» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Pagina 4 van 4  [ 159 berichten ]
Kenji
Master
 Bericht 
Cweepz schreef:
Je mag weer rijden van het CBR?

O:) :roll:
Duurt te lang dat CBR. Als ik dit zeer belangrijke ritje met het OV had moeten doen had het me de hele dag gekost. Nu was ik rond het middaguur weer thuis.

Afbeelding

Plus dat ik ook niet onvoorbereid die CBR rijtest wil gaan doen. Dan zou ik een half jaar niet in die wagen hebben gereden, en hij is voor zeer groot onderhoud geweest plus wat extra's.
Het is niet dat ik nu gewoon weer rond ga Bradgen, ik blijf verder braaf met het OV rondknorren tot ik weer officieel mag rijden.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Die Golf :schudnee: En die motorrijder ;(

ZX-driver
Master
 Bericht 
Ja, ze zijn allebei best erg idd!

Blaataap
Master
 Bericht 

Waar zit je nu in het CBR traject? Duurt het nog lang?

Kenji
Master
 Bericht 
Alle papieren en doktersverklaringen liggen nu ergens op een stapel bij het CBR.

Geen idee wanneer die ambtenaar wakker schrikt en er iets mee gaat doen.

Het is nu puur alleen nog ff een rijtestje.... Maar ja, het blijft het CBR natuurlijk....

Blaataap
Master
 Bericht 

Dat lijkt me zo frustrerend hé, moeten wachten op een rijtest. Dat zou toch wel wat sneller geregeld moeten kunnen worden zou je zeggen...

Kenji
Master
 Bericht 
Bij het aanvragen van nieuwe EV formulier stond er een disclaimer bij "Wij streven ernaar om uw aanvraag binnen 3 maanden te verwerken"

Erg hoopgevend dus :|

Blaataap
Master
 Bericht 

DRIE MAANDEN?! :fp: :fp: :loco: :loco:

Nou ja, het belangrijkste is dat je ziektevrij bent en dus de tijd hebt om erop te wachten, maar dat soort wachttijden zijn toch niet meer van deze tijd zeg.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Drie maanden?!
Misschien kan je zorgverzekering voor je bemiddelen. Die hebben speciale lijsten, wachtlijst bemiddeling. Weet niet of dat alleen geldt voor ziekenhuis afspraken?!

Pagina 4 van 4 [ 159 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten