» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 38.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 5 van 7  [ 341 berichten ]
regiorunner
Master
 Bericht 
Hier moest mijn spiegel er weer aan geloven :thumb_d: :x Ondanks dat de tegenpartij de spiegel compleet in gruzelementen had; niets gezien of gemerkt. Ik wou dat ik een kaartje an a(u)30 op zak had :slotje:

Link

Dennis_on_the_road
Master
 Bericht 
Dat is een makkie voor de verzekering. Alleen zo zonde van je tijd.

regiorunner
Master
 Bericht 
Dat is een makkie voor de verzekering. Alleen zo zonde van je tijd.

Precies. Iemand hiero het E-mailadres van het CBR? :roll:

A(u)30#
Master
 Bericht 
Dat kaartje hebben ze niet nodig, als je dat niet merkt dan heeft het niks met beeld of geluid te maken, schade zit 5 cm dieper dat is aan het wegkwijnen.
Afbeelding
CBR
kladje
voor extra wcpapier bij het CBR mail dan naar klachten@cbr.nl

edit:was nog iets met regiodagen maar dat was sluikreklame..

ZX-driver
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:
niets gezien of gemerkt.

Die persoon hoorde een knal, ziet de spiegel in gruzelementen en er komt niet in hem/haar op dat er zojuist iets fout ging? Wat doe je dan op de weg??? Je hebt er domme bestuurders bij...

regiorunner
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Die persoon hoorde een knal, ziet de spiegel in gruzelementen en er komt niet in hem/haar op dat er zojuist iets fout ging? Wat doe je dan op de weg??? Je hebt er domme bestuurders bij...

Tsja Opa was eigenlijk nog wel redelijk, zeker nadat we samen in de auto de schadeformulieren zaten in te vullen. Het schermpje van de camera kon hij niet zien, want de bril lag thuis
:fp:

Oma daarentegen vond dat ik "hen niet zomaar mocht klemrijden" :slotje: :dag: maar dimde in toen ik suggereede dit filmpje dan maar aan het CBR door te sturen :lief:

ZX-driver
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:
Het schermpje van de camera kon hij niet zien, want de bril lag thuis

:lol: Daarom kon hij zeker ook niet zien dat hij jouw spiegel er af reed.

regiorunner schreef:
maar dimde in toen ik suggereede dit filmpje dan maar aan het CBR door te sturen

Mooi, zo'n 'dreigement'.

regiorunner
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Mooi, zo'n 'dreigement'

Mwah geen formulier invullen=politie bellen... En bij zo'n verklaring zijn dienders gauw geneigd verdere vragen te stellen.

Ik ben trouwens aan het onderzoeken (lees ik heb het filmpje naar het CBR gemaild) hoe ze op zulks reageren.

ZX-driver
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:
Ik ben trouwens aan het onderzoeken (lees ik heb het filmpje naar het CBR gemaild) hoe ze op zulks reageren.

Ik ben benieuwd naar het vervolg. :) Ik ken iemand die bij het CBR werkt. Wat hij precies doet weet ik niet, maar het heeft met mensen keuren voor het rijbewijs te maken. Ik zal hem ook eens vragen hoe hij over zo'n situatie denkt. Ik ben wel benieuwd.

viffer
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:

Wat denk je dat het CBR er mee zal doen?

ZX-driver
Master
 Bericht 
Opa en oma uitnodigen voor een EMG. :lol:

regiorunner
Master
 Bericht 
GertJan schreef:
Wat denk je dat het CBR er mee zal doen?

Dat ben ik dus aan het onderzoeken :lol:

Hypothese: Ze reageren nieteens :x Ik ben overigens nog veel benieuwder bij wat de verzekeraar van deze goof gaat doen. Zulke bestuurders verzeker je niet als ze < 24 zijn, maar als ze 70 zijn kun je een hoop maken....

viffer
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Opa en oma uitnodigen voor een EMG. :lol:

:schudnee: Dat kan niet, daarvoor is een staandehouding nodig (en dan niet van regiorunner)

aygo4life
Master
 Bericht 

ZX-driver schreef:
Ik ben benieuwd naar het vervolg. :) Ik ken iemand die bij het CBR werkt. Wat hij precies doet weet ik niet, maar het heeft met mensen keuren voor het rijbewijs te maken. Ik zal hem ook eens vragen hoe hij over zo'n situatie denkt. Ik ben wel benieuwd.

is dat natrappen op die mensen nou echt nodig? ze zijn uiteindelijk netjes gestopt toen je ze attendeerde op hun fout en ze hebben netjes de papieren ingevuld.

ik ga toch ook geen youtube links van sommige 'merkwaardige' ( op z'n zachtst gezegd) rijstijlen van julie doorsturen naar de CBR in de hoop dat die lieden dan even weer opnieuw opgevoed gaan worden?....al verdienen ze dat wel...

bx gek
Master
 Bericht 
aygo4life schreef:
ze zijn uiteindelijk netjes gestopt toen je ze attendeerde op hun fout en ze hebben netjes de papieren ingevuld.

Ze zijn gestopt nadat regiorunner zijn auto er voor zette.
Voor dat invullen was enig overredingskracht nodig.
En als opa al bij rijdende auto's doorrijdt weet ik ook wat hij doet als de eigenaar er niet bij staat.
Een CBR keuring lijkt mij een goed idee voor deze man.

Tweebel
Master
 Bericht 
aygo4life schreef:
ik ga toch ook geen youtube links van sommige 'merkwaardige' ( op z'n zachtst gezegd) rijstijlen van julie doorsturen naar de CBR in de hoop dat die lieden dan even weer opnieuw opgevoed gaan worden?

Plaats eens een link van iemand die doorrijdt na een ongeval en vervolgens wordt klemgereden, van dit forum. Ben benieuwd!

bert65
Master
 Bericht 
aygo4life schreef:
is dat natrappen op die mensen nou echt nodig? ze zijn uiteindelijk netjes gestopt toen je ze attendeerde op hun fout en ze hebben netjes de papieren ingevuld.

:fp:
Ik denk eerder; gelukkig zijn het nu de spiegels. Wat nu als ze een klap horen, doorrijden en het blijkt dat ze net een voetganger/kind niet hebben gezien.

ZX-driver
Master
 Bericht 
aygo4life schreef:
ik ga toch ook geen youtube links van sommige 'merkwaardige' ( op z'n zachtst gezegd) rijstijlen van julie doorsturen naar de CBR in de hoop dat die lieden dan even weer opnieuw opgevoed gaan worden?....al verdienen ze dat wel...

Dat heeft ook weinig zin, want je hebt geen verdere gegevens van ons. Ik ga natuurlijk niet op dit forum zetten dat het kenteken van mijn auto JT-..... dat zet ik er dus niet op. Dus kan het CBR er ook niets mee want dan moeten ze eerst controles gaan doen met IP-adressen e.d. :lol:

bert65 schreef:
Ik denk eerder; gelukkig zijn het nu de spiegels. Wat nu als ze een klap horen, doorrijden en het blijkt dat ze net een voetganger/kind niet hebben gezien.

Inderdaad. :thumb:

regiorunner
Master
 Bericht 
bert65 schreef:

De man beweerde dat hij een fietser/voetganger wel zou zien. Een auto met verlichting echter niet O:)

En op onze aygo ga ik maar ff niet reageren. Tijd om die Aygo maareens bij BMW (en vriendje) in de kelder te parkeren.

edit: toch maar ff wel. De natrap komt nog met een fraai verval in de schadevrije jaren. Hij beweerde al JAREN schadevrij te rijden. Ik merkte droogjes op dat dat de vorige bestuurders/fietsers hem niet konden klemrijden en dat die schadevrije periode dan nu ten einde is gekomen (f)

ZX-driver
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:
Hij beweerde al JAREN schadevrij te rijden.

Dit is iets dat ik vaak hoor van dat soort bestuurders. Dat zijn hetzelfde soort mensen dat met 80 km/u over een 100-weg rijdt.

A(u)30#
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:
De man beweerde dat hij een fietser/voetganger wel zou zien. Een auto met verlichting echter niet O:)

En op onze aygo ga ik maar ff niet reageren. Tijd om die Aygo maareens bij BMW (en vriendje) in de kelder te parkeren.

edit: toch maar ff wel. De natrap komt nog met een fraai verval in de schadevrije jaren. Hij beweerde al JAREN schadevrij te rijden. Ik merkte droogjes op dat dat de vorige bestuurders/fietsers hem niet konden klemrijden en dat die schadevrije periode dan nu ten einde is gekomen

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren schadevrij, had alleen een voorraad spiegels in de garage liggen.
Nah anders deze Afbeelding voor op ouderwetse montage op de spatborden.Afbeeldingdie steken igg niet uit.
En de rest van de verkeersdeelnemers weten waar ze aan toe zijn.
Nah je hebt z,n adres dus een boekje sturen kan vast geen kwaad. :devil:

bx gek
Master
 Bericht 
A(u)30# schreef:
Nah je hebt z,n adres dus een boekje sturen kan vast geen kwaad. :devil:

:lol: :thumb:

ZX-driver
Master
 Bericht 
A(u)30# schreef:
Nah je hebt z,n adres dus een boekje sturen kan vast geen kwaad.

:lol:

Turkosariba
Master
 Bericht 
Korte Kerkstraat, Lange Brinkweg en de Schans ofwel Soest, geboren en getogen... :glaasje:

regiorunner
Master
 Bericht 
Ze kijkt, ze remt af.. en stopt dan toch niet

Link

Scaniafan
Master
 Bericht 
gezien ik het niet met geluid kan luisteren... was ie raak? en de gevolgen?

Kanariespeed
FS-Tour de France kenner'14
 Bericht 
Tik tegen het voorwiel gok ik zo.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ik heb wel geluid maar hoor ook niks.

Je leek net voor de botsing nog wat te versnellen. :huh:

Scaniafan
Master
 Bericht 
Kanariespeed schreef:
Tik tegen het voorwiel gok ik zo.

Kan toch lelijke schade geven over de zijkant van de auto...

bx gek
Master
 Bericht 
geelhoed schreef:
Je leek net voor de botsing nog wat te versnellen. :huh:

Ik zat er naast, en ik kan je verzekeren dat er niet werd versneld.

regiorunner
Master
 Bericht 
geelhoed schreef:
Ik heb wel geluid maar hoor ook niks.

Je leek net voor de botsing nog wat te versnellen

Juist niet, ik liet juist gas los voor de eerste groep pubers die overstaken...

Schade is aanzienlijk. Raam LV en portier LV en LA. Al met al zo'n 1650 EUR waarvan ik op zijn best 50% vergoed ga krijgen.

Scaniafan
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:
Al met al zo'n 1650 EUR waarvan ik op zijn best 50% vergoed ga krijgen

Dat is lekker dan :x

regiorunner
Master
 Bericht 
Scaniafan schreef:
regiorunner schreef:
Al met al zo'n 1650 EUR waarvan ik op zijn best 50% vergoed ga krijgen

Dat is lekker dan

185 wvw
:[ :x

Feitelijk
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:

Juist niet, ik liet juist gas los voor de eerste groep pubers die overstaken...

Uit de GPS data kom ik vooralsnog op 68km/h :x
Ik zal nog eens verder kijken.

Jup, ook een trajectmeting van 6 seconden geeft 67.7km/h

regiorunner
Master
 Bericht 
Dat zou dan bij mij in de auto zo'n 80 op de teller moeten geven. Aangezien jij geen rekenfouten maakt, is OF die GPS niet in orde, OF ik had dan 80 op de teller. En dat lijkt me echt sterk.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Als jij bij 68 km/h 80 op de teller hebt dan wijkt die meer dan 10% +4km/h af en dat mag niet.

Je GPS geeft elke seconde een nieuwe positie ik heb
51.754604N 5.533884O op 0:25 en 51.755627N 5.533640O op 0:31 gepakt Is ook echt zes sprongetjes. En dat geeft een afstand van 112.89meter.
112.89/6*3.6 = 67.7km/h

Als ik de 51.753129N 5.533777O van 0:16 pak dan kom ik over 15 seconden op 65.7km/h.
Waar maak ik de rekenfout?

ZX-driver
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:
Raam LV en portier LV en LA. Al met al zo'n 1650 EUR

Balen zeg. :( Economisch total loss dus.

shootme
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:
Raam LV en portier LV en LA. Al met al zo'n 1650 EUR waarvan ik op zijn best 50% vergoed ga krijgen.

Wow dat is heftig!

Hoe is het met de fietser afgelopen?

bx gek
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Balen zeg. :( Economisch total loss dus.

Dat valt wel mee.

bx gek
Master
 Bericht 
shootme schreef:
Wow dat is heftig!

Hoe is het met de fietser afgelopen?

Goed, we hebben haar naar de dokter gebracht (ze was op haar achterhoofd gevallen) en ze had, behalve een bult op het achterhoofd, niets.

ZX-driver
Master
 Bericht 
bx gek schreef:
Dat valt wel mee.

Excuses, ik ben vergeten er bij te zetten dat het sarcastisch bedoeld was. :P

R
Master
 Bericht 
Dom kind. Of het moet laagstaande zon geweest zijn.

Waarschijnlijk hadden 4 personen de foon al in de aanslag om snel ....

Alweer een reden voor verplicht fietsonderwijs.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ah staat dit nu toch publiekelijk..

Hmja.. Ik vond dit dus ook al een tikje snel gaan met bijbehorende mening.

Maar ik weet dat het bij regiorunner toch niet uitmaakt wat je zegt, die houd er af en toe een Aygo achtige manier van kijken op na; 'zij moet stoppen, klaar' ... Is wel zo maarrem, nouja, goed.
geelhoed schreef:
op 65.7km/h.

Check.

shootme
Master
 Bericht 
Heeft het ook enige waarde dat je dit op video opgenomen hebt? Verzekeringstechnisch bijvoorbeeld?

ZX-driver
Master
 Bericht 
shootme schreef:
Heeft het ook enige waarde dat je dit op video opgenomen hebt? Verzekeringstechnisch bijvoorbeeld?

Niet als de verzekeraar familie van Geelhoed is en dus uit kan rekenen hoe hard Regio gereden heeft. :lol:

regiorunner
Master
 Bericht 
shootme schreef:

De rechtsbijstand heeft inderdaad het filmpje. We gaan het zien. Nee heb ik, ja kan ik krijgen... En ik heb best een goed verhaal denk ik. afgezien van de snelheid dan. Ik had echt niet gedacht dat zij nog zou doorrijden terwijl ik zo dichtbij was.

Vat me niet verkeerd op: ik kan prima tegen kritiek en ben eigenlijk nooit echt te beroerd om (bij) te leren en sta open voor suggesties.
Ik had desondanks echt niet verwacht dat ik ooit nog voor aygo uitgemaakt zou worden hier eigenlijk :o :oops:

ZX-driver
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:
En ik had niet verwacht dat ik ooit nog voor aygo uitgemaakt zou worden hier eigenlijk

Eerst een spiegel erafgereden door een bejaarde, toen een fietser tegen je auto aan en als klap op de vuurpijl nog uitgemaakt worden voor aygo ook.... het zit je toch niet mee de laatste tijd.

regiorunner
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
regiorunner schreef:
En ik had niet verwacht dat ik ooit nog voor aygo uitgemaakt zou worden hier eigenlijk

Eerst een spiegel erafgereden door een bejaarde, toen een fietser tegen je auto aan en als klap op de vuurpijl nog uitgemaakt worden voor aygo ook.... het zit je toch niet mee de laatste tijd.

Ach ik kan wel tegen een stootje... Ben alleen een beetje flabbergasted.

A(u)30#
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:
Ach ik kan wel tegen een stootje... Ben alleen een beetje flabbergasted.

Da's kudt zou bijna een poll maken welke FS er zou hier deze snelheid hebben gereden...

Ehhm dit gedoe met
30km/h fietser valt voor de auto
50 km/h fietser op de kap en heftiger
67 km/h
85 km/h ook heftige schade
>130 km/h niks aan de hand ?

De fietsster reageerde uit kudde reactie en keek compleet niet op of om, indien ze 18+ is kun je via rechtsbijstand een goede zaak maken.

Zo'n toetah moet je toch waarnemen?
Mss oordopjes in ?

Ik zou met ong 50 km/h die griet ook vol op de kap hebben gehad.

shootme
Master
 Bericht 
A(u)30# schreef:
Da's kudt zou bijna een poll maken welke FS er zou hier deze snelheid hebben gereden...

Mja maar je vergeet dan met 50 km/uur je minder snel op de fietser af komt, waardoor je eerder kunt remmen en eerder stil staat.
Maar goed, dit is achteraf praten.

Ik had zelf 55 km/uur op die weg gereden, 58 km/uur op de teller.
Of ik die fietser ook zou raken zou ik absoluut niet durven te zeggen..

Pagina 5 van 7 [ 341 berichten ]