» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 24  [ 1188 berichten ]
Sander
FS medewerker
 Bericht 
Mijn dank aan Mark640 grenst aan hondsdolheid (f)

Ik heb ook eindelijk iets om het gepruts van (andere) weggebruikers mee vast te leggen :devil:

Straks 200 km rijden, dan ga ik wel even echt testen...

Link

Zal me nu ook wat moeten verdiepen in filmpjes bewerken (tips?) kwaliteit is wel wat slechter dan wat direct uit de cam komt en windows movie maker is een rukprogramma (weet ik nu). Maar goed, da's van later zorg :kniktja:

edit: testfilmpje even vervangen door een betere (en wat anoniemere) :koffie:

Mark640
Die hard
 Bericht 
Mooi! :thumb:

Ziet er best aardig uit.

Straks 's kijken of ik de mijne weer aan de praat krijg, die was gisteren na 10 minuten zo dood als een pier, ondertussen komt er weer wat leven in :P

Speedy J
Master
 Bericht 
Sandeman schreef:
Nee, het is niet spannend, alleen een fietser in de laatste seconde..

Had die dan tenminste de tering gereden, nu ben ik 16 kostbare seconden kwijt :wink:

Maar die herrie!

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Ik ga zo rijden... Moet om 15h in Almere zijn (nee, dat gaan we niet redden :lol: )

Hideyoshi
Master
 Bericht 
Sandeman schreef:
hondsdolheid

oppassen geblazen dan... :)

Aanhanger
Master
 Bericht 
Aanhanger schreef:
Ik heb er ook maar een besteld. :D
Ik heb nog niets binnen. :(

wellproc
Master
 Bericht 
Aanhanger schreef:
Ik heb nog niets binnen. :(

Hier hetzelfde. Wanneer had jij m binnen Mark640? En wanneer besteld?

Mark640
Die hard
 Bericht 
20-02-2012 besteld, 21-02-2012 verstuurd vanuit Hongkong.

Op 08-03-2012 lag het pakketje hier binnen (nouja, bij de buurman)...

Alleen moet er 1 nieuwe komen, de mijne is al na 10 minuten overleden, dus Sandeman heeft meer geluk gehad ;)

Yootzin
Master
 Bericht 
Ik twijfel nog steeds. Rij toch merendeels met de truck.. (weet niet of er acceptatie vanaf me werk komt als ik hem in de truck hang :roll: )

Scaniafan
Master
 Bericht 
Yootzin schreef:
weet niet of er acceptatie vanaf me werk komt als ik hem in de truck hang

Wat niet weet, wat niet deert :colaatje:

plankie
Master
 Bericht 
VirtualDub is een handige en gratis tool, misschien dat je daar wat mee kunt.

Yootzin
Master
 Bericht 
Scaniafan schreef:
Wat niet weet, wat niet deert

Hmm ze zeuren al over bordjes achter het raam momenteel :x
En ik zal hem elke dag mee naar huis moeten nemen (just for sure...) :roll:

plankie
Master
 Bericht 
Met een zuignap kan dat ;-)

Yootzin
Master
 Bericht 
Ja i know. Opzich wel leuk natuurlijk :)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Whahaha.. Koffiemolen die draait :lol: :fp:

djidee
Master
 Bericht 
Mark640 schreef:
Alleen moet er 1 nieuwe komen, de mijne is al na 10 minuten overleden, dus Sandeman heeft meer geluk gehad

LOL :roflol: Dat is bad luck

Scaniafan
Master
 Bericht 
Yootzin schreef:
Hmm ze zeuren al over bordjes achter het raam momenteel

En terecht. Heb ik in de tijd bij m'n vorige werk ook gedaan.

Probleem is dat als je de bordjes gaat toestaan, de chauffeurs steeds meer gaan ophangen. Vaantjes, raambanden, lichtgevende kruizen en logo's etc.

En als je dan tegen die laatste zegt "Nee", dan krijg je van 99% van de chauffeurs het antwoord "Maar Yootzin mag toch ook bordjes achter het raam hebben?"

Bij ons ging het zo ver dat chauffeurs de stadslichtjes wisselden voor led-stadslichtjes, omdat dat er mooier uitzag. Alleen gaf het wel problemen met de boordcomputers en de trailerverlichting... Maar dat snapten ze dan weer niet, dan werd er gebeld "hij doet het niet" waarop wij service uitstuurden, die dan vervolgens de led-stadslichtjes terug wisselden voor normale waarop het hele spul het weer deed.... :[

wellproc
Master
 Bericht 
Mark640 schreef:
20-02-2012 besteld, 21-02-2012 verstuurd vanuit Hongkong.

Op 08-03-2012 lag het pakketje hier binnen (nouja, bij de buurman)...

Alleen moet er 1 nieuwe komen, de mijne is al na 10 minuten overleden, dus Sandeman heeft meer geluk gehad ;)

Hmmz, 20-2 besteld, 21-2 verstuurd, nog niets gezien hier. :(
Even afwachten, anders een mailtje naar de verkoper.

Aanhanger
Master
 Bericht 
Same here.
Maar pas in april zijn de max. 40 dagen verstreken. :fp:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Ok, ook maar meteen een grotere SD kaart besteld... Op mijn huidige 4 GB kaartje (had ik toevallig nog liggen) past precies 45 minuten (3 bestanden) en de laatste overschrijft hij... Dus van de hele dag (bijna 2 uur rijden) heb ik nu alleen nog het laatste half uur..

Jammer, want minder dan één minuut na de eerste echte ingebruikname had ik bijna een scootmobiel voor de auto :x

Zal zo even een stukje night footage uploaden (eerst koters naar bed).

Mark640 schreef:

Ik blijf het klote vinden hoor... Doe je er zoveel moeite voor, heb je zelf nog helemaal niets :(

Mark640
Die hard
 Bericht 
Sandeman schreef:
Ik blijf het klote vinden hoor... Doe je er zoveel moeite voor, heb je zelf nog helemaal niets

Nou, een paar muisklikken ;)

Ben toch wel blij dat jij de werkende hebt :P Ander had ik me best lullig gevoeld als ik jou de kapotte had opgestuurd :x

Yootzin
Master
 Bericht 
Scaniafan schreef:
En terecht. Heb ik in de tijd bij m'n vorige werk ook gedaan.

True maar meeste hebben er 1 of soms 2 en dat kan. Gordijntjes prima. Maar ze zeuren nu over alles... (Iets met zoeken naar redenen om mensen te ontslaan ofzo? :huh: )

Mag wel collega ze truck leegruimen en me eigen maken.. :woop:
Toch ga ik de cam denk ik wel doen :x

Aanhanger
Master
 Bericht 
Sandeman schreef:
Ok, ook maar meteen een grotere SD kaart besteld... Op mijn huidige 4 GB kaartje (had ik toevallig nog liggen) past precies 45 minuten (3 bestanden) en de laatste overschrijft hij.

Wat heeft een grotere kaart voor zin als hij het laatste bestand overschrijft?

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Aanhanger schreef:

Wat heeft een grotere kaart voor zin als hij het laatste bestand overschrijft?

Dan kunnen er meer bestanden op en heb je dus meer historie op de kaart. Nu dus 30-45 minuten, straks (schatting) 145-160 minuten. :D

Toolman30
Master
 Bericht 
Begint hij dan niet met de eerste te overschrijven? O:)

Sander
FS medewerker
 Bericht 
:lol: Ok, ok... Inderdaad overschrijft hij het OUDSTE bestand.. Zeikerds :kniktja:

Goed, hier de nachtbeelden... Beetje matige kwaliteit, maar het is allemaal nog wel wat te volgen... Ja, schreeuwende kids achterin :lol: O:)

Alle overdag beelden zijn dus helaas overschreven, die komen binnenkort wel als ik eens iets interessants opgenomen heb...

Link

Edit: Hmmz... YT maakt er 480p van... Da's flauw, het is toch echt 960p :[
Ik zal het wel verkeerd hebben geupload ofzo... Oh well O:)

Edit2: Ow... Nu wel 720p... Vage youtube... :nah:

Toolman30
Master
 Bericht 
Valt zeker niet tegen hoor :thumb:
Kids dachten zeker dat ze in de python zaten :lol:

djidee
Master
 Bericht 
Sandeman schreef:
Edit2: Ow... Nu wel 720p... Vage youtube..

Doet eerst std verwerken, en daarna de hd versies...

En ook iemand die met regelmaat de 'snelle' route pakt dus (zeker avonds laat, of indien vrachtwagens).... Al blijft het een gok wat er vanaf joure/sneek komt

Sander
FS medewerker
 Bericht 
djidee schreef:
Al blijft het een gok wat er vanaf joure/sneek komt

Goed vooruit kijken en als je goed "mikt" (en gang houdt) heb je aan een gaatje van een paar autolengtes genoeg O:)

djidee
Master
 Bericht 
Sandeman schreef:
Goed vooruit kijken en als je goed "mikt" (en gang houdt) heb je aan een gaatje van een paar autolengtes genoeg

Avonds goed te zien idd aan de koplampen enzo, helemaal leeg is altijd mooi, want de ideale lijn gaat over de binnenste baan :[

MRE
FS Weldoener!
 Bericht 
Hehehe nice BA.

Maareh kan 2.0 niet even STFU doen in het vervolg ?

RucphenNB
Master
 Bericht 
Sandeman schreef:
Ja, schreeuwende kids achterin

Zo te horen vinden ze het wel leuk dat papa door rijdt. O:) O:)

Dion
FS medewerker
 Bericht 

Wat is dat constante getik? Je hoort nu je kinderen bijna niet...

BMW-gek
Master
 Bericht 
RucphenNB schreef:
Zo te horen vinden ze het wel leuk dat papa door rijdt.

Of papa rijd door omdat die kinders zo schreeuwen :P :lol:

Raymond
Master
 Bericht 
Bij schreeuwende kinderen zet ik de radio altijd harder. Werkt prima.

djidee
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
Bij schreeuwende kinderen zet ik de radio altijd harder. Werkt prima.

Ik wil dan gewoon zo'n engelse taxi, met flinke plexiglas plaat tussen voor en achter :kniktja:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Dion schreef:
Wat is dat constante getik?

De richtingaanwijzer dacht ik. Alleen laat Sandeman deze te lang aanstaan.

Yootzin
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
De richtingaanwijzer dacht ik. Alleen laat Sandeman deze te lang aanstaan.

Oudheid. Hij zal het niet meer horen :[ (f)

ZX-driver
Master
 Bericht 
Yootzin schreef:
Oudheid. Hij zal het niet meer horen

:lol:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Geen idee wat het getik is, richtingaanwijzers stonden alleen bij de strookwissel in het begin even drie keer aan..

RucphenNB
Master
 Bericht 
Sandeman schreef:
richtingaanwijzers stonden alleen bij de strookwissel in het begin even drie keer aan..

Ja Ja, nice try. O:) O:)

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Morgen komt m'n grotere SD kaart... En dat is nodig, ik mis nu alweer twee mooie momenten... Eén klevende motor ( :nah: ) en een vrachtwagen met vage verlichting... Maar goed, toch drie momentjes mee kunnen pikken...

Jaja, ze zijn allemaal niet zo heel spannend, maar niets posten is ook maar zo niets heh... O:)

Enthousiast invoegen.
Link

Meer regel dan uitzondering, iemand die (nutteloos) ruimte maakt voor een invoeger en daarmee het snellere verkeer hindert.
Link

Iemand "vergeet" dat aan het verkeer op de rotonde voorrang verleend moet worden. Was nog aardig remmen, zie je niet echt op de video.
Link

Mark640
Die hard
 Bericht 
@Sandeman, duurt het kopieren van bestanden ook zo gruwelijk lang bij jou vanaf dat ding? Ik kan de SD-kaart niet uitlezen met een kaartlezer, verschillende geprobeerd. Ik moet het ding dus via USB aan m'n PC/laptop hangen, en dan gaat het kopieren maar met zo'n 1 MB/s. Dat duurt dus wel ff bij bestanden van 15 minuten (700 a 800 MB).

Heb de video-interval nu maar ff op 5 minuten gezet...

Al verschillende PC's geprobeerd, volgens mij is de controller van dat ding gewoon zo sloom...

Die laatste video is wel erg lomp ja, die ander remt wel voor me :thumb_d:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Euhm... Ik gooi de SD kaart gewoon in de kaartlezer. Heb je wel een SDHC kaartlezer? En USB2.0 poort? (f)
Gaat hier eigenlijk best aardig, 10 minuutjes voor 4 gig ofzo?

Ik zou hem niet op 5 minuten zetten, er mist echt een behoorlijk stuk bij de overgang naar een nieuw bestand (15-30 sec). Morgen 16 GB kaartje erin, kan ik tenminste ruim een hele dag opnemen (ipv een halve enkele reis :lol: ) :honger:

Mark640
Die hard
 Bericht 
Hmmm, op beide kaartlezers staat alleen maar SD/Mini...

Ik had er gelijk een 32 GB kaartje bij besteld, dus dat is geen probleem...

Eens even kijken of ik bij iemand ff kan testen met een SDHC kaartlezer...

Kaartlezer zie nu gewoon geen kaart als ik 'm erin schuif... :P

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Dan ben ik er vrij zeker van dat het geen SDHC is (f)
En dan zal het ding zelf wel USB1.1 zijn (da's 1 MB/s volgens mij)..

plankie
Master
 Bericht 
Klinkt erg plausibel - hier hetzelfde probleem gehad. Nieuwe SDHC kaartlezer van een paar euro (trust) en weg probleem....

Feitelijk
Master
 Bericht 
Sandeman schreef:

Iemand "vergeet" dat aan het verkeer op de rotonde voorrang verleend moet worden.

Nieuwe regel of doel je op de haaientanden/B6?

Broadie
Master
 Bericht 
Hoezo "nieuwe regel"?
Op mijn route over de N210 maak ik alleen maar voorrangsrotondes mee. Niks geen rechts-voor-links.
En dat er voor gooien is schering en inslag. Ik weet ondertussen al niet meer beter dan dat Truus en Opa hem er voor pleuren, omdat ze vinden dat ze wel lang genoeg gewacht hebben. De echte beroepsrijders durven dat niet eens en wachten juist wel.
De huismoeders en bejaarden zijn, vanuit mijn beleving, de schrik van het secundaire wegennet.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Broadie schreef:

Op mijn route over de N210 maak ik alleen maar voorrangsrotondes mee. Niks geen rechts-voor-links.

Een rotonde moet volgens de BABW uitgevoerd worden als voorrangsrotonde. Maar er zijn geen regels die verkeer op de rotonde voorrang geven, we zijn niet in belgie!

Streetview link

Pagina 1 van 24 [ 1188 berichten ]