» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 47.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 2  [ 94 berichten ]
HypHyper
Master
 Bericht 
Sinds enige tijd heb ik de CarCamOne HD om de dingen die ik onderweg meemaak op te slaan. Vooral nadat ik onlangs door een vrachtwagen in het rond ben getikt en de chauffeur heeft geprobeerd er me achteraf bij te naaien, wil ik graag bewijs achter de hand houden.

In dit topic zal ik de 'hoogtepunten' voor zover aanwezig delen.

HypHyper
Master
 Bericht 
Ik ben in tegenstelling tot velen die deze site opzoeken een rustig rijder, maar ook ik kan getergd raken door slome mensen. Niet zozeer als ze iets onder de max rijden, maar wel als ze door op hun gemakje op te trekken ervoor zorgen dat andere mensen voor rood komen te staan. Dat is ook een vorm van asociaal gedraag in mijn opinie. Niet agressief, wel asociaal.
In dit geval maakte ik een goede kans om weer voor rood te komen en ben er niet zo heel netjes omheen gegaan:

[yhq]http://www.youtube.com/watch?v=iBPNDjPRWR8[/yhq]

Raymond
Master
 Bericht 
HypHyper schreef:
Ik ben in tegenstelling tot velen die deze site opzoeken een rustig rijder

Ik zie het.

HypHyper
Master
 Bericht 
Deze vind ik wel leuk. Wat als die middenbaanplakker door die auto die voor hem langs van de linkerbaan naar de rechterbaan gaat hem op het idee had gebracht dat hij naar de spitsstrook moest op het moment dat de Golf voorbij kwam? En daarna werd het wat krapjes met de auto die tegelijkertijd met hem naar de middenbaan wil. Je ziet die auto even terugsturen, dus die zag hem nog op tijd.

[yhq]http://www.youtube.com/watch?v=B8_ielsmLVg[/yhq]

Scaniafan
Master
 Bericht 
Hm, is dat de A2 bij Echt? :[ Dan moet ik gaan oppassen, dan kan ik ook nog wel eens op de film gaan komen :lol:

Hideyoshi
Master
 Bericht 
Even wachten tot Aygo weer komt met zijn bemoederende opmerkingen...

HypHyper
Master
 Bericht 
Scaniafan schreef:
Hm, is dat de A2 bij Echt? Dan moet ik gaan oppassen, dan kan ik ook nog wel eens op de film gaan komen

Yup. :D

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
Hideyoshi schreef:
Even wachten tot Aygo weer komt met zijn bemoederende opmerkingen...

:x :[

A4
Master
 Bericht 
Je bent zelf anders ook lekker aan het trutten op de middelste rijstrook. Je had ergens bij 23 of 24 seconden in je filmpje al naar rechts gekund. Maar goed, het kan hachelijke situaties opleveren idd :lol:

Scaniafan
Master
 Bericht 
HypHyper schreef:
Yup.

Wat voor een auto moet ik voor uitkijken?? :[

RucphenNB
Master
 Bericht 
Scaniafan schreef:
Wat voor een auto moet ik voor uitkijken??

Truttenschudder. :x :x

HypHyper
Master
 Bericht 
Scaniafan schreef:
Wat voor een auto moet ik voor uitkijken??

Zo'n Honda Civic met batterijen die voordelig is in de belasting. :x
(let the ranting begin)

RucphenNB
Master
 Bericht 
HypHyper schreef:
Zo'n Honda Civic met batterijen die voordelig is in de belasting.

Nog erger, een accuzuurverplaatser... :fp: :fp: :fp:

Scaniafan
Master
 Bericht 
HypHyper schreef:
Zo'n Honda Civic met batterijen die voordelig is in de belasting

Hm.. Een zwarte? Zoveel van die dingen zie ik namelijk nooit rijden op het stukje Roosteren <-> A73.

Rij je altijd braafjes 100 km/h op dat stuk :huh:

HypHyper
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Je bent zelf anders ook lekker aan het trutten op de middelste rijstrook. Je had ergens bij 23 of 24 seconden in je filmpje al naar rechts gekund. Maar goed, het kan hachelijke situaties opleveren idd

Lijkt maar zo. Ik was er niet zo snel voorbij. :)
Ik ga maar zo'n 105 km/u hè. :lol:

@Scaniafan: Een grijzige en als je er op let zie je er veel te veel.

