» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 43.4 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 29 van 32  [ 1576 berichten ]
406
Master
 Bericht 
Blaataap
Master
 Bericht 

Is die onderste met de V6? Komt lekker van z'n plek hoor :thumb:

406
Master
 Bericht 
Een stagair zat denk ik even aan de knoppen bij RWS:

Link
Ik zag ze aankomen en liet een mooi gat. BMW snap ik nog wel maar dat de VW bus vervolgens toch nog probeerde een auto of twee verder in te voegen maakt m wel een Droplul.

Link
Ik had maar wat graag in een Dodge Ram met bullbar gereden:

Link
Beetje chaotisch met al het verkeer dat van links naar rechts komt omdat de stroken nog niet zijn afgekruist. Doe maar even wel afkruisen.

Link

JeffreyM
Master
 Bericht 
406 schreef:
Een stagair zat denk ik even aan de knoppen bij RWS:

Ik denk het niet, ik zie wel iets van zwaailichten op 0:31

ZX-driver
Master
 Bericht 
406 schreef:
Ik had maar wat graag in een Dodge Ram met bullbar gereden

Ik kon niet horen wat hij terug zei, maar het leek op een grote bek? :fp:

Oldskool
Die hard
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Ik kon niet horen wat hij terug zei, maar het leek op een grote bek? :fp:

Het was in ieder geval geen "Sorry meneer", dus het was sowieso kansloos. :duh:

406
Master
 Bericht 
Na een paar keer terug luisteren klinkt het mij het meest als "jajaja fock jou man".

JeffreyM schreef:
ik zie wel iets van zwaailichten op 0:31

Inderdaad ja, had het niet gezien. Maakt het trouwens niet minder raar.

X X 70
> 90 90
90 90 90

Is nog steeds raar

406
Master
 Bericht 
Oh, ben #165 vergeten. Bij deze dan maar:

Link

Okkie68
Master
 Bericht 
Nou nou nou... Slechte dag gehad?

pevo
Master
 Bericht 
Rustig man, niet zo opgefokt

Ga dan ook links staan (f)

bruintje beer
Master
 Bericht 
406 schreef:
*kuch* herkenbaar.

Blaataap
Master
 Bericht 

bruintje beer schreef:
*kuch* herkenbaar.

Inderdaad iets dat steeds vaker voorkomt. 9,5/10 keer zit de bestuurder dan met zijn neus naar een fel lichtje te kijken.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Parkeren op de rijbaan van een voorrangsweg bubeko!

Aanhanger
Master
 Bericht 
Okkie68 schreef:
Nou nou nou... Slechte dag gehad?

Op zo'n manier wordt het vanzelf een slechte dag. :duh:

A4
Master
 Bericht 
406 schreef:
Oh, ben #165 vergeten.

Heel herkenbaar. Ook je reactie trouwens :lol:
Maar idd, 9 vd 10 keer zit zo'n lul dan naar een mobieltje te staren.

406
Master
 Bericht 
Ruimte zat:
Link

Verschil tussen links en rechts blijft lastig:
Link

Door die mooie sticker achterop had ik deze eigenlijk al zien aankomen:
Link

Meteen maar een afspraak gemaakt bij de kwikfit:
Link

Blaataap
Master
 Bericht 

"Hallo!" :lol: :lol: :lol:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
406 schreef:
Door die mooie sticker achterop had ik deze eigenlijk al zien aankomen:

Zo'n "ik rij 100" sticker?

406 schreef:
Meteen maar een afspraak gemaakt bij de kwikfit

Verstandig.

RRL
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
"Hallo!" :lol: :lol: :lol:

:lol:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
406 schreef:
bij de kwikfit:

je betaalt graag teveel?

406
Master
 Bericht 
Goedkoper dan de euromaster en de profile, dus nee.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
406 schreef:
Goedkoper dan de euromaster en de profile, dus nee.

bandenspotter.nl

kwikfit altijd 1 vd duurste

406
Master
 Bericht 
Het is ook volgens bandenspotter.nl de goedkoopste partij die zowel levert als monteert.

406
Master
 Bericht 
Kinderen en verkeer, blijft geen goeie combinatie.
Link

Ik ga toch maar weer eens een rearcam ophangen, nu is het een boring filmpje maar dat was geen boring situatie. Het was best close met een busje die zonder RAW naar links kwam nadat ik mijn RAW aanzette.
Link

