» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 37.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 48 berichten ]
BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Vandaag een Nextbase 312GW besteld.
M'n oude camera (Ambarella 0801) deed het vaak niet meer.

Ik maak gelukkig/helaas genoeg mee op de weg :D

Dit oude filmpje vond ik nog op m'n computer.

Link

Ongetwijfeld volgt er meer :)

ZX-driver
Master
 Bericht 
Welkom en een mooie binnenkomer! :thumb:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Die rommel aan je spiegel is niet doorzichtig

Brul(tm)
Master
 Bericht 
Zo hè, dat is dichtbij. ....

Ik kom daar bijna een uur eerder langs :thumb:

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
M'n nieuwe dashcam is binnen, schiet best leuke beelden :)

Niet echt het meest spannende filmpje wat je ooit gezien hebt, maar positie kiezen op de weg is blijkbaar moeilijk voor 2 fietsers en 2 auto's die je ziet
(bonuspunten voor wie de foutparkeerder spot :honger: )

Link

Pietert
Master
 Bericht 
Welkom Jeffrey! :thumb:

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Hehe, je doelt op die eerste video?
Ik had net een nachtdienst achter de rug, daarna een rit van 3 kwartier (die daar bijna aan z'n einde was) en ik was dus niet echt scherp en remde volle bak omdat ik schrok O:)
Ik kan je gelukkig wel vertellen dat er verder niemand achter me reed. :lol:

Het zal niet meer gebeuren (f)

basjuh1981
Master
 Bericht 
BaasTimo schreef:
Het zal niet meer gebeuren (f)

Dat zeggen ze vaker :lol:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Pietert schreef:
Welkom Jeffrey! :thumb:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Pietert
Master
 Bericht 
BaasTimo schreef:
en ik was dus niet echt scherp en remde volle bak omdat ik schrok

Oohh, dan is er niks aan de hand :lol:

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Pietert schreef:
Oohh, dan is er niks aan de hand :lol:

Ben ik niet met je eens.
Levensgevaarlijk om na een nachtdienst nog 3 kwartier in de auto te stappen.

Gelukkig is het bij mij altijd zonder ongelukken gegaan, maar onverantwoord vond ik het zeker.

Tegenwoordig woon ik dichter bij m'n werk en hoef ik slechts nog maar een kwartier te rijden na een nachtdienst, dat is voor mij persoonlijk zeker de grens.

Pietert
Master
 Bericht 
BaasTimo schreef:
Ben ik niet met je eens.

Geef even een klap tegen je sarcasmedetector.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
BaasTimo schreef:
Ben ik niet met je eens.
Levensgevaarlijk om na een nachtdienst nog 3 kwartier in de auto te stappen.

Gelukkig is het bij mij altijd zonder ongelukken gegaan, maar onverantwoord vond ik het zeker.

Tegenwoordig woon ik dichter bij m'n werk en hoef ik slechts nog maar een kwartier te rijden na een nachtdienst, dat is voor mij persoonlijk zeker de grens.

Pietert schreef:
sarcasmedetector.

Ik denk dat alleen een klap niet helpt :lol:

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Pietert schreef:
Geef even een klap tegen je sarcasmedetector.

Hij is stuk, kan ik een nieuwe aanvragen bij het CBR?

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
BaasTimo schreef:
Hij is stuk, kan ik een nieuwe aanvragen bij het CBR?
:schudnee: :schudnee: :schudnee: Gewoon wat langer hier rondhangen.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Ik denk dat alleen een klap niet helpt :lol:
Nee, daarvan ben jij het sprekende voorbeeld. :lol: :lol: Hoe vaak we ook slaan, het helpt niet bij jou.

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Link

Mercedes liet z'n wagen ook lekker zo half op de weg staan nadat ik er voorbij was. De plusminus 4 auto's achter mij konden er ook met een boog omheen. :fp:

Link

Ik was al bezig om naar links te gaan maar Corsamevrouw duwt me gewoon naar links :schudnee:

Link

Vooral lachen met 3 vrouwelijke bijrijders die meteen hun broek volschijten :roflol: :roflol:

bx gek
Master
 Bericht 
Wat een gek bij dat laatste filmpje.

Blaataap
Master
 Bericht 

BaasTimo schreef:
Vooral lachen met 3 vrouwelijke bijrijders die meteen hun broek volschijten :roflol: :roflol:

Mja, niet echt iemand die voor rede vatbaar leek te zijn :lol:

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Niets rijdt fijner dan de linkerbaan, nietwaar?

Link

Waarom doen mensen dit?

Link

Dankjewel vrachtwagen. Achter mij reed niemand.

Link

Pietert
Master
 Bericht 
BaasTimo schreef:
Dankjewel vrachtwagen. Achter mij reed niemand.

Heb ik hier bij de maasvlakte gemiddeld 5x per ritje..

Blaataap
Master
 Bericht 

Zelfde op de A1, en uiteraard ook wanneer het inhaalverbod van kracht is. Ach, zolang de professional maar 1km/u sneller kan rijden!

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Pietert schreef:
hier

Wat ik me dan afvraag, stel je rijdt in zo'n geval achterop die vrachtwagen omdat hij hem er lekker voorgooit, wie zit een verzekeringstechnisch dan fout?

Blaataap
Master
 Bericht 

Degene die er achterop rijdt. Tenzij je een dashcam hebt die je onschuld kan aantonen.

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Daarom heb ik dus een dashcam :thumb:

Pita
Master
 Bericht 

Dat zie je toch aankomen ? Gewoon gas bij geven en dan er net voor blijven rijden met dezelfde snelheid.

Pietert
Master
 Bericht 
Pita schreef:
Dat zie je toch aankomen ?

Nee.
Link

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Pita schreef:
Dat zie je toch aankomen ?

Ja, zodra hij zijn richtingaanwijzer aanzette. Gelukkig deed hij dat tijdig en niet een halve seconde voordat hij van rijbaan wisselde.

A4
Master
 Bericht 
bx gek schreef:
Wat een gek bij dat laatste filmpje.

Van die kleutertjes met een kwaaie dronk. Overal geïrriteerd van raken enzo. Droevig volk.
Ben blij dat ik zelf wat anders reageer op alcohol.

ZX-driver
Master
 Bericht 
BaasTimo schreef:
Niets rijdt fijner dan de linkerbaan, nietwaar?

Atoz... Bejaarden zeker?

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Fietser besloot zelf gelukkig al te stoppen. Verderop deed het witte busje precies hetzelfde toen hij op een kruising rechtsaf sloeg (beelden helaas kwijt :boos: )

Link

Dit was even schrikken..

Link

Mevrouw moest mij perse nog even inhalen, waarom weet ik ook niet want ik had de vaart er best in zitten. :/

Link

Vreselijk kruispunt sinds deze op de schop is gegaan. Op streetview nog de oude situatie waarin ik geen voorrang zou hebben gehad. Sinds de verbouwing heb ik dat wel en daar lijkt iedereen schijt aan te hebben.

Ik heb al 2 keer bijna een aanrijding gehad hier (helaas geen beelden van), ik rij sindsdien stapvoets de kruising over.

Link

Link

Boralis
Master
 Bericht 

Pietert schreef:
Nee

Nadat ik er meerdere malen minutenlang achter heb gezeten , probeer ik er tegenwoordig altijd even naast te blijven rijden tot de auto achter me ook weer kan aansluiten... Helemaal klaar met dit soort type +1 km/u inhalen. Of 't nu door die begrenzers komt of al die Polen/Roemenen/Bulgaren? Vroeger was 't lang zo erg niet.

Vroeg op
Master
 Bericht 
BaasTimo schreef:
Fietser besloot zelf gelukkig al te stoppen. Verderop deed het witte busje precies hetzelfde toen hij op een kruising rechtsaf sloeg

die fietser zit echt vol in de enorme dode hoek van het bussie. die heeft hij nooit en te nimmer kunnen zien.

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Hij rijdt tegelijk met die fietser de rotonde op. Hij had hem niet kunnen zien maar hij had wel kunnen weten dat die daar ergens reed.

Blaataap
Master
 Bericht 

Nee, die fietser komt aanfietsen op het moment dat de bestuurder van de bus hoogstwaarschijnlijk naar links kijkt om te zien of hij op kan rijden of niet. Ik denk dat de bestuurder van die bus die fietser nooit heeft gezien.

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
De 2e situatie verderop waar k geen beelden meer van heb bevestigde mijn vermoeden dat meneer zijn spiegels gewoon niet gebruikt.
De rotonde situatie is discutabel maar verderop had hij de fietser gewoon kunnen zien door even in zijn spiegel te kijken. Hij haalde die fietser notabene nog wel in op de weg dus het mocht geen verassing zijn dat ie die nog eens zou tegen komen.

Blaataap
Master
 Bericht 

BaasTimo schreef:
Hij haalde die fietser notabene nog wel in op de weg dus het mocht geen verassing zijn dat ie die nog eens zou tegen komen.

