» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 137.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 5 van 6  [ 264 berichten ]
-Joske-
Master
 Bericht 
RucphenNB schreef:
De blokmarkering houd pas op als je de Aygo al voorbij bent. Op 0:22 als ik het goed zie.
Klopt, maar ik zeg ALS die aygo iets zou versnellen, en die passat voor me zou terug naar rechts gaan, dan kwam ik daar precies langs uit. Maar het probleem was ook dat er een hoop verkeer achter me reed op de autoweg.. Dus remmen en daarna terug ertussen was ook geen optie. Normaal rij ik zulk verkeer over de invoegstrook voorbij omdat dat behoorlijk scheelt ja, maar in deze was dit de veiligste optie, ook voor het geval dat er aan het einde nog wat op de vluchtstrook/invoegstrook zou staan, want de invoegstrook is daar ook vluchtstrook.

Streetview link

ibizaking
Master
 Bericht 

Joske, het begint er op te lijken, dat je een verstamdig chauffeur aan het worden bent ;) :lol:

RucphenNB
Master
 Bericht 
Ah, was het daar. Dan zeg ik verder niets, daar rijd ik namelijk altijd tot het einde van de blokmarkering, dat scheelt me teveel ergenis met invoegen. O:)

-Joske-
Master
 Bericht 
Link

Eerst een nieuwe weg die van 80 naar 60 km/h is gegaan... 2 km :zzz: En daarna nog even een invoeg moment zoals de meeste het graag zien hier.

-Joske-
Master
 Bericht 
Link

Wat ik hier nou weer van moet denken.. :roll:

ibizaking
Master
 Bericht 

was er bij het 1e filmpje geen plaats om gewoon rechts er langs te gaan?
die A3 in het 2e filmpje :fp:

Feitelijk
Master
 Bericht 
-Joske- schreef:

Wat ik hier nou weer van moet denken.. :roll:

Zelf reed je ook links toch?

Flintstone
Die hard
 Bericht 

Bij het links afslaan heb je twee banen. Denk dat als Joske direct naar rechts was gedoken daar wellicht een medeweggebruiker had gereden (alhoewel de kans klein is omdat Joske niet al te langzaam accelereert en je daar de binnenbocht hebt, dat scheelt op dat punt wel).

ibizaking
Master
 Bericht 

ik ken de situatie bij de Maasbrug ook wel, wat die A3 daar doet slaat gewoon heulemoal nerges op :fp:

-Joske-
Master
 Bericht 
ibizaking schreef:
was er bij het 1e filmpje geen plaats om gewoon rechts er langs te gaan?
Links bedoel je? Ja had gekund. :lol:
geelhoed schreef:
Zelf reed je ook links toch?
:kniktja:
Flintstone schreef:
Bij het links afslaan heb je twee banen. Denk dat als Joske direct naar rechts was gedoken daar wellicht een medeweggebruiker had gereden
:kniktja: En of er nu wel of niemand rijd, ga nooit meteen naar rechts toe. Ik zie in de verte ook die Audi erop rijden, en daarom blijf ik ook links rijden. Aan gezien die Audi naar links gaat, ben ik maar naar rechts gegaan.

Die Audi bleef links rijden tot en met die verkeerslichten na de brug.. Waarbij die voor zover ik nog kon zien 1 of 2 keer rechts werd ingehaald. :nah:

ibizaking
Master
 Bericht 

-Joske- schreef:
Links bedoel je? Ja had gekund.

ja sorry ik heb altijd moeite met links en rechts.... :wink:

-Joske-
Master
 Bericht 
Link

Op het filmpje helaas niet zo goed te horen, maar hij klonk heerlijk.

Snelheid van mij in het begin (gps) 132 km/h toen die voorbij kwam.
Snelheid 170 om weer bij hem te komen, hij liet wel zijn gas los.
Mijn snelheid toen hij accelereerde was 150 km/h.
Mijn snelheid toen die de laatste keer voorbij kwam 130 km/h.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Vet! :D

RucphenNB
Master
 Bericht 
Alleen de titel klopt niet, het is Joske die wil spelen, die SLS denkt: ojee, daar heb je iemand die mijn auto wil stelen. Gaaaaasssss! :wink:

Feitelijk
Master
 Bericht 
ZX-driver
Master
 Bericht 
RucphenNB schreef:
Alleen de titel klopt niet, het is Joske die wil spelen, die SLS denkt: ojee, daar heb je iemand die mijn auto wil stelen. Gaaaaasssss!

:lol:

geelhoed schreef:
Die SLS'en zijn rap!

Hoe hard reden jullie?

Feitelijk
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:

Hoe hard reden jullie?

Op de snelweg reed ik 120, bochtje 81, het sprintje was tot 85 (voor mij) :lol:

ZX-driver
Master
 Bericht 
geelhoed schreef:
Op de snelweg reed ik 120,

Netjes. :thumb:

geelhoed schreef:
bochtje 81, het sprintje was tot 85 (voor mij)

Dat ging dus wel lekker vlot. :lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:

Netjes. :thumb:

Mwoah, ik reed tot ik ingehaald werd de toegestane 100.
ZX-driver schreef:

Dat ging dus wel lekker vlot. :lol:

Ik ging vol in 3. Maar de Benz met meer dan 5 keer het vermogen kon ik niet bijhouden. Volgende keer toch meer terug naar 2. :kniktja:

Cweepz
Master
 Bericht 
geelhoed schreef:
Volgende keer toch meer terug naar 2.

Dan ga je op je teller en grafiekjes in ieder geval wel heel hard! :[

ZX-driver
Master
 Bericht 
geelhoed schreef:
Mwoah, ik reed tot ik ingehaald werd de toegestane 100.

Ik dacht dat je daar 120 mocht. Maarja, ik ben geen A4L dus zal er niets van zeggen. :wink:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Cweepz schreef:

Dan ga je op je teller en grafiekjes in ieder geval wel heel hard! :[

Mijn teller heeft een afwijking van 60.9344%, dus dat is al geregeld! :lol:

-Joske-
Master
 Bericht 
Link

Tractor met een los linker voorwiel. Althans, het waggelt op en neer. :nah: En dan ook gewoon vrolijk door rijden met dat ding..

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
hahahahaha omg.. Jos... Anders zet je er effe een of andere megavage soundtrack onder :lol:

Ik zie nix overigens maar wellicht komt dat door het bier.

Waarom ben jij trouwens alleen hier en ook niet daar? Vaagjes ;)

Kanariespeed
FS-Tour de France kenner'14
 Bericht 
Lekke band zo te zien?

-Joske-
Master
 Bericht 
Dave schreef:
hahahahaha omg.. Jos... Anders zet je er effe een of andere megavage soundtrack onder :lol:

Ja mijn excuses. Ik had het geluid niet weg gehaald, dus ik had bij youtube een liedje uit gezocht.. De rest was nog beroerder. :woop:
Dave schreef:
Waarom ben jij trouwens alleen hier en ook niet daar? Vaagjes ;)

Ik zag dat het druk was.. En ik was moe, dus vandaar. Ben er vanmiddag wel weer. :biertje:
Kanariespeed schreef:
Lekke band zo te zien?
Op het filmpje lijkt die inderdaad lek, maar vanuit de auto gister leek het hele wiel los te zitten. Naja in ieder geval niet geschikt om mee door te rijden lijkt mij. De tractor stuiterde / zwabberde ook een beetje van rechts naar links etc etc.

aygo4life
Master
 Bericht 

-Joske- schreef:
Tractor met een los linker voorwiel

ik zou naar de dokter gaan om je nachtblindheid te laten onderzoeken want je overschrijdt zomaar de doorgetrokken streep in de bocht nog wel.

RucphenNB
Master
 Bericht 
aygo4life schreef:
ik zou naar de dokter gaan om je nachtblindheid te laten onderzoeken want je overschrijdt zomaar de doorgetrokken streep in de bocht nog wel.

Joske heeft voorspellende gave, hij weet dat er niets kan gebeuren. Hij kan in de toekomst kijken.

A4
Master
 Bericht 
aygo4life schreef:
je overschrijdt zomaar de doorgetrokken streep in de bocht nog wel.

Deze vind ik wel acceptabel. Je kunt hier goed door de bocht heen kijken.

aygo4life
Master
 Bericht 

A4 schreef:
Deze vind ik wel acceptabel

ik niet. je kunt er toch achterblijven totdat zich een kans voordoet om legaal de tractor in te halen?

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
aygo4life schreef:

Wat een doodzonde.

Ik blijf echt niet achter een tractor of ander traag voertuig hangen. Gewoon gas erop en wegwezen.

aygo4life
Master
 Bericht 

Maserati Teun schreef:
Ik blijf echt niet achter

en als er een combi achter je rijdt?

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
aygo4life schreef:
en als er een combi achter je rijdt?

Dan nog ga ik de tractor voorbij.

aygo4life
Master
 Bericht 

Maserati Teun schreef:
Dan nog ga ik de tractor voorbij.

dan ben je een flinke jongen.

RucphenNB
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Ik blijf echt niet achter een tractor of ander traag voertuig hangen. Gewoon gas erop en wegwezen.

Soms is het best rustgevend om met Mozart op de radio lekker er achter te blijven totdat er overzicht en ruimte is om daarna over te schakelen naar techno of hardstyle. O:)

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Nee hoor, een beetje normale agent begrijp dat bij een snelheid van <15 km/u mijn auto afslaat.

-Joske-
Master
 Bericht 
aygo4life schreef:
ik niet. je kunt er toch achterblijven totdat zich een kans voordoet om legaal de tractor in te halen?
Dat jij daar met een trapautotje achter blijft hangen vind ik niet erg. Maar die tractor reed maar iets van 15, dus daar ben je zo aan voorbij. Ik blijf zolang mogelijk rechts rijden om die bocht door te kijken, en daar komt niks aan, dus tijd zat om in te halen. Als je op dat punt achter die tractor blijft moet je nog een heel stuk wachten met inhalen.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Binnenbocht.. Eitje.. Als je snelheid gaan minderen tot die tractor en er dan achter blijft hangen ben je juist nog gevaarlijker bezig omdat, als je wil passeren, je dan eerst weer vaart moet maken en je 46.4x zo lang bezig bent om er voorbij te komen. Zeker met een Ayno. Daarnaast geeft video minder overzicht, in het echt is dit bochtje (stelt geen moer voor) makkelijk te overzien. Dus.

Verder nog vragen?

-Joske-
Master
 Bericht 
Link

Wat een ellende. :schudnee:

Raymond
Master
 Bericht 
Je zou haast het rem- en gaspedaal bij die auto omwisselen.

ZX-driver
Master
 Bericht 
-Joske- schreef:
Wat een ellende.

:fp:

Lekker geluidje maakt je auto. :thumb:

aygo4life
Master
 Bericht 

-Joske- schreef:
Wat een ellende.

neem aan dat je het weer bedoelt want verder gebeurt er niks byzonders.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Het weer inderdaad ja, goed gezien :thumb:

-Joske-
Master
 Bericht 
Link

Zal wel aan mij liggen, maar dit lijkt me toch niet zo handig om van bestuurder te gaan wisselen. Ze kunnen toch ook beneden aan de uitrit even stoppen, en dan weer de oprit nemen en terug de autoweg op.

-Joske-
Master
 Bericht 
Link

En dan hier alweer een slaap rijder. :zzz: :zzz: Het zal wel weer aan mij liggen, maar dit vind ik toch zwaar vermoeiend.

ibizaking
Master
 Bericht 

-Joske- schreef:
Dat jij daar met een trapautotje achter blijft hangen vind ik niet erg. Maar die tractor reed maar iets van 15, dus daar ben je zo aan voorbij. Ik blijf zolang mogelijk rechts rijden om die bocht door te kijken, en daar komt niks aan, dus tijd zat om in te halen. Als je op dat punt achter die tractor blijft moet je nog een heel stuk wachten met inhalen.

ik ken de situatie daar toevallig ook en had precies hetzelfde gedaan. heeft ook met inzicht enzo te maken, O:) wel eerst goed kijken of er geen mierenn**ker in de buurt is :kniktja:

Paint-Brush
Master
 Bericht 
-Joske- schreef:
Zal wel aan mij liggen, maar dit lijkt me toch niet zo handig om van bestuurder te gaan wisselen. Ze kunnen toch ook beneden aan de uitrit even stoppen, en dan weer de oprit nemen en terug de autoweg op.

Vreemde plek om te gaan wisselen ja. Zal wel dringend geweest zijn

Karbargenbok
Master
 Bericht 
Iemand die 25 rijdt in een 30-zone? Die zal er niet wonen dan.

bx gek
Master
 Bericht 
Karbargenbok schreef:
Iemand die 25 rijdt in een 30-zone? Die zal er niet wonen dan.

Ik doe het ook regelmatig bij mij in de straat. 8)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Karbargenbok schreef:
Iemand die 25 rijdt in een 30-zone?

Streetview link

Pagina 5 van 6 [ 264 berichten ]