» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 112.3 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 29 van 29  [ 1435 berichten ]
BMW-gek
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
ontwasingssysteem

:oops:

Maar het plaatje ontgaat mij eigenlijk een beetje.

Pietert
Master
 Bericht 
Die rode zaagtand lijn is mijn GPS track van de dashcam toen hij achter de ruit van een E60 5 serie hing :)

Ik zat niet op je spelling. Ik was oprecht blij dat je wist waardoor het kwam :)

BMW-gek
Master
 Bericht 
:lol:

BMW-gek
Master
 Bericht 
Ik loop wat achter met mijn dashcamfilmpjes zie ik :oops: Deze post eigenlijk op Facebook om een collega te klieren. Voornamelijk linksplakkers rechts voorbij stormen, niks spannends voor de rest.

Link

Link

Link

Link

Link

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ook claxon trigger happy geworden?

BMW-gek
Master
 Bericht 
Doe ik voor JeffreyM, istie niet meer zo alleen op het forum

Speedy J
Master
 Bericht 
Na 638 slaapkoppen op de linkerstrook kan ik mij er iets bij indenken. Jij hebt wel mazzel zeg, lijkt bijna in scene gezet :roll:

Joël D.
Master
 Bericht 
Je claxon deed het niet meer in het een-na-laatste fragment?

BMW-gek
Master
 Bericht 
Ik zat hem weg te zuchten.

Joël D.
Master
 Bericht 
Dat kunnen ze niet horen. :schudnee:

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Dave schreef:
Ook claxon trigger happy geworden?

Ik doe het ook wel hoor, bij slaapkoppen op links. Zeker als ze ver onder de VMAX zitten, erlangs en toeteren.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
BMW-gek
Master
 Bericht 
Zo'n airhorn lijkt mij wel wat hoor.

BMW-gek
Master
 Bericht 
Volgens mij had deze echt geen groen......

Link

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Robin ass volgens mij.

// Ja, dat ik dit weet zeg.. Vaagjes

BMW-gek
Master
 Bericht 
Ja fijn nummer om naar te luisteren.

Blaataap
Master
 Bericht 

Dat is ook geen fijne combinatie om een botsing mee te krijgen zeg. Je zal maar net niet goed opgelet hebben daar :o

406
Master
 Bericht 
Jezus wat staat die muziek hard

BMW-gek
Master
 Bericht 
Bij disco klassiekers staat ie altijd op standje gehoorbeschadiging.
Ik had even moeten waarschuwen ja.

BMW-gek
Master
 Bericht 
:[

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Zo, hij zal het wel asociaal gevonden hebben, maar gelijk had je! :[ :lol:

boersma
Master
 Bericht 
Als je mij bij het laatste filmpje "Daar gaan we weer" (doorgetrokken streep) zo had ingehaald, had je 140 euro aan je broek O:)

BMW-gek
Master
 Bericht 
En jezelf de verdiende niet rechts houden ook kado gedaan?

boersma
Master
 Bericht 
Haha is wel waar ja. Want waarom gingen hun niet eerder naar rechts. Heb je een punt!
Was ook grapje hoor ;-)

BMW-gek
Master
 Bericht 
Daarom maakte ik ook een grapje terug.
Mij ook volstrekt onduidelijk waarom ze nog op links zitten. Daarom ging ik er ook meteen langs.

BMW-gek
Master
 Bericht 
Ik woon sinds april op 1780 meter van mijn werk, ga dus met de fiets tegenwoordig. Voor de boot heb ik een Tomtom Bandit gekocht en ook dit keer weer :fp: :loco:
Denk om het geluid, harde wind in de microfoon!!!)

Cruiser gooit hem voor de zeilboot langs terwijl ie eigenlijk had moeten wachten of er achterlangs omheen had kunnen varen.

Link

En kom je natuurlijk ook van je cursisten af door ze in de vaargeul te laten aanmodderen.

Link

TheTTDriver
Respect
 Bericht 
Gelukkig week die zeilboot op tijd uit, want het ging maar net goed zo te zien :fp: . Mijn mening blijft echter ook dat vaarbewijzen - met praktijkgedeelte - verplicht zouden moeten zijn, voor alle boten >5 meter of die sneller dan >12 km/h kunnen.

BMW-gek
Master
 Bericht 
Dan zou het stukken rustiger worden op het water vrees ik. Sommige regels zijn best lastig.
:lol:

TheTTDriver
Respect
 Bericht 
Maar het zal denk ik, wel veel ergenissen weghalen; die o.a. veroorzaakt worden door het gebrek aan kennis bij velen op het water.

En rustiger heeft ook zijn voordelen :) O:)

BMW-gek
Master
 Bericht 
Dat zal het zeer zeker. En als het rustig is dan past die schuit van ons tenminste overal tussen.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

BMW-gek schreef:
En kom je natuurlijk ook van je cursisten af door ze in de vaargeul te laten aanmodderen.
Ik ben als vrijwilliger bij een van de Sails geweest (de grote in Amsterdam), ook door de sluizen enzo met de Sailout. Waren er een paar van de reddingsbrigade die hem zo'n beetje in de schroef van een vrachtschip parkeerde. En later, terwijl een paar kleinere KNRM boten toch terug naar binnen kwamen bij IJmuiden om binnendoor naar huis te varen vanwege hoge golfslag (dan is IJmuiden - Hoek van Holland best een eind met een open binnenwaterboot, bij windkracht 9), gingen die druifjes met hun kleine rubberbootjes nog even lekker de pieren uit. En kwamen vrij vlot toch maar weer naar binnen. :fp: :loco: :loco:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
BMW-gek schreef:
1780 meter van mijn werk, ga dus met de fiets tegenwoordig.

niet normaal meer.. Nog effe en je gaat vertellen dat je Groen Links gaat stemmen.

TheTTDriver schreef:
verplicht zouden moeten zijn, voor alle boten >5 meter of die sneller dan >12 km/h kunnen.

Hier in Kroatië is alles wat een motor heeft, verplicht om een vaarbewijs te hebben. En dat koop je niet zomaar even bij een pakje boter. Toerist hier afgelopen week dacht dat ook wel 'even te kunnen regelen'. Was na drie dagen 'regelen' uiteindelijk niet verder gekomen dan zn opblaas kayak en een glijbaan trapboot met die kinder :lol:

Afbeelding

Maar het is goed zo.. Anders teveel idioten op zee. Ging wel even een grote boot huren zei ie, zag het meteen na 10 seconden al. Zo'n "ik heb een kleine penis" mannetje. :x . Ruzie met zn vrouw ook verschillende malen.. Twee keer weggaan midden in de nacht met de auto en 's morgens terugkomen. Gezellig, met de kinderen op vakantie! :fp:

BMW-gek
Master
 Bericht 
Dave schreef:
niet normaal meer.. Nog effe en je gaat vertellen dat je Groen Links gaat stemmen

:rofl: Maar nee, ik vind die krullenbol helemaal niks.

BMW-gek
Master
 Bericht 
En hier hadden we wat meer geduld moeten opbrengen :oops:

Link

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Zeilboten met motor zouden VERBOTEN moeten worden. Je gaat of met wind kutten, of niet.

Pagina 29 van 29 [ 1435 berichten ]