» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 92.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 60 van 60  [ 2991 berichten ]
Archiebald
Master
 Bericht 
Je bent erg dichtbij geweest ZX! :P

ZX-driver
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
Je bent erg dichtbij geweest ZX!

Tsja, Heemskerk, voor jou dichtbij, voor mij ver weg! :P

Archiebald
Master
 Bericht 
Nee bedoelde meer door je clipje van dat toeterconcert op de A1 en die Duitser op de A10. Dat is naast Weesp. Heemskerk is voor mij zeker niet ver, maar je was echt dichtbij :[

ZX-driver
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
Nee bedoelde meer door je clipje van dat toeterconcert op de A1 en die Duitser op de A10. Dat is naast Weesp. Heemskerk is voor mij zeker niet ver, maar je was echt dichtbij

O haha, grappig! :P

Ik dacht namelijk dat stukje herkend te hebben waar jij ooit gelaserd bent met 70@50 (bij Zaanstad) maar kan desbetreffend filmpje niet terug vinden, anders kon ik vergelijken.

Bij die Duitser op de A10 was ik verkeerd gereden, er stond ineens Hengelo, Almere op de borden en toen wist ik niet meer wat ik moest, want ik dacht: ik moet richting Amersfoort, niet richting Almere. Nadat ik een rondje had gereden stond Amersfoort, Groningen en alles er ineens wél op!

Maar gezien er nogal wat familie van mijn vriendin in Heemskerk woont, zal het vast niet de laatste keer zijn dat ik dicht bij je in de buurt kom. ;)

JeffreyM
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Ik dacht... Hij ziet me vast wel, maar niet dus...

Gaat ook onnodig vroeg naar links :fp:

Archiebald schreef:
Je bent erg dichtbij geweest ZX! :P

Pas maar op, ze komen zelfs vanuit Drenthe in jouw gebied :lol:

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
ZX-driver schreef:
dacht... Hij ziet me vast wel, maar niet dus...

Mooi opgelost :-D

ZX-driver
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Gaat ook onnodig vroeg naar links

Inderdaad!

LoverD schreef:
Mooi opgelost

Ik had het vantevoren al bedacht: als hij wél gaat, gooi ik hem er rechts omheen want er is voldoende ruimte!
Het viel me nog mee dat hij niet boos werd.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Het viel me nog mee dat hij niet boos werd.

Misschien toch nog enig inzicht ;-)

ZX-driver
Master
 Bericht 
Ik reed rustig langs het groepje en één van de heren vond het fijn iets tegen mijn ruit te gooien. Bedankt voor de ster in mijn ruit! Ik heb al melding gemaakt bij de politie en deze beelden bijgevoegd. Niet dat ik er veel aan zal hebben, maar mochten er meerdere klachten binnenkomen...

Link

Ik dacht dat de Peugeot al helemaal weg was, maar deze remde omdat hij schrok van de auto van de andere kant en ik wilde oprijden terwijl ik nog naar rechts keek, dat ging allemaal maar net!

Link

bx gek
Master
 Bericht 
Misselijke klootzakken. :boos: .

ZX-driver
Master
 Bericht 
Ruim 3 maanden verstreken omdat ik niet meer voor ieder 'wissewasje' nieuwe beelden upload.
Deze was niet leuk, maar wel 'de moeite waard'.

Niet kijken als je een tere ziel hebt...

https://www.youtube.com/watch?v=zaUOFuCDHFI

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
ai, bumper stuk? :x

ZX-driver
Master
 Bericht 
ai, bumper stuk?

Bumper, kentekenplaathouder, koplamp 'afgebroken' en een deukje in het voorspatbord.
En door de tik is het knipperlicht kapot gegaan, maar daar zit alweer een nieuwe in, inmiddels.
Maar hij kan met slooponderdelen wel weer klaar. :)

Geluid liep volgens mij niet helemaal synchroon, bij het zien ervan week ik namelijk uit en pas daarna kwam de tik. Op de beelden lijkt het juist of ik hem eerst aanreed en daarna pas uitweek.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Afbeelding

Flyer
Respect
 Bericht 

Geezz, schrikken!!! Ben je nog wel omgekeerd, en de aanrijding gemeld? Succes met herstel van de schade, en de verwerking van de klap.

