» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 53.3 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 4 van 4  [ 189 berichten ]
Feitelijk
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
om 1 of andere reden nemen mensen hier vaker de verkeerde afrit van de rotonde:

Blijkbaar is bochtverlichting zelfs als je het links en rechts tegelijk aan hebt niet nuttig.

Intelligence
Master
 Bericht 
Ik heb er nog 1 voor jou geelhoed! Maar helaas was die in de nacht dus slecht te zien, maar een beetje rare bebording in Enschede. Zal er binnenkort ff langs rijden bij daglicht.

Intelligence
Master
 Bericht 
En weer 1, die de verkeerde afslag op de rotonde neemt bij de Ikea hier, snap nog steeds niet waarom mensen dit fout doen...
Link

Ok, had echt alles tegen op de A1 vandaag, inhalende poolse vrachtwagens, linksplakkers, op een gegeven moment was ik het zat. Ik snap ook echt niet waarom die vrachtwagen al links reed. Zag de ruimte en kon er zat tussen door, asociaal ... ja, gevaarlijk? In mijn ogen niet.
Link

Ok, en deze verdienen de hoofdprijs. Ik trek op voor groen, waarbij de fietsers net achter de A-stijl zitten. Die overduidelijk door rood moeten fietsen. Ik rem nog voor ze, en dan beginnen te schelden? Heb het geluid weg moeten halen ivm gespreksstof .. maar de woorden die heen en weer vlogen tussen fietsers en mij gingen niet over koetjes en kalfjes... een volgende keer rem ik niet voor deze sterren.
Link

Cweepz
Master
 Bericht 
Ik zet hem er altijd bewust voor bij fietsers zonder licht en die door rood komen.
Laat ze zich maar helemaal de !@#$%@#$5 schrikken gaan ze wellicht eens begrijpen dat ze het toch echt gaan verliezen van een auto :duh:

plankie
Master
 Bericht 
Hoewel deze wel nog voorlicht leken te voeren, of het was reflectie van Patrick's lampen

ZX-driver
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
Heb het geluid weg moeten halen ivm gespreksstof .. maar de woorden die heen en weer vlogen tussen fietsers en mij gingen niet over koetjes en kalfjes...

Jammer.
Had ik graag willen horen. :lol:

plankie
Master
 Bericht 
Kun je dat niet wegpiepen en de woorden die niet over koetjes en kalfjes gingen laten horen?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
Heb het geluid weg moeten halen ivm gespreksstof

Snij het filmpje dan zo dat alleen de fietsers erop staan. :fp:
Aan de anderee kant, erg veel kan het niet geweest zijn.

Intelligence
Master
 Bericht 
Dan moet ik moeite doen :P Maar ik vond t gescheld geen toegevoegde waarde hebben.

De filmpjes moeten even wachten, de oplader van mijn VisionDrive is gesneuveld.... dus ik moet ff een andere kabel zien te scoren.

Intelligence
Master
 Bericht 
Bij het opruimen van mijn pc kwam ik nog wat oude beelden tegen die ik nog niet online gezet had (volgens mij). Ben op het moment mijn VD kwijt (verhuizen), maar zodra die terug is hang ik m weer in de auto. Heb inmiddels wel een nieuw snoertje.

Door de nieuwe situatie hier in Enschede vergissen mensen zich nog wel eens, maar ik vond dit wel een hele knudde oplossing.
Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
:fp:

Intelligence
Master
 Bericht 
Camera en bekabeling weer terecht, zal dus zo nu en dan weer wat plaatsen...

Link

Morgen toer rit door Teutoburgerwald, misschien levert dat ook nog wat mooie plaatjes op.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Waarom ging die naar links? :huh:

Intelligence
Master
 Bericht 
@ ZX: Geen idee, misschien om later in te halen?

Sinds deze week een nieuwe brodit proclip in mn auto geplaatst, kan dus ook mooi met de telefoon opnemen. Vergeten de resolutie omhoog te zetten maar hier een indruk van de acceleratie van de Leon:
Link

Was op de autobahn, 7,5 graden, droog, 18" winter Conti's

Verder maak ik op de weg niet zoveel mee, maar kan beter een VisionDrive op t hoofd plakken... gisteren lopen we met de hond, genieten van het weer, klapt er een bestelbusje op de verhoogde stoeprand van een bushalte... gaf een beste klap en gelukkig geen tegenligger op dat moment (overmatige stuurcorrectie).
En woon sinds kort in het centrum langs een redelijk drukke weg, vanmiddag ineens gierende banden (van een remactie), was een close call tussen een polotje en een overstekende fietser die niet oplette..

Sherlock
Master
 Bericht 

Waarom grootlicht dan?

Intelligence
Master
 Bericht 
Sherlock schreef:
Waarom grootlicht dan?

Zodat ik meer zie? :lol:

Sherlock
Master
 Bericht 

Stond er niet echt bij stil dat het 's nachts is. :fp:

graspol
Master
 Bericht 
Zo... dat gaat lekker!

A4
Master
 Bericht 
Dat gaat wel mooi idd :thumb:

Archiebald
Master
 Bericht 
Tot 160 vind ik het spectaculair, maar daarboven valt 't een beetje tegen. Nou ja, tegen in de zin van, het gaat nog wel vreselijk hard omhoog, maar dat hij al boven de 160 wat minder gang krijgt valt me tegen... Snap je wat ik bedoel?

Als t bij 180 of 200 was geweest, ala, maar bij 160? :lol: Zegt iemand wiens auto net de 160 haalt :lol:

Intelligence
Master
 Bericht 
Dat lijkt zo, komt van die rare indeling/stappen op de teller, 140,150,160 en dan in eens 190....

Archiebald
Master
 Bericht 
Ah ja, inderdaad... :[

A4
Master
 Bericht 
Nu je 't zegt :o idd. :lol:

Cweepz
Master
 Bericht 
En bij 210km/h nog even verder schakelen :respect:

Intelligence
Master
 Bericht 
Thnx voor de reacties, t moet eigenlijk nog sneller kunnen (in theorie)... brandstofpomp en injectoren moeten eigenlijk een upgrade hebben.
Maar eerst wat andere zaken, wil graag een SRE Performance koppeling omdat hij heel af en toe slipt, ga vrijdag een nieuwe set zomerwielen ophalen in België, en daar moeten ook nog bandjes omheen á 200 eur stuk.

Cweepz
Master
 Bericht 
Wat kost zo'n apparaat (standaard)? Over ~jaar mag ik weer nieuw lease hok uitzoeken namelijk.

Intelligence
Master
 Bericht 
Geen idee wat de nieuwe kosten, tenminste ik neem aan dat je een nieuwe mag uitzoeken?

Cweepz
Master
 Bericht 
Vanaf 26K voor de nieuwe ibiza cupra (1.4tsi@180pk)
Eens bedenken hoe ik dat voor elkaar ga lullen :)

plankie
Master
 Bericht 
Da's vlot wegtrekken. Dat doe ik je niet na :P

Intelligence
Master
 Bericht 
De VD3000 hangt weer in de auto, dus zo nu en dan een filmpje.
Deze van afgelopen weekend, A35 naar de A1. Peugeot Partner snijd de bocht, en gaat hierbij over puin dat op de weg ligt, vol op de auto.
Let niet op het stickertje, en banden gepiep (witte lijn).
Link

Cweepz
Master
 Bericht 
Wat een lul... :nah:
Gelijk inhaken op m'n eigen ouwe post:

Cweepz schreef:
Eens bedenken hoe ik dat voor elkaar ga lullen :)

V40 D4 van ~30K met 190PK voor elkaar gekregen met minder bijtelling. :woop:

Intelligence
Master
 Bericht 
Haha, kom ik aan met de 'Youngtimer', 115PK / 1600KG als daily / onderdelenhok op t moment ;)

Intelligence
Master
 Bericht 
Dit topic binnenkort maar weer afstoffen? Een DR650S-1CH laten monteren in de Audi van de week.

Blaataap
Master
 Bericht 

Oei. Jij rijdt wel heel erg in de buurt :o

Archiebald
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
DR650S-1CH

Prijzig! Beeld is wel aardig ok, 's nachts niet denderend. Wel lekker klein. Waarom voor deze cam gekozen als ik vragen mag?

Intelligence
Master
 Bericht 
Geen idee, gewoon goede kwaliteit camera :P
En de Cloud functie is ook wel leuk, moet ik alleen eens een sim kaart in mn wifi hotspot duwen

Intelligence
Master
 Bericht 
Ik maak genoeg mee, maar te weinig tijd om te editten... Zal later wel een inhaalslag maken, bewaar genoeg.
Ik heb veel gevonden op de weg, loslopende honden etc, maar dit weekend een nieuwe om af te vinken: Een demente man in zijn pyama en op blote voeten, om 03u 's nachts bij 6 graden. Netjes thuis gebracht.

FocusWagon
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
Netjes thuis gebracht.

:thumb: :thumb: :thumb:

Blaataap
Master
 Bericht 

Goed gehandeld met die demente man :thumb:

Pagina 4 van 4 [ 189 berichten ]