» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 45.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 32 van 32  [ 1576 berichten ]
Feitelijk
Master
 Bericht 
Aso hoor, daar niet van, maar niemand die dit wat eerder zag aankomen en er rechtsomheen gestuurd zou hebben ipv die halflaffe JeffreyEmmetje?

406
Master
 Bericht 
Stevig afremmen moest ik sowieso, ik ga niet met 80 daar omheen hoeken

Feitelijk
Master
 Bericht 
Snap ik, maar ik had een ruimere bocht verwacht.

406
Master
 Bericht 
Ja hoor es, ik had 'm eigenlijk in de zijkant moeten rossen. De dagwaarde van mijn Golf is hoger dan de aanschafwaarde en een ford ecosport minder op de weg daar wordt ook niemand slechter van.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Oh, dat blijft wel hangen hoor.. En het lucht heel erg op.

Ehmmm...ja. Ongetwijfeld :roll:

Pietert
Master
 Bericht 
Ik laat 99% gewoon altijd gaan. Erger ik me niet meer aan. Maar dit soort acties maken me redelijk pislink. Gewoon lomp de weg op pleuren.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Lomp is het zeker.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Pietert schreef:
Ik laat 99% gewoon altijd gaan. Erger ik me niet meer aan. Maar dit soort acties maken me redelijk pislink. Gewoon lomp de weg op pleuren.
Ga eens een paar dagen op Schiphol rijden, kom je niet anders tegen. En bij voorkeur met 2 man tegelijk een soort lock-in creëren. Soms laat ik het gaan en zet ik het niet dicht, soms ben ik het zat en gooi ik het dicht. Gaat een van die gasten die haaientanden heeft maar achteruit. Dichtzetten gebeurt vooral als je het gat open houdt zodat je geen lock-in creëert en er daarna nog eentje komt die denkt ook wel even door te kunnen rijden.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Links eromheen was misschien ook wel een mooi statement geweest.

406
Master
 Bericht 
Doorgetrokken streep:
Link

Ik reed zelf al FAS+15:
Link

Volgens mij is dit opzettelijk blokkeren:
Link

Een aantal personen maken er een potje van op de uitvoeger:
Link

Gewoon er tussen mikken:
Link

Ik gok dat de navi "over 2 kilometer links aanhouden" zei:
Link

Rinoceros
Respect
 Bericht 
406 schreef:
Volgens mij is dit opzettelijk blokkeren:

Of gewoon iemand, die notoir alleen maar op de linkerbaan wil rijden (om wat voor psychische reden dan ook)
406 schreef:
Ik gok dat de navi "over 2 kilometer links aanhouden" zei:

Ik geloof, dat je op een drie (of meer) baans autoweg niet eens met een aanhanger op de linkse strook (baan 1) mag rijden? Feit?

Exceln00b
Die hard
 Bericht 

406 schreef:
Een aantal personen maken er een potje van op de uitvoeger:

Hou op. Het is een drama daar nu. Als het ri. ring West vast staat, springt iedereen naar links, en vice versa. En op de N242 voor de Leeghwaterbrug, mensen met het inzicht van een zeekoe, niemand laten ritsen ook (voor iedereen, het gaat van 3 baans naar 1 vanwege werkzaamheden).

Overigens vind ik die hele situatie daar debiel. De voorgestelde omleiding via ring West/N9 staat al dagelijks vast zonder die werkzaamheden. Je zou haast via de A7 gaan, ware het niet dat ik die route nog goed ken uit mijn stagetijd. De keren dat ik daar niet in een file stond zijn makkelijker te tellen.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Rinoceros schreef:
Ik geloof, dat je op een drie (of meer) baans autoweg niet eens met een aanhanger op de linkse strook (baan 1) mag rijden? Feit?

Deels. Als de combinatie niet langer dan 7 meter is mag het wel

Rinoceros
Respect
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Deels. Als de combinatie niet langer dan 7 meter is mag het wel

Bedankt, deze combinatie is duidelijk langer. Tevens onnodig links rijden. Vreselijk irritant!

406
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
Overigens vind ik die hele situatie daar debiel.

Ergste vind ik nog wel dat de gehele N242 in april een week of 2 afgesloten is geweest, hadden ze dit mooi mee kunnen pakken. Daarnaast vraag ik mij af of er serieus andere mogelijkheden zijn overwogen. Deze situatie duurt nog 5 weken, daarna zullen ze de andere brughelft gaan vervangen. Daar hebben ze zichzelf tot 01-10-2018 de tijd voor gegeven :loco:
File op de A9 begint al bij akersloot en ook de rijksstraatweg en beide kanaal wegen lopen gewoon helemaal vast.

rikski
Die hard
 Bericht 

Iets met motor en valt best mee die file... :dag: :dag:

406
Master
 Bericht 
Voor de Velsertunnel zit een aparte invoeg situatie waarbij er dus continue 2 stroken zijn afgekruist. Merc negeert dat rode kruis en de suzuki zag dat net op tijd.
Link

Tunnel is 9 maanden dicht geweest en ze hebben niet de moeite deze situatie aan te passen :fp:

keokiracer
Master
 Bericht 
Hoe zou je dat willen aanpassen dan?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Waarom zou je dat zo inrichten?

keokiracer
Master
 Bericht 
Hoge piekintensiteiten waardoor 2 rijstroken per richting soms nodig zijn en ruimtegebrek door tunnel. Verder kun je de verkeerslichten niet achterwege laten wegens te hoge vrachtwagens en waarbij het verkeer contraflow door één buis moet.
Laat maar zien hoe het beter kan zou ik zeggen.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Probleem is vooral ruimtegebrek. Vanaf de N208 richting de A9 naar het zuiden kan je niet zonder de snelweg af te gaan, andersom gaat het niet eens zonder een flink stuk binnendoor te rijden. De bocht vanaf de Amsterdamse weg is ook lekker scherp door dat ruimtegebrek. Overigens staat de richting van 406 tegenwoordig permanent op 50, ook vanwege die bocht.

406
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Hoge piekintensiteiten waardoor 2 rijstroken per richting soms nodig zijn

Nope, staat permanent afgekruist.

keokiracer schreef:
Verder kun je de verkeerslichten niet achterwege laten wegens te hoge vrachtwagens en waarbij het verkeer contraflow door één buis moet.

Doen ze niet bij te hoge vrachtwagens, enkel bij werkzaamheden aan een buis.

keokiracer schreef:
Laat maar zien hoe het beter kan zou ik zeggen.

Knooppunt iets naar het zuiden om noordwaards de ruimte te creëeren voor een paar invoegstroken. Kun je meteen iets minder krappe bochten erbij leggen.

lacheisleuk schreef:
Probleem is vooral ruimtegebrek.

Niet eens. Als je op google earth kijkt is er zat ruimte om iets betere situatie te maken.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

406 schreef:
Nope, staat permanent afgekruist.
Niet waar. In de spits en bij grote verstoringen in de Wijkertunnel is het gewoon 2 rijstroken. Waarbij bij grote verstoringen de doorgaande rijbaan van de A9 naar de A9 meer groen lijkt te krijgen.
Voor de verbouwing wel eens gezien dat de hoofdrijbaan wel 2 stroken kreeg en de 2 invoegende stroken, vanaf de Amsterdamse weg en vanaf de 208, beide eentje hadden. En onlangs ook al meegemaakt met werkzaamheden na de nieuwe tunnel dat alles over de rechter rijstrook door de tunnel moest.

406
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
In de spits

:schudnee:

lacheisleuk schreef:
bij grote verstoringen in de Wijkertunnel is het gewoon 2 rijstroken

Mja met af en toe een rood licht om het verkeer van de N208 er op te laten.

Jalavoy
Pro
 Bericht 
Gelukkig dat iig nog eentje scherp genoeg was om even te ontwijken, wat een slaaprijder om dat stuk door rode kruizen te rijden

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Dat was ook een beste klapper geweest waarschijnlijk :x

Pagina 32 van 32 [ 1576 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast