» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 111.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 3  [ 136 berichten ]
keokiracer
Master
 Bericht 
Oh, dat is dus jouw youtubekanaal, vragen via Youtube was nogal omslachtig dus :lol:
Volgens mij is het niet eens de eerste keer dat ik die fout met jou gemaakt heb :fp:

darunna
Pro
 Bericht 

keokiracer schreef:
Oh, dat is dus jouw youtubekanaal, vragen via Youtube was nogal omslachtig dus :lol:
Volgens mij is het niet eens de eerste keer dat ik die fout met jou gemaakt heb :fp:

Hahaha, jep. geeft niet, krijg ik ook nog een keer een reactie op het kanaal he ;)

darunna
Pro
 Bericht 

Direct maar weer een nieuwe compilatie, nummer 11:
Link

JeffreyM
Master
 Bericht 
Die fietser op 1:05 :roflol: :fp: (maakt wel een aardige smak volgens mij :x )
Slimme acties van de Ford Ka :fp: :fp:

Feitelijk
Master
 Bericht 
compi 11
0:15: hallo: jij moet wachten op golf van rechts, dan kan scootmeisje toch ook gewoon voor?
1.22 ka geeft geen richting aan, ik dacht dat is toch niet zo erg? tot 1:31 dacht ik dat

ZX-driver
Master
 Bericht 
0:33, Dat Fiatje, wat was ze (gokje :P ) in hemelsnaam aan het doen? Daar lag een doorgetrokken streep dus dat mocht dan niet eens!

Feitelijk schreef:
0:15: hallo: jij moet wachten op golf van rechts, dan kan scootmeisje toch ook gewoon voor?

Aan die rare drempel te zien, was dat geen uitrit?

En inderdaad, die Ka doet het ook lekker...
Was er misschien niet bekend, dat kan soms rare dingen teweeg brengen.

Feitelijk
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Aan die rare drempel te zien, was dat geen uitrit?

Nee, ik heb voor de zekerheid nog even gestreetviewed: https://www.google.nl/maps/@52.177169,4 ... 312!8i6656

ZX-driver
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
was dat geen uitrit?

Dan zei ik dat dus precies goed! Het was geen uitrit! :lol: :lol:

darunna
Pro
 Bericht 

Denk dat ik op sommige punten even een opfriscursur nodig heb :wink:

Drempel maakt het toch geen gelijkwaardige kruising?

Edit, blijkbaar niet van invloed. Verder wacht ook iedereen daar altijd, normaal gesproken.

Feitelijk
Master
 Bericht 
darunna schreef:
Drempel maakt het toch geen gelijkwaardige kruising?

Een drempel is niet voldoende om er een uitrit van te maken. zeker niet met die mooie ronde trottoirbanden daar.

In feite kom jij zelfs uit een uitrit, omdat dat parkeerterrein een beperkte bestemming is.

darunna
Pro
 Bericht 

Feitelijk schreef:
In feite kom jij zelfs uit een uitrit, omdat dat parkeerterrein een beperkte bestemming is.

Nee joh, is toch gewoon een doorgaande weg? Alleen een omweg :x

Oldskool
Die hard
 Bericht 
Op 0:15 heeft die scooter inderdaad iets meer verkeersinzicht dan jij, je moet toch wachten op die Golf, dus zo'n hele gekke actie is dit dan niet. Is gewoon vlotte doorstroming voor alle partijen. Al neemt ze hem wel vrij zelfverzekerd, terwijl jij al met je neus komt "snufelen" op de kruising.

Die Fiat op 0:32 is ook lekker aan het kloten zeg. Gewoon lekker 100% stil gaan staan om te wachten tot je een doorgetrokken streep over kunt steken, want ja, waarom zou je eerst even vaart maken op de rechterbaan om vervolgens naar links te gaan :fp:

1:20 .. wat zit die enorm te prutsen zeg. En alles ook zonder richting natuurlijk. :schudnee:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Lullige parkeerschade. Allemaal netjes opgelost?

RRL
Master
 Bericht 
0:21 Pff wat een gekloot :fp:
1:20 Van compleet links naar rechts en andersom ben ik van Velperbroek wel gewend, maar beide in één keer is wel heel lomp.

Had de bestuurder van dat terreinwagentje nog een briefje achtergelaten?

Oldskool
Die hard
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Lullige parkeerschade. Allemaal netjes opgelost?

RRL schreef:
Had de bestuurder van dat terreinwagentje nog een briefje achtergelaten?

Even een pagina terugklikken: on-board-video/met-darunna-in-de-fofo-t91207.html#p4184498

darunna
Pro
 Bericht 

Alles is netjes opgelost (denk ik). Papieren samen ingevuld een dag later.
Verzekering is op de hoogte gesteld, nog geen reactie, maar kan me niet voorstellen dat dit een probleem gaat worden.

darunna
Pro
 Bericht 

Weer een nieuwe, msischien is de aanrijding weer te gebruiken voor de FS'er die compilaties maakt op Youtube?

Link

JeffreyM
Master
 Bericht 
0:59 Werd er nou naar jou getoeterd?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Wat mis ik bij de laatste?

Blaataap
Master
 Bericht 

Feitelijk schreef:

Traagheid van die Hutsibutsi?

Feitelijk
Master
 Bericht 
:nah:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:

Seat negeert het rode kruis

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Seat negeert het rode kruis
Tja, ik heb ook altijd moeite om buiten de spit van die plusstroken af te blijven.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ah! Ja ik zie nu wat roods daar ja.

Blaataap
Master
 Bericht 

Wat een vreemde situatie met de kantelwalsborden daar zeg.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
kantelwalsborden

Ik zie ze niet.
Gisteren reed ik net voor de opening van de strook op de A20.
Het bord met :A1-80: en de :C18: breedtebeperking tot 2 meter was al gedraaid, halverwege komen ook de groene pijlen. Dan zal even later het kruis wel verdwijnen zeker?
https://youtu.be/MyIvnbrBbDw

darunna
Pro
 Bericht 

Blaataap schreef:
Wat een vreemde situatie met de kantelwalsborden daar zeg.

Het zijn geen kantelwalsborden.

Ton.
Master
 Bericht 
Zo, die aanrijding had vervelender kunnen aflopen!

darunna
Pro
 Bericht 

Ton. schreef:
Zo, die aanrijding had vervelender kunnen aflopen!

Klopt, de gemeente is ieder jaar zo laat met snoeien, waardoor op diverse plekken fietsers en overig verkeer zeer slecht zichtbaar zijn.

CasB
Master
 Bericht 
Het zou misschien helpen als fietsers zelf ook een beetje uitkijken en vaart minderen. Ja, ze hebben voorrang, maar dat is nog geen reden om blind over te steken.

Blaataap
Master
 Bericht 

darunna schreef:
Het zijn geen kantelwalsborden.

Die mooie hoge, grote borden laten enkel een statisch beeld zien? Vreemd.

renew40
Master
 Bericht 
Kan je toeteren doe je het niet!
Bij politiebusje..(plotseling afremmen, afslaan zonder richting)
Want bij heleboel situaties in filmpje is het overbodig.

darunna
Pro
 Bericht 

CasB schreef:
Het zou misschien helpen als fietsers zelf ook een beetje uitkijken en vaart minderen. Ja, ze hebben voorrang, maar dat is nog geen reden om blind over te steken.

Helemaal mee eens, stug doorfietsen en dan ook nog op die auto slaan :thumb_d:

keokiracer
Master
 Bericht 
Die dude op zijn fiets remt gewoon hard hoor... Je ziet gewoon dat op het moment dat de VW-nogwat afslaat hij al afremt, maar als je doorfietst dan is je remweg langer hè...

Dat slaan op de auto, ik denk dat ie dacht dat de VW door wilde rijden omdat ie een stukje vooruit rolt...

darunna
Pro
 Bericht 

renew40 schreef:
Kan je toeteren doe je het niet!
Bij politiebusje..(plotseling afremmen, afslaan zonder richting)

We waren laat voor een afspraak bij de kapper, de kans op mogelijk een staandehouding (die er dan toch in zit) was het niet waard, met het eventuele tijdsverlies op het oog.

renew40
Master
 Bericht 
Ah. Vandaar. O:)

Feitelijk
Master
 Bericht 
darunna schreef:
We waren laat voor een afspraak bij de kapper

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar mijn haar groeit niet zo snel.

CasB
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Die dude op zijn fiets remt gewoon hard hoor...

Ja, uiteindelijk wel, maar is het je niet geleerd om met gepaste snelheid een onoverzichtelijke kruising over te steken? Als je met 25km/h aan komt rijden met slechte fietsremmen en je knalt zonder zelf goed te kijken de kruising over dan mag je jezelf ook wel achter de oren krabben.

Je ziet het ook al in het clipje ervoor, de laatste fietser knalt ook gewoon de rotonde over zonder heel veel af te remmen want ja, hij heeft nu eenmaal voorrang, maar zo werkt het niet. Als fietsers nu eens gaan denken als motorrijders (er vanuit gaan dat je niet gezien wordt) dan gaan ze misschien een keer beseffen dat hoewel ze bij voorrangssituaties in hun recht staan dat nog niet betekent dat je gewoon maar mag doen en laten wat je wil.

Bij hoge uitzondering reed ik vandaag weer een keer op zo'n ongemotoriseerd ding op twee wielen en ik merk dat ik als fietser ook defensiever ben gaan rijden.

Maar gezien de leeftijd van de fietser zal het besef van verkeer pas in een later stadium van zijn leven door gaan dringen.

RRL
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Dat slaan op de auto, ik denk dat ie dacht dat de VW door wilde rijden omdat ie een stukje vooruit rolt...

Gok ik ook, wilde zo te zien het achterportier nog openen. Zeker niet door dat zoiets geen nut heeft bij recent spul.

darunna
Pro
 Bericht 

Feitelijk schreef:
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar mijn haar groeit niet zo snel.

Hahaha, maar wel afspraak = afspraak... Geen idee wat ze doen met je plekje als je een 15 minuten te laat aankomt.
Het risico was het op dat moment niet waard.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Haasten voor een afspraak bij de kapper. Het moet niet veel gekker worden.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Kapsalon Rapunzel!

darunna
Pro
 Bericht 

Afspraak bij een speciale kinderkapper, voor mijn zoontje.
Deze kapper zit altijd vol...

garco
Master
 Bericht 
Waarom bij 0.17 zo doordrukken bij die wegversmalling? Er staan toch geen borden?

keokiracer
Master
 Bericht 
garco schreef:
Waarom bij 0.17 zo doordrukken bij die wegversmalling? Er staan toch geen borden?

Obstakel staat aan hun kant > zij moeten stoppen.
Geen bord voor nodig.

garco
Master
 Bericht 
Oh ja, nu zie ik het

darunna
Pro
 Bericht 

garco schreef:

Ik heb weleens een persoon daar gehad die ik klem had gereden, die zou wel even aangifte gaan doen van op hem inrijden en nu had ik echt de verkeerde voor mij... Die vond ook dat er borden nodig waren om mij voorrang te geven.

Ik heb hem geadviseerd opnieuw theorie-examen af te leggen bij het CBR...

Het is misschien een beetje flauw om het zo door te drukken, maar het is daar iedere dag, dag in dag uit hetzelfde liedje. Mesnen die blijven doorrijden alsof je er niet staat te wachten. Oh mijn voorganger gaat ook, dus ik ga er gewoon achteraan...

De eerste keer laat je het, maar de tweede keer wordt je al minder geduldig...

keokiracer schreef:
Obstakel staat aan hun kant > zij moeten stoppen.
Geen bord voor nodig.

Er zijn maar weinig mensen die zich daar bewust van zijn... Hoe vaak mensen daar niet naar mij toeteren, omdat ze het idee hebben: "Wie het eerste komt, wie het eerste mag gaan".

Ik denk dat ze het alleen leren na een aanrijding daar, soms erg aanlokkelijk om een keer door te rijden... Al mag je officieel ook geen voorrang nemen en wordt het straks een gedeelde schuld bij de verzekeraar... Daar zit ik ook weer niet op te wachten...

darunna
Pro
 Bericht 

Tijd voor een nieuwe:
Link

JeffreyM
Master
 Bericht 
0:49 Ah een potentiële orgaandonor :x :[ En op 1:10 nog een kandidaat :P
3:49 Wat een gek :loco:

Leuke muziek in het begin :[

Feitelijk
Master
 Bericht 
Wat gebeurt er op 0:55? Dacht je de plek zo te reserveren?
Beetje te snel op 1:45?
2:55 had je het idee dat ze probeerde voor te dringen? Ziet er uit als vergissing. Hoef je niet zo krampachtig de gaten dicht te rijden toch?
3:50 versnellen voor die aso-audi was ook niet nodig.
4:06 fietser van rechts netje voorgelaten. :thumb:
4:25 met 60 dat bruggetje op? Jij durft.
ontbrekende gele kokers op 4:47

Pagina 2 van 3 [ 136 berichten ]