» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 123.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 6 van 6  [ 263 berichten ]
406
Master
 Bericht 
Dat lachje zou ik niet op m'n smoel krijgen als ik met een cabrio in de hagel zat :lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ik heb veel JC gekeken.

babsvw
Master
 Bericht 
406 schreef:
Dat lachje zou ik niet op m'n smoel krijgen als ik met een cabrio in de hagel zat :lol:

Van janken word het nog natter :x[emoji38]

Toolman30
Master
 Bericht 
Citaat:
'Serial splasher' teistert voetgangers in Londen

Op Twitter staan beelden van de Londense serie-splasher.
Een Britse Toyota-eigenaar wordt door de Londense politie gezocht omdat hij expres door diepe plassen rijdt om voetgangers een modderdouche te geven. Bewoners van de wijk Camden zijn inmiddels op hun hoede voor de 'serial splasher', zoals de hufterige automobilist wordt genoemd.

Het oude doorweekte dametje dat naast me op de bus wachtte, was behoorlijk ontdaan
Zora Suleman

De Londense nieuwslezeres Zora Suleman die de plassenrijder filmde. © Twitter.
Het is sinds januari na elke fikse regenbui raak. Dan scheurt de onbekende man in zijn donkere Toyota door de Noord-Londense wijk Camden om achteloze voorbijgangers van top tot teen te doorweken.

Buurtbewoner Craig Finley is woest, vertelt hij in The Telegraph: Deze vent is er gewoon op uit om mensen te doordrenken. Hij krijgt er duidelijk een kick van. Als ik hem te pakken krijg, dan krijgt hij meer dan een onderdompeling.''

Filmpje
De politie heeft inmiddels een kenteken van de auto gekregen. De oplettende Channel 4-nieuwslezeres Zora Suleman, die in de wijk woont, filmde de man toen hij weer op plassenjacht was. Op het filmpje is te zien dat de auto met een enorme vaart dicht langs de stoeprand rijdt en een grote watergolf over het trottoir maakt. Suleman overhandigde het filmpje aan de lokale politie.

Volgens de Londense reed de auto eerst door een plas water bij een bushalte waarna hij een u-bocht maakte om het nog een keer te doen. ,,Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag dat hij omdraaide. Toen besloot ik te gaan filmen. Want voor hem is het misschien heel grappig, maar het oude doorweekte dametje dat naast me op de bus wachtte, was behoorlijk ontdaan.''

Spetteraar
Op de beelden is het kenteken van de wagen goed te zien, maar de auto is volgens de politie onverzekerd en ongeregistreerd en daardoor is de identiteit van de bestuurder niet te achterhalen. Door de beelden op Twitter zetten, hoopt de politie de notoire spetteraar te pakken te krijgen.

Bron

Je kunt het ook gaan overdrijven :x

ZX-driver
Master
 Bericht 
Had het ook gelezen, moest er stiekem toch best om lachen.

Toolman30 schreef:
overdrijven

Leuke woordspeling! :lol:

JeffreyM
Master
 Bericht 
*schopje*
Het regenende een beetje hier. Lekker door de plassen rijden dus :woop: :woop:
Link

Ik hoop niet dat ik die hardloper heb geraakt met het water :x :lol:
Oh en die VW op het einde houdt niet van de plassen volgens mij, gaat beetje in het midden rijden :lol:

zandbak
Master
 Bericht 
Ik zie het al, het heeft amper geregend bij jou.

JeffreyM
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Ik zie het al, het heeft amper geregend bij jou.

Meer dan genoeg om zulke plassen te krijgen :kniktja: :lol:

zandbak
Master
 Bericht 
Hmm ja misschien had ik hier vanavond een rondje moeten rijden toen de straten van stoeprand tot stoeprand blank stonden.

Dumpert is weer kansloos met voetgangers ondersproeien zie ik

ZX-driver
Master
 Bericht 
Bij ons weinig last gehad van overlast.
Wel één of twee dikke buien, maar verderop in het land was het veel erger!

Een vrachtautochauffeur die bij mijn werk aan het lossen was vertelde dat hij gister van België tot aan Apeldoorn wel heel veel regen gezien had en dat het Apeldoorn voorbij allemaal over was!

Scaniafan
Master
 Bericht 
Stelletje beginners allemaal... O:) zo hoort het, niet hard, gewoon iedereen in je bus nat: http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... atje-komen

JeffreyM
Master
 Bericht 
Is hij alweer door die tunnel gegaan? :o :[

Archiebald
Master
 Bericht 
:woop:
Link

Pagina 6 van 6 [ 263 berichten ]