Ben ik met je eens, en ik praat het gedrag van die busbestuurder ook niet goed, maar het komt op mij over alsof hij die fietser simpelweg niet heeft gezien. Hij houdt op geen enkele manier rekening in zijn rijden met een eventuele fietser in zijn dode hoek.

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Spiegel nou eens eerst voordat je naar links gaat :boos:
(Gelukkig nog wel netjes terug naar rechts)

Link

En deze gebruikt de spiegels helemaal niet ofzo.

Link

De grote vraag is: had ie nou pech, of niet? (bijna m'n eerste Feitelijk gedaan :lol: )

Link

Blaataap
Master
 Bericht 

Die Zaadfira is wel lekker typisch bezig zeg :duh:

Jalavoy
Pro
 Bericht 
BaasTimo schreef:
En deze gebruikt de spiegels helemaal niet ofzo.

Jij blijft daar nog rustig, ik had allang getoeterd als hij zo zonder kijken opeens de weg blokkeert.

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
't Is dat 'k op vakantie was, op de openbare weg had ik het minder rustig gedaan :-x

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Link

Telefoon blijft natuurlijk heel belangrijk achter het stuur. Spiegelen en een richtingaanwijzer is bijzaak natuurlijk. :applaus:

Link

Weet niet wat deze trut bezielde maar hoezo moet je er daar perse rechts voorbij? Via de bushalte nog wel :loco:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
BaasTimo schreef:
Telefoon blijft natuurlijk heel belangrijk achter het stuur. Spiegelen en een richtingaanwijzer is bijzaak natuurlijk. :applaus:
Ik kan me best voorstellen dat ie je, ondanks gekeken te hebben, echt niet gezien heeft. Je komt van strook 1, stevig, aanrijden, kruist achter hem langs en bij het allereerste begin ga je de uitvoeger op. Op 0:25 zie je hem al naar rechts schuiven. Daar had je dus op moeten anticiperen i.p.v. hem er dan bot over de vluchtstrook voorbij te kleunen. Nee, hier ga jij ook niet vrij uit.

BaasTimo schreef:
Weet niet wat deze trut bezielde maar hoezo moet je er daar perse rechts voorbij? Via de bushalte nog wel :loco:
Verplaats je dit wetende eens in dat busje.

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Nee, uiteraard ziet ie mij niet aankomen. Meneer had het echt heel druk met zijn telefoon en toen ik hem over de vluchtstrook voorbij reed zat hij er nog diep in verzonken. Ik rij misschien vlot maar iedereen had mij aan moeten zien komen. T is notabene ook een uitvoeger voor het tankstation dus je moet er nou eenmaal rekening mee houden dat daar meer verkeer kan rijden.

@filmpje 2 had ik zie auto allang in de smiezen, daarom is mijn beweging naar rechts al zo langzaam. Wat ik echter niet verwachtte was dat die auto ook daadwerkelijk mij voorbij ging komen. Ik dacht dat die gewoon ging 'vroegvoorsorteren', op een busbaan :huh:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
BaasTimo schreef:
Nee, uiteraard ziet ie mij niet aankomen. Meneer had het echt heel druk met zijn telefoon en toen ik hem over de vluchtstrook voorbij reed zat hij er nog diep in verzonken. Ik rij misschien vlot maar iedereen had mij aan moeten zien komen. T is notabene ook een uitvoeger voor het tankstation dus je moet er nou eenmaal rekening mee houden dat daar meer verkeer kan rijden.
Neem me niet kwalijk, ik ben ook een "vlotte" rijder, zit vaker tegen de justitiële verantwoordingsgrens aan, echter deze gedragingen hou ik rekening mee, ik weet hoe het overige verkeer (niet) oplet. Als je vlotter rijdt dan het overige verkeer dan moet je veel meer rekening houden met dit soort gedrag.

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Naja. 100/110 @ 130 vind ik geen onverantwoorde snelheden :lol:

Maar wat had ik beter kunnen doen volgens jou? Vol op de rem en er achter blijven hangen?

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
BaasTimo schreef:
Maar wat had ik beter kunnen doen volgens jou? Vol op de rem en er achter blijven hangen?
Verder vooruitkijken, dan had je gezien dat ie dat vanplan was, had je niet vol op de rem of over de vluchtstrook gehoeven. Autorijden is vooruitzien en als je harder rijdt dan de rest (zoals ik) moet je verder vooruitkijken dan de rest.

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Nja, bij 0:08 had ik pas het idee van 'Die zwalkt niet maar die gaat de afslag pakken'.
Dan op de rem gaan vind ik geen optie meer.

Pagina 1 van 1 [ 48 berichten ]