» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 37 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 3 van 4  [ 156 berichten ]
JeffreyM
Master
 Bericht 
Ja, om over te steken naar het 'midden' van de weg. Daarna staat (waarschijnlijk) weer een voetgangerslicht, en die staat op rood dan, en moet je gewoon wachten.

keokiracer
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Ja, om over te steken naar het 'midden' van de weg.

Nee, in het midden staat dat licht. En dat licht staat op groen. Dan mag je gewoon doorkachelen... In Nederland zetten we de lichten vóór het kruispunt, niet erna...

Oldskool
Die hard
 Bericht 
keokiracer schreef:
je hebt groen dus je mag er oversteken, ook de rijbaan naast Oldskool

Nee, die baan ernaast heeft ook weer een eigen licht voor voetgangers. Het zijn er zelfs 3: Google Maps. Ze kunnen afzonderlijk van elkaar op groen. Je moet dan wachten op die middenberm.

Feitelijk
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Nee, in het midden staat dat licht.

Dat licht staat aan de overzijde van de rijbaan die je oversteekt. Jeff wint.

JeffreyM
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Nee, in het midden staat dat licht. En dat licht staat op groen. Dan mag je gewoon doorkachelen... In Nederland zetten we de lichten vóór het kruispunt, niet erna...

Dus als hier het verkeerslicht in het midden op groen staat, mag ik gewoon doorlopen in jou redenatie, terwijl verkeerslicht 1 en 3 op rood staan? :fp:
Edit: Laat maar, je hebt het al door :[

keokiracer
Master
 Bericht 
Ja ik zie dat ik wat dingen door elkaar haal. Laat maar :oops:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Dat licht staat aan de overzijde van de rijbaan die je oversteekt. Jeff wint.

:woop: :woop: :woop: :woop:

keokiracer schreef:
Ja ik zie dat ik wat dingen door elkaar haal. Laat maar :oops:

:lol: :thumb:

keokiracer
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
:woop: :woop:

Jij mag ook wel eens een keertje winnen (f)

JeffreyM
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Jij mag ook wel eens een keertje winnen (f)

Ja, heb ik mijn portie voor die jaar ook weer gehad :P

ZX-driver
Master
 Bericht 
2:22, maar op knopjes drukken is toch leuk? :)
2:44, maar nam wel de snelle route! :lol:

Oldskool
Die hard
 Bericht 
Weer nieuwe beelden van de afgelopen anderhalve week. :)

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
0:34, Leuk, die rode kruizen terwijl je zelf geen kant op kunt.

Laatste: Ja, die dingen kom ik ook erg vaak tegen!

Feitelijk
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
0:34, Leuk, die rode kruizen terwijl je zelf geen kant op kunt.

Had er gewoon af gemoeten en over de N915 en de brug moeten gaan. Pijlen niet gezien?
Waarom reed je door?

skipper1978
Respect
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Pijlen niet gezien?

Er stond geen pijl (zie 00:06)

Feitelijk
Master
 Bericht 
skipper1978 schreef:
Er stond geen pijl (zie 00:06)

Doh! Die had ik even gemist....

keokiracer
Master
 Bericht 
Vlak voor 23:00, dus dan was dat de volledige afzetting voor de werkzaamheden die om 23:00 begonnen :)

Oldskool
Die hard
 Bericht 
keokiracer schreef:
Vlak voor 23:00, dus dan was dat de volledige afzetting voor de werkzaamheden die om 23:00 begonnen

Dat denk ik inderdaad ook. Als je heel goed kijkt (op full screen PC scherm net te zien) zie je op 0:23 in de verte de rechter matrix van 70 naar een kruis schieten. Ik denk dat ik de laatste was die er nog net door mocht :)

Oldskool
Die hard
 Bericht 
Omdat het SD kaartje weer aan een format toe was dit keer een iets kortere compilatie :)

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
00:42, :lol:
01:45, Het lijkt wat raar, desondanks begrijp ik zijn actie wel. Die Astra kroop gewoon naar voren en liet wel een erg groot gat vallen! Sluit gewoon aan mensen, zo moeilijk is dat niet!
02:18, Dat is pas fileparkeren! :lol: :lol:

Blaataap
Master
 Bericht 

Die laatste met die fietser.... Je zal er maar net achterop klappen :duh:

Oldskool
Die hard
 Bericht 
Weer een aantal clipjes samengevoegd :)

Link

yj24tp
Pro
 Bericht 

Wat maakt dat een herrie als je een event aanmaakt :o Lijkt wel of je met je vinger twee keer op de DOD slaat ipv indrukt. Ik hoor dat bij mijn LS430 amper.

Weer een hoop knoeiers op de film :fp:

Oldskool
Die hard
 Bericht 
yj24tp schreef:
Wat maakt dat een herrie als je een event aanmaakt

Mja, dat is eigenlijk altijd zo geweest. Ik vermoed dat de microfoon dichtbij het event knopje zit. Maar is volgens mij ook wel een 460W "kwaaltje", bij andere filmpjes ervan hoor je hem ook vrij duidelijk. Maar het "went" wel, je stoort je er op een gegeven moment steeds midner aan. :)

JeffreyM
Master
 Bericht 
1:08 Die witte auto gaat ook 'mooi' rechtsaf via de middelstestrook voor rechtdoor :x

Oldskool
Die hard
 Bericht 
JeffreyM schreef:
1:08 Die witte auto gaat ook 'mooi' rechtsaf via de middelstestrook voor rechtdoor :x

Ja, dat was ook wel een fraaie actie inderdaad. Het gebeurt daar wel vaak dat mensen verkeerd voorsorteren, maar zo de bocht nemen heb ik nog niet eerder gezien.

ZX-driver
Master
 Bericht 
2:27, :fp: :fp:
2:50, :thumb:

Blaataap
Master
 Bericht 

Netjes ruimte gemaakt :thumb:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
2:27 rij je niet de weg af :x

Oldskool
Die hard
 Bericht 
2:27 rij je niet de weg af :x

Mja, pakte daar een klein beetje belijning mee ja O:)

TommyGun
Master
 Bericht 
:lol:

Oldskool
Die hard
 Bericht 
Weer nieuw materiaal! Dit keer met wat minder tekst door beeld, omdat de meeste situaties wel voor zich spreken (of ik het verbaal al toelicht :lol:) .

Link

Feitelijk
Master
 Bericht 
dat gehandicaptenvoertuig! :thumb:

Invoegbusje was ik onder het viaduct al voorbij geweest :wink:

Oldskool
Die hard
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Invoegbusje was ik onder het viaduct al voorbij geweest :wink:

Het ergste is nog dat ik dat op dat moment ook nog overwoog, achteraf had ik het ook gewoon moeten doen. :kniktja:

ZX-driver
Master
 Bericht 
0:25, Wat een geduld... :fp:
01:08, :fp: En uiteindelijk alsnog een heel eind van de stoep verwijderd...
01:35, Alweer een :fp:
02:09, Had die agent dat nu gezien? Want die stopte daar!
02:43, Ik dacht dat je iets aan hem ging zeggen omdat je zo te horen het raam opendeed.
03:10, Heerlijk commentaar! :lol:
03:27, En dan moest hij in dat drukke verkeer weer achteruit zien te rijden.

Oldskool
Die hard
 Bericht 
ZX-driver schreef:
02:09, Had die agent dat nu gezien? Want die stopte daar!

Volgens mij stopte die om de stilstaande auto voor hem te gaan helpen. De fransman werd in ieder geval niet aan de kant gezet.

ZX-driver schreef:
02:43, Ik dacht dat je iets aan hem ging zeggen omdat je zo te horen het raam opendeed.

Dat was ik ook wel van plan, maar inmiddels al een aardig treintje achter mij en hij ging daar alweer linksaf het parkeerterrein/de stoep op, dus ik heb het maar laten gaan.

Oldskool
Die hard
 Bericht 
Weer tijd voor nieuwe beelden! Sinds kort ook mijn oude BlackVue 3500 weer onder het stof vandaan gehaald en geïnstalleerd als rearcam. Ben nog een beetje aan het experimenteren met "combinatie" beelden van voor en achter tegelijkertijd, maar ben nog niet heel tevreden over de resultaten, dus sorry voor die kwaliteit :) Mocht er iemand goede tips hebben hoe je dit soepel kunt doen, dan hou ik me aanbevolen!

