» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 237.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 2  [ 95 berichten ]
JeffreyM
Master
 Bericht 
garco schreef:
Dat sowieso!

Dacht ik al :lol:

Blaataap
Master
 Bericht 

RRL schreef:
FTFY (f)

Nee, soms wil je ietsjes meer rijstroken :lol:

garco
Master
 Bericht 
Je vraagt je soms af of ze het nou expres doen of gewoon niet zien die vrachtwagens...
Waarom niet even wachten. Je ziet ons toch aankomen met zijn drieën? Ik snap dit echt niet hoor.
Daarna een chauffeur die wel zijn spiegels gebruikt, en ook nog in een moeilijke bocht! Prima.
Link

En deze C3: Ik rij natuurlijk harder dan toegestaan, maar jij gebruikte je spiegels en voorrangslampjes niet.
Als je er dan per se tussen moet, gebruik dan in ieder geval je richtingaanwijzer, dan kan ik zien wat je van plan bent en bijkomend voordeel, je hebt voorrang.... (!)
Ik zet dan altijd mijn richtingaanwijzer naar links aan als ze geen richting aan geven. De reacties zijn wisselend, deze vond ik wel grappig:
Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Dacht vast dat de richting nog aan stond ofzo?
Maar vervolgens geen richting naar rechts dus! :lol:

garco
Master
 Bericht 
Oh ja plus lichtconcert en armgebaren van zijn kant. Heel mooi.

Blaataap
Master
 Bericht 

Bekende weg en bekende beelden. Rij jij altijd sneller dan Vmax? Dan heb ik je wellicht nog wel ergens op beeld namelijk :lol:

garco
Master
 Bericht 
Oei, niet best...

RRL
Master
 Bericht 
garco schreef:
Ik zet dan altijd mijn richtingaanwijzer naar links aan als ze geen richting aan geven. De reacties zijn wisselend, deze vond ik wel grappig:

Geen richting aangeven maar dan jou het seintje geven dat je richtingaanwijzer naar links aan staat? :roll:
garco schreef:
Oh ja plus lichtconcert en armgebaren van zijn kant. Heel mooi.

Jup, aso die je er bent om te hard te rijden en te drammen met de richtingaanwijzert. C3 doet toch niets verkeerd?

Blaataap
Master
 Bericht 

garco schreef:
Oei, niet best...

Haha, ik vind het altijd wel mooi om te zien dat iemand anders lekker aan het planken is hoor :lol: :thumb:

RRL
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Haha, ik vind het altijd wel mooi om te zien dat iemand anders lekker aan het planken is hoor

+1.
Vond het laatst al helemaal fraai dat er eentje in een Scénic de trein inhaalde, terwijl de trein 140km/u ging en de plusstroken op de A12 open waren :applaus: :respect:

garco
Master
 Bericht 
Naar rechts, of toch maar niet
Link

Propmeister:
Link

garco
Master
 Bericht 
Let op deze situatie.... Focus zonder focus.... En een busje zonder Focus :fp:
Link

En deze touringcars van Streef Reizen snappen er ook niks van, inhalen in de spits meerdere keren (richting aan is gaan meneer Streef?), derde baan gebruiken en ook een een Dacia-bus die er tussen wil waar het niet kan, ik ben zo klaar met touringcars...(en met mij meer mensen aan dit filmpje te zien).
Link

Blaataap
Master
 Bericht 

Touringcarbussen zijn een hel inderdaad. Net als de Qliners. Gewoon inhalen, fuck de rest.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Vooral die voorste. Wat doet die nog op de linkse baan ;(

A4
Master
 Bericht 
garco schreef:
Let op deze situatie.... Focus zonder focus.

Bekende locatie. Idd vaak voorschieters daar.

Black98
Master
 Bericht 
Vanmorgen ook nog gezien hoe een touringcar hem gewoon naar links pleurde en daarmee iemand behoorlijk afsneed.
Die krengen zouden ook gewoon onder het inhaalverbod moeten vallen.

garco
Master
 Bericht 
Probleem is dat ze 100 mogen rijden.

Dennis_on_the_road
Master
 Bericht 
Black98 schreef:
Vanmorgen ook nog gezien hoe een touringcar hem gewoon naar links pleurde en daarmee iemand behoorlijk afsneed.

Ik ging er altijd vanuit dat ze dat ook deden :nah: :x

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Black98 schreef:
Tja, t zijn geen LKW's he.

garco
Master
 Bericht 
Hier een beetje lange compilatie van A50/A1.
Allemaal dagelijkse dingen zoals proppen, rechts inhalen, bumperkleven en dat soort dingen.
Aan het begin (als de blauwe V40 naar links komt) zie je rechts een auto, die man probeerde even de D6 uit denk ik ....
Daarna nog een Audi A3 die rechts inhaalt en er weer tussen wil,
een BMW die twee keer propt, ik die heel aardig de V60 D6 er weer tussen laat,
een Vivaro bus die maar wat doet
De A3 weer die ik eindelijk weer kan inhalen
en om het af te sluiten een ontzettend lelijk roze Caddy van Hein Heun die pas laat spiegelt.... Een hele normale dag dus eigenlijk :)

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Leuke compilatie! :thumb:
Alleen jammer dat er nergens geluid onder zit. :(

garco
Master
 Bericht 
Ja heb ik uitgezet, scheelt MB's dacht ik, heb niet zo'n grote geheugenkaart.

En wat hoor je anders, de radio en motorgeluid... ;)

Feitelijk
Master
 Bericht 
garco schreef:
scheelt MB's dacht ik

vandaar de 480p...

garco
Master
 Bericht 
Hier een geel busje, eerst ervoor gooien en dan wil er ook nog bij Hoogeveen af, dat wordt lastig met die korte uitvoegstrook. Maaan man man, dit zie je al van heel ver aankomen.
Link

Kijken dan gaan, toch niet oepssss...
Link

Soms moet je belonen dat iemand eens naar rechts gaat door hem er weer tussen te laten, bedankt, graag gedaan, maar daarna wel weer naar rechts graag...
Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
garco schreef:
toch niet oepssss..

Wel weer gelijk naar rechts geknipperd terwijl hij nog niet eens op links zat! :lol:

garco schreef:
maar daarna wel weer naar rechts graag..

Deze knipperde ook weer naar rechts maar ging niet... :fp:

dikkydik
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Wel weer gelijk naar rechts geknipperd terwijl hij nog niet eens op links zat! :lol:

Zo is het tenminste wel duidelijk. :thumb:

ZX-driver
Master
 Bericht 
dikkydik schreef:
Zo is het tenminste wel duidelijk.

Dat klopt! :thumb:

garco
Master
 Bericht 
Renault Laguna verliest sigarettenpeuk, ik attendeer hem daarop met een lichtsignaal, hij reageert met braketestje en gaat vervolgens niet meer naar rechts. Prima, maar rij dan wel door. Beetje saai filmpje, gaat heel hard, alleen niet zo goed te zien... :lol:

Link

Knipper is gaan toch?
Link

Vandaag Nationale Voorgooidag, of Rechts heeft geen Voorrangmeerdag, of Gewoon niet kijk-niet dag. Vul zelf maar in. En dat allemaal in 5 minuten.
Mazda, Citroën en Volvo.
Link

garco
Master
 Bericht 
Heet van de naald, Alfa Romeo Mito rijdt in de achtergrond door rood. Helaas voor hem veel politie op de weg. Er volgt staandehouding.
Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Ik kan maar niet ontdekken waar die Mito door rood reed. :huh:

garco
Master
 Bericht 
Ergens op 0:19 denk ik... :P

Aan het begin rijdt ie voor de motoragent, niet echt slim om dan door rood te rijden. (sowieso niet slim)

ZX-driver
Master
 Bericht 
Al helemaal niet als er vlak achter je een motoragent zit. :x

garco
Master
 Bericht 
1. Gewoon door rood, waarom niet, en dan remmen als je de toeter krijgt...waddan?
Link

2. Toch maar links zonder richting aaah, zit ik er er $^$%# de hele weg weer achter (zie volgende filmpjes)
Link

3. Eindelijk eens terecht 50, maar daar trekken mijn voorgangers zich niets van aan (we reden al 100 waar je 80 mocht)
Link

4. Kijk daarom wilde ik je voorbij in filmpje 2
Link

5. Linksplakken al de hele tijd (niet op film), kreeg een lichtsignaal terug als bedanktje :thumb:
Link

6. Het is dat ik rechtsaf ga....
Link

7. Ga eens weg met je aanhanger
Link

garco
Master
 Bericht 
Hier wel een grappig filmpje van een FRI-JADO busje dat niet wil ritsen.
Niet bij mij, en bij niemand. Ik dacht eens even kijken hoe dat gaat. Nou kijk maar, wilde het maar niet tot aanrijding laten komen dus ben maar weer de verstandigste geweest. Wel fijn dat alle verlichting en de claxon van het busje weer even getest zijn toch? Alles doet het!

Link

JeffreyM
Master
 Bericht 
Wat een eikel :thumb_d: Ik zou even een mailtje naar zijn baas sturen :kniktja:

garco
Master
 Bericht 
Nee hoor, daar doe ik niet aan. :D

ZX-driver
Master
 Bericht 
Echt... Meneer zit zelf fout en gaat dan ook nog moeilijk lopen doen nadat je achter hem gegaan was! :fp:

Hoewel, ik persoonlijk was niet zover doorgegaan en was er eerder achter gegaan, maar ik snap dat jij het juist even 'wilde proberen'.

viffer
Master
 Bericht 
Het is niet netjes wat hij doet, maar helaas is ritsen nog altijd geen plicht. Wel kan het bijdragen tot een EMG, samen met het onnodig remmen zou dat wel voldoende kunnen zijn.

garco
Master
 Bericht 
En wat de denken van achteruit rijden op een autoweg? :lol:

garco
Master
 Bericht 
Professional aan het werk, niemand mag er door, zelf niet mensen die echt linksaf moeten na het verkeerslicht. Pijlen zeggen genoeg. Hoppa dan maar over het gras. Ook niet professioneel, klopt. Ik zal het niet weer doen.

Link

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Wat een eikel, mailtje naar bedrijf hé..ja goedzo (f) O:)

JeffreyM
Master
 Bericht 
En waarom zou je er niet links lang mogen? Ziet er niet uit alsof het afgesloten is.

garco
Master
 Bericht 
Omdat je als je daarna rechtdoor wil er tussen moet. Zoals ik daarna ook deed, zal hem leren O:)

Het was file op de A1, dan wil iedereen binnendoor naar Holten. Daar zit dat transportbedrijf ook.

garco
Master
 Bericht 
En nog een compilatie van vandaag en gisteren:
Link

keokiracer
Master
 Bericht 
0:14 Ik vermoed dat dat systeem getriggered werd door het aantal assen van de combinatie voor je.

Pagina 2 van 2 [ 95 berichten ]