» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Pagina 3 van 3  [ 139 berichten ]
Blaataap
Master
 Bericht 

Die laatste :fp:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Dat zegt wel iets ja..

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
Het was idd een vrouw, die verbaasd reageerde toen ik haar aansprak (helaas heeft de dashcam dat niet opgeslagen). Ze had er namelijk niets van gemerkt :fp: :duh:

vindsapvies
Pro
 Bericht 

TheTTDriver schreef:
Deze man keek mij ook nog verbaasd aan

Hij vroeg zich af waarom je zonder enige gevaarzetting aant claxonneren was

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
Wat zijn jouw reacties toch altijd een prachtige aanvulling vindsapvies.

Voor mij naar links gaan levert weldegelijk gevaar op, ik moet namelijk die bestuurder ontwijken.

vindsapvies
Pro
 Bericht 

TheTTDriver schreef:
Voor mij naar links gaan levert weldegelijk gevaar op

Ja die 5 seconden die je hebt op moment dat hij naar links komt....voor je eindelijk bij hem bent...levens gevaarlijk...een wonder dat je niet achter in hem was geklapt...nauwelijks tijd om te reageren idd

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
Deel 1:

Waarvoor moet dat inhalen zo langzaam gaan? :koffie:
Link

Ga op het bromfietspad rijden. :/
Link

Sinds wanneer heeft rechts voorrang? En waarvoor zou die bestuurder naar mij claxonneren, ik kom toch gewoon van links. :huh: :fp:
Link

Is een ds3 zo enorm lang, dat je op de rotonde moet stoppen.
Link

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
deel 2:

Welke auto is dit?
Link

Met die snelheid zit je de gehele vakantie in de auto.
Link

Tweebaanswegen zijn eng, ik zal maar alvast gaan remmen voor niets :/
Link

Zullen we rechts of links gaan (bij de afslag die er niet is)?
Link

JeffreyM
Master
 Bericht 
TheTTDriver schreef:
Welke auto is dit?

Code:
TOYOTA
FJ CRUISER

73-ZL-XB

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
Waarvoor zou je kijken voorafgaand aan het invoegen :dood: . (aan vindsapvies, nee ik kon niet naar links, ivm die bmw 5 serie)
Link

Een beetje de bochten afsnijden werkt toch prima? :x
Link

Ga naar rechts met die renooit.
Link

Wel aardig, dat al die mensen deze rijstrook voor mij gereserveerd hebben :lief: .
Link

Fietsendrager + bejaardenauto + snelweg = traag + onnodig links
Link

babsvw
Master
 Bericht 
Die privé rijstrook ligt daar tenslotte niet voor niks, jammer dat al die schapen dat niet begrijpen :fp:

keokiracer
Master
 Bericht 
babsvw schreef:
Die privé rijstrook ligt daar tenslotte niet voor niks, jammer dat al die schapen dat niet begrijpen :fp:

Is wel een debiele situatie daar hoor, je moet daar ritsen en dan ga je een viaduct over en dan komt de rijstrook weer even terug om een paar honderd meter verderop weer te ritsen, dit is een filmpje bij de tweede ritssituatie
https://www.google.nl/maps/@51.8148818, ... 56!5m1!1e1

babsvw
Master
 Bericht 
Duidelijk, ik zou toch gebruik maken van die strook, dat asfalt ligt er niet voor niks.

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
Het is inderdaad wel een vreemde situatie, zeker omdat er wel ruimte is voor een tweede rijstrook op het gehele stuk.

Oldskool
Master
 Bericht 
TheTTDriver schreef:
gereserveerd

Keurig :applaus:

bx gek
Master
 Bericht 
TheTTDriver schreef:
Wel aardig, dat al die mensen deze rijstrook voor mij gereserveerd hebben :lief: .

Je bent relatief dicht bij mij in de buurt geweest.

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
@bx gek, ik kom wel vaker in de regio Oss.

dikkydik
Master
 Bericht 
TheTTDriver schreef:
Waarvoor zou je kijken voorafgaand aan het invoegen :dood: .

Ik denk dat ik gelift had bij die renault.

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
Achteraf gezien had ik inderdaad beter even de rem aan kunnen tikken, toen ik tussen die xc90 en die Renault reed.
Ik had namelijk verwacht dat die Renault wel gas bij zou geven, maar dat deed hij dus niet.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

babsvw schreef:
Duidelijk, ik zou toch gebruik maken van die strook, dat asfalt ligt er niet voor niks.
De Wijkertunnel heeft ook zo'n strook. Vlak voordat het echt vast loopt blijft die strook leeg, heel grappig om dat 's ochtends te zien.

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
Kijken met het oversteken is toch niet nodig :fp:
Link

Deze skoda en alfa bestuursters wilden mij er per se niet tussen laten (voor dit fragment hiervoor reed de skoda ook al bijna tegen de alfa aan). Helaas vond het PCS systeem van mijn auto het nodig om te remmen :( (die vrouw is van de voice-command knop die ik per ongeluk indrukte)
Link

Deze opa vond 80 schijnbaar erg hard op een 80 weg
Link

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Eerste filmpje werkt niet" duplicate of another YouTube video"

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
Klopt, ik heb hem per ongeluk 2x geüpload.
Nu werkt die wel als het goed is.

Oldskool
Master
 Bericht 
TheTTDriver schreef:
wilden mij er per se niet tussen laten

Valt wel mee, maar door die rem ingreep lijkt het niet of je "twijfelt", dan had ik waarschijnlijk ook gewoon doorgerold. Kan je de gevoeligheid van dat systeem niet instellen (of het helemaal uitzetten) trouwens? Lijkt me gruwelijk irritant om zo te moeten rijden. Hier is niets aan de hand en hij grijpt al in.

vindsapvies
Pro
 Bericht 

TheTTDriver schreef:
Deze skoda en alfa bestuursters wilden mij er per se niet tussen laten

Dring je in de winkel bij de kassa ook voor dan?

babsvw
Master
 Bericht 
vindsapvies schreef:
Dit is geen voordringen maar ritsen, ik weet niet van welke planeet jij komt :fp:

Blaataap
Master
 Bericht 

Dat weet vindsapvies zelf ook niet :lol:

babsvw
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Dat weet vindsapvies zelf ook niet [emoji38]
[emoji38]

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
@vindsapvies. normaalgesproken dring ik bij de supermarkt niet voor in de rij, tenzij jij voor mij in de rij staat. :aai:

Maar jij gaat dus ook altijd bij de langste rij staan in de supermarkt?

@ oldskool
Ik heb eerlijk gezegd nog niet gekeken of ik deze functie minder gevoelig in kan stellen. Ik wil hem namelijk wel aan laten, zodat de auto als het nodig is wel automatisch remt en de gordels aanspant.

JeffreyM
Master
 Bericht 
vindsapvies schreef:

Ah. Zo'n type die meteen naar links/rechts gaat als er staat ritsen vanaf hier ipv al het asfalt te butten wat er ligt....
Jij gaat zeker ook meteen naar links/rechts bij de verdrijvingspijl op de snelweg ipv door te rijden tot de eerste rode kruis?....

skipper1978
Pro
 Bericht 
vindsapvies schreef:

Kunnen we vindsapvies gewoon negeren voortaan aub?

bx gek
Master
 Bericht 
skipper1978 schreef:
Kunnen we vindsapvies gewoon negeren voortaan aub?

Goed idee.

babsvw
Master
 Bericht 
bx gek schreef:
Goed idee.
+1

Oldskool
Master
 Bericht 
vindsapvies schreef:

Als jij in de winkel bij de kassa staat en er gaat een andere kassa open? Blijf jij dan ook gewoon stoïcijns in je rijtje staan, terwijl je bij de andere kassa meteen geholpen kunt worden?

Ja? Gefeliciteerd, je bent een heuse strijder! Wil je dan voortaan ook nooit meer van baan wisselen op de snelweg, aangezien de snelweg en de rij bij de kassa voor jou schijnbaar één en hetzelfde zijn. Gewoon lekker stay your lane doen dan, lekker met 80 achter de LKW's blijven hangen.

Nee? Dan ben je dus net zo'n "aso" als TT die gewoon beschikbare capaciteit "misbruikt"! Ga je schamen!

vindsapvies
Pro
 Bericht 

Oldskool schreef:
Als jij in de winkel bij de kassa staat en er gaat een andere kassa open?

Je vergelijking klopt niet
2 baans wordt bv 1 baan. Dan gaat er dus een Kassa sluiten.

Er komt geen kassa bij

keokiracer
Master
 Bericht 
vindsapvies schreef:
2 baans wordt bv 1 baan. Dan gaat er dus een Kassa sluiten.

Nee, jouw vergelijking klopt niet.
Er komt een kassa bij en uiteindelijk ga je door dezelfde deur naar buiten, je blijft in de winkel toch ook niet in een lange rij staan omdat je uiteindelijk door dezelfde deur naar buiten moet of wel? Waarom zou je dan wel op de rechterrijstrook blijven staan als de linkerrijstrook er ook is?
Die rijstrook ligt er niet voor de lol, als iedereen zoals jij rijdt dan gebruikt niemand de linkerrijstrook en wordt de file langer, mogelijk zo lang dat verkeer dat een afrit eerder wil afslaan in de file terecht komt omdat de linkerrijstrook verderop niet gebruikt wordt.
Waarvoor denk je dat bij sommige verbindingsbogen in een aantal knooppunten er tijdelijk een extra strook bij komt die na een paar honderd meter weer ritst? Speciaal zodat verkeer daar kan bufferen zodat de file niet/minder snel terugslaat op de andere snelweg. Gebruiken die strook en doorrijden tot het eind.

Oldskool
Master
 Bericht 
vindsapvies schreef:
Dan gaat er dus een Kassa sluiten.

OK, dan draaien we het om. Als jij in de rij staat bij de kassa en ze roepen om dat de kassa gaat sluiten, pak jij dan je spullen van de band en loop je naar een andere kassa?

babsvw
Master
 Bericht 
Oldskool schreef:
OK, dan draaien we het om. Als jij in de rij staat bij de kassa en ze roepen om dat de kassa gaat sluiten, pak jij dan je spullen van de band en loop je naar een andere kassa?
[emoji23][emoji23][emoji23]

TheTTDriver
Pro
 Bericht 
@vindsapvies. Wij weten nu wel dat je erg goed bent in het becommentariëren van anderen; zou je ook eens dashcamvideo's van jezelf kunnen posten?
Dan kunnen wij tenminste nog wat leren van jouw perfecte rijstijl.

Pagina 3 van 3 [ 139 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast