» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 65.4 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 36 van 38  [ 1855 berichten ]
ZX-driver
Master
 Bericht 
Ja fijn joh, flikker 'm d'r lekker voor met 37 km/h op een 80 weg

Rustaaag.... :fp:

Moet je wel doorzetten jongen anders zijn er van die vervelende jochies die gaan lopen vervelend doen omdat je er op deze manier echt gewoon om vraagt

Ik heb het meerdere malen voor je opgenomen, maar echt, wat vind ik dit zielig gedrag zeg... :fp: :fp:
Oké, die actie was niet netjes, maar moet je dan echt blokken en vol op de claxon gaan hangen? Je komt nog een keer iemand tegen die je uit de auto trekt en (zelf invullen...)

Het blijkt dat ik het verkeerd onthouden heb, maar ik dacht toch echt dat je hier rechts moest houden.

Jaaa, dat dacht ik ook! ;)

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Oké, die actie was niet netjes, maar moet je dan echt blokken en vol op de claxon gaan hangen? Je komt nog een keer iemand tegen die je uit de auto trekt en (zelf invullen...)

Zoals ik zei, het was een rode lap :lol:
Druk 'm er dan gewoon in 1x tussen, maar zo half twijfelend 'm er niet tussen durven te zetten zonder richting is gewoon uitlokking :[
Hij vond me alleen maar een homo zover ik kon horen 8)

Exceln00b
Pro
 Bericht 

ZX-driver schreef:
Ik heb het meerdere malen voor je opgenomen, maar echt, wat vind ik dit zielig gedrag zeg... :fp: :fp:

Mwah, ik vond alleen het tüterniveau aan de hoge kant.

Zoals ik zei, het was een rode lap :lol:
Druk 'm er dan gewoon in 1x tussen, maar zo half twijfelend 'm er niet tussen durven te zetten zonder richting is gewoon uitlokking :[
Hij vond me alleen maar een homo zover ik kon horen 8)

Ach, misschien ging zijn gaydar af :lief:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Hij vond me alleen maar een homo zover ik kon horen

:lol: :lol: Audirijder: Heaumeau! DD: nee hoor, ik heb een vriendin!
En jij?

Tsjonge... Je kunt toch wel betere scheldwoorden bedenken? :P

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Nou sorry hoor, het was totaal niet drukkend of wat dan ook bedoeld, ik seinde niet, ik gebaarde niet of wat dan ook. Maar toch kreeg ik een middelvinger in het voorbij gaan :x
Link

Deze meneer was ook wat snel op z'n pikje getrapt, is dat iets Duits ofzo? daarna kon die het gas opeens wel vinden. Net als andere filmpje geen seintje, geen gebaren. Niets..
Link

Irritant scootertuig, busje voor me was er ook wel klaar mee
Link

ff aan de kant, kan ik toch wat makkelijker. Moet ik wel goed kijken als ik weer terug ga :[
Link

Moeilijk hoor invoegen, helemaal als je zelfs de ruimte krijgt én ze knipperen dat je ervoor mag ;(
Link

kan wel 3464395 van dit soort clipjes hier plaatsen van onze beste Duitse buren. Maar ik zal het bij 1 houden. (zie dat ik zelf ook nog wel 1 naar rechts kon)
Link

Spiegelen eikol :duh:
Link

Klein buitje gehad :lol:
Vond tussen de 35 - 50 wel hard genoeg, zag niet zoveel door al het water :x
De 15-20 auto's achter mij vonden mij wel handig als verkenner :[
Link

keokiracer
Master
 Bericht 
Moeilijk hoor invoegen, helemaal als je zelfs de ruimte krijgt én ze knipperen dat je ervoor mag

Hoor ik nou een tweede tüter op 0:22?

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Hoor ik nou een tweede tüter op 0:22?

Ja. Ford achter mij was ook niet zo blij :lol:
Die voegde ook nog in voor de Citroën, die zag ik pas daarna de weg opgaan in slow motion waardoor iedereen achterop vol in de remmen kon. Echt een pareltje.

Blaataap
Master
 Bericht 

is dat iets Duits ofzo

Ja, Duitsers rijden met veel meer tussenruimte dan Nederlanders. Zie je bij Duitsers in Nederland ook. Heel irritant want in Nederland flikkert iedereen dan zijn bak voor die Duitser :lol: Doordat ze meer afstand houden vinden ze het al gauw bumperkleven en asociaal enzo. Een Nederlandse plaat hebben werkt bij sommige Duitsers ook als een rode lap op een stier trouwens. Hetzelfde rijgedrag met Zwitserse platen en ik heb nooit gezeik, met Nederlandse platen altijd wel iemand die debiel moet doen.

RRL
Master
 Bericht 
Is dat jegens Nederlanders of het is sowieso een minderwarigheidscomplex van ze? Ook als je naar andere dashcambeelden van ze kijkt is het altijd schoolmeesteren en een hoop 'dat mag niet' getüter en gesein.

Blaataap schreef:
Zie je bij Duitsers in Nederland ook. Heel irritant want in Nederland flikkert iedereen dan zijn bak voor die Duitser

Een Duitser rechts inhalen is mooi, daarna de auto in het gat voor hem mikken maakt het nog leuker, worden ze helemaal gek :lol:

Blaataap
Master
 Bericht 

RRL schreef:
Is dat jegens Nederlanders of het is sowieso een minderwarigheidscomplex van ze?

Naar Nederlanders toe is het wel wat sterker heb ik het idee. Ik weet niet of het een minderwaardigheidscomplex is. Denk eigenlijk dat het meer ingaat tegen het 'ORDNUNG MUSS SEIN' aspect en dat ze daardoor gewoon even kortstondig op tilt slaan :[ :lol:

KanarieVW
Master
 Bericht 
Als je nou 2x 'commentaar' krijgt in het voorbij gaan zou je dan niet zoiets hebben van, misschien doe ik zelf iets wat hier onwenselijk is?
Als je je NL rijstijl gewoon in DL bent blijven hanteren zal je inderdaad nog wel meer commentaar gekregen hebben.

Exceln00b
Pro
 Bericht 

KanarieVW schreef:
Als je nou 2x 'commentaar' krijgt in het voorbij gaan zou je dan niet zoiets hebben van, misschien doe ik zelf iets wat hier onwenselijk is?
Als je je NL rijstijl gewoon in DL bent blijven hanteren zal je inderdaad nog wel meer commentaar gekregen hebben.

Maar wat doet hij dan? DD heeft natuurlijk de FS filter over al zijn beelden gehaald waardoor die opeens de helft minder content had om te posten, maar wat die post is goed vind ik.

Of hij moet zelf tijdens het voorbijrijden, 'achter de schermen', vol zijn middelvinger opsteken, maar ik vind het niet zo fout wat hij doet. Sterker nog, ik vind hem al vrij vroeg van te voren remmen en afstand houden. Als iemand hem er bij mij zo voor gooit, zal die weten ook dat die zsm op moet tyfen naar rechts. Ik krijg meestal een handje omhoog als verontschuldiging (maar dan zijn dat wel Nederlanders).

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Bij kanarie doe ik alles fout. :lol:
Voor de rest geen commentaar gehad hoor. Ja paar keer gezeik bij rechts inhalen van een rij van linkpartners. Gaan ze lopen seinen. Ja doei donder op van die strook dan

liquid_force
Master
 Bericht 
Bij kanarie doe ik alles fout. :lol:

niet alleen bij Kanarie ... Als ik de manier zie hoe je rijdt en direct op de toeter hangt ... belachelijk!

KanarieVW
Master
 Bericht 
Al beginnen met gas geven voordat ze volledig naar rechts gaan. Daardoor wordt de afstand ineens heel klein. Als Duitsers op de weg ergens een hekel aan hebben is dat het wel. Ze gaan echt wel naar rechts maar ga ze niet 'dwingen' , want dan krijg je dit. Ik zeg niet zozeer dat het heel fout is, maar in DL vinden ze typisch Nederlands rijgedrag nogal storend.

ZX-driver
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Al beginnen met gas geven voordat ze volledig naar rechts gaan. Daardoor wordt de afstand ineens heel klein. Als Duitsers op de weg ergens een hekel aan hebben is dat het wel. Ze gaan echt wel naar rechts maar ga ze niet 'dwingen' , want dan krijg je dit. Ik zeg niet zozeer dat het heel fout is, maar in DL vinden ze typisch Nederlands rijgedrag nogal storend

Ik ben geen Duitser, maar ik vind dat gedrag ook storend.
Laat me even mijn gang gaan en mijn handeling gewoon af maken denk ik dan!
Vooral omdat ik meestal zelf al één van de snellere inhalers ben (meestal 150@130).

RRL
Master
 Bericht 
Scheelt dat het wederzijds is, in NL vind ik Duits rijgedrag ook zeer storend.

Exceln00b
Pro
 Bericht 

KanarieVW schreef:
Al beginnen met gas geven voordat ze volledig naar rechts gaan. Daardoor wordt de afstand ineens heel klein. Als Duitsers op de weg ergens een hekel aan hebben is dat het wel. Ze gaan echt wel naar rechts maar ga ze niet 'dwingen' , want dan krijg je dit. Ik zeg niet zozeer dat het heel fout is, maar in DL vinden ze typisch Nederlands rijgedrag nogal storend.

Of te wel, het valt allemaal wel.mee wat DD deed en Germans being German. Ik geef ook altijd gas, ook als ze niet naar rechts gaan :p

boersma
Master
 Bericht 
Spiegelen eikol

Did claxon hoort die ander niet eens denk ik.
Sowieso hoor je op de snelweg de claxon van een ander voertuig nauwelijks.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Weet niet. Hij is behoorlijk luid :lol:

Okkie68
Master
 Bericht 
Moeilijk hoor invoegen, helemaal als je zelfs de ruimte krijgt én ze knipperen dat je ervoor mag ;(

Klein puntje van aandacht: je onzekere voorganger ziet zowel in de binnenspiegel als in haar (?) linkerbuitenspiegel een Peugeot 307. Mogelijk kon ze daardoor niet goed zien wat er daarachter allemaal gebeurde..

Dat je er dicht op kroop, kan ik goed begrijpen. Je verwacht niet dat er zo ingehouden wordt. Maar probeer de volgende keer iets rechts van haar te blijven in plaats van naar links te kruipen. Zo kan ze in ieder geval nog zien wat er achter jullie gebeurt.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Okkie68 schreef:
Mogelijk kon ze daardoor niet goed zien wat er daarachter allemaal gebeurde..

Stuur je toch wat naar links. Anders zag ik een Focus in m'n spiegels ;)
Een haar idd. Ik gok net het rijbewijs wat mama zat ernaast

Okkie68
Master
 Bericht 
stuur je toch wat naar links.

Dat zou ik ook gedaan hebben, maar then again, ik zou natuurlijk niet zo langzaam opgereden zijn.

Wat ik bedoel is dat je de situatie niet verbeterde door er links dicht achter te kruipen. Het kan zijn dat zij de licht-signalen die jij zag, nieteens gezien heeft omdat jij haar uitzicht blokkeerde.

Anders zag ik een Focus in m'n spiegels

Ah, je snapt dus waarom... ;-)

Een haar idd. Ik gok net het rijbewijs wat mama zat ernaast

Oei... onervaren, onzeker en dan ook nog de verkeerde aanwijzingen vanuit de co-piloot... Paniek in de cockpit!

Nee je deed er goed aan om het vuurtje nog wat op te stoken.. ;-)

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
:applaus:
Link

:applaus: :applaus:
Link

tuter was beetje onnodig :oops:
Link

:roll: zat me al tijdje te ergeren aan deze meneer, heel raar bochten nemen. Plots boven op de rem gaan staan en dan zo de 2e afslag zonder richting willen nemen ;(
:dag:
Link

Deze snapt het ook niet
Link

Jajaja...dat kon makkelijk...aansteller
Link

Hele tijd 80 rijden en als ik begin met inhalen gas geven en autistisch gaan doen.
Link

Feitelijk :dag:
Link

KanarieVW
Master
 Bericht 
Die eerste had ik ook gedaan. Heeft wel lang genoeg geduurd zo te zien. Dan vind ik donker oranje helemaal prima.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Die eerste had ik ook gedaan. Heeft wel lang genoeg geduurd zo te zien. Dan vind ik donker oranje helemaal prima.

Daar doelde ik niet op. Kijk naar de rode auto die iedereen voorbij rijdt en van de strook naar rechts m dr naar links tussen gooit

KanarieVW
Master
 Bericht 
Ooooooh die! Laten we het creatief noemen.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Hele tijd 80 rijden en als ik begin met inhalen gas geven en autistisch gaan doen.

Kleine piempie.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Die eerste: das niet netjes inderdaad!

tuter was beetje onnodig

Zeg dat wel ja!

Hele tijd 80 rijden en als ik begin met inhalen gas geven en autistisch gaan doen

En hij zwaaide op het einde van het filmpje nog wel zo vriendelijk naar de camera!

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
:roll: zat me al tijdje te ergeren aan deze meneer, heel raar bochten nemen. Plots boven op de rem gaan staan en dan zo de 2e afslag zonder richting willen nemen ;(

:thumb:

Blaataap
Master
 Bericht 

Je haalt dan ook niet met een echt snelheidsverschil in. Ja, wat die kneus doet is op zijn zachtst gezegd vreemd te noemen, maar jij kan er ook wat van leren: Meer afstand houden, juiste versnelling inleggen, vol gas geven en blijven geven, mooi snelheidsverschil opbouwen op je eigen rijstrook en dan ben je er al voorbij voordat er in het brein van een dergelijke amoebe een reactie kan komen.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Feitelijk :dag:

jij denkt aan deze?
Link

Tripleren is dan weer niet zo fraai he. :schudnee:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
jij denkt aan deze?

Waarom rij je daar zo langzaam? (45@50???)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Is gewoon de snelheid die goed voelt.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
linker spiegel boven de zijkant van de trailer :lol:
Link

;(
Link

letten we even op..
Link

paniek, eng!
Link

:duh:
Link

:[
Link

zo werkt dat niet :duh:
Link

Feitelijk
Master
 Bericht 
zo werkt dat niet :duh:

Of je houdt even rekening met zijn lengte

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:

of hij neemt gewoon de juiste rijstrook, ding valt echt niet om hoor van zo'n bochtje.

RRL
Master
 Bericht 
linker spiegel boven de zijkant van de trailer

Nais :applaus:
:[

Ik heb hem meerdere keren bekeken, maar kom maar niet echter de reden van het getreuzel van de voorste.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Ik heb hem meerdere keren bekeken, maar kom maar niet echter de reden van het getreuzel van de voorste.

Ik ook niet. Gewoon op de luide claxon hangen en dan rijdt het vaak wel weer O:)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
@getrut, gaat iid erg langzaam :-x

RRL
Master
 Bericht 
luide claxon

Voor een Fransoos zeker luid.

JeffreyM
Master
 Bericht 
;(

Zelfs de tractor ervoor reed harder :roflol: :roflol: :fp:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
of hij neemt gewoon de juiste rijstrook, ding valt echt niet om hoor van zo'n bochtje.
eensch

fb
Master
 Bericht 
of hij neemt gewoon de juiste rijstrook

Dat deed hij toch ook? Netjes richting aangeven voordat hij afslaat. Tja, dat een of andere gladiool rechts gaat inhalen kan hij toch niets aan doen?

Vertel mij eens hoe had het wel gemoeten dan?

bruintje beer
Master
 Bericht 
traaaaaag
Die trekker loopt zelfs nog uit :lol:
die kan echt niet rijden
Die belandt nog wel eens in de sloot 8)
dood aan dit soort mensen
Ja rete-irritant. Wat bezielt zo iemand om links te gaan staan?
Feitelijk schreef:
Dat dus.
fb schreef:
Dat deed hij toch ook?
Ja joh? Ik zie 'm anders op het laatste moment vanaf de linkerrijstrook ineens de afslag nemen en daarbij dwars over de rechterrijstrook knallen.

viffer
Master
 Bericht 
fb schreef:
Vertel mij eens hoe had het wel gemoeten dan?

Op de buitenste strook van de rotonde blijven rijden misschien?

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
fb schreef:
Dat deed hij toch ook? Netjes richting aangeven voordat hij afslaat. Tja, dat een of andere gladiool rechts gaat inhalen kan hij toch niets aan doen?

:roflol: :fp:
Oh je laat wel weer je goede kanten zien hoor....
Ten 1e neem je in zo'n geval de buitenste strook
Ten 2e is het op een rotonde legaal om rechts in te halen, dus als je op de binnenste strook rijdt moet je voorrang geven aan de buitenste strook.

garco
Master
 Bericht 
Je quoot de verkeerde :lol:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
?
Ik quote fb, die moet ik ook hebben :[

garco
Master
 Bericht