» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Pagina 30 van 61  [ 3003 berichten ]
boersma
Master
 Bericht 
Nee niet aangereden, op dashcam niet te zien, ja wel dat hij op de rotonde rijdt maar niet dat hij bijna expres in mijn zijkant rijdt.
Zal filmpje wel ff van het 'drama' in mijn filmtopic zetten.... wel grappig om terug te luisteren.

Hier zie je dat die Zafira (als laatste auto) op de rotonde rijdt.
Op het laatst geeft hij vol gas om mij net niet in de zijkant te rammen... helaas niet te zien, maar was echt idioot.
Link

En hier het filmpje van de auto die stuk ging (audio is wel grappig):
Paar minuten eerder voelde ik al een gekke knap in het koppelingspedaal... maar ik twijfelde of het mijn schoenzaal was of het pedaal... helaas toch de koppelingskabel geknapt.

Link

yj24tp
Pro
 Bericht 

Gewoon in de 2e versnelling starten en aanrijden. Als je moet stoppen zet je em in zn vrij en zet je de motor weer af....of kon dat niet??

Ik heb zo ooit 180km gereden zonder koppeling.

boersma
Master
 Bericht 
Was met geen mogelijkheid in de versnelling te krijgen.

viffer
Master
 Bericht 
Zo stond ik vorige week in de berm aan de A1, brandstofpomp stuk. Helaas blijkt de reparatie (met aankomende (APK) kosten) hoger dan reëel voor een auto uit 2002.

yj24tp
Pro
 Bericht 

boersma schreef:
Was met geen mogelijkheid in de versnelling te krijgen.

Ohja, moderne elektronica......Vroegâh kon dat gewoon met die ouwe hokken 8)

RRL
Master
 Bericht 
Waarschuwingspiepjes bij openen van de portieren duiden op een PSA auto ergens rond '00-'05. Motorkap er bij, is euh... een 406? Koppelingsensor zal er al wel in zitten ivm cruise, maar in die tijd waren ze nog niet ter bescherming van onbedoeld starten. Lijkt me dus een gewoon mechanisch defect.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Peugeot partner heeft die toch

boersma
Master
 Bericht 
Peugeot partner heeft die toch

Haha klopt. Uit 2005. Nu 10 jaar in bezit en tijd voor een nieuwe.
Deze is in 2008 omgebouwd voor rolstoelvervoer en ik zit nu te denken aan een VW Caddy Maxi/Combi uit 2017 die dan ook weer omgebouwd moet worden.

RRL
Master
 Bericht 
Bij beter luisteren hoor ik inderdaad een schuifdeur :thumb:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Een VAG product uit deze tijd, dapper :x

boersma
Master
 Bericht 
Een VAG product uit deze tijd, dapper

Een benzine, 125 pk.
Maar zoveel keus heb ik niet. We willen geen bus maar wel een derde stoel voor onze zoon die inmiddels 1,90 m is en nog groeit.
Peugeot partner / berlingo is dan te klein.
Heb ook een Fiat Doblo gezien maar vrees dat Fiat niet zo degelijk is als VW.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Heb ook een Fiat Doblo gezien maar vrees dat Fiat niet zo degelijk is als VW.

gezien de huidige kwaliteit van VAG zal het wel niet mega veel verschillen. Lees je maar eens in over busjes van Volkswagen. Veel defecten, roest na een paar jaar..
Begrijp me niet verkeerd, VAG maakt ontzettend mooie auto's, maar qua kwaliteit de laatste jaren..

Is zoiets niet iets voor je?
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/for ... ousPage=lr

boersma
Master
 Bericht 

Als je er een benzine variant van vindt wel!

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Moet je ff mp'en. Heb de 1e aangeklikt :lol:

Walker
Master
 Bericht 
Een Tourneo Connect... En dan zeker in de parkeervakken langs de N-wegen in de polder gaan staan :devil:

boersma
Master
 Bericht 
Moet je ff mp'en. Heb de 1e aangeklikt

Volgens mij zijn de nieuwe alleen diesels.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
VAG maakt ontzettend mooie auto's saaie shithokken
FTFY

boersma
Master
 Bericht 
Peug weer gemaakt. Kosten 39,70 euro!
Bij de Peugeot dealer nog wel.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Bij de Peugeot dealer nog wel.

afzetters :nothanks:
Dat Ford busje is idd alleen maar diesel

boersma
Master
 Bericht 
afzetters

Ik ging uit van 50 euro kabel en 150 arbeidsloon ex btw ofzo

TommyGun
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Over linksplakkers denken we hier allemaal hetzelfde en dat zijn vaak veroorzakers van rechts inhalen maar niet altijd. Er zijn gewoon aso lui die hem er altijd tussen moeten proppen en dat stelselmatig doen en liefst zonder gordel al bellend.

Klopt helemaal :applaus:

KanarieVW
Master
 Bericht 
boersma schreef:
En hier het filmpje van de auto die stuk ging (audio is wel grappig):
Paar minuten eerder voelde ik al een gekke knap in het koppelingspedaal... maar ik twijfelde of het mijn schoenzaal was of het pedaal... helaas toch de koppelingskabel geknapt.

