» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 2 van 3  [ 103 berichten ]
Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Euhm...ik denk dat ik voor de diesel ga.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Ik vind de 308SW rijders de meest aso figuren op de weg

:D Je ziet het steeds weer veranderen. Eerst waren het de Golfjes, toen de Méganes, nu de 308.. Stuk voor stuk de goedkopere leasebakjes. Ik denk dat het gemiddeld starters zijn. Beetje stoer doen, weinig om het materiaal geven, dat soort lui.

Daarna heb je een tijd niets en dan komen de gevorderde rijders. Hebben het al een tijdje gemaakt in het bedrijfsleven en zijn gewend dat ze zich nergens aan hoeven aan te passen. Dat zijn meestal wel de duitsers. A6/A8, MB E, BMW 5/7, etc...

Feitelijk
Master
 Bericht 
Sander schreef:
Stuk voor stuk de goedkopere leasebakjes

Vandaar dat ik voor de Outlanders gan

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Outlanders zijn helemaal een buitencategorie :kniktja:
Mensen die geen fuck om autorijden geven en daarom maar kiezen wat het voordeligste is.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Vandaar dat ik voor de Outlanders ga
Logisch, als 'ie naar het buitenland moet 8)

Schep
Master
 Bericht 
Sander schreef:
Ik denk dat het gemiddeld starters zijn. Beetje stoer doen, weinig om het materiaal geven, dat soort lui.

Starters in een Golf/Megane/308?!
Veel verder dan een Polo, 208, Corsa, Clio of Ibiza kom je bij ons de eerste 3 jaar van je IT consultancy carriere niet, hoor.

bernardo A.
Master
 Bericht 

Een 308 is zo bijna net zo groot als een 407. Alleen veel lichter en beter gemotoriseerd. Bij dat laatste ga ik uit van de redelijke standaarduitvoeringen. Het lijkt me logisch, dat de destijds 407 rijder inmiddels kiest voor de 308. In plaats van de 508. Dat zal voor de portemonnee toch heel wat vriendelijker zijn, waarbij je -in vergelijk met de 508- nog steeds een zeer genietbare auto rijdt.
In de portemonnee zal dat een wereld van verschil maken als je een leasebak rijdt.

En vwb het tempo. Toen ik een late 20er was en een vroege 30er "deed ik er alles aan" om op tijd te zijn. Daarna sprak ik een tijd af met een kwartier speling. Kan ik mijn energie richten op de klant, in plaats van op die rijdende verkeersremmer voor me.

Walker
Master
 Bericht 
Ik rij inderdaad een 308SW diesel. Bij de vorige werkgever een 508SW. Scheelt netto iets van 130 Euro per maand.

En mijn motto is al jaren: Hard waar het kan, zacht waar het moet. Dus 150@130 of 130@100 moet kunnen. Het zijn vaak de trutteschudders die niet spiegelen, snijden etc. Of zoals gisteren een Renault Clio (nieuw, met airco?) met compleet beslagen ramen met 80@100 invoegen.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Walker schreef:
Het zijn vaak de trutteschudders die niet spiegelen, snijden etc.

Idd. Dan doen 308SW rijders best vaak O:)

Walker
Master
 Bericht 
Ligt aan de bestuurder, niet aan de auto. Blijkbaar rij in de verkeerde regio O:)

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Rijden natuurlijk ook ontzettend veel van die dingen rond. Zijn ook genoeg die lekker doorrijden en goed rechts houden.

Blaataap
Master
 Bericht 

Walker schreef:
Ligt aan de bestuurder, niet aan de auto. Blijkbaar rij in de verkeerde regio O:)

Jep, in deze regio zijn het voornamelijke Opel Agila's / Meriva's, dat soort auto's waar je voor moet uitkijken en last van hebt.

Raaf
Master
 Bericht 
Qua ongeïnteresseerde leaserijders kan je heel goed de lagere bijtelling tarieven volgen. En daarmee ook de verandering van auto types.

A4
Master
 Bericht 
Ik vind die 308SW rijders altijd zo pretentieus rijden. Opzich rijden ze niet slecht, maar het is het nét niet telkens. Vanochtend ook weer eentje op de A1 voor me. Wel redelijk doorrijden, maar bij 150 op de gps stoïcijns links blijven rijden terwijl hij makkelijk even naar rechts kon om me er langs te laten. Hij vond blijkbaar dat ie al heel erg zijn best deed en bepaalde even dat 150 voor mij ook hard genoeg was. Flikker op man. Rechts er voorbij vervolgens, wat ook weer als een rode lap op een stier werkt natuurlijk.
Dan denk ik bij mezelf, waarom ben je dingen voor mij aan het bepalen? Met name de 308 SW rijders hebben dat, voorheen de Megane rijders. En daarvoor waren het de Golfjes.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

A4 schreef:
. En daarvoor waren het de Golfjes.
Vooral die met van die racestrepen en rare lampen erop... :roll: :lol: :lol:

Remo
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Opzich rijden ze niet slecht, maar het is het nét niet telkens.

Topgear heeft er een duidelijke mening over :devil:
Link

A4
Master
 Bericht 
Remo schreef:
Topgear heeft er een duidelijke mening over :devil:

Ik doelde op de bestuurders :wink:

zandbak
Master
 Bericht 
Het is ook best eng natuurlijk, zo'n rechter rijstrook. Stel je voor dat je er niet meer tussen komt bij die vrachtwagen die niet eens in beeld is.

Normaal stamp ik wel harder rechts voorbij, maar dit was even voor het plaatje :x :x

Link

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
A4 schreef:
Ik doelde op de bestuurders :wink:

Daar gaat dat filmpje ook over

A4
Master
 Bericht 
Ik vind de moderne 308SW rijder nog best oké. Maar wat ik zeg; beetje pretentieus. En vinden dat 150 al heel wat is, ook voor een ander. Ze kunnen niet tegen ingehaald worden ofzo.

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Schep schreef:
Starters in een Golf/Megane/308?!
Veel verder dan een Polo, 208, Corsa, Clio of Ibiza kom je bij ons de eerste 3 jaar van je IT consultancy carriere niet, hoor.

Er ligt meer aan het idee 'starter'. Het kan ook de 'start' zijn van een carrière(switch) en eindelijk een leaseauto krijgen. Waar ze eerst juist bang en voorzichtig in hen kleine persoonlijke autootjes rondreden, en nu eigenlijk nog steeds het inzicht hebben van een aardappel maar zich meer elitair op de weg voelen en meer 'durven'.

Walker
Master
 Bericht 
A4 schreef:
En vinden dat 150 al heel wat is, ook voor een ander. Ze kunnen niet tegen ingehaald worden ofzo.

Mwoh... Ik rij regelmatig 150 op de meest rechterstrook. Als je harder wilt, ga je maar.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Walker schreef:
Mwoh... Ik rij regelmatig 150 op de meest rechterstrook. Als je harder wilt, ga je maar.
Jij, ik, maar er zijn er velen die vinden dat jij niet harder mag dan 150 omdat je maar 130 mag en zij dus met 150 al te hard rijden. :x

A4
Master
 Bericht 
Walker schreef:

Dat doe je keurig dan :thumb: :wink:

Vroeg op
Master
 Bericht 
Allemaal opdonderen naar rechts met die rotte leasebakken. :slotje:
Ik mot er langs met me bussie :boos:

Vroeg op
Master
 Bericht 
Sander schreef:
Outlanders zijn helemaal een buitencategorie

Och man daar zitten wel de meest verkeersinzichtloze mensen in zeg.
Blijven over het algemeen links hangen zonder zich ook maar een seconde te bekommeren om het overige verkeer op de snelweg. Liefst met 100 @ 130.
en rechts is natuurlijk alleen voor de LKW he.
:fp:

Ducantoni
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Normaal stamp ik wel harder rechts voorbij

Kijk maar uit. Heb ooit het verhaal mogen aanhoren van iemand die midden in de nacht over de Coentunnelweg reed (jaren terug, oude situatie) , midden in de nacht. Er was buiten hem slechts één auto op die weg in dezelfde richting die (dus) onnodig links reed. Die maakte geen aanstalten om naar rechts te gaan terwijl hij er achter hing, dus besloot hij die bestuurder maar rechts in te halen. Een week of wat later kreeg hij post uit Leeuwarden... :thumb_d:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
Ik mot er langs met me bussie

Ja zo denken er veel. Alleen blijven ze dan links hangen en gaan ze niemand voorbij :[

lacheisleuk
Master
 Bericht 

:lol: :lol: :lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
Sander schreef:
Outlanders zijn helemaal een buitencategorie :kniktja:
Och man daar zitten wel de meest verkeersinzichtloze mensen in zeg.

Kan hele series van die druiven maken:
Link

Walker
Master
 Bericht 
Die zou er 3 moeten krijgen: Artikel 5, rood licht en de busbaan. En dus een EMG.... O:)

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Kan hele series van die druiven maken

Goed idee, wanneer kunnen we de eerste verwachten? :devil:

Rinoceros
Respect
 Bericht 
DikkeDiesel schreef:
Goed idee, wanneer kunnen we de eerste verwachten? :devil:

Feitelijk heeft er al diverse van deze NoutLanders op dit forum staan, maar een hele mooie (en vooral lange :applaus: ) zou welkom zijn :respect:

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Een soort totaalcompliatie :woop:

Spook
Master
 Bericht 
De leswagen staat erbij en kijkt erna.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Die instructeur kende RVV41 niet toen ik hem vroeg naar zijn DRL

Ducantoni
Master
 Bericht 
Rinoceros schreef:
DikkeDiesel schreef: Goed idee, wanneer kunnen we de eerste verwachten? :devil:
Feitelijk heeft er al diverse van deze NoutLanders op dit forum staan, maar een hele mooie (en vooral lange :applaus: ) zou welkom zijn :respect:

Outlander drogi. :[

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Ducantoni schreef:
Outlander drogi

:D

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Meh..

Zie je nou wat er van komt?
http://anders-risicobeheer.nl/is-uw-bed ... atenschip/

Ik weet overigens wel wie dit geschreven heeft, een van mijn grootste fans! :dag: .. Mooi stukje hoor.. :x

Feitelijk
Master
 Bericht 
"Gratis content" :lol:
Volgende week een artikel over de risicos van auteursrechtenclaims?

Kwibus
Master
 Bericht 
Prachtig geschreven ook. Korte zinnen. Maakt veel duidelijk! Leest alleen ruk. Echt heel irritant. Maar misschien wel voor de doelgroep. Die niet snapt dat een busje, met een naam erop, ook reclame is.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Toch heeft dat verhaaltje al direct invloed!
Zo is deze rolstoeltaxibus helemaal niet voorzien van zaken die een beste internetshaming mogelijk zou maken.

Link

A4
Master
 Bericht 
Zijn meestal niet de meest sociale en heldere lampjes, bestuurders van dat soort busjes.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Er moet wel een klik met de passagiers zijn natuurlijk O:)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Bedenk me net dat het waarschijnlijk geen taxibus is maar dat de chauffeur waarschijnlijk genetisch gelinkt is met de passagiers.
(geel kenteken)

skipper1978
Respect
 Bericht 
Eh, Feitelijk, je komt uit een uitrit, dan moet je al het verkeer voor laten gaan.
Lees artikel 54 maar. "bijzondere manoeuvre"

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Er moet wel een klik met de passagiers zijn natuurlijk O:)

Hahaha, prachtig :thumb:

Feitelijk
Master
 Bericht 
skipper1978 schreef:
Eh, Feitelijk, je komt uit een uitrit, dan moet je al het verkeer voor laten gaan.
Lees artikel 54 maar. "bijzondere manoeuvre"

Dat klopt. En waar komt de bus uit?

Blaataap
Master
 Bericht 

skipper1978 schreef:

Busje komt toch ook uit een uitrit?

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Grappig stuk. Mijn opa (zaak verkocht in 92 of 93) had nooit reclame op zijn bussen. Hij had geen zin zich te moeten verantwoorden voor het rijgedrag van zijn personeel.

Pagina 2 van 3 [ 103 berichten ]