» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 55.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 3  [ 126 berichten ]
vindsapvies
Respect
 Bericht 

Link

nou ja,
ik twijfel nou wel een beetje aan mezelf.
drukte ik nou door of drukte die trucker door?

en waarom werd die pool in z'n audi nou boos op mij? :lol:

waarom wilde die trucker eigenlijk een baan opschuiven? was nog kilometers 3baans :huh:

Gaiajohan
Master
 Bericht 

De trucker had de ruimte niet, dus vind ik dat de trucker doordrukte.
Die Pool in de Audi wilde de afslag hebben volgens mij.. Trucker wilde misschien opschuiven voor invoegend verkeer?

Bramdaman
Master
 Bericht 
Die Audi Pool wordt boos omdat jij de 1e strook op komt (0:08)

vindsapvies
Respect
 Bericht 

Bramdaman schreef:
Die Audi Pool wordt boos omdat jij de 1e strook op komt (0:08)

ik moest wel een beetje op't krijt rijden anders was't raak geweest :lol:

R
Master
 Bericht 
Trucker had geen enkele reden. Pool wilde de afslag hebben, als je het snel door zou hebben en niemand achter je, had je kunnen anticiperen. Kan toch ook zijn dat die Pool gewoon niet blij was dat je naar links ging op 0,08 i.p.v. remmen.

Ik had de gok met die tigtonner trouwens niet genomen.

vindsapvies
Respect
 Bericht 

R schreef:

hehe dat ben ik met je eens, in de ho-ijzers gaan had minder risicovol geweest.
maar omdat ie zo bleef hangen met z'n knipper aan dacht ik "okay die gaat nadat ik gepasseerd ben een baan opschuiven"

ben wel van mening dat die pool beter een braketest bij die trucker had uitgehaald ipv mij als hij schoolmeester wilde spelen.... of mischien had ie zich vergist van afslag, kan ook nog. O:)

Fpsdoug
Master
 Bericht 
vindsapvies schreef:
in de ho-ijzers gaan had minder risicovol geweest.

En beter voor de sfeer in de auto :lol:

HypHyper
Master
 Bericht 
Ik had geremd voor het algemeen belang.
Slaat de titel trouwens middels zelfspot op jezelf? :) Zo'n puinhoop was dit niet.

vindsapvies
Respect
 Bericht 

HypHyper schreef:
Slaat de titel trouwens middels zelfspot op jezelf?

inderdaad. :P

want als ik beter (verkeers)inzicht ontwikkel, kan ik deze situatie voorkomen,
door idd te remmen

twas gewoon niet slim van me stug door te rijden, stel het was raak, had je gewonden, auto total loss, file en een vracht die niet op tijd aankwam.

defensiever rijden had in deze veel ergernis kunnen schelen hehehe
ik moet er beter op anticiperen dat het bij truckers vaak "knipper aan en gaan" is...

Hans01
Pro
 Bericht 

vindsapvies schreef:
het bij truckers vaak "knipper aan en gaan" is

Maar dat doen die truckers steeds vaker onder het mom van ik ben groter en zwaarder en ze gaan maar opzij. Dat kan tenslotte ook niet. Zoals gewoonlijk heeft het allemaal weer met tolerant gedrag te maken ten opzichte van elkaar.

dikkydik
Master
 Bericht 
Hans01 schreef:
Zoals gewoonlijk heeft het allemaal weer met tolerant gedrag te maken ten opzichte van elkaar.

Helemaal niet, het heeft slechts te maken met iemand die zich niet aan art. 54 RVV wenst te houden.

vindsapvies schreef:
drukte ik nou door of drukte die trucker door?

Trucker hoort het overige verkeer gewoon voor te laten gaan.

zerty
Master
 Bericht 
R schreef:

Ik had gas bijgegeven. :kniktja:
vindsapvies schreef:
twas gewoon niet slim van me stug door te rijden, stel het was raak, had je gewonden, auto total loss, file en een vracht die niet op tijd aankwam.

Doe even normaal, die eikel in die truck zet zijn knipperlicht aan en denkt dat iedereen dan maar op de rem moet gaan. :thumb_d:
Hij brengt daardoor andere mensen in gevaar. :boos:

Gewoon dat filmpje naar zijn baas sturen en vragen of het normaal is dat zijn chauffeurs mensen van de weg duwen. :[

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
zerty schreef:
Gewoon dat filmpje naar zijn baas sturen en vragen of het normaal is dat zijn chauffeurs mensen van de weg duwen. :[

http://bgmc.be/bgmc/index.php/hoofdpagina/index/60

info@bgmc.be

O:)

ZX-driver
Master
 Bericht 
:o

zerty
Master
 Bericht 
Arno schreef:

Maar dat ga ik niet doen, dat moet TS zelf maar beslissen. :wink:

JeffreyM
Master
 Bericht 
zerty schreef:
Maar dat ga ik niet doen, dat moet TS zelf maar beslissen.

Je kan een mail sturen, onder het mom van: ik kwam die van u tegen op YT O:) O:) :devil:

zerty
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Je kan een mail sturen, onder het mom van: ik kwam die van u tegen op YT O:)

Ik zelf ook zoiets vergelijkbaars gehad met een Belse k*tchauffeur.
Die reed hier in NL door een dorpje met allemaal drempels, en natuurlijk staan er van die irritante stippellijntjes langs de stoepranden.....
Die idioot meende dus dat hij midden over de weg moest rijden.
Dus ik toeter gewoon normaal 2 keer 1sec., die mongool begint me toch te flippen :loco: :loco: Begint allemaal rotzooi uit zijn raam te smijten. :huh:
Maar die halve zool heeft toen de hele weg van Altweerterheide tot in Bels met 60km/u op het midden van de weg gereden. Toen we op een bredere 2baansweg kwamen ging ik hem inhalen. Toen duwde die l*l me bijna van de weg. :boos: Ik had vriendin en kind bij me...
Maar dat maakt niet uit voor belse vrachtwagenchauffeurs.Een paar doden meer of minder valt toch niet op in dat land.
En om de reacties van NL tegen BE voor te zijn, ik reed toen in de wagen van schoonvader, die woonde toen in BE, dus ik had een BE kentekenplaat.

Maar ik haalde hem dus toch in, ondanks zijn afsnijd manoeuvre.
En toen bleek wel dat hij goede remmen had op zijn truck. O:)
Ook vond hij het nodig om op klaarlichte dag een maglite in zijn hand te hebben? Misschien om zijn rijbewijs te zoeken?
Maar om een lang verhaal kort te maken.
Ik heb de baas van hem via zijn telf. nog gesproken en die vond dat allemaal normaal.
Ook hadden ze geluk dat het politiebureau daar in Bocholt op zaterdag. dicht was.....
Ook had die chauffeur geluk dat ik niet in mijn eigen auto reed, in die tijd reed ik zelf rond met een momentsleutel(1m lang) langs mijn stoel. Dan heb je weinig aan een maglite van 30cm. :[
Het probleem was dat er toen nog geen dashcam bestond, hij op NL grond niks strafbaars heeft gedaan en de enige getuige mijn vriendin was. Daar kan je volgens mij weinig mee...
Maar mijn punt is, een knipperlicht is geen ikhebvoorrangslamp. 8)

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Bocholt... Kom daar de laatste tijd zo af en toe.... ;-)

Fpsdoug
Master
 Bericht 
@zerty

Goed verhaal, lekker lang. (hoezé voor dashcams)

Superkoerier!
Master
 Bericht 
Melden bij BGMC inderdaad.
Remmen zou ook mijn advies zijn.
En die mool in die Audi mag wat mij betreft ook het zuur krijgen.

RRL
Master
 Bericht 
zerty schreef:
Ik had gas bijgegeven. :kniktja:

Als ik het goed zag rijdt TS in een C1/107/Aygo, dan heeft gas bijgeven weinig nut :[

JeffreyM
Master
 Bericht 
*Proest* :lol: :lol: :lol:

*Maakt beeld scherm droog*

dikkydik
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Als ik het goed zag rijdt TS in een C1/107/Aygo, dan heeft gas bijgeven weinig nut

en de remmen houden ook al niet over. :lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:

Je kan een mail sturen, onder het mom van: ik kwam die van u tegen op YT

Dat moet je pas doen nadat je al een flink eind gevorderd bent in de onderhandelingen voor een beste order.

"U biedt echt een goede deal maar ik kwam dit filmpje op YT tegen van een van uw chauffeurs, dat kan echt niet. Helaas kan ik onze deal niet door laten gaan."

JeffreyM
Master
 Bericht 
:lol:

Boralis
Master
 Bericht 

Hans01 schreef:
Maar dat doen die truckers steeds vaker onder het mom van ik ben groter en zwaarder en ze gaan maar opzij. Dat kan tenslotte ook niet. Zoals gewoonlijk heeft het allemaal weer met tolerant gedrag te maken ten opzichte van elkaar.

Tolerantie t.o.v. vrachtwagens is bij mij door dit soort gedrag en het algehele inhaalgedrag gewoon 0.

Verder geen twijfel mogelijk: hij zit gewoon fout. Bij mij krijgen ze alleen nog maar ruimte bij invoegen en splitsing van wegen. Inhalen is gewoon afgelopen, met dank aan de beroepsgroep als geheel. Of er moet wel iets heel langszaams voor rijden, niet voor een paar km/u verschil en ook niet als ik die ruimte wel heb.

Kees_B
Pro
 Bericht 
Precies zoiets ook eens gehad. Toen helaas al m'n passagiers boos op me, omdat ik moest remmen volgens hun :nono:

vindsapvies
Respect
 Bericht 

mailtje zaterdag gestuurd , nog geen reactie :P

TommyGun
Master
 Bericht 
R schreef:

Idem, sowieso geef ik truckers altijd wel de ruimte. Gun ze het meer dan de gemiddelde automobilist wat dat betreft.

JeffreyM
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Idem, sowieso geef ik truckers altijd wel de ruimte. Gun ze het meer dan de gemiddelde automobilist wat dat betreft.

+1

Pietert
Master
 Bericht 
Als je jezelf elke dag over de A15 moet worstelen, verandert die mening ook een beetje, moet ik zeggen ;)

Superkoerier!
Master
 Bericht 
Vanochtend op de A44 bijna gesandwiched tegen de vangrail door een Sprinter + autoambulance combi van een sloperij uit de Bollenstreek.
Chauffeur was bezig met de telefoon. :x

ZX-driver
Master
 Bericht 
Superkoerier! schreef:
van een sloperij uit de Bollenstreek.

Had hij wel direct je auto naar het juiste adres kunnen brengen, mocht het fout gegaan zijn...

Feitelijk schreef:
"U biedt echt een goede deal maar ik kwam dit filmpje op YT tegen van een van uw chauffeurs, dat kan echt niet. Helaas kan ik onze deal niet door laten gaan."

Ik begin ineens te begrijpen waarom 'onze' bestelauto geen bedrijfsreclame heeft! :lol:

zerty
Master
 Bericht 
vindsapvies schreef:
mailtje zaterdag gestuurd , nog geen reactie :P

Was te verwachten, daarom ook mijn verhaal :roll: die baas gaf de chauffeur ook gelijk. :fp:
TommyGun schreef:

Wat is het verschil? Als die trucker in zijn personenauto hetzelfde doet keur je het ook niet goed.

vindsapvies
Respect
 Bericht 

Link

:roll:

zadkine
Master
 Bericht 
Je mag hier zelf eigenlijk wel beter op je rijstrook blijven in de bocht. Als er iemand (vlak) achter die suv reed had je hem behoorlijk afgesneden.

vindsapvies
Respect
 Bericht 

zadkine schreef:
Je mag hier zelf eigenlijk wel beter op je rijstrook blijven in de bocht

sorry klopt,

ik had hier de mogelijkheid de ideale lijn te rijden omdat er niks achter de SUV zat, maar je hebt een goed punt, ik moet netjes binnen de lijnen kleuren :wink:

vindsapvies
Respect
 Bericht 

Link

dan ben je toch ook een jojo

ZX-driver
Master
 Bericht 
En waar was die hond nu? :huh:

plankie
Master
 Bericht 
Die stond vooraan bij de stoplichten op het linkervak voor rechtdoor terwijl ie linksaf wilde en daarom de 'snelle baan' volledig blokkeerde...

CasB
Master
 Bericht 
Stel je voor dat je rechtdoor rijdt om bij de volgende gelegenheid te keren. :fp:

ZX-driver
Master
 Bericht 
plankie schreef:
Die stond vooraan bij de stoplichten op het linkervak voor rechtdoor terwijl ie linksaf wilde en daarom de 'snelle baan' volledig blokkeerde..

Dat had ik gezien, maar ik had ergens ook nog een overstekende viervoeter verwacht! :wink:
Als dat hond als scheldwoord bedoeld was ben ik nu boos! :P

JeffreyM
Master
 Bericht 
CasB schreef:
Stel je voor dat je rechtdoor rijdt om bij de volgende gelegenheid te keren.

Dat kost extra tijd, snap dat dan :fp: :[ :[

plankie
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Als dat hond als scheldwoord bedoeld was ben ik nu boos!

Ja dat was het en boos worden is niet nodig :koffie:

keokiracer
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Als dat hond als scheldwoord bedoeld was ben ik nu boos! :P

Nou, dan zoeken we toch een ander woord? Kuthond? Bitch? O:)

vindsapvies
Respect
 Bericht 

bastaard :P

plankie
Master
 Bericht 
Die heb ik pasgeleden al eens gebruikt... Komt ook wel in aanmerking voor dit topic overigens.

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Ander woord is prima, maar we gaan niet schelden met trouwe viervoeters! :)

Feitelijk
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
met trouwe viervoeters!

Honden hebben poten, geen voeten.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Honden hebben poten, geen voeten.

Zolang men maar met zijn poten van mijn hond afblijft, vind ik het allemaal best! 8)

Pagina 1 van 3 [ 126 berichten ]