Scaniafan
Master
 Bericht 
HypHyper schreef:
Een grijzige en als je er op let zie je er veel te veel.

Mja, als je altijd om 7:00 dat stuk rijdt dan zit ik toch al snel een uur achter je :lol:

A4
Master
 Bericht 
HypHyper schreef:
Lijkt maar zo. Ik was er niet zo snel voorbij.
Ik ga maar zo'n 105 km/u hè.

:thumb: je was aardig relaxed aan 't cruisen ja 8)

Mr. Bean
FS-Tour de France kenner'13
 Bericht 
HypHyper schreef:
Zo'n Honda Civic met batterijen die voordelig is in de belasting.

Komt dat gebakje ook nog verder naar het zuiden, want dan moeten dna en ik gaan oppassen (f)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
HypHyper schreef:
daarna werd het wat krapjes

Mooi brijwerkje :roll:

Guppenklup
Master
 Bericht 
HypHyper schreef:
Zo'n Honda Civic met batterijen die voordelig is in de belasting. :x

HypHyper schreef:
Een grijzige en als je er op let zie je er veel te veel.

Ik zie ze nooit :zzz:

Ik snap ineens de relatie leaseauto en schaamtecultuur :x

A4
Master
 Bericht 
Ook nog een tijdje zo'n Civic Hybrid gehad. Traag als dikke poep, maar opzich helemaal geen onaardige wagen hoor. Best comfortabel en veel auto voor je geld. Om te cruisen van a naar b als je geen haast hebt een prima alternatief. Voor ongeveer 100,- in de maand netto een dergelijke wagen rijden is helemaal niet verkeerd.

HypHyper
Master
 Bericht 
Gistermiddag ramde een taxi een Red Bull blikje. Niet goed te zien op de video, maar ze zaten aardig in/aan elkaar.
Zou die vent voor me in zijn Coca Cola auto gelachen hebben? :lol:

[yhq]http://www.youtube.com/watch?v=gTI9deB1VLc[/yhq]

ZX-driver
Master
 Bericht 
Dat je door een Red Bull blikje zo'n schade kunt krijgen zeg! :lol:

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Misschien zat het blikje wel vol. :P
Altijd leuke dames in die RedBull Mini's.

crazydriver
Pro
 Bericht 

Waren de matrixborden niet verkeerd gezet voor dat ongeluk?

HypHyper
Master
 Bericht 
Maar weer eens wat gaan posten.
Vorige week toen ik door Duitsland heen terugkwam van vakantie, een (aan het kenteken op het chassis te zien) Nederlander met caravan de linkervangrail ingeknald en weer op weg naar rechts zijn caravan gesplitst. Oh ja.. datum van cam klopt niet. :oops:

Link

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Weinig van over.

CVPI
Respect
 Bericht 
Tja, den Hollanders met hun caravans in Duitsland....
Die is echt totalled!

Zo reden wij in 2012 terug vanuit Kroatië met de '86 Chevy Caprice Brougham, op een gegeven moment toen we wat harder reden voor een paar kilometers, reden we zo'n 185 km/h op de cruise control (ja dat is eng in een 2.000 KG wegende zwabberbak).. wat zag ik in de verte, een NL'er met caravan die een vrachtwagen ging inhalen zonder richting, zonder te kijken. Moest zo hard remmen dat we ook bijna achterin de caravan zaten. Daarna toeteren en een "op je voorhoofd tikken" gebaar maken met aan de overzijde een geschrokken verontschuldigde Nederlander..

Afbeelding

406
Master
 Bericht 
Die duitsers zijn anders ook heel goed in Nur Links rijden...

ZX-driver
Master
 Bericht 
Zo, een schop van 25 maanden! :lol:

Ziet er niet best uit zeg allemaal! :o

DashcamNL
Respect
 Bericht 

Au!

HypHyper
Master
 Bericht 
Zag gisteren een handigerd zonder licht aan rijden in het donker. Maar even met groot licht geknipperd en toen werd het na even nadenken blijkbaar duidelijk.

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Inderdaad lekker handig, maar ja, als de straat goed verlicht is en het is een auto waarbij de dashboardverlichting aangaat nadat je hem gestart hebt, dan kan dat gebeuren!
Ik heb het ook wel eens als ik wegrijd van bijvoorbeeld een tankstation, maar meestal zet ik mijn lichten uit automatisme soms overdag al aan, dus dan valt het nog mee!

RRL
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
een auto waarbij de dashboardverlichting aangaat nadat je hem gestart hebt

Degene die dat ooit bedacht heeft mogen ze ook de laan uit sturen. Dashboard onleesbaar is een goede indicatie, al is het dan eigenlijk al te laat.

HypHyper
Master
 Bericht 
Lijkt er op dat de Volvo Ford naar rechts wil en boos is dat de andere auto niet in de lucht opstijgt om hem plaats te geven zodra hij zijn knipperlicht aanzet. Na nog een schijnbeweging lijken ze gelijk op te accelereren. Bij het verkeerslicht staat ie te schreeuwen. En dat terwijl hij kinderen op de achterbank heeft zitten. :(

Link

Had er misschien nog ff achter moeten gaan staan, maar dat is weer zo sensatiezoekerig. ;)

CasB
Master
 Bericht 
Je kan natuurlijk ook even gas geven of remmen en dan naar rechts gaan...

En het is trouwens een Ford. ;)

HypHyper
Master
 Bericht 
CasB schreef:
Je kan natuurlijk ook even gas geven of remmen en dan naar rechts gaan...

Doet ie pas op het allerlaatst. Wilde blijkbaar per sé voorlangs. Iets met ego wellicht.

Citaat:
En het is trouwens een Ford

Oeps :oops:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Volgende keer even iets meer gas geven zodat alles mooi in beeld is O:)

HypHyper
Master
 Bericht 
Een niet zo netjes net op de weg:

Link

Wat deze Duitser aan het doen is weet ik niet. Het is geen wraakactie want hij zat al de tijd al helemaal links. Blijkbaar moest ie ineens tanken. Toen ik in het voorbijgaan m'n middelvinger toonde zag ik een angstig kijkend jochie van 18 of zo achter het stuur zitten. :P

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
HypHyper schreef:
Toen ik in het voorbijgaan m'n middelvinger toonde zag ik een angstig kijkend jochie van 18 of zo achter het stuur zitten.

:lol:

HypHyper
Master
 Bericht 
En weer eens iemand zonder licht.
Link

plankie
Master
 Bericht 
En, ging er een lampje branden?

HypHyper
Master
 Bericht 
plankie schreef:
En, ging er een lampje branden?

Ja, ik heb toen ik er ruim voorbij was nog een paar keer de rem aangetikt en toen ging er wat aan. :lol:
Het ook nog eens stronttraag invoegen doet me vermoeden dat het een bejaarde was.

HypHyper
Master
 Bericht 
De politie laat even zien hoe je moet uitvoegen. Niet in dat grote gat, maar doorrijden tot de auto's en naast de achterste gaan hangen, richting naar rechts aangeven en hopen dat ie verdwijnt.

Link

plankie
Master
 Bericht 
Welja... Lekker gedaan.

Feitelijk
Master
 Bericht 
HypHyper schreef:
Niet in dat grote gat, maar doorrijden tot de auto's en naast de achterste gaan hangen, richting naar rechts aangeven en hopen dat ie verdwijnt.

Hij moest toch wachten tot de streep onderbroken werd?

HypHyper
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Hij moest toch wachten tot de streep onderbroken werd?

Grapje? Niet bij een spitsstrook natuurlijk. En naast een andere auto gaan hangen die graag in wil gaan halen is sowieso niet zo handig.
Truc is dan even dat middelste pedaal te beroeren zodat je er schuin áchter rijdt ipv ernaast. Lijkt mij handiger tenminste.

Ah hier: http://www.rijkswaterstaat.nl/actueel/spitsstroken/

Citaat:
Open spitsstrook
Er staat er een groene pijl op de borden boven deze strook. Langs de weg staat dan op het bord met pijlen de tekst 'spitsstrook open'. De doorgetrokken witte streep tussen de spitsstrook en de normale rijstrook mag dan worden overschreden. Ook bij een geopende spitsstrook horen weggebruikers zo veel mogelijk rechts te rijden.

Feitelijk
Master
 Bericht 
HypHyper schreef:

Grapje?

Zou je denken?

RRL
Master
 Bericht 
HypHyper schreef:
naast de achterste gaan hangen, richting naar rechts aangeven en hopen dat ie verdwijnt.

Ja dag, zoek het maar uit :dag:

HypHyper
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Zou je denken?

Geen idee. Ik denk dat de meesten hier geen ervaring hebben met de spitsstrook aangezien ze alleen maar links hangen. :P

Pagina 1 van 2 [ 94 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast