» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Pagina 32 van 35  [ 1738 berichten ]
Blaataap
Master
 Bericht 

Wat een "heerlijk" herkenbare filmpjes. Helaas typische verkeerssituaties daar. En dat van die Volvo met die afslag naar de A28 Hoogeveen zie je ook echt achterlijk veel. Het verbaast me nog dat het daar nog geen echt grote klapper heeft opgeleverd.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Het irritante is dat figuren zoals die Volvo bestuurder een hele remgolf met zich mee brengen waardoor je 3km terug al in de remmen moet.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Nee, daarvoor was de intensiteit bij lange na niet genoeg.

Blaataap
Master
 Bericht 

Feitelijk schreef:
Nee, daarvoor was de intensiteit bij lange na niet genoeg.

Wel op de rechterrijstrook. Je hebt kort ervoor een invoeger en het meeste verkeer neemt die afslag naar de A28. Rijdt dus ook meer verkeer op rechts dan op links.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Oh die volvo? Nee, daar was de intensiteit nog veel lager.

Blaataap
Master
 Bericht 

Ik geloof niet dat je de 3km zo letterlijk moet nemen als je nu doet Feit :lol: :lol:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Ik zeg toch ook niet in dat specifieke geval. Het is elke dag weer zo dat ik zo'n 3 tot 4 km voor knooppunt Hoogeveen moet terug remmen naar een km of 80-100 omdat men er op het laatste moment weer tussen wil proppen. Rij je voorbij de afslag dan is de weg bijna altijd geheel vrij.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Dat roep ik al tijden: het is de uitvoeger die de files maakt.

Afbeelding

Afbeelding

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Dat roep ik al tijden: het is de uitvoeger die de files maakt.

Was op de A6 bij Lelystad ook zo, vanaf de Knardijk gingen ze al op de vluchtstrook rijden. En ik er rustig voorbij om daar waar de uitvoeger begon rustig bij het uitvoegende verkeer in te voegen. Was altijd ruimte, nooit gemist.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Weefvlak ten zuiden vande Brienenoord, altijd feest op de rechterstrook (en links parallel). Je zal het maar missen he!

Link

garco
Master
 Bericht 
Die Volvo:
dat is daar iedere dag omdat RWS die uitvoegstrook zo enorm kort gemaakt heeft.

Blaataap
Master
 Bericht 

Zo kort is die uitvoegstrook niet.

garco
Master
 Bericht 
Korter dan wat men verwacht iig.

Blaataap
Master
 Bericht 

Ik denk eigenlijk dat het probleem eerder is dat de uitvoeger pas laat op de bebording verschijnt. IIRC is de eerste keer op de borden 300m voor de uitvoeger. Als je dan naast een trein vrachtwagens zit wil het wel eens vervelend uitpakken :lol:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Lekker handig geparkeerd van de Toyota schuin achter de 5008. Het is dat de auto achter mij ook net weg ging toen ik al uit het vak gedraaid was anders was het aardig lastig geworden daar weg te rijden.
Link

Lekkere plek om te gaan staan. Busje ontnam het zicht wat dus ik schrok best dat er links iemand stond :nah:
Link

Nee..nee...neeeee....*godver* ... *tuuuuuuuuut* :[ :[
Link

Nee...nee...neeeee....*ja godver debiel* *tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut* :[ :[
Link

Nee...nee...neeeeee....goedzo....alsnog tuuuuuuuuuuut O:)
Kon daarna z'n grootlicht hendel goed vinden.
Link

*Ja ik blijf gewoon tüteren naar voorgooiers en dwangknippers.

Duitsers snappen het grootlicht principe nog O:)
Link

zandbak
Master
 Bericht 

Tsja, je kan er redelijk van uitgaan dat hij die vrachtwagen in gaat halen en naar links komt. Even het gas los laten en niets aan de hand.
En anders moet je je auto gewoon vol in zijn auto zetten. :x :x

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Ruimte zat om hem ernaast te zetten en terug te duwen.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Lekkere plek om te gaan staan. Busje ontnam het zicht wat dus ik schrok best dat er links iemand stond :nah:
Tsja, je zit er ook wel wat kort op. Zeker gezien de snelheid en de witte platen voor je. Die duitsers gaan vaak HEEEEEEL hard op de rem als er iets aan de hand is.

Lekker handig geparkeerd van de Toyota schuin achter de 5008. Het is dat de auto achter mij ook net weg ging toen ik al uit het vak gedraaid was anders was het aardig lastig geworden daar weg te rijden.

Zit toch een stuur in je auto? :-? :-? :-?

En algemeen: Je kunt al aan zien komen dat ie hem er voor pleurt. Nee, isj nie goe, maar gebeurt. Zou ietsje meer gaan anticiperen op dit soort klunzen, jij leert het ze echt niet af, ze denken ook nog dat ze in hun recht staan.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Tsja, je zit er ook wel wat kort op

Mja..beetje normale spitsafstand. Hij remde wat en ik liet m'n gas alleen los dus liep wat in. Maar goed...als een busje het zicht ontneemt ga ik meer afstand houden.

Jack.Ryan schreef:
Zit toch een stuur in je auto?

Ja, maar hij stond zo dat de auto er gewoon niet doorheen paste. Hij had serieus 9 auto's klem gezet door daar te parkeren. Als de auto achter mij niet net weg was gereden toen ik net het vak uit gereden was dan had ik ergens over de stoep tussen die bomen en lantaarnpaal gemoeten :lol:

Jack.Ryan schreef:
En algemeen: Je kunt al aan zien komen dat ie hem er voor pleurt. Nee, isj nie goe, maar gebeurt. Zou ietsje meer gaan anticiperen op dit soort klunzen, jij leert het ze echt niet af, ze denken ook nog dat ze in hun recht staan.

Ik vind het gewoon schijtirritant. En soms als je niet afremt dan blijven ze rechts totdat jij erlangs bent, soms laat ik gas los omdat ik verwacht dat ze er wel voor gaan en dan gaan ze er niet voor en heb ik weer voor jan lul afgeremd en soms denk ik echt van flikker op je wacht maar achter mij is een veel groter gat waar je zo tussen kunt.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Jack.Ryan schreef:
Zit toch een stuur in je auto? :-? :-? :-?
Dit is gewoon parkeerwerk met schijt aan de hele wereld.

Blaataap
Master
 Bericht 

Het is ook schijtirritant maar mensen verkeren in de veronderstelling dat ze het recht hebben om in te halen. Dat hebben ze niet, maar dat ga je ze niet afleren in de auto.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Nouja, ze hebben het wel, maar alleen als ze anderen daarbij niet hinderen.

Blaataap
Master
 Bericht 

lacheisleuk schreef:
Nouja, ze hebben het wel, maar alleen als ze anderen daarbij niet hinderen.

Nee, ze hebben het niet. Je hebt enkel verplichtingen. Art. 54 RVV'90 bijvoorbeeld :lol:

basjuh1981
Master
 Bericht 
Nee..nee...neeeee....*godver* ... *tuuuuuuuuut* :[ :[

Had je kunnen verwachten. Het staat immers op de vrachtwagen :[

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Dat busje heeft KA kenteken oftewel defensie voertuig. Zou toch verwachten dat die het wel weten :roll:

Had vanochtend ook weer zo'n figuur. Ik rij half naast z'n aanhanger, hij zet z'n knipper aan en wil zo naar links sturen. Gaat die als ik naast z'n auto rij zitten te gebaren dat ik aan de kant moet :fp:
Bij het wijzen naar m'n spiegel kreeg ik een middelvinger. ja..fijne lui in de wereld :x

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Ik vind het gewoon schijtirritant.

Hee, ik ook hoor! Qudt voorgooiers

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Verkeerde sukkel :[
Link

kssst
Link

Hou even in gedachten dat het op een camera verder weg uitziet dan in werkelijkheid
Link

Of je geeft gewoon gelijk gas
Link

Juist ja..aparte rijstijl
Link

Als je nou richting aangeeft laat ik je er heus wel voor
Link

;(
Link

:dag:
Link

Z'n melding was vast net geannuleerd....
Link

Wat lief dat ie knippert dat ik erlangs mag :lief:
Link

bert65
Master
 Bericht 
Hou even in gedachten dat het op een camera verder weg uitziet dan in werkelijkheid

Dat vond hij ook...

Z'n melding was vast net geannuleerd....

Of een rijopleiding O:)

Raaf
Master
 Bericht 
Juist ja..aparte rijstijl

Zwolle zo te zien.. Je bent daar wel een rijdende chicane.

babsvw
Master
 Bericht 
Volvo met aparte rijstijl is vast met wat anders bezig dan alleem autorijden.

Die Mazda vond duidelijk dat jij invoeghulp moest geven :fp:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Raaf schreef:
Zwolle zo te zien.. Je bent daar wel een rijdende chicane.

Ik rij gewoon 80 en haal auto's in, dat de rest harder wil is niet mijn probleem :lol:
Nu is 80 ook langzaam maar ze flitsen mij daar veel te vaak om harder te gaan :[

babsvw schreef:
Die Mazda vond duidelijk dat jij invoeghulp moest geven

:kniktja: :fp:

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Geen zin om die hele discussie weer aan te zwengelen, maar probeer wat meer te relaxen. Gaat een keer fout.

zandbak
Master
 Bericht 
Dan hebben we gelukkig nog de beelden :[ :[

skipper1978
Respect
 Bericht 
Of je geeft gewoon gelijk gas

Eenmaal op de snelweg kan hij wel vaart maken :fp:
Wanneer leert men het nu eens???
De enige keren dat ik niet met Vmax de snelweg op ga is als er iemand voor me rijdt op de invoegstrook.

darunna
Pro
 Bericht 

Die Mazda :fp:
En die linksplakkers ook echt, zo veeeeel :lol:

Als ze op de linkerbaan remmen, mag je dan nog steeds niet rechts inhalen?

Die Audi op het einde is ook mooi

basjuh1981
Master
 Bericht 
darunna schreef:
Als ze op de linkerbaan remmen, mag je dan nog steeds niet rechts inhalen?

Tuurlijk wel 8)

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Alles mag zolang de plisie het niet ziet O:)

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Dwangknipper :dood: (remde wat laat uit hoop dat die weer terug zou gaan als die zag dat ik wel erg vlot dichtbij kwam, beetje naïef natuurlijk)
Bij het inhalen stak die z'n tong nog uit naar mij :roflol: :fp:
Link

En nog een dwangknipper :dood:
Dat er achter mij zo'n 2.5-3 auto's tot de auto achter mij zit waar die zo tussen kon maakt blijkbaar niet uit, voor mij moet en zal het..
Link

Lekker bezig
Link

Kop staartje, Polo die rechts naast me langs remt kwam erg snel dichtbij vandaar het ver naar links gaan
Link

tüüüüüüüüt
Link

lul...in vervolg niet eens meer proberen er links langs te gaan maar gewoon hoppa er rechts langs :dag:
Link

afstraffer omdat die vond dat ik te dicht voor 'm langs ging. Mag je vinden, was ook vrij krap (doordat die zelf gas bij gaf toen ik snelheid maakte). Maar gebruik je auto niet als wapen.
Link

Was ook wel koning linksplakker
Afbeelding

JeffreyM
Master
 Bericht 
tüüüüüüüüt

Wat een sukkel :roflol:

afstraffer

Ik snap nog steeds niet dat je daar rechts ging inhalen :fp: Met zo weinig ruimte had ik dat never nooit niet gedaan...

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Met zo weinig ruimte had ik dat never nooit niet gedaan...

Dus jij had het ook gedaan :lief:
Hij zat al tijden links te plakken en ik was het eigenlijk wel zat want hij reed +- 122 @ 130. Skoda zat er ook al een tijdje achter dat ie erlangs wilde. Maar goed. Schoolmeester type Roemeen ofzo :nothanks:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
tüüüüüüüüt

toeterde hij nou? wat een mafklapper.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Dave schreef:
toeterde hij nou?

Ja, en heel boos kijken :lief:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Dus jij had het ook gedaan :lief:

Euh...nee.

Hij zat al tijden links te plakken en ik was het eigenlijk wel zat want hij reed +- 122 @ 130. Skoda zat er ook al een tijdje achter dat ie erlangs wilde.

Kan zijn, maar dan op zo'n moment rechts te gaan inhalen :x

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ja, en heel boos kijken :lief:

Bij mij gaat dat andersom.. Als ik claxonneer en daarna boos kijk dan gaan ze de vluchtstrook op en doen ze alsof ze ineens pech hebben :lol:

KanarieVW
Master
 Bericht 
Bij filmpje 1 had je toch al een week geleden kunnen voorspellen dat hij naar links kwam. Als je nou eens je gas loslaat ipv er vol op te gaan staan.
Filmpje 2 nog even het gaatje dicht rijden. Die Volvo past zijn snelheid aan aan links dus als je je gas lost ipv het gaatje dicht rijden kan ook hij in een vloeiende beweging mee.

Wel hebben wel een nieuwe koning Tüter zeg. Doe eens relaxt.

ZX-driver
Master
 Bericht 
afstraffer omdat die vond dat ik te dicht voor 'm langs ging. Mag je vinden, was ook vrij krap (doordat die zelf gas bij gaf toen ik snelheid maakte). Maar gebruik je auto niet als wapen

Die is écht idioot! :o :o

Maar voor de rest, ik twijfel serieus of ik nu naar filmpjes van jou zit te kijken of naar filmpjes waarbij Jeff in jouw auto reed, mensen kinderen, die claxon maakt overuren en je geeft niemand de ruimte! :fp: :fp:

Dus jij had het ook gedaan

Never nooit is de dubbele ontkenning dus bekenning maar daarna staat er nog een keer niet, dus is het altijd niet, dus had Jeff het juist niet zo gedaan! :lol: :lol:

JeffreyM
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Never nooit is de dubbele ontkenning dus bekenning maar daarna staat er nog een keer niet, dus is het altijd niet, dus had Jeff het juist niet zo gedaan! :lol: :lol:

Kijk zx snapt het tenminste, dd :[

zandbak
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Bij filmpje 1 had je toch al een week geleden kunnen voorspellen dat hij naar links kwam. Als je nou eens je gas loslaat ipv er vol op te gaan staan.
Filmpje 2 nog even het gaatje dicht rijden. Die Volvo past zijn snelheid aan aan links dus als je je gas lost ipv het gaatje dicht rijden kan ook hij in een vloeiende beweging mee.

Wel hebben wel een nieuwe koning Tüter zeg. Doe eens relaxt.

Niets meer aan toe te voegen :thumb:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
had je toch al een week geleden kunnen voorspellen dat hij naar links kwam

lekker nederlands he. iedereen doet het fout dus we gaan het maar goed rekenen :loco:

KanarieVW schreef:
nog even het gaatje dicht rijden.

achter mij 2 a 3 auto's ruimte waar die zo tussen kan. waarom in hemelsnaam moet je dan voor me

keokiracer
Master
 Bericht 
Het punt dat hier gemaakt wordt is dat verkeer geven en nemen is en dat het eruit ziet alsof je vooral neemt en weinig geeft.

Pagina 32 van 35 [ 1738 berichten ]