Het kan natuurlijk aan de lichtgevoeligheid van de camera liggen, maar staan je koplampen erg naar beneden afgesteld? Het lijkt alsof je dimlicht niet heel ver reikt.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Flyer schreef:
Geezz

Ik durfde/wilde mijn auto daar niet stil zetten. Heb hem 3 kilometer verder op een veiliger plek neergezet (in de berm vlak na een rotonde, omdat het verkeer daar niet hard rijdt) om de schade te bekijken, bij te komen en de politie te bellen. Toen ik net de meldkamer aan de telefoon had stopte er heel toevallig een politieauto achter mij, de agent verteld wat er gebeurd was en hij zou een kijkje gaan nemen.

Hij heeft alleen geen gegevens van mij gevraagd en ik dacht er op dat moment ook niet aan. Ik weet dus niet hoe het afgelopen was, maar ga er vanuit dat hij gelijk dood was.

Flyer schreef:
maar

Ik zal er eens naar kijken, klote dat ik net van grootlicht naar dimlicht geschakeld was wegens de tegenliggers, anders had ik hem misschien eerder gezien.

bx gek
Master
 Bericht 
Dit is balen voor je.

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
Dat was een behoorlijke klap, zo te zien.

Maar het is inderdaad ook wel erg laat zichtbaar op de beelden, wat aan de (afstelling van) de lampen, of aan de lichtgevoeligheid van de dashcam kan liggen. Hoeveel meter kun je ongeveer kijken met dimlicht?

ZX-driver
Master
 Bericht 
TheTTDriver schreef:
Maar het is inderdaad ook wel erg laat zichtbaar op de beelden, wat aan de (afstelling van) de lampen, of aan de lichtgevoeligheid van de dashcam kan liggen

Het was op de beelden op ongeveer hetzelfde moment zichtbaar als dat ik het zag.
Wat dat betreft kan ik mijzelf niet verwijten dat ik niet op zat te letten.
Maar het zou dan inderdaad aan de lampen kunnen liggen.

TheTTDriver schreef:
Hoeveel meter kun je ongeveer kijken met dimlicht?

Dat durf ik zo niet te zeggen, daar heb ik weinig inzicht in. :oops:
Ik kan wel even kijken of daar iets aan te veranderen is.

Blaataap
Master
 Bericht 

Je blijft verrassend rustig. Altijd schrikken als zoiets gebeurt.
Ga je de auto herstellen of kijken naar iets anders?

RRL
Master
 Bericht 
Sucks ZX! Kijk voor de zekerheid als je de bumper er af hebt ook even of de boel er achter nog intact is.

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Pfoe, zelfs bij het kijken van die beelden schrik je er toch nog van :lol:

Gelukkig valt de schade (relatief) mee.

Ton.
Master
 Bericht 
Oef schrikken zeg. Succes met verdere afhandeling.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Flyer schreef:
Ben je nog wel omgekeerd, en de aanrijding gemeld?

lijkt mij niet veel nut te hebben

Cweepz
Master
 Bericht 
ZX-driver
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Je blijft verrassend rustig.

O? Die gil en daaropvolgende vloek zeiden volgens mij wel genoeg.
Tsja en na de klap kan ik er toch niets meer aan veranderen...
Maar ik zat wel echt te trillen.

Blaataap schreef:
Ga je de auto herstellen of kijken naar iets anders?

Gisterochtend langs mijn broer gereden en volgens hem is het te repareren.
Gebruikte bumper, alleen lastig te vinden. Het is óf van het eerste type (met koplampgaten in de bumper) óf als het wel van het tweede type is zitten er weer geen mistlampgaten in. Als ik beide wel heb is het weer een geheel andere kleur. Ik had er twee gevonden, bij ééntje is het volgens mij een oude advertentie van een niet meer bestaand bedrijf want ze zijn onbereikbaar en de andere is beschadigd. Morgen toch maar eens kijken of ik dan maar die beschadigde voor een laag bedrag over kan nemen. Altijd beter dan dit. :P Verder moet er een andere koplamp in (is afgebroken) maar deze zijn genoeg te vinden. En de kentekenplaat plus houder koop ik dan gewoon nieuw. Ik hoop en verwacht hem voor max. 200 euro weer klaar te krijgen, dus dat kan wel uit.

BaasTimo schreef:
Pfoe, zelfs bij het kijken van die beelden schrik je er toch nog van

Ik voelde me na het terugkijken zelfs ineens heel rot, dat arme dier. :(
Dus ik ga sowieso niet meer kijken.

Dave schreef:
lijkt mij niet veel nut te hebben

Ik heb het dus nog wel gemeld, ook omdat ik niet wist of hij achter me misschien weer op de weg teruggestuiterd was.

Cweepz schreef:

Te laat! :lol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
ZX-driver schreef:
omdat ik niet wist of hij achter me misschien weer op de weg teruggestuiterd was.

Ja okay, dat zou het enige kunnen zijn

Rinoceros
Respect
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Te laat! :lol:

Was ie wel lekker? :lol:

Succes met de reparatie.

Blaataap
Master
 Bericht 

Voor die bumper anders even kijken op onderdelenlijn.nl? Kan je eventueel ook een vraag op uitzetten of iemand van de aangesloten bedrijven zo'n bumper heeft liggen.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Met een verfstripper en wat stukjes plastic en pvc-lijm moet je die bumper toch wel weer een beetje in model kunnen krijgen..

Oldskool
Master
 Bericht 
Ai, niet leuk! :cry:

Erg schrikken, zonde voor het beestje en ook voor je auto. Maar hopelijk is e.e.a. aan schade nog te herstellen.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Zo he :o :o :x

zadkine
Master
 Bericht 
In iedergeval je hoofd koel genoeg gehouden om niet van de weg af te gaan en daarmee je auto wel helemaal aan gort.
En jouw schade lijkt heel veel minder dan ik een jaar of 16 geleden met een ree had. Succes met reparatie.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Deze was niet leuk, maar wel 'de moeite waard'.

Gewoon goed gereageerd op de situatie :thumb:
Deze had je niet kunnen voorkomen. Sterkte met de afhandeling.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Voor

Had ik gedaan, maar krijg ze allemaal van 1999, waar knipperlichtgaten in zitten.

Maar inmiddels voorzien!

ZX-driver
Master
 Bericht 
Auto inmiddels weer gerepareerd. Er is niet meer te zien dat hij schade gehad heeft!

Hier nog wat vakantiebeelden van twee maanden terug.

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
We gingen een wildparkje bezoeken en moesten heel stijl omhoog 'the middle of nowhere' in. Helaas staat het smalste op één of ander manier niet op mijn dashcam, maar we twijfelden echt of we goed zaten. Maar de rit naar boven was wel echt de moeite waard!

Link

:(

Link

Rechtdoor een parkeervak in en alvast de motor uitzetten, best handig!

Link

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Mooie beelden maar dat geluid van de cam.... kan dat niet uit?

ZX-driver
Master
 Bericht 
Kan wel... Maar weet niet meer hoe...

Eind dit jaar komt er toch een nieuwe, omdat ik sowieso niet echt tevreden ben over deze camera.

Exceln00b
Die hard
 Bericht 

ZX-driver schreef:
Kan wel... Maar weet niet meer hoe...

En uit pure frustratie heb je het kennelijk ook niet bepaald opgezocht.

Ik zou knettergek worden haha.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
En uit pure frustratie heb je het kennelijk ook niet bepaald opgezocht.

Ik zou knettergek worden haha

Het geluid in de auto is niet zo hard, als hoe het op de beelden terug komt.

Pagina 60 van 60 [ 2991 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten