» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Pagina 15 van 23  [ 1115 berichten ]
Feitelijk
Master
 Bericht 
Mja, mja. Ik heb twee "excuses"
  • Ik was niet van plan op de kruising te gaan staan.
  • Zo was ze beter in beeld, voor jullie. Ik deed het voor jullie, dat is het!

Link

Masterdam
Master
 Bericht 
Steek dan ff een hand op als excuus/dank.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Afbeelding

Masterdam
Master
 Bericht 
Sjezus man. :lol:

basjuh1981
Master
 Bericht 
Dat is schrikken hè, zo'n groot plaatje ;)

Dion
FS medewerker
 Bericht 

Kan iemand een compilatie van de aging van feitelijk maken? Die haarlijn trekt zich sneller terug dan kleine Dion in het net opgezette zwembad.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Thanks... M'n water zit op mijn beeldscherm. :lol: :lol:

basjuh1981
Master
 Bericht 
Hier op de Soesdijksekade een Prius ingehaald. Op de Escamplaan kwam hij voor mij te rijden vanuit een zijstraat. Ik reed keurig 50, maar meneer vond 35/40 wel hard zat. Afijn, op de Soestdijksekade ging dat vrolijk verder. Toen ben ik er maar voorbij gegaan.
Later op de Loosduinsekade zag ik in mijn spiegel dat hij lekker in het midden reed, lekker het verkeer ophouden.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Dion schreef:
aging van feitelijk

Ik word echt oud, ik zag deze over het hoofd:

Link

basjuh1981
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
ik zag deze over het hoofd:

Niet helemaal, anders had je geen sorry-handje gedaan.

zandbak
Master
 Bericht 
Hij schrok wakker uit zijn dagdromerij? :x

Tita_NL
Pro
 Bericht 

Dion schreef:
aging van feitelijk

Scheelt nogal http://dutw1479.wbmt.tudelft.nl/~peter/images/rit.mpg

Cweepz
Master
 Bericht 
Nogsteeds dezelfde camera :[

Cweepz
Master
 Bericht 
Dus ik rij net door een flinke plas, hopende op een leuk "Watersplash" filmpje (viel tegen) -> rechter dimlicht stuk :duh: :fp:

RRL
Master
 Bericht 
:roflol:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
:roflol:
Dat heet nou karma :lol:

Ik was net een 3 jarig kind (zoals meestal). Mevrouw bij de bushalte zwaaide naar de bus achter mij dus even getoeterd en terug gezwaaid :[

ZX-driver
Master
 Bericht 
Ik was net een 3 jarig kind (zoals meestal). Mevrouw bij de bushalte zwaaide naar de bus achter mij dus even getoeterd en terug gezwaaid

:lol: :lol:

Kinderachtig. :[

Maar had ook een actie voor mij kunnen zijn...

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Sturende collega remt even harder voor een stoplicht. Collega ernaast: "Huh, waarom doe je dat nou?" Sturende collega blijft achterom kijken. Andere collega kijkt ook achterom en ziet de mooie vrouw ook lopen: "Oh, ik snap hem al." :lol: :lol: :lol:

Marten320TD
Master
 Bericht 

Vandaag was het weer Zondag.....dus alle zondagsrijders waren weer van stal! Joepie... :x
Op de N229 rijdt een Slopel Crossa gezellig tussen de 58 en 78 kmh, met een file er achter, want dubbele doorgetrokken streep. :boos:
Bij Werkhoven is de eerste mogelijkheid om eindelijk in te halen, ik spiegel, geef richting aan naar links en geef gas. Voor mij klapt een dame in een Polo hem zonder op- of omkijken én vooral zonder richting aangeven naar links. Ik sein met grootlicht. Ik passeer de slak en ga naar rechts, waarna de Polo-dame dezelfde truc herhaalt... net als ik.

Odijk geeft mogelijkheid 2 om slakken te passeren. Spiegelen, richting aangeven en naar links.... en afremmen voor de dame in de Polo die opnieuw haar routine herhaald.. net als ik.
Versnellend geef ik richting aan en ga ik naar rechts, hierbij de Polo passerend. Die zou wel eens vóór mij naar rechts willen, maar ja... DAT communiceert zij opnieuw niet... DUS weet ik dat niet. O:)

De dame begint nu met grootlicht te seinen EN haalt een rood papiertje met "politie" erop tevoorschijn. Yeah, right...
Ik zwaai nog eens lief naar haar, waarna zij het gebaar maakt van "ik heb je op foto!" tuurlijk....

De dame probeert voor het viaduct van Bunnik mij alsnog toe te spreken. Alsof zij mij wat interessants te vertellen heeft.... :zzz:
Mij interesseert dat groene licht meer :dag: . Rollend naar het stoplicht voor de oprit A12 (keurig op de rechter strook) zie ik de dame met enige snelheid links aankomen, terwijl ik als enige rechts sta.
Het licht springt op groen dus ik geef gas. Zij te weinig...Tsja... Links plakken is rechts pakken. Waar de linker bij de rechter strook komt zit de dame naast mij...ZIJ wil van strook verwisselen, dus HAAR probleem.
Op het moment dat ik optrek zie ik dat ze ook nog eens een (te) jong kind op de passagiersstoel voor heeft zitten. :o

Enfin.... mocht haar politie-papiertje "echt" zijn, dan vraag ik mij ten zeerste af of zij geschikt is voor haar functie, en zal ik mijn waarnemingen en bedenkingen zeker doorgeven.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Ik weet na gister weer helemaal waarom ik op zondag altijd vlotter weg trek bij een stoplicht als we de polders in gaan dan door de weeks... Zag er diverse een auto inhalen, ondanks inhaalverbod. Later ook een pool ingehaald die 60@80 hard zat vond.

406
Master
 Bericht 
Marten320TD schreef:
[verhaal]

Beelden van?

Masterdam
Master
 Bericht 
406 schreef:
Beelden van?

Dat vraag ik me ook af. Anders zou ik toch met spanning de brievenbus in de gaten houden.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Marten320TD schreef:
mijn waarnemingen en bedenkingen
Waar ze vervolgens geen boodschap aan hebben :[

Marten320TD
Master
 Bericht 

Tsja... het wordt idd tijd voor een dashcam.
Eens het topic doorkijken voor een die goed en goedkoop is.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Dat wordt een mooi topic!

Feitelijk
Master
 Bericht 
Verdrijvingsvlak gepakt om mijn vrienden van Arriva te helpen.
Collega zei, ik was blijven staan, wat jullie?

Link

Man in busje was het blijkbaar niet met mijn invoegtactiek eens en vond dat ik ruimte genoeg gehad had achter de Mazda.

TommyGun
Master
 Bericht 
Ik merk dat ik resistent begin te worden tegen mensen die seinen. Recentelijk een linksplakker die ik rechts voorbij ging en hij daarbij een grootlicht show gaf. Gisteren een opa die als een slak in een bochtig 60 km/h gebied reed, en natuurlijk daarbij op de wegas reed, dus het vergde wat kunst- en vliegwerk om hem voorbij te gaan en dat werd natuurlijk niet in dank afgenomen. Ik kan er niet mee zitten... sorry :P

Pietert
Master
 Bericht 
Debiele constructie ook

Feitelijk
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Debiele constructie ook

Officieel mag de bus er ook niet eens over,
Artikel 77
1 Bestuurders mogen verdrijvingsvlakken en puntstukken niet gebruiken.
2 Het eerste lid is niet van toepassing wanneer bestuurders een spitsstrook volgen die een splitsing of samenvoeging van wegen, rijstroken of rijbanen passeert.
3 Het eerste lid is niet van toepassing wanneer bestuurders rechtmatig een busbaan of busstrook volgen die een splitsing of samenvoeging van wegen, rijstroken of rijbanen passeert.

Blaataap
Master
 Bericht 

Feitelijk schreef:
3 Het eerste lid is niet van toepassing wanneer bestuurders rechtmatig een busbaan of busstrook volgen die een splitsing of samenvoeging van wegen, rijstroken of rijbanen passeert.

Ik vermoed dat Arriva dit creatief uitlegt als 'splitsing van rijstroken' :lol:

Okkie68
Master
 Bericht 
Welk artikel dekt "Opvolgen van aanwijzing van een niet daartoe bevoegde niet-ambtenaar" ?

Feitelijk
Master
 Bericht 
1 stem voor

Feitelijk schreef:
blijven staan

dus?

Marten320TD
Master
 Bericht 

Met de beelden van een dashcam als "ontlastend bewijs" bij een eventuele bekeuring door een overijverig ambtenar zou ik zeker over het verdrijvingsvlak zijn gereden. Iets met "geest van de wet" "doel en middelen". Of wellicht iets eerder naar rechts zijn gegaan, zeker als ik de situatie ter plekke ken én de bus(sen) in mijn achteruitkijkspiegel had gezien. Ik zou het onredelijk vinden dat "onschuldigen" (in dit geval de buschauffeurs en hun passagiers) moeten lijden door debiliteit van wegontwerpers / ambtenarren en medeweggebruikers

Feitelijk
Master
 Bericht 
Marten320TD schreef:
Of wellicht iets eerder naar rechts zijn gegaan, zeker als ik de situatie ter plekke ken én de bus(sen) in mijn achteruitkijkspiegel had gezien.

Toen die aankwamen stond ik al 5 minuten stil.

hneel
Master
 Bericht 
.

skipper1978
Respect
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Collega zei, ik was blijven staan, wat jullie?

Ik was blijven staan: brug is toch open en jij kan en mag niet verder.

TommyGun
Master
 Bericht 
Tja, ik vind het wel erg schappelijk van Feitelijk (dat ik dat nog zou zeggen :lol:).

Maar of ik het zelf gedaan zou hebben? Na die Mazda-opmerking niet meer denk ik :[

Feitelijk
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Na die Mazda-opmerking niet meer denk ik :[

Tja, nu stond ik wel 5 wagens voor dat busje, de Scenic was blijkbaar ook nogal pissed want die kwam even later toch voorbij knallen.

TommyGun
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Tja, nu stond ik wel 5 wagens voor dat busje, de Scenic was blijkbaar ook nogal pissed want die kwam even later toch voorbij knallen.

Voor hetzelfde geld hadden ze verderop de gaten dichtgereden. Sta je daar :fp: ;(

Pietert
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Voor hetzelfde geld hadden ze verderop de gaten dichtgereden. Sta je daar

Gewoon doorrijden tot de slagbomen dan, toch?

TommyGun
Master
 Bericht 
True 8) :lol:

Pietert
Master
 Bericht 
Denk t niet...

Schep
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Denk t niet...

Was een reactie op mijn bericht, gok ik?
Maar die is weg ... Ik heb weer iets kapot gemaakt.

Samenvatting dan maar: tijd lang gelijk opgereden met een lekker doorknallende Golf steesjen, toen ik hem inhaalde gingen de flitsers in de grill aan, ging ik naar rechts en reed de Golf door.

Pietert
Master
 Bericht 
Schep schreef:
Was een reactie op mijn bericht, gok ik?

:kniktja: ik zal het voortaan weer quoten :lol:
Schep schreef:
toen ik hem inhaalde gingen de flitsers in de grill aan.

En gaf hij een kalm-an-gebaar en reed door.. En ik denk niet dat je er wat van hoort.

Schep
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
:kniktja: ik zal het voortaan weer quoten :lol:

Ah, ik heb het verkeerde bericht verwijderd. Dat krijg je als tijdens meetings gaat zitten spammen ...
Pietert schreef:
En gaf hij een kalm-an-gebaar en reed door.. En ik denk niet dat je er wat van hoort.

Daarom, kans is erg klein.

Alexander_B
Master
 Bericht 
Uit de categorie:
Afbeelding

Marten320TD
Master
 Bericht 

Vanmiddag wilde ik de weg oversteken, en gaf daarom voorrang aan een Volvorijder die op dezelfde weg reed. De goede man sloeg echter zonder richting aan te geven af naar links, zodat ik voor Piet Snot stond te wachten. Ik fietste achter de Volvo aan en constateerde dat richting aangeven überhaupt niet op het menu stond. De goede man vriendelijk aangesproken nadat hij geparkeerd had: "goedemiddag, uw richtingaanwijzer links doet het niet."
-"Ik geef nooit richting aan naar links" :| :roll: :o
- "tsja, dan houdt u de lichtjes wel heel."
Helaas was ik niet zo bijdehand om te vragen of hij trots was op deze rijstijl.

Wat een l*l :boos: zo'n deuger in een "keurige" Volvo (dat is niet zo'n asobak als een BMW of Audi).... maar dan wel met echte Minerva banden onder zijn auto. Beetje de schone schijn ophouden. :duh: ;(

Blaataap
Master
 Bericht 

> Volvo
> Minervabanden

Is geen verrassing toch? Veel Volvorijders zijn enorme knieperts.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Misschien geeft ie geen richting aan omdat het met Minerva-banden nog maar de vraag is of hij afslaat als hij aan zijn stuur draait.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Marten320TD schreef:
Vanmiddag wilde ik de weg oversteken ...

Waarover wilde je precies onze feedback?

Pagina 15 van 23 [ 1115 berichten ]