» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Pagina 1 van 4  [ 189 berichten ]
Intelligence
Master
 Bericht 
Heb al een tijdje een VD3000 liggen, via BommelDing gekocht.
Moet m nog steeds inbouwen, maar dit weekend eens voor t eerst met zuignap aan t raam gehangen.

Rij niet veel, maar zal zo nu en dan eens een filmpje posten, soms een beetje knullig (te laat met event bijv), maar dat went nog wel, hier t eerste van t weekend. Wat ik gemist heb door te laat op de knop te drukken was met 160 een zuurstok auto in halen op de A1 ... niet slim, toen maar ff gas los gelaten ;)

Waar kun je de VD3000 beter testen dan een stukkie in de sneeuw?
Link

Link

Iets waar ik echt een hekel aan heb, slaaprijders... deze man bleef lang voor groen wachten (te laat met de event knop), dus waar het kan er maar ff vlot voorbij
Link

Nog een slaaprijder, naar het verkeerde stoplicht aan t kijken:
Link

Oh jah, en voor ik t vergeet, dr zit zon moraalridder op t forum hier, die zal ik bij zn eerste post in mn ignore list toevoegen, ben zn username namelijk vergeten (iets met zon klein toyotatje dat even groot is als mijn motorkap).

plankie
Master
 Bericht 
Als je je thuis kunt herinneren waar (tijdstip) iets is gebeurd, dan kun je de 'events' in de normal map terugvinden. Er staat altijd een datum en tijd in een bestandnaam, neem de bestandsnaam van een te laat genomen event en zoek in de normal map naar een tijdstip wat max 5 minuten vroeger is. Daar staat dan je gemiste event in :)

Verder: Mooie beelden, camera positie lijkt in orde :thumb:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:

(iets met zon klein toyotatje dat even groot is als mijn motorkap).

Nee, nee een Fiat KA:
Afbeelding

EddyHH
Master
 Bericht 
Zo valt het pas op hoe laag die andere auto eigenlijk is.

18vti
Master
 Bericht 
Dont feed the troll.......Aygo4life toch? O:)

Morbid Angel
Master
 Bericht 
Zo! Die turbo fluit er ook aardig op los. ;-)

18vti
Master
 Bericht 
Morbid Angel schreef:
Die turbo fluit er ook aardig op los.

:kniktja: :kniktja: :kniktja: :kniktja: :kniktja: :kniktja: .... :woop:

Intelligence
Master
 Bericht 
Nou de meeste fluit is electronisch, een soort van storing op de VD3000, want zo erg hoor je de turbo's (meervoud ;)) niet in de auto, sinds de aanpassingen in de downpipes hoor je ze wel iets beter, maar alleen laag in de toeren en vooral buiten de auto, in de auto totaal niet.

Mdw
Master
 Bericht 
Morbid Angel schreef:
Zo! Die turbo fluit er ook aardig op los. ;-)

:kwijl: :respect: :respect: :P

ZX-driver
Master
 Bericht 
Vette bak zeg! :D

Ideaal om slaaprijders mee in te halen! :wink:

Intelligence
Master
 Bericht 
Thnx, vandaag nauwelijks gereden, behalve naar de wasstraat en naar de dierenarts ;)
Maar, ook zonder sneeuw kunnen we spinnen met de winterbanden (mits ESP uit)...
Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
:lol:

renew40
Master
 Bericht 
en toen kwam er net iemand vanachter het muurtje vandaan :x

Intelligence
Master
 Bericht 
renew40 schreef:
en toen kwam er net iemand vanachter het muurtje vandaan

Waar? Ik zie m niet :lol:

Remo
Master
 Bericht 
Die laatste 2 en de wasstraat herken ik uit mijn eigen woonplaats :D
Altijd leuk om te zien :thumb:

renew40
Master
 Bericht 
Niks mis met een mooie audi, ze hebben van die lekkere ronde vormen

"oohhhh krijg ik ballen in mijn buik" :kwijl:

Intelligence
Master
 Bericht 
Remo schreef:
Die laatste 2 en de wasstraat herken ik uit mijn eigen woonplaats
Altijd leuk om te zien

Dan wonen we in dezelfde plaats ;)

Gebeurd helaas vaker hier, mensen die vanaf de parkeerplaats over de busbaan invoegen, en door de file niet goed zien of er iets aankomt. Ging hier dus ook weer bijna mis.
Link

Normaal haal ik vrachtwagens hier altijd direct in, aangezien deze 99 vd 100x rechts gaan naar de kwekerij, deze deed iets wat ik niet verwachtte, net toen ik er voor bij wou.
Sorry, ben vergeten het geluid weg te halen.
Link

Boem is ho, denken sommigen en nemen dan nog de gok om door rood te knallen, als ik dan groen krijg, zorg ik wel dat je het de volgende keer niet weer doet.
Link

Vrachtwagen komt van de A35, geen zin om daar de komende kilometers achter te tuffen op lege wegen, dus ff gasje bij...
Link

Sherlock
Master
 Bericht 

Bij die laatste mis ik het geluid. ;)

Intelligence
Master
 Bericht 
Zat in een gesprek, dus dan haal ik t geluid meestal ff weg ;)

Sherlock
Master
 Bericht 

Doe een keer een filmpje dat je 'm vol opentrapt tot 170 ofzo. Please.

(f)

Intelligence
Master
 Bericht 
Dat mag toch helemaal niet in Nederland 8) :lol:

Elwood
Master
 Bericht 
Als je nou echt stoer was dan zorgde je dat die roodlichtrijder het (met die auto dan) inderdaad nooit meer doet.....toeteren is een tikkeltje lafjes hoor :wink:

Intelligence
Master
 Bericht 
Elwood schreef:
Als je nou echt stoer was dan zorgde je dat die roodlichtrijder het (met die auto dan) inderdaad nooit meer doet.....toeteren is een tikkeltje lafjes hoor

Dat heb ik al een keer gedaan, met een dronken fietser zonder licht die geen voorrang verleende, best slecht van geslapen, en hij ook...

shootme
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
Dat heb ik al een keer gedaan, met een dronken fietser zonder licht die geen voorrang verleende

:o Link!

Intelligence
Master
 Bericht 
Toen hing er nog geen VD3000 in de auto, enigste herinnering die ik er nog aan heb is een schaafplek op mn motorkap en wat krasjes op de bumper.

VFred
Master
 Bericht 

Heel stoer,
Het kan ook zijn dat de groenperiode voor de ander zó kort is dat een fietser die niet meteen wegsprint, gewoon niet op tijd weg is als jij groen krijgt.
Je hebt een mooie auto; nu nog de bijpassende beheersing.

Intelligence
Master
 Bericht 
Fred, die fietser stond niet bij een stoplicht ... maar stak zomaar over, vond hij stoer...

VFred
Master
 Bericht 

Dat is inderdaad niet slim om als fietser te doen. Sorry, ik had mijn mening iets te snel klaar.
Maar korte groenperiodes maak ik zelf dagelijks als fietser mee in Nieuwegein en dat voelt niet prettig als er iets met een rotgang op je afkomt en je er echt niet expres nog bent...

okkiwokki
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
Sorry, ben vergeten het geluid weg te halen.

Kraantje Pappie! :woop:

flozzy
Die hard
 Bericht 

Hé, zo rijd ik ook. Welkom collega :D

Vroeg op
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
Dat mag toch helemaal niet in Nederland 8) :lol:

Man je woont zo wat aan BAB31
Trap dat ding door naar de 250 (of meer zonder begrenzer)
Is ie nog standaard? Lochem is dichtbij.

Intelligence
Master
 Bericht 
Haha, komt wel goed, downpipes zijn katloos, en binnenkort gaat hij voor een kuurtje. Bij JS.
De motor is er net uit geweest, pics: http://www.vagaddicted.com/blog/an-audi ... an-engine/
Morgen nog ff terug, voor wat kleine dingetjes.
Die filmpjes op snelheid komen nog wel hoor, heb de VD nog maar kort in de auto, onlangs nog ff naar Dusseldorf geweest voor een cadeautje, was erg op het laatste moment, en dan is het heel vervelend dat je niet harder mag ivm de winterbanden:
Afbeelding

Vroeg op
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
JS.

:-?
JD neem ik aan.
Chipje op maat doen.

Intelligence
Master
 Bericht 
Nee toch echt JS ;)
Begrenzer ligt geen enkele RS6 op 250 (volgens de teller), die ligt bij mij net onder de 280, andere RS6'n op de fora halen soms iets meer, maar dat verschil zit denk ik in de banden.

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
Grappig, kan me niet voorstellen dat die 280 (zal dan 270 ofzo op de GPS zijn?) perongeluk is. Ik las ergens dat ze tegenwoordig in Duitsland ook gewoon af-fabriek weer RS en M modellen verkopen zonder limiter, maar dat dat niet in alle landen zo is.

Vroeg op
Master
 Bericht 
Geen JD???
Die is wel zo'n beetje dé VAG-tuner van NL

ZX-driver
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
als ik dan groen krijg, zorg ik wel dat je het de volgende keer niet weer doet.

Zo is het! Gewoon even laten schrikken, dat helpt wel!

Intelligence schreef:
geen zin om daar de komende kilometers achter te tuffen op lege wegen, dus ff gasje bij...

Als de weg zo leeg was had je hem ook later nog in kunnen halen. :P

Intelligence
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
Geen JD???
Die is wel zo'n beetje dé VAG-tuner van NL

Naar horen zeggen hebben JD & JS altijd veel samengewerkt, met de service van JS zit het ook goed, en 2 vrienden van me hebben hun auto's daar ook laten tunen (VR6 Turbo en Golf MK2 met een 1.8 20vt). Hoor er alleen maar goede verhalen over, en het scheelt flink met de prijs van JD.

ZX-driver schreef:
Als de weg zo leeg was had je hem ook later nog in kunnen halen.

Maar dat mag toch niet, dubbel doorgetrokken ;)

ZX-driver
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
Maar dat mag toch niet, dubbel doorgetrokken

Verdrijvingsvlak mag ook niet. :lol:
Maar ik heb geen idee welke bekeuring hoger is.

Intelligence
Master
 Bericht 
Zelfde kruispunt, nu van de andere kant. Inzittenden wisten dat t rood was, want die zaten me al aan te gapen voor ik begon te toeteren...
Link

Ik zit netjes te wachten tot ik langs de grijze auto kan, komt er een caddy rechts voorbij, ok .. doe ik ook wel eens, maar als die grijze auto aan de kant gaat, moet je wel rap gas gaan geven... anders had t geen nut, dus dan er maar alsnog links voorbij.
Link

Voor de sound freaks hier ;) Klein stukje parkeergarage, netjes en beschaafd.
Link

Een of andere kerel met een tick ofzo, ziet een S8 staan (of t ging om de antenne) en moest m gewoon aanraken haha, totaal niet boeiend, maar die kerel was gewoon weird:
Link

Vanaf begin van dit filmpje zie ik de ambulance al in mijn spiegel, paar keer mede weggebruikers geattendeerd dmv groot licht, maar iedereen blijft alsnog in de middelste baan, waardoor ik niet door kan rijden.
Zo netjes opgelost toch? Wou daarna op afstand achter de ambu aan, maar een Passat vond dat dat niet mocht.
Link

Spannend momentje op de A1 bij Deventer. Ik heb lekker de vaart er in (GPS deed t niet dus geen snelheid in beeld), en moet ritsen, dat doe ik ook precies op tijd, en op dat moment wil een Mini gaan inhalen.
Link

Heb alle linksplakkers maar niet geplaatst, want dan kan ik jullie nog uren vervelen, alleen dit mooie voorbeeldje ook alweer, hoe zat dat ook alweer, onnodig links rijden?
Link

Dat was het weer voor vandaag....

Wimpster
Master
 Bericht 
Mooie vids, zelf rijd ik iets minder assertief, maar ik kan je rijstijl wel waarderen.

aygo4life
Master
 Bericht 

Intelligence schreef:
netjes en beschaafd.

leuk ook als een kindje van achter 1 van de auto's opduikt en midden op je pad springt....

bx gek
Master
 Bericht 
aygo4life schreef:

leuk ook als een kindje van achter 1 van de auto's opduikt en midden op je pad springt....

:zzz: :zzz: :zzz:

okkiwokki
Master
 Bericht 
aygo4life schreef:

Het zou eens tijd worden dat ouders beseffen dat een parkeerplaats/garage geen speelplaats is voor kinderen.

aygo4life
Master
 Bericht 

okkiwokki schreef:
Het zou eens tijd worden dat ouders beseffen dat een parkeerplaats/garage geen speelplaats is voor kinderen.

geldt voor automobilisten ook.
parkeergarages en de openbare weg zijn ook geen speelpleinen.

daar zijn circuits voor.

daar kan je veilig sprintjes trekken.

Intelligence
Master
 Bericht 
Dan toch maar even reageren voor je mn ignore list in gaat,
denk je serieus dat ik hier hard reed? Pff dit is een klein beetje gas, koude motor == slechte smering == killing turbo's.

Klassiek voorbeeld van hoe sommige mensen denken, veel lawaai != veel snelheid ... zou jij toch moeten weten met je Aygo...

Ook grappig dat je daar over begint, terwijl ik veel fouter was bij die Mini die ik bijna achterin die vrachtwagen parkeerde.

Cweepz
Master
 Bericht 
Klinkt leuker dan mijn kinder turbo's ! :lief:

TommyGun
Master
 Bericht 
Wimpster schreef:
Mooie vids, zelf rijd ik iets minder assertief, maar ik kan je rijstijl wel waarderen.

Mwah iets minder mag wel... maar ja, (te) grote bak he...

ZX-driver
Master
 Bericht 
Intelligence schreef:
Inzittenden wisten dat t rood was, want die zaten me al aan te gapen voor ik begon te toeteren...

:fp: Die moet je gewoon 'wegblazen' dat soort figuren. Het is dat je een mooie auto hebt, anders zou ik je geadviseerd hebben er gewoon eens tegenaan te knallen. Dan hebben ze het helemaal snel afgeleerd!

Intelligence schreef:
anders had t geen nut,

Dat rechts inhalen had in dit geval inderdaad geen nut. Mooie Volvo op rechts trouwens. :thumb:

Intelligence schreef:
maar die kerel was gewoon weird:

:lol:

Intelligence schreef:
en op dat moment wil een Mini gaan inhalen.

Goed gespiegeld... NOT!

shootme
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
anders zou ik je geadviseerd hebben er gewoon eens tegenaan te knallen.

Alleen je krijgt wel je verzekering achter je aan, want ook al heb je groen, zeker als je de 1e bent moet je erop verdacht zijn dat er niet iemand anders nog even donker oranje of zelfs rood pakt.
(ik denk dat je de verzekering niet blij maakt, maar weet niet zeker of je 100% de schuldige bent)

Pagina 1 van 4 [ 189 berichten ]