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Leuke compilatie! :thumb:

Blaataap
Master
 Bericht 

Die twee invoegclips achter elkaar :x :x

Oldskool
Die hard
 Bericht 
Het is alweer even geleden, door de kerstvakantie (en de sereniteit op de snelwegen die daar bij hoort, heerlijk! :D ) weinig bijzonderheden gezien de afgelopen weken. Maar nu toch genoeg om weer een paar minuutjes aan materiaal te kunnen uploaden. Veel kijkplezier :thumb:

Link

skipper1978
Respect
 Bericht 
Die BMW op 2:50 had wel een flink lange toeter gekregen van mij. Waarom weer naar links!

Blaataap
Master
 Bericht 

Die Twingo op het einde zit ook flink te snurken zeg :o

ZX-driver
Master
 Bericht 
Die laatste... :fp: :o

Ton.
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Die laatste...

Komt omdat die tomtom in de weg zit... :lol:

Oldskool
Die hard
 Bericht 
En weer wat beelden van de afgelopen weken bij elkaar gesprokkeld. Veel kijkplezier :D

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
01:36, Ach, dat kan iedereen een keer overkomen! Hij had het tenminste door na je toetertje!
02:02, Heerlijk, lekker blind een fietser inhalen! :fp:
02:20, Ach, het kon toch gewoon zo? :lol:
02:40, :fp: :fp:
02:50, :lol: :thumb:

Feitelijk
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
01:36, Ach, dat kan iedereen een keer overkomen! Hij had het tenminste door na je toetertje!

bijzondere constructie wel! geen licht boven strook 1! Moet je dan wel stoppen?

Feitelijk
Master
 Bericht 
RVV
Citaat:
68 7 Ingeval een weg is verdeeld in rijstroken met verkeer in dezelfde richting, kan de toepassing van een verkeerslicht worden beperkt tot één van deze rijstroken. In dat geval heeft het verkeerslicht slechts betrekking op het verkeer op de aangeduide rijstrook.

Regeling verkeerslichten:

Citaat:
12. Driekleurige verkeerslichten worden, gezien vanuit de richting waaruit het verkeer nadert, aan de rechterzijde van de rijbaan geplaatst. Bij een rijbaanbreedte van meer dan 5 m of indien daaraan uit een oogpunt van waarneembaarheid behoefte bestaat, worden dergelijke lichten eveneens aan de linkerzijde van de rijbaan geplaatst.

13. Indien de lichten van een verkeerslantaarn van een driekleurig verkeerslicht van een richtingpijl zijn voorzien, mag op wegen waarvan de rijbaan per rijrichting niet in twee of meer rijstroken is verdeeld worden volstaan met het plaatsen van één driekleurig verkeerslicht en wel:

- indien de pijl naar rechts wijst, aan de rechterzijde van de rijbaan;
- indien de pijl naar links wijst, aan de linkerzijde van de rijbaan, met dien verstande dat zich tussen dit licht en het weggedeelte bestemd voor het verkeer, tot hetwelk het licht zich richt, geen weggedeelte bestemd voor het tegemoetkomend verkeer mag bevinden.

14. In plaats van of als aanvulling op driekleurige verkeerslichten aan de linker- en/of rechterzijde van de rijbaan worden driekleurige verkeerslichten boven de rijbaan aangebracht, indien dit met het oog op de waarneembaarheid en herkenbaarheid van de verkeerslichten dan wel door het ontbreken van voldoende ruimte noodzakelijk is.

Nee dus! :o

Blaataap
Master
 Bericht 

Dat is vast niet de bedoeling van de wegbeheerder :roflol: :roflol: :roflol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Tuurlijk wel anders hangen ze het toch miet zo op?

Je ziet de verwarring al ontstaan. Misschien eens aankaarten?

Blaataap
Master
 Bericht 

Feitelijk schreef:
Je ziet de verwarring al ontstaan. Misschien eens aankaarten?

Kan vast via Tombord :thumb:

Pagina 3 van 4 [ 156 berichten ]