» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Pagina 30 van 32  [ 1566 berichten ]
ZX-driver
Master
 Bericht 
De Twingorijder begreep er vast toch niets van, behalve dat hij wel oppleurde naar rechts!

406
Master
 Bericht 
*sleep*
406 schreef:
De bestuurder (en petje passagier) haalt deze traaage en zwalkende twingo rechts in. Prima, zou ik ook hebben gedaan. Maar rijd daarna gewoon door. In plaats daarvan remt deze herfstvrucht af tot onder de snelheid van de twingo om te gebaren. Vervolgens naar rechts om lekker naast die twingo te gaan hangen. Pleurt even op ofzo.

Link

Blaataap
Master
 Bericht 

Haha, goed gebruik van nutteloos debat :lol: :thumb:

FocusWagon
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Haha, goed gebruik van nutteloos debat :lol: :thumb:

:thumb:

406
Master
 Bericht 
Nutteloos was dat zeker.

En weer zo'n mooie belg hier in NL:
Link

Niet bepaald spannend, maar het geeft wel aan dat het detectiesystem van de spitsstroken totaal verrückt is:
Link

lacheisleuk
Master
 Bericht 

406 schreef:
Niet bepaald spannend, maar het geeft wel aan dat het detectiesystem van de spitsstroken totaal verrückt is:

Ik heb het idee dat ie vanaf afgelopen donderdag in storing heeft gelegen. Ben er ook meermaals overheen gekomen dat het in beide richtingen open was en maandags wel de kantelwals op spitsstrook, maar het bord in de middenberm telkens op 130, wel groene pijlen, behalve boven de vluchtstrook, daar een rood kruis. Dinsdag was het weer normaal.

Blaataap
Master
 Bericht 

406 schreef:

Belgen :lol: :lol:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
406 schreef:

Gevaarlijke manoeuvre van 'm.

406
Master
 Bericht 
Link

:fp:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
:roflol: :roflol:

Oldskool
Die hard
 Bericht 
:lol: karma aan het werk

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ongetwijfeld een vrouw

Archiebald
Master
 Bericht 
:roflol: :roflol: :fp:

406
Master
 Bericht 
Hoe raadt je het

406
Master
 Bericht 
:woop:
Link

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
406 schreef:
:woop:

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

keokiracer
Master
 Bericht 
Ik vond dat toch wel het meest riskante feitelijkje dat ik tot nu toe gezien heb, erg laat in de bocht. Je hebt mazzel dat ie niet gewoon op 0:18 naar links kwam zetten.

basjuh1981
Master
 Bericht 
DD heeft er ook zo eentje. Misschien wel riskanter.

406
Master
 Bericht 
Op 0:15-0:16 kun je zien dat ik inhoudt, mocht ie naar links komen. Doet ie niet dus dan zet ik door ;)

Overigens was deze veel riskanter vanwege het versmallen/verdwijnen van de vluchtstrook:
Link

skipper1978
Respect
 Bericht 
Lijkt wel op een extra rijstrook door de onderbroken lijn :D

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
DD heeft er ook zo eentje. Misschien wel riskanter.

/living on the edge

lacheisleuk
Master
 Bericht 

skipper1978 schreef:
Dat was het vroeger ook. Kijk maar naar het verloop van de streep in de buitenbocht.

406
Master
 Bericht 
Kan ik mij niet herinneren. Die hele oprit en viaduct constructie ligt er er ook nog niet zo lang.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Kijk maar: De resterende streep ligt in patroon, als je de binnenbocht bekijkt, zie je nog een freesvak van een weggefreesde lijn en een duidelijk verschil in verf: maps linkje

In 2009 nog veel duidelijker zichtbaar.

Volgens mij is de oprit aan de andere kant, dus richting het noorden, ook ooit 2 strooks geweest Het asfalt maakt opeens zo'n rare afgesneden bocht. De afrit aan die kant is immers ook een uitvoeger met taper, het is daar immers best druk, je gaat zo de noordring op. Jammer dat de situatie van voor de ongelijkvloerse kruisingen niet meer te zien is, dat is net voor streetview geweest. Bij de Westtangent/Westerweg zijn nog wel beelden van de oude situatie... Dramakruispunt.

An sich zijn ze de laatste jaren leuk bezig geweest met die N242. Nu alleen nog eens integraal naar minstens 2x2 (ruimte ligt er op een flink deel van het traject al voor, gereserveerd en wel) en terug naar autoweg Vmax 100.

406
Master
 Bericht 
Zolang het inderdaad maar naar 100 gaat. 80 is echt geen doen op die weg, niemand die het dan ook rijdt eigenlijk.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Joh... Hobbel op de oostring regelmatig 95-100 op de teller op rechts dat ik nog 2x ingehaald wordt. :lol: :lol:

406
Master
 Bericht 
Dat bedoel ik. Ik hobbel 90 op rechts omdat ik bij ranzijn er al af moet. Wordt door zowat alles en iedereen ingehaald :lol:

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Zelfs die keer dat ik 120 op de teller reed werd ik nog flink ingehaald. :lol: :lol:

Ducantoni
Master
 Bericht 
Hoe is dat eigenlijk afgelopen met die "datwasnietzoslim"actie?
Waar hebben ze je voor "beloond" ?

406
Master
 Bericht 
Nooit wat van gehoord

Feitelijk
Master
 Bericht 
skipper1978 schreef:

Jammer dat er geen streetview in die bocht ligt maar je snapt het idee wel: 1e Deltaweg

https://goo.gl/maps/XJfVEsJ2vfw

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Maar deze heeft ook een doorgetrokken lijn aan de zijkant gehad, zie mij streetview.

406
Master
 Bericht 
Ik stond op het punt deze volvo V40 in te halen maar deze ging al naar links om wat vroeg voor te sorteren. Prima, ga ik er wel rechts langs om uitvoeger te pakken. Was kennelijk heel even vergeten dat bestuurders van auto's met een CD kenteken voor geen k*t kunnen rijden.
Link

Blaataap
Master
 Bericht 

Remmen was niet nodig hé, Jeffke ;) :lol: :lol: :[ :[

406
Master
 Bericht 
Niet? Kreng kwam mij echt veel te dicht bij om niet te remmen. Als je zo blind bent dat je mij niet ziet dan is de kans groot dat bestuurder ook zo doof is als een kwartel.

406
Master
 Bericht 
Nu ik weer meer kilometers maak kom ik natuurlijk ook meer tegen.

Doe eens even niet zo dom remmen:
Link

Misschien is het handig om eerst te kijken:
Link

Dat zeg ik, eerst kijken. De megane bestuurder kon gelukkig tijdig reageren.
Link

Oh nee, kijken is gewoon echt heel moeilijk:
Link

Ik heb al een grafhekel aan inhalende vrachtwagens, deze chauffeur doet er nog eens een schepje bovenop:
Link

Goed bezig! :thumb:
Link

Blaataap
Master
 Bericht 

Dat laatste filmpje :roflol: :roflol:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Dat laatste filmpje :roflol: :roflol:

+1 :roflol:

ZX-driver
Master
 Bericht 
:lol: Nou ja, elkaar klem zetten... Het kwam duidelijk door de bestuurder van de gele auto...

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Nee. De gele auto zit fout, die maakt een inschattingsfout, maar het is de Up! die daadwerkelijk voor de lock-in zorgt door alsnog op te rijden terwijl er al 2 man bijna stil staat.

406 schreef:
Ik heb al een grafhekel aan inhalende vrachtwagens, deze chauffeur doet er nog eens een schepje bovenop:
Ik had van de week een busje op de A5 die hem in de ABS hing om een vrachtwagen inhaalhulp te geven... Want we reden 130-135, dus dan kan je prima een vrachtwagen even ruimte gaan geven.

406
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
Ik had van de week een busje op de A5 die hem in de ABS hing om een vrachtwagen inhaalhulp te geven... Want we reden 130-135, dus dan kan je prima een vrachtwagen even ruimte gaan geven.

True maar in dit filmpje neemt de inhalende vrachtwagen meteen na z'n inhaalmanouevre de afslag, wat de het hele inhalen naast schijtirritant ook compleet zinloos maakt.

406
Master
 Bericht 
Beetje vervelend doen doe je zondag maar op de coolsingel, niet hier.
Link

Lekker afstand houden:
Link

Vol op de rem, doe dat eens niet.
Link

TheTTDriver
Laat zich horen
 Bericht 
ook een mooie actie van die 107 :roflol: , die het vooroordeel over de bestuurders van dergelijke auto's weer bevestigt. :

lacheisleuk
Master
 Bericht 

100% bewust... Want ik sta al in de rij, dus jij mag niet inhalen.

keokiracer
Master
 Bericht 
Of ze wil die stilstaande Ford voorbij en aangezien spiegels voor de lol op de auto zitten wordt er gewoon naar links gepleurd en daarna afgeremd voor die Mazda. Nog op rijstrook 1 uiteraard want alleen op de wereld.

RRL
Master
 Bericht 
Schoolmeesterjuf :thumb_d:

Je snelheid tov strook 2 was wel aardig hoog.

406
Master
 Bericht 
I know i know, liet hem gewoon uitrollen.

FocusWagon
Master
 Bericht 
406 schreef:
Vol op de rem, doe dat eens niet.

He, dat had ik vorige week ook op exact dezelfde plek, met zo'n zelfde kleine auto...
(ook ik reed misschien net even wat harder dan handig was, maar de linkerstrook was geheel leeg O:) )

406
Master
 Bericht 
Link

Link

Link

Link

Link

Gebeurd niks maar ik vond het wel een mooi gezicht om een muur van slecht weer gedurende 50 kilometer op mij af te zien komen:
Link

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Haha 204 :lol:

Pagina 30 van 32 [ 1566 berichten ]