» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 37 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 30 van 31  [ 1541 berichten ]
Fpsdoug
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Alleen is de wind iets te hard... en tja wat moet je met een kapotte paraplu?

Snap de actie wel als je door dat pleurisweer moet fietsen.

dikkydik
Master
 Bericht 
boersma schreef:
tja wat moet je met een kapotte paraplu?

Tja, wat moet je met je bevoegdheid bij zo'n asociaal en bewust milieudelict? ;) ;)

JeffreyM
Master
 Bericht 
boersma schreef:
En deze kamikaze piloot komt met hoge snelheid eraan en wringt zich via het verdrijvingsvlak nog even voor de rest.

En mensen maar afvragen waarom er zoveel ongelukken gebeuren daar :x

boersma
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
En mensen maar afvragen waarom er zoveel ongelukken gebeuren daar :x

Ja paar km verderop deze week nog 2 doden: http://flitsservice.nl/ongeval/ens-n50- ... cht-i12284

JeffreyM
Master
 Bericht 
Klopt. En er gebeuren daar erg veel ongelukken. Helaas soms met dodelijke afloop :(

boersma
Master
 Bericht 
Asociaal volk dat altijd de rotzooi zo op straat gooit.
Tis dat ik het niet zelf geconstateerd heb...

Link

JeffreyM
Master
 Bericht 
Het was druk in Epe zo te zien :P

boersma
Master
 Bericht 
Goed gezien

JeffreyM
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Goed gezien

Zou niet best zijn als ik het niet herkende, heb er 3 jaar lang dagelijks overheen gereden :lol:

Exceln00b
Pro
 Bericht 

En dan hebben we het niet eens over een peuk, of een kauwgompje. Niet dat dat wel goed is, maar het valt niet zo op onder de juiste omstandigheden.

Peuk is ook behoorlijk aso overigens. Niet dat ik ze nooit op straat gooi, maar niet tijdens het rijden omdat je gewoon niet weet waar die brandende peuk terechtkomt. Ik heb regelmatig dat er een idioot voor mij loopt te trutten, en opeens zijn gas heeft gevonden terwijl je een peuk over het wegdek ziet stuiteren, dat vind ik dan altijd zo kansloos. Rook dan niet in de auto als 1) je de troep tijdens/na het roken niet in je auto wil, en 2) als je kennelijk niet kan roken en rijden tegelijk.

Maarja, people :roll:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
Peuk is ook behoorlijk aso overigens. Niet dat ik ze nooit op straat gooi

https://youtu.be/xnKVdh5Axg8 :wink:

boersma
Master
 Bericht 
Haha mooi.
Als ik gisteren dat van het blikje gezien had dan gaf ik hem de keuze: oprapen of 140 euro betalen.

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Mooi Feitelijk :lol:

@boersma, en gelijk heb je. Eigenlijk nog behoorlijk mild van je, gezien hij het zo achteloos uit zijn auto gooit.

bx gek
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Asociaal volk dat altijd de rotzooi zo op straat gooit.
Tis dat ik het niet zelf geconstateerd heb...

Ik heb daar ook een enorme hekel aan
Ik snap niet waarom ze hun bende niet bij zich houden en dan thuis in de afvalbak doen.

garco
Master
 Bericht 
Gelukkig is het kenteken niet zo goed zichtbaar...

boersma
Master
 Bericht 
Ook nu weer met goed zichtbaar kenteken ;-)

Vooral even het geluid aanzetten om de frustratie van mijn vrouw te horen!
De rest spreekt dan voor zich.
Overigens denk ik dat, als ik achter het stuur had gezeten, ik hem zo ongeveer al claxonnerend bijna tegen zijn bumper had gezet om nog normaal in te kunnen voegen (zonder verdrijvingsvlak mee te pakken).
Of bij het invoegen hem afblokken (maar dan verlaag ik mij tot hetzelfde niveau...)

Dat ding heeft 220 Pk en is volgens het RDW in 6 seconden op de 100. En dan rij je zo...

Link

Feitelijk
Master
 Bericht 
Lag nog wel een kans op 0:38

Rinoceros
Respect
 Bericht 
Hybride hok. Zit waarschijnlijk zelfde klasse chauffeur (kuch kuch) in als in die Mitsubishi HEVC Outlanders... :dood:

boersma
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Lag nog wel een kans op 0:38

Zei ik ook al ;-) maar dat durfde ze niet en dat snap ik ook wel.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
boersma schreef:
frustratie van mijn vrouw

Ik had dat minder netjes geuit denk ik :wink:

Blaataap
Master
 Bericht 

Typische rechtuitridder. Wel snel rechtdoor, maar als er een bocht komt staan ze stil.... ;(

Exceln00b
Pro
 Bericht 

In en in triest. Dit soort volk is niet alleen zoals Blaataap stelt een rechtuitridder, maar daarmee ook nog totaal oblivious voor het andere verkeer. Als ik zie dat een auto erbij wil op wat voor manier dan ook, probeer ik nog net even zo te manoeuvreren dat er voldoende ruimte ontstaat, ook als dat betekent dat ik aan het bumperkleven ben (hoewel, liever niet).

Wat voor Volvo was dat? Zo'n D6-achtig iets? Dat zijn wel beesten mbt optrekken. Jammer dat er zo'n idioot in rijdt.

boersma
Master
 Bericht 
Een D6 inderdaad

Jalavoy
Pro
 Bericht 
Iemand die alleen aan zijn brandstofverbruik denkt terwijl hij nog even iemand wil inhalen. Totaal niet in zijn spiegels kijkende of er misschien nog iemand wou inhalen. Maar had die vrachtwagen niet dat gat dichtgereden, of had die volvo dusdanig weinig snelheid dat die daardoor zo weinig ruimte achter zich had?

Ik kan me ook kapot ergeren aan dit soort figuren, helaas kom ik ze te vaak tegen.

boersma
Master
 Bericht 
Toegestane snelheid 100 km/uur.
Meneer rijdt wel wat te hard, niet extreem maar wel continu links ipv rechts.
Even kijken wat het effect is van een uniform... meneer kijkt opzij en remt af en gaat achter mij rijden.
De rest van de rit blijft hij angstvallig achter mij rijden tot aan Amsterdam.

Link

bx gek
Master
 Bericht 
:lol: :lol: :lol:

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Uniform?

Cweepz
Master
 Bericht 
Jonge woudlopers :jaja:

boersma
Master
 Bericht 
Cweepz schreef:
Jonge

Dankje dankje ;-)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Kan het niet zijn dat hij je voor een VROS heeft aangezien?

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Pak die linksplakkers!

boersma
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Kan het niet zijn dat hij je voor een VROS heeft aangezien?

Nee hij zag dat er politie naast hem reed.

boersma
Master
 Bericht 
Kameraad van me kwam ik een stuk eerder tegen en hij vertelde mij dat het dekzeil bijna tegen de tegenliggers aan kwam.
(op open stuk waaide het helemaal op tegenliggers kant).

Link

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
boersma schreef:
Kameraad van me kwam ik een stuk eerder tegen en hij vertelde mij dat het dekzeil bijna tegen de tegenliggers aan kwam.
It wasn't me O:)

TommyGun
Master
 Bericht 
"We hoeven maar een stukkie" waarschijnlijk :roll:

boersma
Master
 Bericht 
Ik sta voor verkeerslicht te wachten, en let even op de zwarte auto die aan de overkant staat te wachten (voor ons de meest rechter van de 3). Eerst staat hij voor het verkeerslicht en gaat vervolgens naar voren en als wij groen krijgen gaat hij de kruising over...

Link

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Op verkeerde lampje gelet...

boersma
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Op verkeerde lampje gelet...

Je ziet dat hij tussen de 2 vrachtwagens al verder naar voren rijdt. Ik denk zelf dat hij al eerder na de streep gestopt is, misschien daardoor wat moeilijk zicht op het verkeerslicht had, en geen zin had om te wachten op groen en hem er daarom voorlangs gooit? Als hij doorrijdt, dan zie je nog net dat de auto daarachter (een Jaguar?) zijn plekje na de stopstreep inneemt.
Het verkeerslicht kun je vanaf die positie na de stopstreep nog wel zien, moet je alleen wat meer moeite voor doen.
Ik was echt verbaasd van deze actie.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Dat ging ook maar net goed...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
boersma schreef:
ziet dat hij tussen de 2 vrachtwagens al verder naar voren rijdt.

Hmmm idd :roll:

boersma
Master
 Bericht 
Kwaliteit is beetje bagger, een of andere manier lukt het met iMovie niet om te converteren incl. geluid.

Hier kwam ik bij een wegversmalling aan en ik dacht dat ik toch echt eerder was.
Tegenligger heeft geen zin om te wachten met als gevolg dat onze spiegels elkaar raken, klapt in en glas schiet los, gelukkig zonder schade weer vast te klikken.

Link

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
ziet er ook uit als een versmalling waar je prima met 2 auto's naast elkaar kunt rijden.

boersma
Master
 Bericht 
ziet er ook uit als een versmalling waar je prima met 2 auto's naast elkaar kunt rijden.

Is hier: https://goo.gl/maps/7BbyLRPbYPA2
Ik reed naar mijn idee uiterst rechts, maar het paste toch echt niet.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
mja, als ik die BMW zie op streetview passen daar echt wel 2 naast elkaar van. Maar dan moeten beiden wel goed rechts houden.
Als ik je filmpje zie kon je nog wel een stuk naar rechts...maar beeld kan wat vertekenen door de camera natuurlijk ;)

je hebt hier ook zo'n soort versmalling:
https://www.google.nl/maps/@52.7698003, ... 312!8i6656

Gaan mensen ook altijd panisch lopen remmen terwijl 2 auto's naast elkaar makkelijk past.

boersma
Master
 Bericht 
Als ik je filmpje zie kon je nog wel een stuk naar rechts...

Misschien wel ja. Maar ik had eigenlijk niet verwacht dat hij door zou rijden. Toen hij het wel deed wist ik meteen dat het niet zou passen en ik wachtte op de knal... En die kwam.

viffer
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Maar ik had eigenlijk niet verwacht dat hij door zou rijden.

Dat hoef je in zo'n situatie ook niet te verwachten naar mijn idee

boersma schreef:
ik wachtte op de knal... En die kwam.

Is de tegenligger wel gestopt?

Feitelijk
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Is hier

Leuke plek om fietsers te bekeuren voor :D2L:

boersma
Master
 Bericht 
viffer schreef:
Is de tegenligger wel gestopt?

Volgens mij niet. Maar ikzelf ook niet. Ging er vanuit dat we allebei schuld hadden en dus ieder zijn eigen schade.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Je beging dus een misdrijf?

boersma
Master
 Bericht 
Ben wel gestopt maar niet meteen (100 meter verder ofzo).
Moest mijn spiegelglas er weer in klikken. Die hing aan draadjes.
Zag toen dat hij ook doorgereden was en dacht: Nou prima.

Maar leuke vraag.
Was jij meteen gestopt?
Heb het jaren terug op een boerenweggetje ook eens gehad. Koste mij 180 euro aan kapotte spiegel.
Waren we (ik en de andere) ook beiden doorgereden. Ieder zijn eigen schade.

Achteraf misschien wel netter om te stoppen en bij elkaar te informeren. Beter nog: de minste zijn en de ander voorrang geven.

Pagina 30 van 31 [ 1541 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast