» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Pagina 31 van 32  [ 1576 berichten ]
RRL
Master
 Bericht 
204 :applaus: Ondingen trouwens, lomp en stuk voor stuk flinke herrie.

207 is nog mooier als je dan ook een muur van regen in rijdt. Aparte gewaarwording op van een paar druppels ineens een volle bui te hebben.

skipper1978
Respect
 Bericht 
#204 : idd :lol: doei!

406
Master
 Bericht 
RRL schreef:
207 is nog mooier als je dan ook een muur van regen in rijdt. Aparte gewaarwording op van een paar druppels ineens een volle bui te hebben.

Klopt, ik zat dan ook bijna 50km lang te hopen dat dat zou gebeuren. Heb het ook best vaak gehad op de fiets naar school toe. Mooiste was nog wel dat het ook een keer was op een zo goed als windstille dag. Paar meter voor de bui even stil staan, jas even volledig dicht doen en dan die muur van regen in.

RRL
Master
 Bericht 
406 schreef:
Paar meter voor de bui even stil staan, jas even volledig dicht doen en dan die muur van regen in.

:lol:

Ik had hem juist met de auto. Bij het naderen de regensensor alvast aan, ding leek niet te weten wat hij met zo'n plotselinge hoeveelheid water aan moest.

406
Master
 Bericht 
En je voorgangers vaak ook niet :lol:

Blaataap
Master
 Bericht 

Daar hoeft het niet eens flink voor te plenzen :[

406
Master
 Bericht 
Schudden met die kont:
Link

Geregeld denk ik nog dat ik het makkelijk kan halen :fp: :
Link

Een vrachtwaggel die 30 rijdt op de vluchtstrook moet toch wel pech hebben:
Link

Als 'ie slim was geweest dan had hij achter of voor mij ingevoegd:
Link

Links en rechts, het blijft lastig voor sommigen. (En ik ga over het lijntje :o )
Link

File? Welke file?
Link

lacheisleuk
Master
 Bericht 

406 schreef:
Als 'ie slim was geweest dan had hij achter of voor mij ingevoegd:
Heerlijk hoe die vrachtwagen bij hem helemaal tegen de streep gaat rijden en bij die V70 meteen ruimte maakt. :lol: :lol:

406 schreef:
File? Welke file?
Pff, ik moet morgen ook die kant op... Nu al zin in de terugreis zo eind van de middag voor hemelvaart... NOT. :

Pietert
Master
 Bericht 
Zit jij op regelmatige basis bij Rozenburg? :)

406
Master
 Bericht 
Heel regelmatig. Elke dag. ;)

Pietert
Master
 Bericht 
Ik kom vanaf Barendrecht er langs. Zal zwaaien :)

406
Master
 Bericht 
Beetje naar het verkeerde verkeerslicht koekeloeren.
Link

Opeens is de Coupé een gigantische auto met de draaicirkel van een boot geworden.
Link

Invoeghulp, levensgevaarlijk.
Link

Rinoceros
Respect
 Bericht 
406 schreef:
Opeens is de Coupé een gigantische auto met de draaicirkel van een boot geworden.

Welke parkeergarage is dit?
En welke idioot heeft dit zo ontworpen en laten bouwen?

snovvdog
Master
 Bericht 
''Maneuver area'' :lol:

Italianen :fp: .

406
Master
 Bericht 
Rinoceros
Respect
 Bericht 
Nog een bevestiging van de waarschuwing om niet per auto naar Italië te gaan :lol:

RRL
Master
 Bericht 
Ik dacht dat ik afgelopen zomer in Portofino al een aardig onmogelijke garage in reed, maar dat slaat alles.
snovvdog schreef:
''Maneuver area''

Die vind ik wel briljant gevonden. Bord is eerst nog een halve studie. En dan ook nog de kaartlezer in dat manoeuvreervak neerzetten :lol:

406
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Portofino

Ja die ingang is best krap. Toen ik de garage inliep (na een veel te duur avondmaal) stond daar een vito vast, ding was gewoon te groot voor de bocht.

RRL
Master
 Bericht 
Parkeersensoren van de 308sw piepten er daar al fors op los, kwam er nog een Land Rover Discovery achter me aan :|

Blaataap
Master
 Bericht 

Doet me denken aan verschillende parkeergarages in Zwitserland. Daar werd je ook af en toe niet vrolijk van de in/uitrijconstructie en de algehele grootte van de garage en vakken. En dan was ik er nog niet eens met de huidige auto :lol:

Paint-Brush
Master
 Bericht 
406 schreef:

Ook wel respect voor die Chrysler chauffeur, trouwens. :lol:

//Volgens mij is het een Lancia.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Paint-Brush schreef:
Ook wel respect voor die Chrysler chauffeur, trouwens.

Die moet er nog uit hé :x

Paint-Brush
Master
 Bericht 
True :lol: Maar erin lijkt me ook al een lichte opgave.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Die parkeergarage doet mij denken aan de garage onder ons vakantieappartement in Cannes. Moesten 4 verdiepingen naar beneden met een VW Touran. en op elke verdiepingen had je 2 bochten waar je 3x per bocht moest steken om de bocht te krijgen :lol:
De vakken waren echt exact zo breed als de auto dus iedereen stond er ook schuin gefurrt want het paste anders echt niet..wie dat ontworpen heeft :x

Joël D.
Master
 Bericht 
Ah... Zuid-Europese parkeergarages. Een keertje met een spiraal naar beneden. Dat kon alleen door met de banden langs de stoep te gaan. Gelukkig zaten er brede banden onder, anders waren de velgen naar z'n grootje geweest. :duh:

RRL
Master
 Bericht 
wie dat ontworpen heeft

Uit de tijd dat auto's kleiner waren dan nu. En in zulke oude omgevingen is het nog een hele kunst om een parkeergarage te maken.

406
Master
 Bericht 
Paint-Brush schreef:
Maar erin lijkt me ook al een lichte opgave.

Neuh

Die moet er nog uit hé :x

Zou graag willen zien hoe die het doet. Ik had mijn linker spiegel al tegen een paal getikt en 2 centimeter ruimte op de linker flank en rechter voorscherm.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
In Venetië heb je ook een leuke. Met een C5 in zo'n rondje naar boven rijden waar een fiat 500 net doorheen kon, je sleutels moeten afgeven omdat ze 2 auto's achter elkaar parkeren en die wisselen wanneer er 1 weg moet :x

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
406 schreef:
Zou graag willen zien hoe die het doet. Ik had mijn linker spiegel al tegen een paal getikt en 2 centimeter ruimte op de linker flank en rechter voorscherm.

Kun je niet het kaartje pakken zonder dat de auto er moet staan?

406
Master
 Bericht 
Als je kijkt zie je dat ik het kaartje er niet in stop ;)
Je hebt die steek zoals op de afbeelding staat ook echt nodig, in 1x die bocht naar boven maken kan niet.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
406 schreef:
Als je kijkt zie je dat ik het kaartje er niet in stop ;)
Je hebt die steek zoals op de afbeelding staat ook echt nodig, in 1x die bocht naar boven maken kan niet.

Als je nou op 0:40 naar rechts gaat ipv links, en dan achteruit de bocht naar links maakt, paar keer steken en dan eruit rijdt. Zo los ik dingen vaak op als ik de bocht niet kan krijgen, achteruit rijden :lol:

406
Master
 Bericht 
Als je nou op 0:40 naar rechts gaat ipv links, en dan achteruit de bocht naar links maakt

Ik vraag me af of dat had gewerkt. Ik gok van niet, anders had het wel zo op het bord gestaan.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
406 schreef:
Ik vraag me af of dat had gewerkt. Ik gok van niet, anders had het wel zo op het bord gestaan.

Als ik jouw filmpje bekijk heb je op manier meer ruimte om de bocht te nemen, en Italianen en logica is soms ver te zoeken.

ZX-driver
Master
 Bericht 
406 schreef:
Beetje naar het verkeerde verkeerslicht koekeloeren

Had ik laatst ook, bij rechtdoor stond geen verkeerslicht en er stond wel een verkeerslicht voor linksaf.
Dus ik stoppen en naar verkeerslicht kijken tot ik er achter kwam en de auto die achter me aan kwam knipperde al met grootlicht... :fp: Situatie later echter vergeten terug te kijken/up te loaden.

406 schreef:
Invoeghulp, levensgevaarlijk.

3 auto's op één strook... :o

406 schreef:
Opeens is de Coupé een gigantische auto met de draaicirkel van een boot geworden

Rare plaats om je tickets in te voeren...

Feitelijk
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
3 auto's op één strook... :o

:huh:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Hmm... Beetje verkeerd gekeken!

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Oeps!

JeffreyM
Master
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
Aah nu weet ik van wie die B. Persiflage is. :roflol: :roflol:

Nu pas?

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Ja.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Echt niet!

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Waar heb je het over? O:)
Jeffrey doe je quote eens weghalen :[

JeffreyM
Master
 Bericht 
Nee! :P

406
Master
 Bericht 
What has been quoted cannot be unquoted. :[

Mag ik effe tüteren?
Link

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
what the fuck

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Dat mag daar wel voor ja

Blaataap
Master
 Bericht 

Zeer terechte tüter.

Pietert
Master
 Bericht 
Ik was omgedraaid denk ik. Even een gesprekje aanknopen.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Zonde van je tijd toch. Daarbij blijft het bij zo iemand toch niet hangen.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Ik was omgedraaid denk ik. Even een gesprekje aanknopen.

*vandaag weer zo'n aso in z'n BMW* ik rij gewoon netjes op komt hij veel te hard aan gescheurd gaat toeteren en dan nog verhaal halen bij mij ook, ze zouden echt meer moeten flitsen op de wegen

Pietert
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Daarbij blijft het bij zo iemand toch niet hangen.

Oh, dat blijft wel hangen hoor.. En het lucht heel erg op.

Pagina 31 van 32 [ 1576 berichten ]