» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Pagina 1 van 34  [ 1687 berichten ]
Cweepz
Master
 Bericht 
Eerste testfilmpje, einde tunnel stond opeens iedereen stil :oops:

Link

Audio klinkt aardig, kan die TSI lekker horen fluiten :honger:
Nou nog op 720p proberen te krijgen... En die dooie vliegen van m'n ruit halen O:)

Turkosariba
Master
 Bericht 
Cweepz schreef:
En die dooie vliegen van m'n ruit halen

Heb ik ook gedaan maar einde van de avond kon ik nog naar station Arnhem om gasten op te halen. Onderweg hoorde ik de inslag van insecten tegen de voorruit. dus morgen weer poetsen... :[

Cweepz
Master
 Bericht 
Ik begin het probleem te zien inderdaad. Nog net geen 3K op de teller staan en ik heb hem al 3x moeten wassen vanwege vogelschijt en zicht belemmerende vliegen over de gehele voorkant :x

Cweepz
Master
 Bericht 
Vandaag was het "Enge rechterbaan" dag ofzo :nah:

Inhaalactie bij die fietsendrager was wellicht iets minder sociaal :oops:
Link

En nog een paar....
Link

En deze vinden het ook allemaal maar eng zo dicht bij de vangrail (had geen haast vandaag)
Link

Turkosariba
Master
 Bericht 
Ik vind die inhaalactie bij de fietsendrager bijna perfect, ik zou geprobeerd hebben op gelijke hoogte te komen met de links-inhaler zodat de middenplakker gelijktijdig links en rechts ingehaald wordt, dat moet er vanuit zijn positie prachtig uitzien. :D

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Turkosariba schreef:
dus morgen weer poetsen... :[

Moet je direct na de rit doen, niet wachten.

feitelijk_oud
Master
 Bericht 
Bekend terrein! Pas je een beetje op met 161@100 :wink:

Cweepz
Master
 Bericht 
Jupjup, ze staan 99% van de tijd bij het tankstation na de afslag :wink: Even uitlaten als ik een lege uitvoegstrook tegenkom, is alle ellende van de 20km snelweg ervoor weer verdwenen :D

feitelijk_oud
Master
 Bericht 
Cweepz schreef:
Jupjup, ze staan 99% van de tijd bij het tankstation na de afslag

Jup:
Link

Al heb ik er ook een VROS BMW gezien:

Link

Cweepz
Master
 Bericht 
Hebben jullie dit soort dingen ook elke dag? Al remmend hem ertussen drukken omdat er over 2500meter een afslag is, terwijl ze hem makkelijk in de 500meter vrije ruimte ervoor had kunnen zetten :boos: In het filmpje vertekend het een beetje, maar er was nog ~2 meter ruimte tussen mijn voorkant en haar achterkant.

Edit: Stukje langer geknipt:

Link

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Nee ik rij zelden waar jij aan het rijden bent. Zeker niet op die snelheid. :x

Cweepz
Master
 Bericht 
Ik zal hem ff wat langer knippen, dan snap je hoe ik daar verzeild raak :[
Zow, ellende altijd daar in de spits :boos: Waar dat taartstuk stopt zat ze al schuin achter me :-?

junky
Nieuwkomer
 Bericht 

Daar ben ik ook geweest vandaag. Zo ongeveer alle plaatsen rond Rotterdam en Rotterdam zelf aangedaan. Het viel me erg op dat het super rustig was.
Gisteren in Brabant was dat wel anders. Maar daar hebben ze nog geen vakantie.

Sjonnie
Die hard
 Bericht 
Cweepz schreef:
Audio klinkt aardig, kan die TSI lekker horen fluiten :honger:

Ook goede muziek op de achtergrond Run to the hills Iron Maiden :kniktja: :kniktja: :kniktja:

Cweepz
Master
 Bericht 
En alweer bijna zijn geld terug verdiend!
Zit je lekker een ranzige burger te eten, flikkert een domme doos naast me haar deur vol tegen de mijne :boos:

Link

Geluk voor haar en d'r veel te groot mondige vriendje geen schade bij mij.

Even lachen met je gouden kermis klokje vriend :fp:
Afbeelding

Cweepz
Master
 Bericht 
Meneer voor me knippert en beweegt naar links, dus ik verwacht dat hij twee baantjes op gaat schuiven om de splitsing te nemen.
Halverwege, als ik er al bijna naast rij komt hij echter opeens weer terug :x En achter me bleef hij gewoon weer rechts rijden. Waar wil je nou heen :duh:

Link

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
Schoolmeester :woop: :duh:

Sjaaky
Master
 Bericht 

Mma schoolmeester.. denk eerder slaap rijder die niet weet welke split hij moet volgen.

Cweepz
Master
 Bericht 
Deze meneer is in ieder geval niet bang! Maar ook bijzonder dom...

We draaien hier net van de snelweg af en moeten van 2 -> 1 baan. Meneer wil persee nog voor de vrachtwagen komen, over het hele verdrijvingsvlak en met twee wielen tegen de stoeprand. :fp: Meneer in de LKW moest in de remmen om hem niet te raken, was not amused denk ik zomaar.

Link

Audio eraf gehaald, muziek stond beetje aso hard en dat klinkt voor geen meter :oops:
Ik vind het beeld nog een beetje wazig vergeleken met andere visiondrive rijders...
Ligt dat aan mij of aan de vliegen op m'n voorruit?

Sjaaky
Master
 Bericht 

Ik zie geen remlichtjes van die LKW?

Cweepz
Master
 Bericht 
Op video zie je ze niet, maar ze waren er toch echt! Voor het mooie net te ver weg denk ik :(

alexs
Master
 Bericht 
Cweepz schreef:
Meneer in de LKW moest in de remmen om hem niet te raken, was not amused denk ik zomaar.

LOL, zo was er ook eentje die kosten wat het kost mij (lkw) wilde inhalen, in hij haalde het helemaal niet :roflol:..
Ik kon ook geen kant op, remmen had geen zin, uitwijken kon al helemaal niet.. BOEM op de vluchtheuvel.. Hij kon doorrijden zover het leek, maar ik denk dat hij wel een paar nieuwe velgen kan bestellen.

Okkie68
Master
 Bericht 
Als de weg vóór de LKW nou nog leeg was, kan ik me er iets bij voorstellen... dit is gewoon dom.

junky
Nieuwkomer
 Bericht 

het is bijna jammer dat die LKW goed in zijn spiegels keek.

Cweepz
Master
 Bericht 
Het wordt nu wel serieus vervelend met al die mensen die gewoon met 99km/h links blijven rijden :boos:

Link

Link

Link

En een oosterbuur die niet helemaal weet waar hij heen moet, dan 85km/h gaat rijden, nog maar een baantje opschuift en bijna iemand ramt

Link

feitelijk_oud
Master
 Bericht 
Je hebt niet zo heel veel van je ritje moeten wegsnijden! :}

Cweepz
Master
 Bericht 
Zal ik er 1 lange van knippen anders? Geeft wellicht een leuk beeld van m'n dagelijkse ritje A15/A29

feitelijk_oud
Master
 Bericht 
Heb ik ook wel eens gedaan, maar dan versneld. Woonwerk in 1 minuut! :lol:

Turkosariba
Master
 Bericht 
Deze filmpjes maken duidelijk waarom er hier zoveel weerstand is tegen de aanleg van nieuw asfalt: hoe meer asfalt hoe slechter het benut wordt. :x

Cweepz
Master
 Bericht 
Daar in tegen vind ik al die vrije beweegruimte op de wegen wel weer leuk O:)

Asfaltvreter
Master
 Bericht 

Je filmpjes geven idd een goed voorbeeld van hoe slecht Nederlanders rechts houden (NL = Nur Links en Nur Langsam). Hoe meer asfalt hoe slechter het benut wordt? Mwa valt wel mee. Het links plakken (ongeacht hoeveel rijstroken) heeft er voor gezorgt dat rechts voorbijrijden voor mij net zo gewoon is als links. Ik wacht en probeer ook niet eens meer te hopen dat ze naar rechts gaan, want dat gebeurt toch niet.

Cweepz
Master
 Bericht 
Same. Links of rechts maakt me allemaal niet meer uit.

Voor het geval de meneer die zichzelf bijna vastreed op die LKW een paar filmpjes terug. Volgende keer zo doen:
Link

We hadden besloten dat deze week het thema "Invoegen, uitvoegen en ritsen" zou zijn.
Nou vandaag meteen een mooi voorbeeld hoe het soepel en vlot kan, met als bonus nog wat extra linksplakkers en middenbaan terroristen op het einde.

Link

Sjaaky
Master
 Bericht 

Wat heb jij onder de kap liggen?

feitelijk_oud
Master
 Bericht 
Cweepz schreef:
Nou vandaag meteen een mooi voorbeeld hoe het soepel en vlot kan

Daar heb ik nog een oude van op de plank liggen:
Link

Cweepz
Master
 Bericht 
Sjaaky schreef:
Wat heb jij onder de kap liggen?

Een 1.2TSI met 7 traps DSG automaat

Boralis
Master
 Bericht 

Cweepz schreef:
Nou vandaag meteen een mooi voorbeeld hoe het soepel en vlot kan, met als bonus nog wat extra linksplakkers en middenbaan terroristen op het einde

[Atos rijder mode]Oh, daar heb je weer zo'n aso die iedereen voorbij rijdt en op het laatste moment met de toegestane snelheid gaat uitvoegen, in plaats van zoals het hoort 3 km van te voren met 80 achter de vrachtwagen gaan rijden en je er al vast tussen te wurmen .... [einde Atos rijder mode]

Cweepz
Master
 Bericht 
Knipperen gaat voor; Claxon test- PASS :slotje:
Link

Geluid loopt bij mij wel vaker niet helemaal in sync, enig idee hoe ik dat kan verhelpen?

feitelijk_oud
Master
 Bericht 
Cweepz schreef:
Geluid loopt bij mij wel vaker niet helemaal in sync

Het naar links gaan van jou en dat van de Volvo ook niet! :lol:

Cygnum
Die hard
 Bericht 
feitelijk schreef:
Het naar links gaan van jou en dat van de Volvo BMW ook niet! :lol:

Cweepz
Master
 Bericht 
Werkt echt fijn hoor dat ZOAB: Kijk hoe na een kleine bui hier het water perfect wordt afgevoerd :fp:

Link

feitelijk_oud
Master
 Bericht 
Daar moet je ook gewoon de parallelrijbaan nemen! :lol:

Cweepz
Master
 Bericht 
Jij had koppie onder gegaan in die groene skelter van je :[

feitelijk_oud
Master
 Bericht 
Was misschien vanochtend niet de beste keus nee. :x Over een half uur gaat het hier weer regenen, ik ga maar vast naar huis.

Cweepz
Master
 Bericht 
Hier weer wat meuk van de laatste tijd:

(Hier en daar sound muten ivm gekraak en metal luide metal in de auto O:) )

1200cc's even op z'n staart getrapt, altijd leuk :roll:
Link

Wegwerkzaamheden:
Als u de wegwerken ziet heeft u gewonnen!
Link

Invoegen bij de pijl of bij het kruis?
Wat is de regel en wat wordt "aso" bevonden. De motoragent die achter me reed vond dit iig best!
Ik ging bij de doorgetrokken streep in ieder geval naar links, dan kon de beste man me daar niet voor naaien (f)
Link

Spitsstroken zijn geweldig!
Link

Mijn grootste ergernis, een kijkersfile!
Link

2x Weefvakken, ben ik nu aso bezig of slim? (tussenstukje even doorspoelen)
Link

Zelfde weefvak, 1 dag later. Zie de domme doos in de blauwe wijvenbak.
Link

Links of rechts maakt mij allemaal niet meer uit :slotje:
Link

Net als hier, ik ga me niet langer laten ophouden.
Link

En dit mag vast ook niet, maar het schiet wel op :oops:
Link

Jeroen87
Die hard
 Bericht 

Cweepz schreef:
Wegwerkzaamheden:
Als u de wegwerken ziet heeft u gewonnen!

Misschien voorbereidingen, of klaarmaken voor afbreken. Ga er maar vanuit dat er iets gebeurde. Een snelweg afzetten doe je niet voor de lol dat kost bakken geld.

Cweepz schreef:
Spitsstroken zijn geweldig!

Jij durft met die vrachtwagen, je realiseert je dat er geen uitwijkmogelijkheid is zoals normaal als meneer ineens besluit wel van de spitsstrook gebruik te maken?

Cweepz schreef:
2x Weefvakken, ben ik nu aso bezig of slim? (tussenstukje even doorspoelen)

Hangt er vanaf, niet zoveel mis mee als je het goed doet. Vaak genoeg echter dit soort acties waarbij men aan het eind stilstaat op de doorgaande baan die wel rijdt waardoor deze ook vast loopt. Dan ben je een asociale lul die moet leren zijn verlies te nemen als dit gebeurt.

Turkosariba
Master
 Bericht 
Cweepz schreef:
Links of rechts maakt mij allemaal niet meer uit

Idem, maar rechts inhalen blijft wel extra leuk omdat linksplakkers je regelmatig bedanken met een bak grootlicht. Ook is het leuk om te zien hoe ze achter je alsnog naar rechts komen (wakker worden of ook profiteren van de voordelen van rechts?).

Aanhanger
Master
 Bericht 
Cweepz schreef:
En dit mag vast ook niet, maar het schiet wel op

Volgens mij mag dat gewoon maar ik hoor het graag als iemand het beter weet.

Cweepz
Master
 Bericht 
Jeroen87 schreef:
Jij durft met die vrachtwagen, je realiseert je dat er geen uitwijkmogelijkheid is zoals normaal als meneer ineens besluit wel van de spitsstrook gebruik te maken?

I do, maar die hing daar al een tijdje (oog ziet verder dan de visiondrive) Achteraf gezien niet de meest slimme keuze maargoed.

Jeroen87 schreef:
Vaak genoeg echter dit soort acties waarbij men aan het eind stilstaat op de doorgaande baan die wel rijdt waardoor deze ook vast loopt. Dan ben je een asociale lul die moet leren zijn verlies te nemen als dit gebeurt.

1x in de zoveel weken staat het echt helemaal stil of kan ik er niet tussen vanwege vrachtwagens die in trein rijden zodat ik er niet veilig tussendoor kan. Naja dan rij ik door naar afslag pernis, draai ik de weg andere kant op en ga de A29 op. Kost ~12 minuten extra rijden, wat altijd nog een factor 2 - 3 sneller is dan op de A15 helemaal achteraan gaan sluiten met bijkomend gevaar op achterin-rijders.

-Joske-
Master
 Bericht 
Cweepz schreef:
Ik ging bij de doorgetrokken streep in ieder geval naar links, dan kon de beste man me daar niet voor naaien (f)

:lol: :thumb:

En die andere filmpjes kan ik me ook wel in vinden... Lekker rustig rechts inhalen, alles past prima etc.. Geen gejaag, maar lekker door rijden. 8)

Achiel
Master
 Bericht 
Ik rij niet veel anders, alleen heb andere herrie opstaan als muziek :thumb:

Pagina 1 van 34 [ 1687 berichten ]