» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 132.4 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 4  [ 159 berichten ]
Kenji
Master
 Bericht 
Hier plemp ik mijn filmpjes dan maar neer.

Camera is een 20 dollar eBay geval, dus verwacht geen HD-3D-HiFi-überbeelden, en het geluid haal ik meestal weg, want dat is helemaal bagger. Maar het doet wat ervan verwacht wordt: filmpjes.

Range Rover wil naar links. Of toch rechts? Of toch maar zinloos links... ? En uiteraard zonder richting aan te geven, want waarom richting aangeven als je niet weet waar je heen wil?
Link

Inhalen in een blinde bocht? Ik zeg: doen!
Link

Bochten afsnijden doen we zo
Link

Gumball Bentley drukt eerst iemand van de linkerbaan af om vervolgens de afrit te nemen, gevolgt door twee matties van hem...
Link

Pijpen?
Link

Linkerstrook voor rechtdoor gebruiken om door rood rechtsaf te slaan, en verderop nog eens door rood te knallen...
Link

Sjonnie heeft geen geduld
Link

Renault Twizzy in de fik in Monaco.
Link

Vent in Jaguar is bang om om te vallen in een bocht en blijft te langzaam links rijden. Na hem rechts te passeren merkt hij dat z'n pikkie gekrompen is, haalt me in over de doorgetrokken streep en propt hem voor me. Ik had mijn voet al bij de rem, want ik had eigenlijk een brake-test verwacht...
Link

Waar moet ik ook alweer naartoe?
Link

Verlichting controleren af en toe? Ach welnee joh, mensen zien me toch wel....
Link

En dan wat middenstrook- en linkerstrookplakkers passeren, al dan niet op een legale manier. maar ja, dan moeten ze maar rechts houden en gewoon de Vmax rijden, en niet links, midden en 20 km/u te langzaam.
Link

Link

Link

plankie
Master
 Bericht 
Leuke verzameling!
Je hebt er een volger bij :)

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Één na laatste filmpje gedrag ken ik. Al eens een discussie over gehad met RWS. Honderd jaar lang (en nog steeds) is er bij ons ingestampt dat we een doorgetrokken streep niet mogen overschrijden en nu gaan we verwachten dat iedereen die vluchtsrook gaat gebruiken? Echt niet!

Feitelijk
Master
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Honderd jaar lang (en nog steeds) is er bij ons ingestampt dat we een doorgetrokken streep niet mogen overschrijden en nu gaan we verwachten dat iedereen die vluchtsrook gaat gebruiken?

Dat hebben we nu 10 jaar (2004-08-01), waarom is dat zo moeiijk?
Fietsers van rechts geven we ook voorrang, bromfietsers rijden ook niet meer op het fietspad, en je mag niet meer handheld bellen.

Brandjuh
Master
 Bericht 
Werd je spiegel nou geraakt door die afsnijden of had je losse spullen liggen?
Ik ga je ook volgen

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ik publiceer tegenwoordig 'verborgen' .. Teveel jankerts die proberen te 'volgen' en die kan je dus niet individueel blokkeren. Jammer Google. Miljardenbedrijf en dan geen blokkeerfunctie :roll:

Brandjuh
Master
 Bericht 
Ach dat heb ik ook lekker laten janken. Desnoods zet ik commentaar en likes voor een filmpje uit. Heb invordering rijbewijs ook openbaar gezet. Alleen als ik zelf iets doe wat ik wil bewaren en niemand hoeft te zien zet ik het op verborgen desnoods link ergens op een forum waar ze wel kunnen kijken. Maar van alles wat ik online heb gezet zijn er dat maar 5 ofzo.

Echter zit er wel ergens een blokkeer functie maar weet zelf even niet waar die zit, volgens mij moet je dan naar zijn kanaal gaan.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ja dat wijzigt steeds. Nu zit het in zijn profiel onder About en dan op het vlaggetje onderin.

Brandjuh
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Ja dat wijzigt steeds. Nu zit het in zijn profiel onder About en dan op het vlaggetje onderin.

Verschrikkelijk irrietant idd, nu blokkeer ik niet vaak maar verplaatst wel regelmatig

keokiracer
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Teveel jankerts die proberen te 'volgen' en die kan je dus niet individueel blokkeren.

Jawel hoor :kniktja:

Afbeelding

https://www.youtube.com/address_book

Signum
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Miljardenbedrijf en dan geen blokkeerfunctie

Webmaster van Flitsservice en nog nooit van de blokkeer functie op Youtube gehoord :roll:

:lol:

Kenji
Master
 Bericht 
Link

basjuh1981
Master
 Bericht 
Wat een eikel die Benz.

Trouwens leuk dat je ook in 070 rijdt. Die kruising op de Paralelweg is een klote ding. Zo'n actie bij Holland Spoor heb ik daar gelukkig nooit meegemaakt.

Kenji
Master
 Bericht 
Yeps, ik werk in 070, en heb er veel vrienden en familie wonen. Ik ben er geboren en getogen.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Wat een lijkenwagen trouwens!

Maar je reed er wel erg kort op!

plankie
Master
 Bericht 
Dat was mij ook opgevallen. In zo'n geval zou ik idd wel de remlichten misschien eens laten zien als verzoekje om iets meer afstand (even los van het linksplakken overigens)

dikkydik
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Maar je reed er wel erg kort op!

Collega's onder elkaar.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Waarom rij je eigenlijk met je mistlichten aan?

adinsx
Master
 Bericht 
Omdat ie minder dan 150m zicht had recht vooruit... :lol:

Je zit er inderdaad kort op, en ik was al vrij snel er rechts voorbij gefloept. Weer naar links en zodra hij gaat duwen even de raampjes + koplampen gewassen.

Feitelijk
Master
 Bericht 
adinsx schreef:
Omdat ie minder dan 150m zicht had recht vooruit...

:roflol:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Zeer irritant zo'n linksrijder, maar volgens mij is het veiliger om er rechts voorbij te gaan dan wat je nu doet :)

Kenji
Master
 Bericht 
Zal ik volgende keer ook zeker niet laten.
Al was het wel zo'n zuigzoen dat hij op het moment dat hij merkt dat iemand er rechts voorbij komt hij gas bij zal geven om zo alsnog te blokkeren.
"Even snel " ervoorbij zal met mijn machtige 100 pk niet lukken. Zeker niet tegen een Benz.

Yvesart
Master
 Bericht 
goh.. ik waardeer je geduld... Ik ga er in die bocht altijd rechters / middenbaan voorbij... op de een of andere manier trekt die binnenbaan (links) veel bestuurders aan waardoor het veilig is om de andere (lege) banen te rijden.. :fp:

DasherNL
Pro
 Bericht 
Wat een klerelijer zeg...

BMW-gek
Master
 Bericht 
Kenji schreef:
Al was het wel zo'n zuigzoen dat hij op het moment dat hij merkt dat iemand er rechts voorbij komt hij gas bij zal geven om zo alsnog te blokkeren.

Aanloopje nemen en voor het verrassingselement gaan. :woop:

Brandjuh
Master
 Bericht 
Heb hem maar voor de helft gekeken, kan mij zo irrieteren aan dat volk dat maar links blijft rijden :boos:

Kenji
Master
 Bericht 
Gisteren een SUV achtig ding (VW Touran ofzo), met flinke haast. Ik reed 115 a 120 op de A13, 't was relatief druk voor een zaterdagavond. Hij nam met een 150-160 km/u maar gewoon de vluchtstrook en puntstuk thv de invoeger :nah:

Link

Ik zag hem wel al fietsen, maar ik had niet verwacht dat hij door zou fietsen, en al helemaal niet dat hij halverwege zou afremmen en steppend/stuntelend verder zou gaan. Zijn moeder, die wel stopte voor hun rode licht, hoorde ik wel naar hem schreeuwen: "Het was toch rood, idioot! Dan moet je niet doorfietsen"

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Kenji schreef:
SUV achtig ding (VW Touran ofzo)

Een Touran is een MPV. :lol:

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Kenji schreef:
Gisteren een SUV achtig ding (VW Touran ofzo),

Dat ging wel rap :o Snap dat je het model niet goed kon zien.

944 guy
Master
 Bericht 
Ik zie nu pas je videotopic, maar ik keek voor de grap dat pijpen filmpje. Wat zie ik daarna??? :roflol:
Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
Je weet dat die suggested video's op basis van de watch history van je account worden uitgezocht hè.

944 guy
Master
 Bericht 
Ik heb geen jouwbuis account... En trouwens, zulke filmpjes dat is toch een andere website? :lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Dan zal het op IP zijn.

Voor mij:
Afbeelding

viffer
Master
 Bericht 
944 guy schreef:
Ik heb geen jouwbuis account

Ook geen gmail account?

DasherNL
Pro
 Bericht 
En toen was het stil :lol:

Kenji
Master
 Bericht 
Inderdaad stil :p

Door mijn ziekbed de laatste maanden niet veel op de weg gezeten, en dus ook niet veel rare dingen gezien.

Vandaag wel een Politiebusje dat zich met zwaailichten (af en toe) aan door het verkeerde wurmde, om verderop zich voor een vrachtwaggeltje te prakken en het "Politie. Volgen." bordje aan te gooien.
De hele Pinkstergemeente bleef braaf met 80 achter de politiebus en vrachtwaggeltje hangen, dus ik er netjes met 100 voorbij. Toen zag ik dat het een Oostblokvrachtwaggeltje was.
Zullen ze een tip hebben gehad van iemand? Want het leek er echt op dat ze die moesten hebben zoals ze de stad uit kwamen....

Link

Kenji
Master
 Bericht 
Een vent in een VW steesjun die waarschijnlijk met een hartslag van 200 en een bloeddruk tot het plafond achter het stuur zat.
Zelden iemand zo gefrustreerd achter het stuur gezien. Rechts inhalend (achter me), ondersturend op rotonde, bumperklevend bij iedereen, en terwijl het redelijk druk was en mensen niet naar rechts konden of konden opstijgen voor hem.
Wat ik wel kon waarderen: de Alfa die zich niet liet intimideren door het kleven en toen de VeeWee probeerde rechts in te halen hem klemreed (1:45), en later een "ik kijk niet in m'n spiegels en pleur hem naar links"-rijder (normaal goed voor veel irritatie bij mij, maar nu wel grappig)(2:04)....

Link

Olds 76
Die hard
 Bericht 
Die moest wel héél nodig...... O:)

pevo
Master
 Bericht 
Wat een debiel :fp:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Die was lekker bezig zeg! :o
En uiteindelijk schiet hij er geen meter mee op!

DeFotograaf
Pro
 Bericht 

Hahaha, schitterend. Allereerst dat klemrijden wat natuurlijk al prachtig is, en vervolgens dan die kamikazepiloot die zijn auto naar links gooit en daarmee onbedoeld die klever op zij duwt. Prachtig. :woop: :woop:

Kenji
Master
 Bericht 
Toen deze man z'n rijbewijs haalde waren spiegels nog niet uitgevonden denk ik...

Onder het motto "Richting aan en gaan"

Link

Brandjuh
Master
 Bericht 
Hij duwt hem ook gewoon door, volgens mij heeft hij je niet eens gezien

Kenji
Master
 Bericht 
Geen idee. Ik kreeg nog wel een "neenee-schoolmeester-vingertje" toen ik hem later passeerde. Ouwe gek.

18vti
Master
 Bericht 
Kenji schreef:
Ik kreeg nog wel een "neenee-schoolmeester-vingertje" toen ik hem later passeerde. Ouwe gek.

Zulke zakken stront moet je terug pakken.......ff lekker terug etteren....ja kinderachtig....doodschieten mag je ze ook niet :roflol:

bert65
Master
 Bericht 
Brandjuh schreef:
Hij duwt hem ook gewoon door, volgens mij heeft hij je niet eens gezien
het ergste lijkt nog wel dat hij hem wel had gezien want waarom moet je anders schoolmeesteren. Van mij mag oom agent dit soort types hard aanpakken.

Black98
Master
 Bericht 
Die had ik toch ook wel ff teruggepakt :x

plankie
Master
 Bericht 
Van terugpakken komt meestal weer meer ellende. Dat schiet dan ook weer zo weinig op.
Je had wel even naast 'm kunnen blijven rijden bij de volgende inhaal poging als dat er mogelijk zou zijn geweest.

Kenji
Master
 Bericht 
Heb ik ook gedaan. Naast hem gaan rijden, even getoeterd en gewezen naar m'n spiegel (onder het mom "gebruik deze dingen eens").
Toen kreeg ik het zeikerige "nee nee" vingetje.

Kenji
Master
 Bericht 
Een zichzelf reparerende auto tegengekomen. Of hij was bang om om te vallen op het klaverblad. Hij sneed dusdanig ver de vluchtstrook af dat er ruimte genoeg was.... Tja, rij je op de vluchtstrook, heb je pech, dan wordt je ingehaald. Dat je auto zichzelf repareerd en je achter mij de rijbaan weer op gaat....

Link

Pagina 1 van 4 [ 159 berichten ]