat rijden.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
A4 schreef:
Jij bent degene die een bijzondere verrichting gaat doen, daar hoeft de rest vd wereld niet perse rekening mee te houden.

Gelul.. Jij zegt gebruik de rechter rijstrook niet want anders loop je de kans klem gereden te worden, gaat toch nergens over man. Laat dat asfalt maar liggen rechts anders moet je straks 'inhaalhulp' vragen. Alleen het woord al :loco: ... Ik had 130 op de cruise, je bent gewoon een paardenlul als je mij onnodig 40 km/u laat afremmen als je besluit met 3 km/u verschil naast me te gaan lopen hangen. Die Audi al helemaal, komt van de meest linker baan gaat dan zitten 'slipstreamen' om vervolgens voorbij die BMW te kruipen.

Weet je wat ik doe als ik zoiets als dit zie ontstaan? Dan laat ik ruimte door te remmen of ik druk het gas juist even bij. Zo hoort het ook.

Maargoed, het was een wijf in die Audi dus ik denk laat maar zitten allemaal, geen beginnen aan.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Of eerder naar links. Ik rij meestal op cc als het niet zo druk is, en dan is het een leuke 'sport' om door te komen zonder van de cc af te gaan. Dus moet je wat eerder naar links, als je kunt inschatten dat zo'n hork je anders vast gaat rijden.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Eens met Dave, dit is gewoon andere bestuurders naaien. Deden ze in Dld ook al steeds. Komen ze met 180 aanrijden om af te remmen voor een auto voor ze om precies zoals die Audi te gaan rijden.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Zo'n paardenpik had ik van de week ook nog. Dus ik stamp daarna het gas in en knal er voorbij. Kijkt ie me ook nog heel vragend aan waarom ik zo pissig ben?

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Ik denk eigenlijk dat ik hem met uitgebreid knipperen gewoon na die beamer naar links had gepleurd... Optyfen met dat kutgedrag :boos:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Zo'n paardenpik had ik van de week ook nog. Dus ik stamp daarna het gas

Twee van die cadeautjes van de week. Op de bumper hangen en als ik dan na het inhalen naar rechts ga heeeeeel langzaam inlopen zodat ik een minuut later 'vastloop' achter een vrachtwagen.

Dan is de derde versnelling een welkome afwisseling O:)

A4
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
Dus moet je wat eerder naar links, als je kunt inschatten dat zo'n hork je anders vast gaat rijden

Ah, iemand die het snapt. Toch nog.
Begrijp echt niet hoe je je zo vast kunt laten rijden, maar goed...

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ik blijf voortaan stoïcijns meest links rijden met 130 op de cruise net zoals de rest van de A4 Nederlanders. Wel of geen opdoemende BMW lampen in mn spiegels. Veel beter. "Anders wordt je misschien wel vastgereden" :fp:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Laat je nu niet beïnvloeden door die paar mensen hier die menen dat jij iets fout deed.

neurder
Die hard
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Laat je nu niet beïnvloeden door die paar mensen hier die menen dat jij iets fout deed.

Helemaal eens... Had vanavond ook weer een auto die zoals jij omschrijft "stoïcijns links rijden" terwijl er rechts een leegte was. Zelf nog geprobeerd de auto naar rechts te krijgen door voor hem op de linkerbaan te rijden en knipperlicht naar rechts uit te doen. Uiteindelijk komen de stoere boys voorbij met het idee dat ze niets fout deden, dom paupervolk :fp: ;(

Ton.
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Dan is de derde versnelling een welkome afwisseling

Ik doe dat lekker in de vijf, op koppel...Afbeelding ;)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Afbeelding

djidee
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ik blijf voortaan stoïcijns meest links rijden met 130 op de cruise net zoals de rest van de A4 Nederlanders. Wel of geen opdoemende BMW lampen in mn spiegels. Veel beter. "Anders wordt je misschien wel vastgereden

Ja, flikker op, gewoon rechts rijden of doorrijden :nah: :[

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Yoga djidee, yoga

Feitelijk
Master
 Bericht 
Link

A4
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
paar mensen hier die menen dat jij iets fout deed.

Ik zeg nergens dat Dave iets 'fout' deed, enkel dat ie het klemrijden had kunnen voorkomen.
Door vervolgens te stellen "nou dan blijf ik wel met 130 links rijden" geeft alleen maar aan dat ie het punt niet snapt.
Ik rij op de snelweg altijd wel FAS +40 a 50 maar laat me echt niet klemrijden. Gewoon anticiperen. En datbetekent idd dat ik me niet zogenaamd netjes achter een vrachtwagen op de rechterstrook nestel wanneer dat niet hoeft.

Maar goed, we komen dr niet uit hier.
:koffie:

djidee
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Yoga djidee, yoga

Jemig, zal volgende keer de knipoog er nog bij zetten... Dacht dat jij je meter wel op orde had...

Afbeelding

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Begrijp echt niet hoe je je zo vast kunt laten rijden, maar goed...
Ik wel. Vaak genoeg van die klojo's die met voldoende vaart aan komen, dan kun je rechts blijven, rollen zij je voorbij en ga je achter ze naar links. Maar dan moeten ze niet die poot van het gas halen als ze praktisch naast je rijden. Want dan kun je er dus weinig aan doen.

Mighty Mouse
Pro
 Bericht 

Feitelijk schreef:
Link

Ik herken de stem van neef Eric.

zadkine
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Maar dan moeten ze niet die poot van het gas halen als ze praktisch naast je rijden. Want dan kun je er dus weinig aan doen.

Op dat moment als rechtsrijdende gas geven en hem er (vlak?) voor zetten, iets sneller rijdend dan de potoentiele klemrijder.Als die klemrijder ook gas geeft, ja die lui zijn er, dan direct je gas weer los laten en kun je achter hem naar links.

En ja , ik heb van die lui gehad die met ++2 km me voorbij willen...volgende vrachtwaggel geef ik even gas en na die vrachtwaggel weer naar rechts, kruipen ze weer nader. Na 2 keer zoiets herhalen blijken ze vaak ineens wel gas te kunnen geven om er vlot voorbij te komen.

plankie
Master
 Bericht 
Dat herken ik. Zwaar irri dat soort inhalers. Zeker als ze al >2 km schuin achter je hangen.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ik zo van neeeeeeeee... Dit meen je niet!? Zag 70 op mn teller.. Had net de auto door de wasstraat gehaald :fp:

Link

Was ook niet gemeend O:) :lol:

Citaat:
laser fl in emmeloord op de randweg thv tankstation

zo had ik em niet gemeld maar vooruit :wink: (daar was de zwabberbeweging op het end van dit filmpje ook voor, zocht een plek om te stoppen).

Helaas kon ik geen reportage doen, geen tijd om met de polies te praten en de ongelukkige persoon in dat busje.

Tags; kassalocatie, oplichters, graaiers, klaplopers.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Nou ja, gelukkig had jij geluk dit maal! :thumb:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
geluk dwing je af O:)

Pagina 6 van 6 [ 283 berichten ]