» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 27 van 31  [ 1532 berichten ]
plankie
Master
 Bericht 
Traincam niet een idee? ;-)

boersma
Master
 Bericht 
alleen dan van irritante zwartrijders met te grote bek tegen vrouwelijke conducteurs of te luid bellende mensen.

RAH
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Ging toch prima zo?

:schudnee: Hiervoor zou wat mij betreft art. 5 gegeven mogen worden. Het hinderen van andere weggebruikers. Boersma moest zo ongeveer gaan stilstaan omdat die Mercedes rijder ergens ging keren waar het niet mag (verdrijvingsvlak). Al moet je tien kilometer rijden, als jij verkeerd bent gereden hoef je andere niet te hinderen met het keren. Ik zit zelf ook wel eens verkeerd maar dan zorg ik wel dat ik daar keer waar ik niemand op mij hoeft te wachten.

boersma
Master
 Bericht 
haha ik krijg nog steeds om de zoveel tijd een boze reactie op mijn youtube filmpje van die rijschoolhouder die een remtest voor mij deed op de afrit A28 bij Zwolle.
En dan reacties als:
Rest mij de vraag of je ooit nog de politie gebeld hebt.. Ik ken de andere zijde van het verhaal, namelijk dat je hem afsneed.. Maar dat staat niet op je videootje he, held?
Afkomstig van: http://www.youtube.com/user/Destruction ... t_received

djidee
Master
 Bericht 
Oeh, hij heeft ook twitter.... O:)

Oeh, zijn facebook heeft nog een inkopper....
http://screencast.com/t/eQG6gCZpKg

boersma
Master
 Bericht 
haha hoe dom!
Beweert hij dat ik hem heb afgesneden terwijl het filmpje toch echt anders laat zien. Dat heb ik onmogelijk kunnen doen (en ook niet gedaan).

tjappie (Guus)
Master
 Bericht 
Heb jij zijn kaartje nog? O:)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ik zie daar "rijden & slagen" ook bij staan. Kennen we die ook niet?

regiorunner
Master
 Bericht 
Haha moet die kerel nou echt zijn eigen stront weer oprakelen? :x :roll:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Ik zag het filmpje al 'her en der' opduiken. Ik dacht: hoe kan dat nou die is toch al 'oud'? Maar nu snap ik het. :lol:

boersma
Master
 Bericht 
Soms wel lekker even... oh ja, it wasn't me O:)

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Snelle auto zeg! Maar dat je het toelaat dat anderen je auto zo aftrappen snap ik niet. O:)

DasherNL
Pro
 Bericht 
Wat voor een auto rijd je?

boersma
Master
 Bericht 
Ik heb een Renault Megane 2.0 (300 Nm) topsnelheid 235 km/uur, 0-100 in 6,8 sec.
Altijd een feest om in te rijden, naar mijn idee de beste Renault ooit.
Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
boersma schreef:
naar mijn idee de beste Renault ooit.

Ja maar...

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
boersma schreef:
Alleen wel jammer dat ze er zo lang over hebben gedaan om hem te ontwerpen :x :x

boersma
Master
 Bericht 
Kwam nog een laserende motormuis tegen.
Snelheid maar even aangepast toen een vogeltje ging fluiten O:)
Auto's achter me zijn mij wel dankbaar denk ik (reden in een treintje allemaal 20+ te hard).

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Auto's achter me zijn mij wel dankbaar denk ik (reden in een treintje allemaal 20+ te hard).

Zo'n motormuis had vast niet het hele treintje staande kunnen houden!
Wat dat betreft was het lachen geweest om door te rijden dan had hij allemaal hardrijders zonder iets te kunnen doen! :lol:

boersma
Master
 Bericht 
Ik denk dat een motormuis rustig het hele zooitje aan de kant zet hoor, beginnend bij de voorste en dan er half naast rijdend de rest ook.

DasherNL
Pro
 Bericht 
Hoe heet die vogel en bij welke dierenspeciaalzaak ben je ervoor geweest?

boersma
Master
 Bericht 
Hij heet de LuidTjilpende flitsflats, de kenners noemen hem ook wel LeeserTrees.
er zijn er zo'n 400 van in NL.
Ze noemen hem afgekort ook wel LT400.
LeeserTrees kan Laserstralen traceren en gaat dan vrolijk fluiten.
Hij komt van dezelfde schepper als waar de Blue Eye is geboren: Target Automotive.

boersma
Master
 Bericht 
Vanmorgen een mevrouw op de A1 die vond dat ze van baan moest verwisselen. Volledig onduidelijk waarom want er rijdt niemand voor haar. Maar even een claxon laten horen waar ze behoorlijk van schrok (keek me bij het inhalen verschrikt aan).
Link

En hier een mevrouw die netjes wacht omdat ze als voetganger geen voorrang heeft, ook al staan er haaietanden.
Verderop een fietser die bij een zebrapad/fietser-oversteek wil oversteken maar eveneens geen voorrang heeft.
De auto voor me neemt geen risico en remt (verstandig!) toch even af... je weet immers maar nooit.
Link

keokiracer
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Vanmorgen een mevrouw op de A1 die vond dat ze van baan moest verwisselen. Volledig onduidelijk waarom want er rijdt niemand voor haar.

Haar strook slaat verderop af en dan moet je natuurlijk zo snel mogelijk naar links anders kom je er noooooooit meer tussen.

basgitaar
Master
 Bericht 
boersma schreef:
En hier een mevrouw die netjes wacht omdat ze als voetganger geen voorrang heeft, ook al staan er haaietanden.

Dat ze als rechtdoorgaande voetganger op dezelfde rotonde eigenlijk voorgelaten dient te worden vergeet je maar even? Jij slaat af van de rotonde.

boersma
Master
 Bericht 
denk het niet.
ze steekt gewoon over en er is geen vop.
rechtdoor op dezelfde weg is er niet want de weg loopt niet rechtdoor + zij loopt niet rechtdoor maar slaat af om over te steken.

keokiracer
Master
 Bericht 
Kijk je iemand in het oor dan rij je door, kijk je iemand in de nek/bek dan blijf je op je plek.

Lijkt me een gevalletje kijken in het oor.

basgitaar
Master
 Bericht 
Ik ben er op zo'n plek toch op bedacht, voor het geval iemand net zo eigenwijs is als ik.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
boersma schreef:
Volledig onduidelijk waarom want er rijdt niemand voor haar.
Beetje flauw van je want even verderop gaat "strook 4" over in de uitvoegstrook voor de benzinepomp verderop. Als je het filmpje 5 seconden langer had laten wezen had je de "Blokmarkering" gezien. Je enige punt wat je hard kunt maken is dat ze machtig vroeg was met invoegen op strook 2.

boersma schreef:
De auto voor me neemt geen risico en remt (verstandig!) toch even af... je weet immers maar nooit.
'T lijkt wel of je in Dronten op de Oeverloper reed :kniktja: :kniktja: :kniktja: (toch geen Gaatze Boersma?). Doe ik daar ook altijd. Vooral als ze van dat bruggetje over de zate komen. Je weet idd maar nooit.

boersma
Master
 Bericht 
1. Kan wel zijn dat deze strook uiteindelijk een uitvoegstrook wordt, dan nog is dit onzinnig vroeg bij dergelijke drukte (gebruik gehele invoeger!) en moet je beter spiegelen. Schurft aan mensen die knipperen en meteen opschuiven.
2. Gaatze? is dat een naam of wat?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Die oversteek is netjes uit de voorrang genomen. Je ziet ze er wel eens dichterbij liggen en dan hebben voetgangers wel voorrang.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
boersma schreef:
2. Gaatze? is dat een naam of wat?
Yepz maar dus niet jij. :lol: :lol:

boersma
Master
 Bericht 
Onderweg van Zwolle naar Emmeloord zitten er soms veel vrachtwagens voor je.
En als je dan een beetje haast hebt kun je ze creatief inhalen (helaas in 2 filmpjes):

Deel 1:
Link

Deel 2:
Link

dikkydik
Master
 Bericht 
:lol: :thumb:

Feitelijk
Master
 Bericht 
boersma schreef:
creatief inhalen

Over de vluchtstrook, noem het maar creatief.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
boersma schreef:
Deel 1:

Creatief (f)
Maar je had de rotonde 3/4 moeten nemen toch?
Niet dat ik je iets kwalijk neem :wink:

keokiracer
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Over de vluchtstrook, noem het maar creatief.

Hij wilde eigenlijk dat jij erachter reed zodat hij ook een keer gefeitelijkt kon worden :kniktja:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Nou, zo te zien zit er ook wel por in die megane, dat had het Ka'tje niet gered.

LoverD schreef:

Maar je had de rotonde 3/4 moeten nemen toch?

Voor de rotonde nog voor de rijstrook splits in twee voorsorteerstroken staat een pijl rechtdoor. Die volgt hij gewoon op.

boersma
Master
 Bericht 
Vluchtstrook? Waar dan??

Feitelijk
Master
 Bericht 
Deel 1 0:38 tot 0:42

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Feitelijk schreef:
staat een pijl rechtdoor.

Deze pijl leek mij nogal zinloos :wink: maar ik zie nu wat de wetgever.....wijsheid... :huh: :huh: :huh:
Nee ik zie het toch niet :oops:

Feitelijk
Master
 Bericht 
LoverD schreef:

Deze pijl leek mij nogal zinloos

Als je de 3/4 pijl zinvol vindt, waarom is er dan een doorsteek in de verhoogde rijstrookschijding?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Feitelijk schreef:
waarom is er dan een doorsteek in de verhoogde rijstrookschijding?

Voor de bestuurders die voor Boersma van links komen en ook wel eens op die weg willen rijden misschien :roll:

boersma
Master
 Bericht 
@feitelijk nou joepie met de rechter banden iets over het lijntje....

Feitelijk
Master
 Bericht 
LoverD schreef:

Voor de bestuurders die voor Boersma van links komen en ook wel eens op die weg willen rijden misschien :roll:

:schudnee: Die hebben een bypass.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Die bypass is toch voor de bestuurders die van rechts komen :huh:

Feitelijk
Master
 Bericht 
recht links, da's ook wel moeilijk he. :[

Die pijl in het voorsorteervak is door het hof wel eens als geldig voor de hele rotonde aangeduid ja. Ik ben het daar niet zo mee eens.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Feitelijk schreef:
recht links, da's ook wel moeilijk he

(f) Ik kijk altijd waar mijn horloge zit :wink:

In de praktijk heb ik meestal ook geen boodschap aan pijltjes of lijntjes op de weg. Zie het meer als voorangstekens :[

406
Master
 Bericht 
Tja dat soort acties leveren IMHO relatief weinig tijdwinst en kosten nogal wat brandstof.
Toegegeven, hoef je je niet meer te ergeren dat het niet doorrijdt, dat scheelt :devil:

boersma
Master
 Bericht 
Was ook meer om te kijken of het me lukte.
Als je dit steeds doet wordt je knettergek ;-)
Tijdwinst? ach ik had net 5 min. tijdwinst nodig en op het hele stuk heb ik dat ruim gehaald (Zwolle-Urk).

adinsx
Master
 Bericht 
Lange tijd dit topic altijd gevolgd en zag hem nu bij toeval weer staan. Heerlijke filmpjes weer. :thumb:

Je moet alleen nog wel even een typfout corrigeren.
boersma schreef:
Ik heb een Renault Megane 2.0 (300 Nm) topsnelheid 235 km/uur, 0-100 in 6,8 sec.

7,8s voor de GT TCe180 ;) anders kom je wat te veel in Rs vaarwater die rond de 6,0 doen. :[
Of ben je er zo onderhand al eens mee langs Henk (Fastchip) geweest? O:)

Citaat:
Deel 1:

Heerlijke 'oplossing' :woop:
Waar is dit overigens?

Pagina 27 van 31 [ 1532 berichten ]