Toch heerlijk hoe vrouwen direct in problemen denken he. Sta je midden op straat met een auto die niet verder wil zegt ze 'das wel een probleem, kunnen we morgen niet naar de kerk' :roflol: :fp:

KanarieVW
Master
 Bericht 
Begrijp me niet verkeerd, VAG maakt ontzettend mooie auto's, maar qua kwaliteit de laatste jaren..

:lol: je houdt goed vol met je VAG angst. :fp:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Angst nog wel, ik zou geen VAG kopen na +- 2007. Problemen problemen en problemen. Jij rijdt veel snelweg. Ideale situatie voor een auto, gaan ze allemaal wel 300k mee ongeacht welk merk.

Vraag je merkgenoten die een paar jaar oude hebben hoeveel kosten ze hebben gehad. Je hoort overal hetzelfde. Duizenden euro's

boersma
Master
 Bericht 
Maar zoveel keus heb ik niet.
Vind deze wel mooi:
https://www.volkswagen.nl/modellen/cadd ... i-highline
Heb proefrit aangevraagd. Ben benieuwd.
@kanarie ze bedoelde dat we dan niet met z'n allen konden omdat dit onze rolstoelauto is. Lopen is wat te ver en fietsen in de regen met deze kou... neuj.

viffer
Master
 Bericht 
Angst nog wel, ik zou geen VAG kopen na +- 2007. Problemen problemen en problemen.

Volkswagen werd mij ook afgeraden door de niet-merkgebonden garage. Prima auto's, vooral voor de garagehouders (aldus de garagist).

406
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Vind deze wel mooi

Jij ook al omgekocht door PON? :[

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
44.000 euro voor een bussie :x

bert65
Master
 Bericht 
44.000 euro voor een bussie :x

Een semi-bussie en dan is deze nog niet aangepast voor de rolstoel.

bert65
Master
 Bericht 
Misschien hebben ze hier wat voor jullie...

dikkydik
Master
 Bericht 
boersma schreef:

En je had al zoveel geluk dat ie niet meer in de versnelling stond.

Feitelijk
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
'das wel een probleem, kunnen we morgen niet naar de kerk'

Wel een liberale kerk dan. Met de auto rijden op Zondag?

KanarieVW
Master
 Bericht 
Angst nog wel, ik zou geen VAG kopen na +- 2007. Problemen problemen en problemen. Jij rijdt veel snelweg. Ideale situatie voor een auto, gaan ze allemaal wel 300k mee ongeacht welk merk.

Vraag je merkgenoten die een paar jaar oude hebben hoeveel kosten ze hebben gehad. Je hoort overal hetzelfde. Duizenden euro's

Ik ga niet voor de 100e keer uitleggen dat je generaliseert.
Elke VAG auto zit klote want in een UP zitten klote stoelen.
Elke VAG auto is klote want een bepaalde motor heeft problemen.
Vul de rest maar in.
Pas dat eens toen op Peugeot :fp:

rikski
Die hard
 Bericht 

Kun je niet grijs rijden dan?

boersma
Master
 Bericht 
rikski schreef:
Kun je niet grijs rijden dan?

Nope, dan mag je niet in de rolstoel blijven zitten bij een personenauto.

RRL
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Pas dat eens toen op Peugeot

Nooit kopen, gaat alleen maar kapot dat spul! Half jaartje 206 1.4 HDi: AC condensor stuk, brandplaatjes kapot, emissiestoring/noodloop door EGR. Alleen maar onderhoud bij zo'n 6 jaar oude auto met 200k op de teller, kan écht niet!

Ook de auto van een maatje, een C1. Ene na het andere gaat kapot aan dat ding, van ellende zijn zelfs al delen van de typeaanduiding van de kofferbak gevallen. Echt waardeloos slecht die Franse auto's!
Is nog zijn echte bewoording ook, wil er maar niet in dat het een Toyota is en het Citroën logo een van de weinige stukjes PSA in die dinkytoy is.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Ik ga niet voor de 100e keer uitleggen dat je generaliseert.

Moet ik de term uitzonderingen uitleggen?
Er zijn ontzettend veel klachten over de VAG groep. Tiurlijk zijn er tevreden eigenaren. Niet elke VAG is slecht, dat hoor je mij niet zeggen. Ik zeg alleen dat er van veel kanten ontevreden geluiden te horen zijn. Kun je blijven herhalen dat jouw leaserts wel goed waren maar dat maakt ze ook niet allemaal gelijk goed of wel?

Peugeot heeft ook ontzettende kutauto's. THP motoren, storingen etc.
Beetje raar dat je dat erbij betrekt, heb me er niet over horen spreken.

406
Master
 Bericht 
Zo, lekker ontopic weer hier

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
8)

Olds 76
Die hard
 Bericht 
Ik heb een Alfa. Maar dat durf ik niet te zeggen...... :roll:

406
Master
 Bericht 
Ach zo zijn er van elk merk wel verhalen. Ik moet het bij de jag ook allemaal nog maar zien. Punt van DD is dat bij VAG de laatste jaren redelijk wat ondeugdelijke zaken zijn, zeker vwb TFSI's.

KanarieVW
Master
 Bericht 
406 schreef:
Ach zo zijn er van elk merk wel verhalen. Ik moet het bij de jag ook allemaal nog maar zien. Punt van DD is dat bij VAG de laatste jaren redelijk wat ondeugdelijke zaken zijn, zeker vwb TFSI's.

Net als bij ieder ander merk, alleen worden er bij VAG veel meer verkocht waardoor het probleem veel groter lijkt. Bij VAG zijn het sommige onderdelen die falen, andere merken maken van koplamp tot achterklep auto’s van bedenkelijke kwaliteit.
Ieder merk heeft wel wat. Wel eens in een standaard E-klasse gezeten? Die stoelen stoppen halverwege je rug! Maar om dan gelijk alles van Mercedes ruk te noemen?

406
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Elke VAG auto zit klote want in een UP zitten klote stoelen.

Dat wordt niet gezegd. Elke seat/vw/skoda zit nou eenmaal gewoon ronduit kut, onafhankelijk van de up.

KanarieVW
Master
 Bericht 
406 schreef:
Elke seat/vw/skoda zit nou eenmaal gewoon ronduit kut

KanarieVW schreef:
Wel eens in een standaard E-klasse gezeten? Die stoelen stoppen halverwege je rug! Maar om dan gelijk alles van Mercedes ruk te noemen?

Precies mijn punt. Dat de ene stoel klote zit wil niet zeggen dat alle stoelen die je kan krijgen in die wagens klote zijn. Als er iemand een nieuwe auto zoekt en het woord VAG valt lijkt het wel dat DD automatisch een berichtje krijgt om zijn standaard zinnetje te posten. Alleen de redenatie klopt niet. Dat je om de eerste generatie TFSI en de eerste generatie DSG moet lopen ben ik het mee eens, maar dan blijven er nog genoeg configuraties over die zeker niet meer problemen hebben dan andere merken. En dat soort dingen heeft ieder merk.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Precies mijn punt. Dat de ene stoel klote zit wil niet zeggen dat alle stoelen die je kan krijgen in die wagens klote zijn. Als er iemand een nieuwe auto zoekt en het woord VAG valt lijkt het wel dat DD automatisch een berichtje krijgt om zijn standaard zinnetje te posten. Alleen de redenatie klopt niet. Dat je om de eerste generatie TFSI en de eerste generatie DSG moet lopen ben ik het mee eens, maar dan blijven er nog genoeg configuraties over die zeker niet meer problemen hebben dan andere merken. En dat soort dingen heeft ieder merk.
Juist. In m'n vorige had ik std stoelen, die zaten maar niet super. Nu heb ik de sportstoelen, die zitten gewoon goed.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
En dat soort dingen heeft ieder merk.

Dat ontken ik ook niet. Mijn punt is dat het bij VAG wel erg vaak voorkomt. En niet alleen de idd veel verkochte modellen. Kijk voor de lol even naar de klachten over de nieuwe Crafters.

Tweebel
Master
 Bericht 
Vervelende is vooral dat je in Nederland dan met PON te maken krijgt, die als standaard reactie alles eerst ontkennen, daarna er een gebruikersfout van maken, vervolgens een producteigenschap en pas in ultimo een garantiegeval erkennen.

Leasemaatschappijen kunnen nog wel een vuist maken, maar de consument staat toch vrij zwak.

KanarieVW
Master
 Bericht 
Dat ontken ik ook niet. Mijn punt is dat het bij VAG wel erg vaak voorkomt. En niet alleen de idd veel verkochte modellen. Kijk voor de lol even naar de klachten over de nieuwe Crafters.

Tuurlijk lijken de problemen veel groter doordat er veel meer van verkocht worden dan een ander merk. En bij sommige dingen mag je inderdaad meer verwachten voor het geld dat je betaald. Maar zet je bijvoorbeeld een Crafter af tegen een Renault Master of weet ik veel wat krijg je daar in verhouding nog veel minder voor je geld.
Pas je redenering eens toe op welke Frans merk dan ook, dan doen ze het in Wolfsburg lang zo slecht nog niet.

Heb even gezocht voor de lol. Kon eigenlijk maar 1 fatsoenlijke review vinden. Maar die Crafter heeft blijkbaar wel wat kinderziektes ja sinds ze hem volledig zelf maken sinds een paar maanden. Zijn nu alle VW bedrijfswagens bende? De Transporter is anders al jaren superieur aan de Vito.

TommyGun
Master
 Bericht 
Ik ben ook geen VAG fan, maar een Peug rijden en dan VAG afzeiken? Man man man

:lol:

Nu weer ontopic? (f)

KanarieVW
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Nu weer ontopic? (f)

laten we dat doen :lol:

Laat me soms wat meeslepen als mensen elke keer met dezelfde onzin komen. :biertje:

Pagina 30 van 61 [ 3003 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten