» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 51.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 29  [ 1425 berichten ]
BMW-gek
Master
 Bericht 
Om ook maar even met de meute mee te hollen. Gewoon simpel gefilmd met mijn telefoon zonder knip en plak.

Vanaf de Waterpoort in Sneek tot ongeveer in de straat thuis met de pickup. Paar ongeduldige momentjes erin O:)

Link

(Volgende keer laat ik de radio wel uit....)

Speedy J
Master
 Bericht 
Wat een bak ook, je zit bijna net zo hoog als een trucker :)

En nou de volgende keer in de Siebner, kijken hoeveel er van die 22 minuut 42 af kan O:)

Guppenklup
Master
 Bericht 
Speedy J schreef:
Wat een bak ook, je zit bijna net zo hoog als een trucker :)

Duh... een Ford F350 :lol:

BMW-gek
Master
 Bericht 
Speedy J schreef:
En nou de volgende keer in de Siebner, kijken hoeveel er van die 22 minuut 42 af kan

Als ik met de 7 het ritje onder de 13 minuten krijg dan moet ik fietsen van liefje :[

Cweepz
Master
 Bericht 
Met VirtualDub even versnellen (keer of 8 ) krijg je leuke filmpjes van!
Deze is x16 ( 14 --> 224fps ) Walibi naar Groningen in 6 minuten :woop:
http://www.youtube.com/watch?v=p2gO5Fh4B70

A(u)30#
Master
 Bericht 
Wie rijdt het gulzigst?
Ford of de BMW.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Leuke bak :thumb: klinkt lekker,
Maar volgende filmpje wat korter (f)

BMW-gek
Master
 Bericht 
Cweepz schreef:
Met VirtualDub even versnellen (keer of 8 ) krijg je leuke filmpjes van!
Deze is x16 ( 14 --> 224fps ) Walibi naar Groningen in 6 minuten

Behoud je dan wel die mooie V8 brul?

A(u)30# schreef:
Wie rijdt het gulzigst?
Ford of de BMW.

De pickup neemt 1 op 9, wordt ook niet echt hard mee gereden. Max toch wel 90 km/u. Harder dan dat stuiter je door elkaar met die bladvering. De MRB is €197 per maand. Brandstof is ongeveer € 150 per maand
BMW neemt 1 op 10/11 en ik rij daar harder mee dan poppedop. De MRB €97 per maand. Brandstof is ongeveer € 250 per maand.

Kwa kosten is de pickup onder de streep goedkoper. Onderdelen zijn voor een appel en een ei te verkrijgen. In tegenstelling tot de BMW waar kleine reparaties toch al uitlopen tot rekeningen van boven de €500.

Als ik het niet mis heb wordt deze maand de pickup goedkoper, deze is van juli 1987.

Christafari
Master
 Bericht 
Jezus je rijdt als een homo :[

Ik zit de laatste tijd steeds vaker te kijken naar een Suburban. Zeg 'ns eerlijk, zijn ze zo onbetrouwbaar als gezegd wordt? Over Yanks in t algemeen dan bedoel ik he?

BMW-gek
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Leuke bak klinkt lekker,
Maar volgende filmpje wat korter

Vanaf me telefoon geschoten, moet nog even op ontdekking hoe te bewerken.

Christafari schreef:
Jezus je rijdt als een homo

:lol: Dat zei Eelke dus ook al. Kruip te dicht op mijn voorgangers voordat ik ze inhaal 8)

Christafari schreef:
Ik zit de laatste tijd steeds vaker te kijken naar een Suburban. Zeg 'ns eerlijk, zijn ze zo onbetrouwbaar als gezegd wordt? Over Yanks in t algemeen dan bedoel ik he?

Chevrolet is kwa motoren niet slecht, maar koning roest slaat soms erg hard toe bij ze.

A(u)30#
Master
 Bericht 
Dat verbruik valt reuze mee :thumb:
En je kan de BMW er ook mee uit de drek sleuren.
Gebeurt wss vaak :wink:

BMW-gek
Master
 Bericht 
Nou de pickup heeft aleens achter de BMW aangehangen met een spanbandje. Het eerste wat ik bij thuiskomst heb gedaan was een schone onderbroek aantrekken, dat was echt doodeng.... :nah:

A(u)30#
Master
 Bericht 
Nul remkracht :x
Ok

BMW-gek
Master
 Bericht 
Je weet Eelke zijn postuur. Die moest met zijn volle gewicht op de rem stappen :lol:

A(u)30#
Master
 Bericht 
Haha dan kan je beter een anker meenemen om naar buiten te gooien. :lol:

Guppenklup
Master
 Bericht 
BMW-gek schreef:
Je weet Eelke zijn postuur.

:kniktja:
BMW-gek schreef:
Die moest met zijn volle gewicht op de rem stappen :lol:

:lol:

pr0mo
Master
 Bericht 
Lekkere V8 sound, heerlijk om naar te luisteren! :honger:

RucphenNB
Master
 Bericht 
BMW-gek schreef:
Als ik het niet mis heb wordt deze maand de pickup goedkoper, deze is van juli 1987.

:schudnee: :schudnee: :schudnee:
Volgend jaar, alles bouwjaar 1987 na 26 jaar belastingvrij. :wink:

BMW-gek
Master
 Bericht 
RucphenNB schreef:
Volgend jaar, alles bouwjaar 1987 na 26 jaar belastingvrij.

:boos: Stelletje uitzuigers :thumb_d:

Net op de terugweg waren ze de middenberm aan het maaien. De eerste wagens met de borden zorgen voor wat verwarring bij iedereen, ook bij mij. (Door knip en plak in movie maker doet het geluid het niet :huh: )

Link

BMW-gek
Master
 Bericht 
En tweetal filmpjes aan mekaar geplakt met Mercedesrijders :fp:
De eerste komt aardig hard aanrijden en als ik naar rechts ga komt ie me voorbij kruipen. Om zijn weg te vervolgen op de A7 met 110 km/u :duh:
De tweede heb ik geen idee, rij hem al voorbij op 2.05. Op de N7 rij ik zelf al 100@80 en komt hij hard aanrijden en de rest is dus geschiedenis :fp:

Link

Dan dit oudere stel in hun Astra. Goed ik kwam wat hard aandenderen maar er was nog geen aanleiding voor hun om naar rechts te gaan. Ik heb bewust niet gekozen om tussen hun en de vrachtwagen door te gaan. De remactie was van 150 naar 100 en de oudjes hadden niks door.

Link

Geen geluid want krijg dat op de een of de andere manier niet mee als ik filmpjes bewerk in movie maker. (Ikke is beetje n00b)

Raymond
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Jezus je rijdt als een homo :[

*proest*
BMW-gek schreef:
:boos: Stelletje uitzuigers :thumb_d:

Indenaad. Moet ik nog een jaar MRB betalen voor die Micra. :boos:
Christafari schreef:

Tja, ik vind het geen auto's. Ik heb het niveau van Amerikanen niet zo heel hoog zitten en dat straat een beetje af op de meuk die ze bouwen.

BMW-gek
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
*proest*

Die rastavlecht piept wel anders als ik met die groene tank op zijn reet zit :[ (Houd nog steeds van Christafari)

ZX-driver
Master
 Bericht 
BMW-gek schreef:
rechts

Links. :wink:

Irritant gedrag.
We zien een invoeger en gaan zonder te spiegelen naar links.

BMW-gek
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Links

Was er nog beduusd van :wink:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
Tja, ik vind het geen auto's. Ik heb het niveau van Amerikanen niet zo heel hoog zitten en dat straat een beetje af op de meuk die ze bouwen.

Het niveau is niet geweldig en het interieur is bij die grote bakken nog steeds matig, maar het zijn wel brute bakken. Lekker lomp. En onhandig in NL, maar daar gaat 't niet om ;)

BMW-gek
Master
 Bericht 
Sinds gisteren in het bezit van deze dashcam
Dat levert deze beelden op. Stuk beter dan vanaf me telefoon.

Hier banjer ik door Bolsward heen, smalle hoofdstraat met gelijkwaardige kruizing.

Link

FocusWagon
Master
 Bericht 
He, bekend stukje Bolsward! (4 keer de 11 stedentocht gefietst)
Mooi beeld trouwens :thumb:

BMW-gek
Master
 Bericht 
Was even een druk momentje maar kon mooi het asfalt benutten.

Link

Uiteraard ontbreken de leden van de club van 90 niet op de A7 :roll:

Link

Poppedopje werd lichtelijk verrast door deze

Link

Van links zijn wel wat gaatjes maar uiteraard wachten tot het leeg is :fp:

Link

Dacht even lief te zijn en deze Volvo even te laten inhalen. Vervolgens sodemietert ie niet op van de linkerbaan....

Link

Poppedopje kramp in zijn voet, ken gebeuren :P

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
BMW-gek schreef:
Uiteraard ontbreken de leden van de club van 90 niet op de A7

Ik zie anders geen mooie sticker daarvan.

BMW-gek schreef:
Vervolgens sodemietert ie niet op van de linkerbaan..

:zzz:

BMW-gek
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Ik zie anders geen mooie sticker daarvan

Deze was undercover :[

Wimpster
Master
 Bericht 
BMW-gek schreef:
Dacht even lief te zijn en deze Volvo even te laten inhalen. Vervolgens sodemietert ie niet op van de linkerbaan....

Mijn huidige theorie is dat je bij Volvo dealers onderhoudskosten betaalt naar het aantal minuten dat je rechts hebt gereden. Ook denk ik dat je in een Volvo eerst een sudoku puzzel op moet lossen voordat je de richtingaanwijzer kunt gebruiken. Op het gaspedaal zitten punaises geplakt en de spiegel zegt "Heb ik wat van je aan ofzo?!" elke keer dat je hem aankijkt.

Het moge duidelijk zijn dat ik nog nooit in een Volvo gereden heb, maar klopt dit een beetje? Iets moet toch dat beroerde gedrag van Volvo-rijders kunnen verklaren?!

keokiracer
Master
 Bericht 
Wimpster schreef:
Mijn huidige theorie is dat je bij Volvo dealers onderhoudskosten betaalt naar het aantal minuten dat je rechts hebt gereden. Ook denk ik dat je in een Volvo eerst een sudoku puzzel op moet lossen voordat je de richtingaanwijzer kunt gebruiken. Op het gaspedaal zitten punaises geplakt en de spiegel zegt "Heb ik wat van je aan ofzo?!" elke keer dat je hem aankijkt.

:lol: :roflol: :roflol: :respect: :thumb:

BMW-gek
Master
 Bericht 
Geen idee, normaal gaan ze wat sneller aan de kant dan VW's en Mercedessen.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Wimpster schreef:
Het moge duidelijk zijn dat ik nog nooit in een Volvo gereden heb, maar klopt dit een beetje? Iets moet toch dat beroerde gedrag van Volvo-rijders kunnen verklaren?!

Gedrag van Volvo-rijders vind ik best meevallen. :wink:
Mijn vader rijdt ook Volvo en hem betrap ik nooit op één van bovenstaande punten.

Ikzelf heb juist veel meer last van Yarissen, Wagon R+, Agila's, Atozzen, etc.

Wimpster
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Ikzelf heb juist veel meer last van Yarissen, Wagon R+, Agila's, Atozzen, etc.

Dat is inderdaad een andere grote groep die negatief opvalt.

Zie ook: http://www.flitsservice.nl/phpBB/off-topic/schaal-van-wimpster-t67464.html

BMW-gek
Master
 Bericht 
Afgelopen week met de pickup op stap. Altijd leuk om even door de binnenstad heen te gaan. Gebeurd niet zo heel veel deze rit. Het gaat meer om het geluid van de motor voor de liefhebbers.

Link

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Het is jammer dat deze dashcam continue het geluid produceert alsof het in een bak met knikkers ligt te dweilen.

BMW-gek
Master
 Bericht 
Er rammelt inderdaad iets ja. Heb het nog niet kunnen ontdekken.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ligt niet aan de auto want je hebt exact hetzelfde in de beamer. (f)

BMW-gek
Master
 Bericht 
Nee ik wist meteen dat het de cam was. BMW heeft geen rammeltjes en als de pickup rammelt dan rammelt alles :lief:

renew40
Master
 Bericht 
Dan is het je gebit welke rammelt :lol:

BMW-gek
Master
 Bericht 
:[

BMW-gek
Master
 Bericht 
Alleen deze twee vielen vandaag op. Als eerste een bestuurder van een bestelbusje welke er echt werkelijk een potje van maakt.

Link

De volgende was wat sloom dus ik besloot hem in te halen. Toen ik er naast zat begon ie met zijn vinger tegen zijn voorhoofd te tikken....

Link

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
BMW-gek schreef:
potje van maakt.

Kan je we zeggen ja :kniktja:
Maar hij reed niet te langzaam :wink:

BMW-gek
Master
 Bericht 
Ik moest remmen erom. :[

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Is dat een legertruck?

BMW-gek
Master
 Bericht 
:kniktja:

Afbeelding

ZX-driver
Master
 Bericht 
BMW-gek schreef:
Als eerste een bestuurder van een bestelbusje welke er echt werkelijk een potje van maakt

Even de ogen dicht gehad ofzo! :o

BMW-gek
Master
 Bericht 
het handige van een pickup is dat je gewoon over stoepjes heen ken rossen zonder je zorgen te maken over je velgen.

Link

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
 Pagina 1 van 29 [ 1425 berichten ]