» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Pagina 1 van 1  [ 38 berichten ]
Exceln00b
Pro
 Bericht 

Eindelijk eens de moeite genomen om een YT kanaal aan te maken. Dus ik zal te pas en te onpas eens wat shit uploaden.

Link

Eerst die professional die hem lekker naar links tieft, dan toch weer naar rechts gaat maar moeite heeft om op zijn eigen strook te blijven, en daarna mevrouw die bedenkt dat zij links af moet slaan op een provinciale weg. Het beste van haar actie is dat ze ook rechts aan had kunnen houden, om vervolgens aan de andere kant van het viaduct weer in te voegen, dan wel haar weg in Heerhugowaard had kunnen vervolgen, om later weer op de N242 in te voegen (en dat was waarschijnlijk nog sneller ook).

Archiebald
Master
 Bericht 
Zet je filmpjes even tussen

[y]&[/y]
:thumb:

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Dank!

Feitelijk
Master
 Bericht 
Objectief?
Verdrijvingsvlak @ Vmax + 30

Blaataap
Master
 Bericht 

Feitelijk schreef:
Verdrijvingsvlak @ Vmax + 30

Is toch keurig objectief vastgelegd? :lol:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
Eerst die professional die hem lekker naar links tieft, dan toch weer naar rechts gaat

Omdat dat busje + aanhanger een strookje opschuift, kon hij weer terug.

Exceln00b schreef:
(en dat was waarschijnlijk nog sneller ook).

Moet je maar net weten he.

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Dacht ik ook.

Neuh, ik had achter die vrachtwagen kunnen invoegen. Ik verwachtte in eerste instantie dat dat gele hok veel langzamer reed gezien de manoeuvre van die vrachtwagen zodat die al vrij snel naar rechts zou gaan, maar dat viel wel mee/tegen. Wel een risicootje daar, want als ze ergens staan te flitsen, is het wel precies in die bocht :x En vervolgens de afstand verkeerd ingeschat + snelheid van vrachtwagen verkeerd ingeschat = dubieuze uitkomst :x

Ik week eigenlijk uit voor die Peugot op 0:07, die kennelijk naar links kwam terwijl ik naar rechts kwam - my bad. Echter, die vrachtwagen, holy shit :o
Link

Zoals de titel al zegt, dit had ook fout kunnen gaan :oops:
Link

Hmmm, als mensen dit doen tijdens spitsuur snap ik wel waar al die filevorming rond die tunnels vandaan komt. WTF mensen.
Link

Het verhaal gaat dat hij de auto nog steeds niet voorbij is.
Link

No comment
Link

Exceln00b
Pro
 Bericht 

We hoeven niet met 130km/h op die rotonde af te stormen, maar al 70km/h voorbij de blokmarkering is wel het andere uiterste.
Link

Het is dat ik die fietsers niet dwars wilde zitten, anders had ik niet uitgeweken. Hoi DD (f)
Link

Die Audi was wel borderline irritant lang aan het wachten, maar goed, ook ik heb van die momenten. Maar het had een grappig akkefietje kunnen zijn als ik daar vlotter was weggereden :x
Link

Niet zo handig van die Peugot. Ik sloeg het fragment al vroeg op omdat ik echt dacht dat dit fout zou gaan. Ik zou echt alle kleuren van de regenboog stront hebben gesproeid op die motor.
Link

keokiracer
Master
 Bericht 
Citaat:
Lekker vlot uitvoegen

Citaat:
This video contains content from WMG, who has blocked it on copyright grounds.

Kun je verder aub de tekstjes boven het filmpje zetten, nu zit ik elke keer te lezen wat ik net gezien heb :P

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Ja, dat zag ik, maar YT zei dat hij alleen gemute is. Leugenaars. Ik verwijder de radio wel even, maar dan klopt het toerental van de motor niet met de werkelijkheid haha. En ik zal de text idd even erboven zetten.

keokiracer
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
Ik verwijder de radio wel even

Geluid staat er volgens mij nog onder en video is nu ineens wel zichtbaar. Youtube, make up your mind :duh:

Exceln00b schreef:
En ik zal de text idd even erboven zetten.
:hug:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
Het beste van haar actie is dat ze ook rechts aan had kunnen houden, om vervolgens aan de andere kant van het viaduct weer in te voegen, dan wel haar weg in Heerhugowaard had kunnen vervolgen, om later weer op de N242 in te voegen (en dat was waarschijnlijk nog sneller ook)

Misschien was ze er wel niet bekend? Dan wist ze dat niet!

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Ik kon helaas niet naar links, die BMW kwam in eerste instantie veel sneller aan, maar gezien de snelheid waarmee die uiteindelijk langs kwam rijden vond ook hij dit een twijfelachtige situatie.

Wel excuushandje van de professional, maar daar had ik weinig aan gehad als we in de vangrail waren beland.

Link

Dit was geen nette actie van mij. We hadden net nog een pauze gehad en de gehele weg bestaat voor lange stukken rechtdoor. Geen flauw benul dat ik zo snel al die afslag had, terwijl ik net lekker aan mijn inhaalstreaks bezig was. Snel in de spiegels gekeken, even een excuus waarschuwingslampje aangedaan voor die rode Ford. Combinatie van lange stukken rechtdoor eist af en toe zijn tol :slotje:

Link

keokiracer
Master
 Bericht 
Ik heb nu volgens mij al 3x Pools gevloek gehoord :lol:

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Ik spreek 50/50 Nederlands/Pools op een dag :lol:

Exceln00b
Pro
 Bericht 

ZX-driver schreef:
Misschien was ze er wel niet bekend? Dan wist ze dat niet!

En dus halen we gewoon 75% van de snelheid eruit op een provinciale weg :nothanks:

[EDIT]
Momentje, zie dat YT mijn laatste video wat aan het verkloten is. I am on it.

[EDIT 2]
Hij doet het weer

ZX-driver
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
Zoals de titel al zegt, dit had ook fout kunnen gaan

Inderdaad, dat was niet helemaal handig. ;)

ZX-driver
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
En dus halen we gewoon 75% van de snelheid eruit op een provinciale weg

Dat was zeker een gevaarlijke actie, ik doelde er meer op dat jij wel zo makkelijk kon zeggen dat ze rechtdoor had moeten rijden en dan terug, maar dat zij niet wist dat dat kon en sneller was, waardoor ze uit schrik dacht: oow, ik moet hierheen!

Exceln00b
Pro
 Bericht 

ZX-driver schreef:
Dat was zeker een gevaarlijke actie, ik doelde er meer op dat jij wel zo makkelijk kon zeggen dat ze rechtdoor had moeten rijden en dan terug, maar dat zij niet wist dat dat kon en sneller was, waardoor ze uit schrik dacht: oow, ik moet hierheen!

Ik weet wel zeker dat dat het geval was. Nee, je moet het inderdaad net weten, dat is waar :aai:

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Exceln00b schreef:
Wel een risicootje daar, want als ze ergens staan te flitsen, is het wel precies in die bocht :x
Ik heb ze er nog nooit zien staan, en bijna 2 jaar daarlangs gereden.

Exceln00b schreef:
dan wel haar weg in Heerhugowaard had kunnen vervolgen, om later weer op de N242 in te voegen (en dat was waarschijnlijk nog sneller ook).
Dat sowieso niet. Bovenlangs weer naar beneden wellicht wel, maar door hhw? No way.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
Die Audi was wel borderline irritant lang aan het wachten, maar goed, ook ik heb van die momenten. Maar het had een grappig akkefietje kunnen zijn als ik daar vlotter was weggereden :x

Koos, mag dit?

Nee Andre, inhalen vlak voor een zebra kost 379€.

Exceln00b
Pro
 Bericht 

lacheisleuk schreef:

Dat sowieso niet. Bovenlangs weer naar beneden wellicht wel, maar door hhw? No way.

Vreemd, ik heb ze regelmatig in het midden van die bocht zien staan. De laatste tijd wel minder overigens.

En ik denk dat als de n242 op dat punt al stil staat, je middels de Zuidtangent wel degelijk sneller via de Zandhorst weer op de n242 kan invoegen. Of je moet echt alle stoplichten tegen hebben. En anders, als je er echt bekend bent, via de mediamarkt/gamma etc, zodat je alle stoplichten ontloopt.

denprutsert
Respect
 Bericht 

Dat heeft ook meestal geen zin, want als het al druk is en je dat gaat doen, staat het voor de spoorwegovergang in de Zuidtangent ook vaak helemaal stil en slaat het stilstaand verkeer vaak terug tot de kruising met de Westtangent. Gisteren ook een aardig zooitje trouwens, die Westtangent schoot ook voor geen meter op. Ben maar door die woonwijken gaan knoeien, dat schoot redelijk op, moet je wel 6 miljoen drempels etc voor lief nemen.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
Hoi DD

Euh...hoi? :x

Exceln00b schreef:
Maar het had een grappig akkefietje kunnen zijn als ik daar vlotter was weggereden :x

wtf is dat voor actie van die agent dan...

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Hmmm, True that. Ik hoef verder niet die kant op (ik moet de n507 hebben) dus verder zie ik niet wat voor chaos het op die kruising zelf is. Maar ik zie wel dat de problematiek in HHW niet bepaald wordt opgelost, slechts verplaatst.

Archiebald
Master
 Bericht 
Hey, maar in wat voor Golf 4 rijden we mee eigenlijk? :woop: :woop:

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Een 2L 8v. Fijn voor langere afstanden, maar toch spijt dat ik geen 1.8T heb ofzo. Aan de andere kant moet ik eens gaan kijken voor een diesel sinds ik nu 130km per dag rijd haha.

406
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:

*Is daar 2x geflitst* andere kant op dat wel. Tijdje geleden stonden ze ook regelmatig op de brug bij de boer tenten.

Archiebald
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
Een 2L 8v.

Ah de welbekende 2.slow 116pk ofzo toch? Houdt niet over denk ik nee. Koop gewoon lekker een 1.9TDI, fijne blokken! :woop:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Volgens mij overdrijf je. 115 pk uit mijn hoofd, zat ook in onze Octavia.
In de Golf III lag dat blok in de GTI :roflol: 10.4 seconden naar de 100, echt een gave bak.

Archiebald
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Volgens mij overdrijf je. 115 pk uit mijn hoofd,

115 / 116 scheelt niks toch?
https://www.reddit.com/r/Volkswagen/com ... led_2slow/
&
https://www.google.nl/search?q=vw+2.slo ... e&ie=UTF-8

:lol: Ik verzin hem niet hoor

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Jep, dat is hem haha. Neuspeed heeft er wel een have compressor voor, maar moeilijk te vinden en in totaal zal dat 5K gaan kosten ofzo. Dat is het niet waard.

Archiebald
Master
 Bericht 
Voor 5K koop je een hele knappe TDI :wink:

jbbrans
Nieuwkomer
 Bericht 

406 schreef:
*Is daar 2x geflitst* andere kant op dat wel. Tijdje geleden stonden ze ook regelmatig op de brug bij de boer tenten.

Regelmatig beide kanten op de Leeghwaterbrug.
Richting HHW, bij de invoegstrook van de busbaan.
Vanaf HHW naar de leeghwaterbrug onder de weg door bij Ranzijn, staan ze wel eens te laseren. Ook een favoriete plek voor een controle van de belastingdienst.

FocusWagon
Master
 Bericht 
Leuk om zoveel van mijn eigen omgeving te zien: De windmolens langs de N242 staan bijna in mijn achtertuin, en ik dagelijks op de A9 tot het Rottepolderplein...

Gelukkig valt mijn auto niet te veel op, dus als ik in een volgende film zit, zal ik me stil houden O:)

Boralis
Master
 Bericht 

Exceln00b schreef:

Hmm ... inhalen vlak voor een VOP, was daar niet iets mee?

Exceln00b schreef:
Ik kon helaas niet naar links, die BMW kwam in eerste instantie veel sneller aan, maar gezien de snelheid waarmee die uiteindelijk langs kwam rijden vond ook hij dit een twijfelachtige situatie.

Waarom naar links? Waaom remmen? Laat vrachtwagens 't tegenwoordig maar mooi uitzoeken met dat + 3 km/u sneller inhalen.

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Boralis schreef:
Waarom naar links? Waaom remmen? Laat vrachtwagens 't tegenwoordig maar mooi uitzoeken met dat + 3 km/u sneller inhalen.

Ik kwam met +/- 150 aan, en de vrachtwagen gooit hem zo goed als bij de eerste knipper al naar links, hoewel hij vrij snel door had dat dat geen goede actie was. Doordat ik al zo had afgeremd, ondanks dat de bestuurder mij kennelijk wel gezien had, wilde ik nu niet het risico lopen dat die knurft dacht dat ik hem voor zou laten gaan en hem er alsnog naar links gooit net dat ik het gas erop gooi. Neen, in the heat of the moment ontwijk ik dat soort volk liever eventjes :lol:

Trasher
Master
 Bericht 
FocusWagon schreef:
De windmolens langs de N242 staan bijna in mijn achtertuin, en ik dagelijks op de A9 tot het Rottepolderplein...

hmm, dat gevoel ken ik....Dat doe ik ook dagelijks.( N243 - N242 - A9 v.v.)
"vaste" flitsplekken daar zijn ri. HHW volgens mij alleen de befaamde groene flappen bij 41.? en sporadisch het BP tankstation. Leeghwaterbrug hebben ze ooit wel eens gestaan, maar de laatste jaren echt zelden. de komende tijd verwacht ik ze eigenlijk wel weer vanwege de werkzaamheden.....

Pagina 1 van 1 [ 38 berichten ]