» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 169.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 3 van 4  [ 189 berichten ]
Intelligence
Master
 Bericht 
De RS6 logo's? :P
Zoveel rijden er niet rond ;) Avussilver, RS6+ look velgen (donker gespoten dus), en licht getinte ramen, voor de rest helemaal standaard (nog wel).
Voor Wörthersee wil ik er Wagner intercoolers op hebben zitten, en dan komen er ook andere roosters in de bumper :kwijl:

Sherlock
Master
 Bericht 

Pik me eens op voor een rondje Enschede! ;)

Remo
Master
 Bericht 
Sherlock schreef:
Pik me eens op voor een rondje Enschede!
Laten we dan een rondje Twente doen :lol:

A4
Master
 Bericht 
Remo schreef:
Laten we dan een rondje Twente doen

Rondje 'oost NL' ook goed O:) :lol:

Intelligence
Master
 Bericht 
Haha, kunnen jullie tegen zeeziekte?
Sinds gisteren problemen met het DRC, iets dat altijd stuk gaat bij de RS6.
Deze week op zoek naar een KW Variant 3 set, dit is namelijk al de 2e set schokdempers die eronder zitten... auto rijd nu als een stuiterbal :schudnee:

Vannacht nog een mazzeltje gehad, spelen op de snelweg met een vriend van me (614pk Sierra RS Cossworth), verliest ie met 200+ zn schuifdak, gelukkig reed ik voor hem :respect:

A4
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
(614pk Sierra RS Cossworth)

:o En daar is normaal mee te rijden??

Intelligence
Master
 Bericht 
Nee, rechte vertanding in de versnellingsbak, dus je kan je wel voorstellen wat een lawaai dat geeft icm een meerplatige koppeling ;)
Zie het zo voor je: Alsof je met 120 (of 200+) in de achter uit versnellings rijd

A4
Master
 Bericht 
Bizar :lol:

Intelligence
Master
 Bericht 
Heb m wel op de VD3000 staan in de Botlektunnel ;) Oordel zelf :kniktja:

Intelligence
Master
 Bericht 
Had de VD3000 in hogere resolutie gezet, vind t beeld er 0,0 beter door, eerder slechter.
Plus loopt het geluid nu niet meer sync..... ff weer knooien dus

Intelligence
Master
 Bericht 
Dat wat je hoort is de versnellingsbak, en ja dat hoort!
Meer filmpjes van deze auto?
http://www.youtube.com/user/cossiejeffrey
Link

Intelligence
Master
 Bericht 
Normaal rij ik bij hogere snelheden, altijd links, ook als de rechterbaan vrij is.
Als er iemand nog sneller rijd, kun je altijd wel even ruimte geven.
Volgens de wet, is dit onnodig links rijden, maar ik ben van mening, dat andere weg gebruikers je beter zien aankomen als je links rijdt.
Link

Sta je rustig te tanken, word ineens het kruispunt afgezet met veel bombarie, en komt er een vrachtwagen onder begeleiding langs. In deze vrachtwagen reden overigens ook agenten.
Link

En ook in Duitsland werkt de Stinger, hier een Ka alarm op de A1. En ja hoor, ze stonden er, open vizier, van voren te flitsen.
Link

Altijd oppassen op de Autobahn, zelfs als ze aan de kanten gaan...
Link

Behoeft geen commentaar denk ik
Link

Sherlock
Master
 Bericht 

Heel apart dat ze dat met ME-busjes doen in plaats van met motoren..

Intelligence
Master
 Bericht 
Vond ik ook nogal apart, die dingen zijn trouwens best rap!

ZX-driver
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
Altijd oppassen op de Autobahn, zelfs als ze aan de kanten gaan..

En het was niet eens een geel kenteken? :o

Intelligence schreef:
Behoeft geen commentaar denk ik

Inderdaad!

Intelligence
Master
 Bericht 
Al een tijdje stil hier, tijd voor wat updates:

Even rechts in beeld kijken, komt een lexus voorbij met backfire:
Link

Deze is wel heel erg kleurenblind / traag van begrip:
Link

Een Ovonde, dit zou de veiligheid voor fietsers moeten vergroten, tellen we even mee hoe vaak we een fietspad kruisen?
Link

Intelligence
Master
 Bericht 
Voorrang verlenen doe je zo NIET! Dit is gewoon zinloos wachten om te kijken of er nog wat te verlenen valt:
Link

Uitvoegen voor gevorderden, deze zag ik niet aankomen :)
Link

Onjuiste bebording, wie ziet hem:
Link

okkiwokki
Master
 Bericht 
@Onjuiste bebording, wie ziet hem:
Slalom :woop:

Intelligence
Master
 Bericht 
Flitser op de N201, gered dankzij Bello:
Link

Altijd oppassen met kinderen, van wie leren deze kinderen dit?
Link

Geen fietsen op de rijbaan, maar dat negeren we natuurlijk:
Link

en van de andere kant hetzelfde probleem:
Link

Intelligence
Master
 Bericht 
okkiwokki schreef:
@Onjuiste bebording, wie ziet hem:
Slalom

Dat bedoelde ik niet ;) Maar je hebt wel gelijk! Iets later zie je vmax: 30 en direct daarachter een advies bord met: 50

Intelligence
Master
 Bericht 
Om in het fiets thema te blijven, een wielrennen met doodswens:
Link

En parkeergarages blijven leuk ;)
Link

En nee kinderen kunnen er hier niet voor springen, tenzij ze geschapen zijn door superman...

Lieuwe2410
Master
 Bericht 
Het Van Heekplein, mooie parkeergarage waar je bij de ingang even lekker gas kan geven :D :thumb:

Intelligence
Master
 Bericht 
Lieuwe2410 schreef:
Het Van Heekplein, mooie parkeergarage waar je bij de ingang even lekker gas kan geven

Helemaal juist en tevens correct ;)

Aardig donker, slecht lampje, en van de verkeerde kant komen fietsen, die was bijna plat!
Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
Aardig donker, slecht lampje, en van de verkeerde kant komen fietsen, die was bijna plat!

Errug slim van die fietser! :o

boerke78
Weet de weg
 Bericht 

Maar, die haaietanden zeggen dat jij moet stoppen... lampje of niet.

Intelligence
Master
 Bericht 
Ik stopte ook ;) Maar hij kwam wel van de verkeerde kant.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Hoort het fietspad bij de rotonde dan? De haaientanden suggereren dat het gaat om een nieuwe kruising.

Verwacht jij bij een tweerichtingsfietspad rond een rotonde (net als rotterdamse wegbeheerders) zo'n onderbord?
Afbeelding

Intelligence
Master
 Bericht 
je hebt gelijk, maar de situatie is er wel krom,
van deze kant kwam ik, hier word NIET gewaarschuwd voor fietsers van beide kanten:

Streetview link

Maar van deze kant word er weer wel gewaarschuwd, net zoals de belijning op het fietspad, aan de ene zijde wel dubbel, en de andere niet:

Streetview link

Overigens is dit ook nog eens een plek waar oom agent soms midden op de rotonde staat in een juten zak met een laser gun in de hand ;)

Intelligence
Master
 Bericht 
Filmpjes komen een weekje niet, zit in Oostenrijk, maar daarna volgen ze!
Vandaag 1300km gereden, 1 boete gescoort in Dld (101 @ 60 in baustelle, gleich zahlen!)

Fotos van de geweldige trip:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 350&type=3

okkiwokki
Master
 Bericht 
facebook schreef:
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.

Intelligence
Master
 Bericht 
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 711827d718

Werkt deze echt niet? Vreemd, hier wel als ik uitlog op FB...

Intelligence
Master
 Bericht 
Afbeelding

Afbeelding

Archiebald
Master
 Bericht 
Och och och... Ik wil ook zoooooo graag naar Worthersee toe... Ik heb alleen uitgerekend dat de brandstof kosten met de Jetta al boven de 550,- zouden liggen dan.

Maar na het zien van, o.a jouw, foto's van die meeting moet ik er volgend jaar bij zijn!

renkie
Master
 Bericht 

Intelligence schreef:
Vandaag 1300km gereden, 1 boete gescoort in Dld (101 @ 60 in baustelle, gleich zahlen!)

Hoe gemeten? Laser, radar, optospeed of videoauto?

Intelligence
Master
 Bericht 
@Archibald,
dit is mn eerste keer, en zijn dus tijdens t GTI Treffen zelf gegaan, zit hier tm zaterdag.
Volgend jaar pak ik denk ik wel een week of 2 eerder, nog drukker op sommige plekken, en minder dronken duitsers.

@renkie,
nou, das een vaag verhaal, heb nog niet echt gekeken wat er op de bon staat. Maar reden dus een stukje, mn Stinger begon te loeien (K alarm), in de ankers samen met mn maat, en toen werden we ingehaald door een A6.
2 min later, Polizei, Folgen .... allebei aan de beurt. Hij zei trajekt controlle mit video auto, alleen raar dat Stinger dan ook af ging.

Intelligence
Master
 Bericht 
Toch maar een update!
De RS6 is ingeruild op een Seat Leon Cupra uit 2007 (240pk).
De VisionDrive komt daar tzt ook in te hangen zodra ik mijn SD kaart heb terug gevonden. Zit namelijk ook in verhuizing en dan raakt er wel eens iets kwijt :lol:

De Cupra moet natuurlijk wel een beetje kunnen meekomen met de RS6 dus gisteren een 89MM downpipe laten maken met racekat. En als ik t red zaterdag op de rollen bij JD.
Afbeelding

Intelligence
Master
 Bericht 
Dit is m dus:
Afbeelding

En kom toevallig net mn VD geheugenkaart tegen :)

Lieuwe2410
Master
 Bericht 
Leuke auto, al is het natuurlijk geen rs6...
Waar is die foto gemaakt? Mooi pand (op de nieuwe aanbouw na).

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Leuk ding. Persoonlijk niet zo weg van de black on black.
Hoe stuurt zo'n Cupra nou ten opzichte van een RS6?

Intelligence
Master
 Bericht 
Lieuwe2410 schreef:
Waar is die foto gemaakt? Mooi pand (op de nieuwe aanbouw na).

In Hengelo (ov), vlak naast mijn appartement :)

Paint-Brush schreef:
Persoonlijk niet zo weg van de black on black.

De auto is eigenlijk paars, ligt een beetje aan het lichtinval ... ik ben gek op zwarte velgen, ik heb nogal een zware voet, zowel op de rem als het gas.

Paint-Brush schreef:
Hoe stuurt zo'n Cupra nou ten opzichte van een RS6?

Mijn RS6 was qua onderstel niet meer standaard, zat een KW v3 onderstel onder en dat icm de quattro aandrijving was gewoon super. Durfde echt vroeg op het gas, heb nooit echt gekke dingen meegemaakt, voelde heel safe. Er was wel een grens maar die voelde je gewoon niet.

De Cupra is ook niet standaard, is verlaagd met APEX veren zag ik, en heb vd week voor t eerst rondje over mijn 'circuit' gemaakt, zon achteraf weggetje waar ik wel vaker autos probeer. Dit was alleen met 3 man, dus moeilijk oordelen. Het uit acceleren is gewoon heel anders, je moet niet te vroeg op t gas, want dan begint hij geheid te spinnen. Maar in de bochten super strak. Ging 1x iets te hard een bocht in en dan grijpt ESP alsnog in (ook al staat hij uit), het kontje wou ineens voorbij komen, dat was ik van de RS6 niet meer gewend... Alleen is de electronische stuurbekrachting te gevoelig, en boven de 180 vind ik m toch erg zoekerig/gevoelig voor het wegdek en de wind.

Het is natuurlijk niet te vergelijken, een 240pk voorwielaandrijver van 1350kg, met een 450pk quattro op 1850 kg. Maar qua 'speelsheid' is de Cupra een stuk leuker dan de RS6...

En het vermogen hoeft ook niet lang achter te blijven, zaterdag gaan we de rollenbank op.

boersma
Master
 Bericht 
240 pk... en van 0-100 in hoeveel seconden?
Leuk kentkeken!

Intelligence
Master
 Bericht 
Mijn kenteken zie je niet als t goed is toch?
Hij heeft op kenteken 240pk, maar in praktijk iets meer .. 0-100 heb ik ook echt geen idee van :)

Intelligence
Master
 Bericht 
Vandaag auto op de rollenbank gehad, wat kleine dingen opgelost, opnieuw afgesteld, en een klein beetje meer vermogen dan standaard..
Origineel: 240pk/300nm
Inmiddels: 338pk/464nm

Filmpjes, uitgebreid verhaal en dyno-sheet volgen

Cweepz
Master
 Bericht 
Ik weet alleen dat ik altijd jaloers wordt als ik m'n local cupra tegen kom. Die man heeft net zo'n zware rechter voet als ik namelijk :lol:

Link

:respect: :respect:

Intelligence
Master
 Bericht 
In het wit ook mooi! Maar ben niet zon poetser :x
Gang er goed in! Die van mij maakt nu wel iets meer lawaai :x

Intelligence
Master
 Bericht 
Zag m al aankomen, je krijgt hier bijna nooit voorrang:
Link

En ze stonden nog te controleren in Beckum:
Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
Zag m al aankomen, je krijgt hier bijna nooit voorrang

Taxichauffeurs doen sowieso niet aan voorrang verlenen.
Wat een lullig kort toetertje trouwens!

Intelligence
Master
 Bericht 
Wou de fietser rechts van me geen hartaanval bezorgen ;)

Intelligence
Master
 Bericht 
Hier kan Sherlock over meepraten haha, om 1 of andere reden nemen mensen hier vaker de verkeerde afrit van de rotonde:
Link

Dit was een leermomentje voor mezelf, ik reed samen met een vriend (Golf V GTI Edition 30) net de A1 op, in principe hebben we op de mods en DSG bak na dezelfde motor in de auto dus ik moest en zou m ff voorbij....
Toen deed ik net mn dakraam dicht, en was ik ff afgeleid en zag ik een vrachtwagen die naar links kwam een beetje laat... dus redelijk vol op de remmen.
Waarbij zowel ik (als de GTI achter me) ineens ontzettende onbalans in de auto hadden, heb direct daarna nog een paar brake tests gedaan maar toen niks geen last, kan zoiets door het asfalt veroorzaken worden? De onbalans is goed te zien in de video:
Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Eet smakelijk. :wink:

Pagina 3 van 4 [ 189 berichten ]