» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 167.4 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 4 van 4  [ 183 berichten ]
Oldskool
Master
 Bericht 
Tijd voor weer wat nieuwe beelden van de afgelopen weken. :)

Link

JeffreyM
Master
 Bericht 
0:35 Is denk ik net gebeurd, aangezien er ook nog geen RWS ofzo bij is.
3:00 Iets eerder opgetrokken en hij lag onder je auto :x :x

406
Master
 Bericht 
Wat riep die nou naar je?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Eikel

Oldskool
Master
 Bericht 
Zoiets volgens mij ja, blinde pannenkoek.

ZX-driver
Master
 Bericht 
@0:20, Ik dacht dat jij aan het praten/telefoneren was, tot ik andere stemmen hoorde, o nee dat is de radio! :lol:

Laatste: pfff... Hardlopers... Hetzelfde soort volk als wielrenners. Ik mag door en de rest mag wel ff stoppen!

Oldskool
Master
 Bericht 
Het is al weer lang geleden, door verschillende omstandigheden weinig aan de montage van een nieuwe compilatie toegekomen. Maar nu met de feestdagen toch weer even een verloren uurtje kunnen vinden om wat achterstallig werk in te halen, enjoy! :D

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Hij was weer mooi! :thumb:

boersma
Master
 Bericht 
Nice, raar dat alle verkeerslichten op rood stonden en bleven.

Oldskool
Master
 Bericht 
boersma schreef:
raar dat alle verkeerslichten op rood stonden en bleven

Ja, dat was het ook. Ik vermoed dat de computer in de VRI was vastgelopen en in plaats van alles oranje laten knipperen alles op rood liet staan. Even verderop heb ik mijn auto langs de kant gezet en even 0900-8844 gebeld en het doorgegeven. Hopelijk hebben ze iemand laten komen om er naar te kijken, want een beetje chaotisch was het wel aangezien iedereen door rood ging rijden.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Die aan het begin: Nu doe je het zelf ook!

2:30 Daar hangen nog steeds borden "voorrangssituatie gewijzigd"
En geniet er nog maar van, want die "sluiproute" wordt door de gemeente "aangepakt".
3:00 VRI stuk? Hoe eindigde dat filmpje? Was het niet vanwege drukte of de afvoerwegen?
4:08 Daar had ik hem dwars voor stilgezet, die was nog met zijn Mac bezig.

boersma
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
4:08 Daar had ik hem dwars voor stilgezet, die was nog met zijn Mac bezig.

Ik misschien ook wel. Met groot licht er op af rijden (langzaam) en er voor stoppen.

Oldskool
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Die aan het begin: Nu doe je het zelf ook!

Dat is dan ook weer waar... :lol:

Feitelijk schreef:
Hoe eindigde dat filmpje? Was het niet vanwege drukte of de afvoerwegen?

Het filmpje eindigt met dat ik ook stapvoets door de 2 rode lichten ben gereden, nadat ik na een minuut lang toeter serenades achter me (aangezien het licht toen al iets van 2 a 3 minuten op rood stond) genegeerd te hebben toch ook wel het idee kreeg dat het niet meer groen ging worden. Was denk ik niet door drukte hoor, die viel namelijk alles mee.

Feitelijk schreef:
Daar had ik hem dwars voor stilgezet, die was nog met zijn Mac bezig.

Ik denk het ook, maar uiteindelijk werd hij wel wakker. In mijn spiegels zag ik nog dat hij zijn lichten daarna wel aanzette. :woop: Maar juist omdat hij waarschijnlijk nog met andere dingen bezig was wilde ik hem er niet voor zetten. Als hij er dan bovenop zou knallen ben ik technisch gezien aan het spookrijden en dan ga je de schade denk ik niet vergoed krijgen van de verzekering.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Oldskool schreef:
2 a 3 minuten op rood

:lol:
:aai:

Oldskool schreef:
Als hij er dan bovenop zou knallen ben ik technisch gezien aan het spookrijden en dan ga je de schade denk ik niet vergoed krijgen van de verzekering.

Je had tijd om dat alles af te leiden, maar niet om aan je dashcam te denken?

Oldskool
Master
 Bericht 
Even wat losse clipjes.

De 323(?) op uiterst rechts is het wachten zat (of heeft veel vertrouwen in zijn voorspellende gaven)

Link

Trucker besluit nog na het puntstuk even schuin over te steken en GT gooit hem lekker met 60km/u naar links :woop:

Link

Ik dacht even dat deze bestuurder een noodstop op de vluchtstrook wilde gaan maken, maar nee. Gewoon erg ijverig met richting aangeven :lol:

Link

Feitelijk schreef:
Je had tijd om dat alles af te leiden, maar niet om aan je dashcam te denken?

