» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Pagina 14 van 16  [ 784 berichten ]
KanarieVW
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Volgens mij was dat ook de essentie van dit topic toch? Posten van beelden van eigen acties die eigenlijk niet kunnen. Die van 406 valt er prima onder, ga er vanuit dat het invoegen ging zonder de boel in gevaar te brengen. Blijft alleen over dat het behoorlijk asociaal is.

Oh maar dat is ook zo. Alleen wordt het steeds gekker heb ik het idee. Het begon jaren geleden met filmpjes van rechts inhalen of iets van die strekking. Inmiddels zijn we aanbeland bij inhalen over de vluchtstrook of middenberm. En heel de wereld is asociaal, maar een spiegel ontbreekt nogal. Kan ook aan mij liggen natuurlijk, maar lijkt me toch niet de bedoeling dat dit normaal gevonden moet worden.

406
Master
 Bericht 
Oh zeker niet. Dan zou het echt complete chaos worden. Als die mensen die nu al niet fatsoenlijk kijken dit gaan doen dan gaat het echt goed fout.

RRL
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Alleen wordt het steeds gekker heb ik het idee. Het begon jaren geleden met filmpjes van rechts inhalen of iets van die strekking.

Daarbij komt het inderdaad wel weer terug bij je punt van wat we normaal zijn gaan vinden. Door het vele geplak op links/midden haal ik regelmatig rechts in, omdat het zo vaak gebeurt is het de moeite van het posten niet meer waard. Gok dat het bij de rest net zo gaat, het aantal filmpjes is minder maar de excessen meer. Dat zal ook een vertekend beeld geven.

Zie ook de kritiek op de compilatie van Jeffrey, niemand vind de alle roodlichtrijders interessant omdat het te vaak gebeurt, terwijl het alles behalve normaal is.

Pietert
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Door het vele geplak op links/midden haal ik regelmatig rechts in

Eens.
Link

Link

Link

406
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Door het vele geplak op links/midden haal ik regelmatig rechts in, omdat het zo vaak gebeurt is het de moeite van het posten niet meer waard. Gok dat het bij de rest net zo gaat, het aantal filmpjes is minder maar de excessen meer. Dat zal ook een vertekend beeld geven.

Zie ook de kritiek op de compilatie van Jeffrey, niemand vind de alle roodlichtrijders interessant omdat het te vaak gebeurt, terwijl het alles behalve normaal is

Dat is zeker waar.

snovvdog
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
die helemaal niks fout doen.

Dat is een verschil van interpretatie.

De verkeersstroom doelloos blokkeren, files veroorzaken, doorstroming onnodig hinderen, het is allemaal zeer fout en asociaal gedrag.

Net zoals mensen bij de kassa die staan te trutten.

We verliezen met z'n allen jaren van ons leven met ''wachten'' op dingen en anderen, ik accepteer dat niet. En de ''ze wachten maar'' mentaliteit moet uitgeroeid worden. Het leven is veel te kort om elke keer ongewild te moeten wachten op van alles en nogwat.

Al die linksche idioten focussen zich op de gezondheid verbeteren zodat we langer kunnen leven, NEE, er valt nu veel meer winst te behalen door minder te moeten wachten, dan krijg je meer tijd terug op een leeftijd dat je lichaam nog wel jong is en goed werkt en veel meer kan.

Pietert
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
ik accepteer dat niet

Hoe verhuis jij?

Feitelijk
Master
 Bericht 
406 schreef:
Dan zou het echt complete chaos worden.

QFT.

Link

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Je raakte de lijn feitelijk, dat mag niet. Hoogt asociaal.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Je raakte de lijn feitelijk, dat mag niet.

Nee, dat is het perspectief. Dat had ik toch al eens uitgelegd? on-board-video/wat-ik-nu-weer-op-de-weg-uithaalde-pagina-124-t-m-185-t86514-2950.html#p4029089

RRL
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Hoe verhuis jij?

Dat idd. Een vrouw deed een Snovvdogje door uit de plaat te gaan omdat ik een smalle éénrichtingsstraat blokkeerde, bus midden op de straat met de alarmlichten aan. Dat de bus in het parkeervak paste had ze gelijk in, dat ik nog een paar meter achter de bus nodig had om stijgermateriaal uit te laden kreeg ik niet aan haar verstand.
Ze moest en zou via die straat rijden. Zelfs uitleggen hoe ze ook in de andere straat kon komen hielp niet. Tsja, jammer dan, ik moet het spul toch op een manier uitladen...

Pietert
Master
 Bericht 
RRL schreef:
bus midden op de straat

Zoiets? :)
Afbeelding
Ik ben 4 dagen aan het lobbyen geweest bij alle buren om alsjeblieft die parkeerplaatsen op deze datum om deze tijd vrij te hebben. Was bijna gelukt, op 1 auto na. Helaas dus toch midden-op moeten staan.

Schep
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Was bijna gelukt, op 1 auto na.

Ja, maar die persoon had dan weer 3 minuten naar zijn/haar auto moeten lopen, en dat is precies het probleem van snovvdog. Moet hij/zij voor jou weer kostbare tijd van zijn/haar jonge, frisse leven gaan spenderen omdat jij zo nodig wil verhuizen. :roll:
Rekening houden met elkaar gaat ten koste van het individuele levensgenot. Linksch rotmensch. :x

Blaataap
Master
 Bericht 

Hahaha, dat gaat hier ook nog een probleem worden zodra we weer gaan verhuizen. En het mooiste is dat het eenrichtingsverkeer is gemaakt hier :lol:

Raaf
Master
 Bericht 
Klote gesprek op kantoor gehad. Op naar een afspraak.

Bejaarde muts die verkeerd voorgesorteerd staat en niet optrekt op groen, ongeduldig, Jeffrey, jeeeeeeeeffrey, GAAAAAAAN. Kak, 2 mannen in uniform in de oude touramp die hem voor me gooit.
Ben eens benieuwd of ik hier iets van hoor. Touran heeft 1 zakelijke eigenaar sinds 2008, dus zou zomaar eens een dienstauto kunnen zijn :slotje:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Raaf schreef:
2 mannen in uniform in de oude touramp die hem voor me gooit.

en toen?

snovvdog
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Hoe verhuis jij?

Niet, ik woon op dezelfde plek als 24 jaar geleden :).

Blaataap
Master
 Bericht 

snovvdog schreef:
Niet, ik woon op dezelfde plek als 24 jaar geleden :) .

Weinig vooruitgang te beleven dus.

zandbak
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Ik ben 4 dagen aan het lobbyen geweest bij alle buren om alsjeblieft die parkeerplaatsen op deze datum om deze tijd vrij te hebben. Was bijna gelukt, op 1 auto na. Helaas dus toch midden-op moeten staan.

In Amsterdam vragen ze dan een parkeerverbod zone aan voor zoiets. Staat er dan alsnog een auto geparkeerd, dan wordt die weggesleept, op kosten van de eigenaar.

snovvdog
Master
 Bericht 
Dat is belachelijk an sich, ben je 3 weken op vakantie, kom je terug, hebben de neuzen je auto weggesleept, is toch niet normaal, je betaalt een fortuin voor zo'n vergunning naast alle andere belastingen...

Te belachelijk voor woorden dan je zo'n regeling ''goed'' vind. Typisch 020 weer.

Bij een auto hoort geen verplichting er dagelijks mee te rijden/te kijken of hij nog legaal geparkeerd staat.

zandbak
Master
 Bericht 
Als je een parkeervergunning hebt dan verplaatsen ze je auto tot net buiten de zone.

Blaataap
Master
 Bericht 

Nog steeds kut. Kom je terug van je vliegvakantie, helemaal uitgerust, is je auto weg. Hallo stress! :roflol: :roflol:

Pietert
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
dan verplaatsen ze je auto

zandbak schreef:
op kosten van de eigenaar.

zandbak
Master
 Bericht 
Dat zijn natuurlijk wel uitzonderingen. De kans dat die persoon net 5 weken op vakantie is is natuurlijk minimaal te noemen.
Het is niet vandaag aanvragen en morgen is de uitvoering. Die borden staan er al weken van te voren, met als onderbord wanneer de periode van niet parkeren in gaat.

Raaf
Master
 Bericht 
en toen?

Hij maakte een geld/duur gebaar. Daarna deed ie moeite om kenteken te lezen.
En toen reden we door zonder dat de wereld verging.

Feitelijk
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
In Amsterdam vragen ze dan een parkeerverbod zone aan voor zoiets.

Voor parkeervakken? :lol:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Raaf schreef:
Hij maakte een geld/duur gebaar. Daarna deed ie moeite om kenteken te lezen.

omdat je niet mag toeteren bij hinder? :x
Neem aan dat je toch wel een dashcam hebt he?

zandbak
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:

Uiteraard

Raaf
Master
 Bericht 
Neem aan dat je toch wel een dashcam hebt he?

Jep.
Hoewel ik vandaag toch wel tot de conclusie ben gekomen dat die stukjes overslaat. Binnenkort eens een nieuw SD kaartje proberen.

Masterdam
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Te belachelijk voor woorden dan je zo'n regeling ''goed'' vind. Typisch 020 weer.
Ook te belachelijk als ze het op straat doen en jij moet wachten hè? Vertel eens, is er iets wat een ander goed kan doen?

Feitelijk schreef:
Gewoon een parkeerverbod op de juiste wijze (alhoewel men de NEN niet ter harte neemt).

Masterdam
Master
 Bericht 
406 schreef:
geen trek meer

Zwaar aso, deze actie.

Archiebald
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
maar een spiegel ontbreekt nogal

Euhhh...... Dat is dit topic toch? Het hier posten getuigd toch juist van het weten wat je (fout) doet??

Masterdam
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
Het hier posten getuigd toch juist van het weten wat je (fout) doet??

En het vervolgens bagatelliseren.

Nee, als je hier iets post, buk je en incasseer je. Hooguit uitleggen waarom je iets deed. Maar niet zelf verkondigen dat je het eigenlijk wel keurig uitgevoerd vindt, want een dergelijke actie is onmogelijk netjes uit te voeren.

406
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
buk je en incasseer je

Niet zolang pietert hier rond loopt

Feitelijk
Master
 Bericht 
Te groot voor je?

406
Master
 Bericht 
Elke mm is er een te veel :x

A4
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
Zwaar aso, deze actie.

Mwah. Vooral een heel begrijpelijke actie.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Nee vind ik niet

bert65
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
In Amsterdam vragen ze dan een parkeerverbod zone aan voor zoiets.

De gemeente maakt er een tijdelijke laad- en loshaven van. Daar mag je wel voor betalen; leges € 100.- en 2 vakken is € 111.- daar nog bij.

zandbak
Master
 Bericht 
Gewoon omdat het kan (en mag O:) )
Link

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
goed voor je banden en velgen

A4
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Nee vind ik niet

In een groot deel van NL is de infrastructuur zwaar ontoereikend, of weggebruikers rijden als een natte tosti en gebruiken de weg verkeerd. Of natuurlijk de dodelijke combi tussen die 2. Overal als een mak schaapje dan maar achteraan sluiten ben ik ook wel klaar mee ondertussen.
Tijdwinst? Mwah niet echt. Stukje vrijheid en door kunnen rijden? Ja.

zandbak
Master
 Bericht 

Valt reuze mee. Zijn geen laag profiel banden, en stalen velgen. Doe ik al jaren zo, nooit een kromme velg gehad.

Parkeervak
Master
 Bericht 
zandbak schreef:

Mag jij gewoon door de groenstrook crossen?!? :|

0:22 is trouwens kwalitatieve wegenverf..

Feitelijk
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Overal als een mak schaapje dan maar achteraan sluiten ben ik ook wel klaar mee ondertussen.

Dat maakt dergelijke acties nog niet begrijpelijk.

zandbak
Master
 Bericht 
Parkeervak schreef:

Nou niet crossen, wel met enig beleid over het gras rijden. Maar geen probleem verder.

basjuh1981
Master
 Bericht 
zandbak schreef:

Dan is het niet aso...

Feitelijk
Master
 Bericht 
Parkeervak schreef:
Mag jij gewoon door de groenstrook crossen?!?

Alleen als het zijn werk MOET. Hier leek me dat niet noodzakelijk.

Masterdam
Master
 Bericht 
Parkeervak schreef:
Ik heb dat op die locatie zelfs eens onder politiebegeleiding van twee motoren gedaan.

Parkeervak schreef:
0:22 is trouwens kwalitatieve wegenverf..
Thermo. :wink: Moet onder slechte omstandigheden zijn aangebracht. Verkeerde wegdektemperatuur of te vochtig. Dan brokkelt het af.

Die actie over de vluchtstrook is 10x slechter voor je banden.

zandbak
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Alleen als het zijn werk MOET. Hier leek me dat niet noodzakelijk.

Er is geen agent die mij daarvoor gaat bekeuren. Als ik nou door een veldje was geploegd met bloemen was het wellicht anders O:)

Pagina 14 van 16 [ 784 berichten ]