Make-up doos :fp:
Link

Even opletten in je blaadje
Link

Meneer wist dat het eenrichtingsverkeer was maar dat vond hij niet op hem van toepassing. Hij moest naar het ziekenhuis om bloed te prikken en moest snel zijn. Ik was helaas zelf even niet scherp, anders had ik hem er wel op gewezen dat hij ook voor het ziekenhuis de verkeerde kant op ging.
Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
406 schreef:
Meneer wist dat het eenrichtingsverkeer was maar dat vond hij niet op hem van toepassing. Hij moest naar het ziekenhuis om bloed te prikken en moest snel zijn. Ik was helaas zelf even niet scherp, anders had ik hem er wel op gewezen dat hij ook voor het ziekenhuis de verkeerde kant op ging

Wat een handige Harrie... :fp:

406
Master
 Bericht 
Rijrichtingen bij het verlaten van de rotonde, blijft lastig natuuurlijk. Ook al zie ik nu dat een D02 ontbreekt.
Link

3 Maal rood:
Link

Rotondes met meerdere rijstroken zijn fokking moeilijk. Net als het gebruiken van je richting aanwijzer. En die mega borden op respectievelijk 200, 300 en 500 meter er voor zijn ook fokking moeilijk te begrijpen.
Link

Ze zette de actie overigens nadat ik haar voorbij was alsnog door, wederom zonder knipper en over het verdrijvingsvlak(je).

Blaataap
Master
 Bericht 

#178: Typische auto ook weer.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
406 schreef:
Ze zette de actie overigens nadat ik haar voorbij was alsnog door, wederom zonder knipper en over het verdrijvingsvlak(je).

Extra rondje zou te makkelijk zijn.

406
Master
 Bericht 
Gezien de hoeveelheid verkeer en de positie op die situatie zou dat nog veel gevaarlijker zijn. Gewoon driekwart nemen en dan twee keer rechts, kom je er ook.

ZX-driver
Master
 Bericht 
406 schreef:
Rijrichtingen bij het verlaten van de rotonde, blijft lastig natuuurlijk. Ook al zie ik nu dat een D02 ontbreekt.

Toch niet echt handig!

lacheisleuk
Master
 Bericht 

406 schreef:
Nou is dat ding ook wel zo verschrikkelijk hoerig aangelegd... Ook als je vanaf v/d Valk komt, strak voor de rotonde, in het bochtje, pas einde 60, gevolg is dat iedereen na de rotonde lekker 60 blijft rijden.

406
Master
 Bericht 
Ik kan niet ontkennen dat die rotonde verkeerd is aangelegd. De knikken in de weg aan zowel de noord als zuid kant zorgen er voor dat je nooit een fatsoenlijke soepele lijn kan nemen. Sowieso snap ik niet waarom daar zo nodig een rotonde moest komen, een druk punt is het niet.

keokiracer
Master
 Bericht 
Verkeerspleinen waren vooral in de jaren 50 en 60 populair als knooppunt, zo is het Kooimeerplein ook aangelegd in de begin jaren 60. Sindsdien is het simpelweg zo gelaten. (behalve dan de N242 bypass langs het AZ stadion)

lacheisleuk
Master
 Bericht 

406 schreef:
Ik kan niet ontkennen dat die rotonde verkeerd is aangelegd. De knikken in de weg aan zowel de noord als zuid kant zorgen er voor dat je nooit een fatsoenlijke soepele lijn kan nemen. Sowieso snap ik niet waarom daar zo nodig een rotonde moest komen, een druk punt is het niet.
Ik moest hem vandaag "rechtdoor" nemen, vanaf Akersloot. Het is alsof je de Omega aan het tekenen bent, wat een achterlijk ding. Wel een voordeel als je vanaf de snelweg komt (en niemand voor je hebt), je kan er praktisch altijd voor. Heb je mensen voor je, sta je voor lul te wachten. Mja, gemeente Castricum is geil van rotondes.

keokiracer schreef:
Verkeerspleinen waren vooral in de jaren 50 en 60 populair als knooppunt, zo is het Kooimeerplein ook aangelegd in de begin jaren 60. Sindsdien is het simpelweg zo gelaten. (behalve dan de N242 bypass langs het AZ stadion)
We hebben het over een rotonde eerder, die bij afrit Akersloot.

keokiracer
Master
 Bericht 
Oh, dat wist ik wel.

Oké dat wist ik niet :oops:

406
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
Mja, gemeente Castricum is geil van rotondes.

Mwah valt mee. Ik heb zoveel erger gezien.
https://www.google.nl/maps/@51.627107,-0.7504942,18z bijvoorbeeld

406
Master
 Bericht 
Vannacht op de A27 zag ik in de verte over de brug bij Raamsdonkveer een auto zonder licht rijden. Na een boel licht signalen besloot ik om 8844 te passeren en direct 112 te bellen. Zonder verlichting is redelijk gevaarlijk en wanneer iemand zoveel lichtsignalen negeert is de kans groot dat de bestuurder katje lam of high achter het stuur zit, de combinatie is dan natuuurlijk al helemaal gevaarlijk. Bleek uiteindelijk een technisch probleem te zijn. Ik heb nog nooit zo veel knipperende waarschuwingslampen op een dashboard gezien, waarbij alle dashboard verlichting zelf ook continue wegviel. De alarmlichten werkten gelukkig wel, anders had ik er nog wel achter blijven staan denk ik.
Link

Achteraf wat lame om hier 112 voor te bellen maar op het moment zelf leek mij dit de beste manier om het aan te vliegen.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Goede zaak, je kunt maar beter het zekere voor het onzekere nemen! :thumb:

Hoewel... Met een 307 kun je er direct wel vanuit gaan dat het een mankement is! :lol:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Maar als het een technisch probleem, dan blijf je toch niet doorrijden en zet je je auto op de eerste de beste veilige plek stil :huh: En als dat op zich laat wachten, zet dan tenminste je alarmlichten aan, ben je in ieder geval iets zichtbaarder

RRL
Master
 Bericht 
Je moet alleen maar net weten dat je achterlichten het blijkbaar niet meer doen. Al zou zoiets na het vele seinen van 406 toch al wel duidelijk moeten zijn.

Lijkt me wel dat de bestuurder het kon waarderen dat je er nog even achter bleef hangen?

406
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Al zou zoiets na het vele seinen van 406 toch al wel duidelijk moeten zijn. Lijkt me wel dat de bestuurder het kon waarderen dat je er nog even achter bleef hangen?

Nee. Het lampje op het dash brandde dus hij had geen idee wat ik ik van 'm moest. Toen ik hem er op wees dat die niet werkte kon hij het achteraf wel waarderen ja.

Tweebel
Master
 Bericht 
406 schreef:
Achteraf wat lame om hier 112 voor te bellen maar op het moment zelf leek mij dit de beste manier om het aan te vliegen

Lijkt mij een terechte 112. Voor hetzelfde geldt rijdt ie door en klapt er iemand achterop.

zandbak
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Maar als het een technisch probleem, dan blijf je toch niet doorrijden en zet je je auto op de eerste de beste veilige plek stil :huh: En als dat op zich laat wachten, zet dan tenminste je alarmlichten aan, ben je in ieder geval iets zichtbaarder

RRL schreef:
Je moet alleen maar net weten dat je achterlichten het blijkbaar niet meer doen.

Zijn koplampen zo te zien ook niet?

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Met een 307 kun je er direct wel vanuit gaan dat het een mankement is! :lol:

Oi! :boos:

406
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Zijn koplampen zo te zien ook niet?

Heel zwak maar dat kon ik pas zien dat ik voor de auto stond.

zandbak
Master
 Bericht 
406 schreef:
Heel zwak maar dat kon ik pas zien dat ik voor de auto stond.

De bestuurder zelf moet dan toch op de snelweg ook in de gaten hebben dat hij geen normaal licht heeft en dan duik je zo snel mogelijk de snelweg af.
Vluchtstrook is natuurlijk helemaal link om te gaan staan.

RRL
Master
 Bericht 
Link om te gaan staan, maar je zou er wel met aangepaste snelheid verder kunnen rijden tot de eerstvolgende afrit. Zou mij veiliger lijken dan op normaal tempo zonder enige verlichting te rijden.

Oldskool
Die hard
 Bericht 
406 schreef:
Achteraf wat lame om hier 112 voor te bellen maar op het moment zelf leek mij dit de beste manier om het aan te vliegen.

Vind ik niet, zoals je in je telefoongesprek zelf ook al aangeeft aan de agent, het is totaal onverantwoord om op zo'n tijdstip zonder verlichting op een autosnelweg te rijden. En als seinen schijnbaar niet duidelijk genoeg is, dan maar iemand met zwaailichten en een stop bordje laten komen om te helpen hoor :) Als iemand hem over het hoofd had gezien en er vol op geklapt was had het veel gekker af kunnen lopen, dus gewoon netjes gehandeld zo. :thumb:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Oi!

De Peugeot 307 en Renault Laguna van 2002/2003 staan bekend als probleemauto's en als ik een auto met pech zie is dit 8 van de 10 keer een 307. Vat het dus niet persoonlijk op. ;)

406
Master
 Bericht 
De bestuurder (en petje passagier) haalt deze traaage en zwalkende twingo rechts in. Prima, zou ik ook hebben gedaan. Maar rijd daarna gewoon door. In plaats daarvan remt deze herfstvrucht af tot onder de snelheid van de twingo om te gebaren. Vervolgens naar rechts om lekker naast die twingo te gaan hangen. Pleurt even op ofzo.
Link

Pagina 29 van 32 [ 1576 berichten ]