Nou, punt is vooral dat ik het niet ga riskeren om schade te rijden die ik dan dus waarschijnlijk zelf mag betalen. Vond ik het ook weer niet waard. :schudnee:

Blaataap
Master
 Bericht 

Oldskool schreef:
compilatie

Die laatste invoeger is wel echt een drama zeg :o

Oldskool
Master
 Bericht 
Alweer even geleden dat ik hier wat gepost heb! Laatste tijd niet zoveel tijd meer om echt compilaties te maken en dump meestal wat clipjes in het "Tsjongejonge-topic". Ook maar weer eens even wat clipjes hier. :woop:

Titel spreekt voor zich :D
Link

Daarom schoudercheck... :fp: (al had die Colt ook al lang weer naar rechts moeten opschuiven, maar dat terzijde)
Link

Lekker verdekt opgesteld! :lol:
Link

En van dit soort figuren krijg ik echt huilbuien. Door dit soort paupers komen die dagelijkse files op dat stuk dus. Rij verdomme gewoon eens een paar honderd meter door om op fatsoenlijke vaart in te voegen. :[
Link

keokiracer
Master
 Bericht 
Oldskool schreef:
Titel spreekt voor zich

[~RRL] :D

RRL
Master
 Bericht 
Schande voor die mooie lettercombinatie :lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Oldskool schreef:
En van dit soort figuren krijg ik echt huilbuien. Door dit soort paupers komen die dagelijkse files op dat stuk dus. Rij verdomme gewoon eens een paar honderd meter door om op fatsoenlijke vaart in te voegen. :[

Zoiets?
Link

Oldskool
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Zoiets?

:applaus: als iedereen het nou eens zo deed zou dat dagelijks al snel een halfuur aan fileleed voorkomen. Dit is echt een van die stukken waar altijd pijnlijk duidelijk wordt hoeveel mensen het verkeersinzicht van een aardappel hebben.

skipper1978
Pro
 Bericht 
Ze zouden dat weefvak allang aan kunnen passen en net zoiets als het Prins Clausplein maken met een flyover. Of anders zo maken dat alleen verkeer van de hoofdrijbaan naar rechts kan, want als je de A16 zuid of de A15 oost moet hebben kun je dat verderop ook doen. Dan ga je hier naar rechts (ridderkerk) en dan kun je hier links de A15 richting oost nemen of rechts de A16 richting zuid op. Ik doe dat zelf ook wel als het druk is en ik geen zin heb om me bij het weefvak ertussen te persen.
Zowiezo is er nog een hoop te verbeteren bij dit knooppunt. Als je vanaf de Brien de A29 wilt hebben moet je over 1 baan en kom je weer zo'n k*t weefvak tegen bij afslag Barendrecht.

vindsapvies
Pro
 Bericht 

Oldskool schreef:
En van dit soort figuren krijg ik echt huilbuien

De beste man doet niks verkeerd. Past zich aan aan de snelheid van het verkeer op de baan waar hij wil invoegen.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Oldskool schreef:
Dit is echt een van die stukken waar altijd pijnlijk duidelijk wordt hoeveel mensen het verkeersinzicht van een aardappel hebben.

vindsapvies schreef:
De beste man doet niks verkeerd. Past zich aan aan de snelheid van het verkeer op de baan waar hij wil invoegen.

Troll-alert.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Troll-alert.

Da' leuk toch!
Ik denk dat ik die jodenhater wel eens gespot heb:
Link

vindsapvies
Pro
 Bericht 

Fpsdoug schreef:
Troll-alert.

kan je ook inhoudelijk reageren of alleen populaire opmerkingen maken?

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
Vindsapvies. Kun je ook eens dashcamfilmpjes van jouw rijstijl posten. Ik denk dat daarop namelijk nogal wat aan te merken is. O:)

Oldskool
Master
 Bericht 
vindsapvies schreef:
De beste man doet niks verkeerd.

Welke man doel je precies op? De bestuurder van de grijze Golf die zich al remmend in een veel te krap gaatje prakt, waardoor de blauwe Mini vol in de remmen moet? De slakken in de Agila en het Fiatje die in plaats van vaart maken en voor de vrachtwagen in te voegen al vrij vroeg naar links komen, waardoor de BMW ook in zijn doorgang wordt belemmerd? Of toch op de bestuurder van de rode Demio die met 40km/u op een snelweg waar (nog) geen file staat van rijstrook wil wisselen, terwijl er voor hem niemand rijd en er nog ongeveer een kilometer asfalt ligt totdat je dan echt fysiek niet meer naar links kunt en door zich "aan te passen" aan de snelheid en passant meteen ook een opstopping op de strook waar nog niets aan de hand was veroorzaakt? Zeg het maar... ik doelde namelijk op alle bovenstaande bestuurders.

vindsapvies
Pro
 Bericht 

TheTTDriver schreef:
Vindsapvies. Kun je ook eens dashcamfilmpjes van jouw rijstijl posten. Ik denk dat daarop namelijk nogal wat aan te merken is

ik denk het niet.

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
Als je ze post, dan zullen we het vanzelf merken.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Durft hij niet :lol:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
vindsapvies schreef:
kan je ook inhoudelijk reageren of alleen populaire opmerkingen maken?

Ja.

babsvw
Master
 Bericht 
vindsapvies schreef:
Oh jij rijdt in dat rode autotje [emoji38]

Pagina 4 van 4 [ 183 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Raaf en 1 gast