» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 56.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 16 van 18  [ 867 berichten ]
Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
RAH schreef:
nog meer aan mensen die denken dat ze wel even voorrang kunnen nemen en dat een ander maar even op ze moet wachten.
Maar ik rijd in een BMW.......

RAH schreef:
En dan hebben we uiteraard ook nog het acrobatische konijn:
Jij hebt pech, geen konijn tijdens de kerst :lol: :lol: :lol:

JeffreyM
Master
 Bericht 
RAH schreef:

Dat was gewoon een zelfmoordkonijn :o :[ Hij gaat pas lopen, als jij er aankomt :loco: :[

RRL
Master
 Bericht 
RAH schreef:
Ik heb toch zo een hekel aan mensen met het verkeersinzicht van een geschilde aardappel maar nog meer aan mensen die denken dat ze wel even voorrang kunnen nemen en dat een ander maar even op ze moet wachten.

Mooi opgelost :thumb:

RAH schreef:
En stiekem om het hoekje toch door rood proberen te lopen/fietsen hou ik ook niet echt van.

Fijn ja :fp:

RAH schreef:

Beste bende komt daar vanaf. Nog terug kunnen vinden?
JeffreyM schreef:
Dat was gewoon een zelfmoordkonijn

Wel een geflopte uitvoering dan

JeffreyM
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Wel een geflopte uitvoering dan

Tja...niet iedereen is perfect :aai: :[

RAH
Master
 Bericht 
Er zijn volgens mij maar weinig zoogdieren (op enkele mensen na dan) die dommer zijn dan konijnen. Ze beginnen altijd pas te lopen als je aan komt rijden en dan moeten ze ook opeens aan de andere kant van de weg zijn. En dan heb je er ook nog tussen zitten die denken dat ze mijn dieseltje er uit kunnen rennen en gaan een paar honderd meter voor de auto uit rennen tot ze door hebben dat mijn dieseltje waarschijnlijk een beter uithoudingsvermogen heeft en dan gaan pas de berm in.

In dit geval zat het konijn een stukje verder in het weiland, geen schade aan de bumper gelukkig.

Black98
Master
 Bericht 
Doe je beter dan ik met het konijn destijds :lol: (niet klikken kort na ontbijt ;))

RRL
Master
 Bericht 
Black98 schreef:
Doe je beter dan ik met het konijn destijds

Of niet. Bij jou ging het eten er niet vandoor :lol:

Black98
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Of niet. Bij jou ging het eten er niet vandoor

Haha, nou ik heb hem maar niet meer opgezocht.
Leek me niet zo'n succes op een onverlichte snelweg :wink:

Cweepz
Master
 Bericht 
Zoek maar eens op "Sandeman" + "Konijn" :lol:

ZX-driver
Master
 Bericht 
:lol: Dat dat konijn het er nog zo goed van af bracht en gewoon doorrende!

Fpsdoug
Master
 Bericht 
RAH schreef:

:lol:

RAH
Master
 Bericht 
Er zwerft hier ergens een topic over invoeghulp. Deze had het eigenlijk wel nodig:

Link

Hier een 307 die net uit de greppel gehaald is. Geen idee hoe die er ingekomen is, maar een vriendelijke boer uit de omgeving heeft hem er zo te zien uitgehaald.

Link

Het heeft wat lichtseintjes nodig, maar dan rijden we ook allemaal met lichten aan:

Link

Hier een kruising die mijns inziens geen schoonheidsprijs verdiend.

Link

JeffreyM
Master
 Bericht 
RAH schreef:
Er zwerft hier ergens een topic over invoeghulp. Deze had het eigenlijk wel nodig:

:o Vind het wel gevaarlijk wat je daar doet :o

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
RAH schreef:

Wel erg gevaarlijk wat je doet.....

RAH schreef:
Hier een 307 die net uit de greppel gehaald is. Geen idee hoe die er ingekomen is, maar een vriendelijke boer uit de omgeving heeft hem er zo te zien uitgehaald.

Is dat geen Mazda?

RAH
Master
 Bericht 
Viel wel mee, ik had links ruimte. De auto op de linkerbaan ging er al enigszins van uit dat ik naar links zou komen, wat ik dus niet deed. En inderdaad, als ik het filmpje goed bekijk is het inderdaad geen 307. Goed gezien :thumb:

ZX-driver
Master
 Bericht 
RAH schreef:
Deze had het eigenlijk wel nodig:

Fietstoerist die veeeel te langzaam de autosnelweg op komt! :fp: :fp:

RAH schreef:
Het heeft wat lichtseintjes nodig, maar dan rijden we ook allemaal met lichten aan

Gelukkig had hij het wel in de gaten! :thumb:

RAH schreef:
Hier een kruising die mijns inziens geen schoonheidsprijs verdiend

Ook niet echt een handige actie van de Up!

JeffreyM
Master
 Bericht 
RAH schreef:
Viel wel mee, ik had links ruimte.

Waarom benutte je die niet dan? Want het lijkt wel alsof je gewoon op de rechterrijstrook blijft :nah:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Waarom benutte je die niet dan?

IJle hoop om het af te leren..

JeffreyM
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
IJle hoop om het af te leren..

:fp: Hoe dom hij/zij bezig was, dit is niet de manier om het "afstraffen" :schudnee:

RAH
Master
 Bericht 
Nee, hetzelfde doen bij de automobilist die al op de linkerstrook zit en harder rijdt dan mij, dat is de oplossing :nono:

Feitelijk
Master
 Bericht 
RAH schreef:

Hier een kruising die mijns inziens geen schoonheidsprijs verdiend.

Niet zoveel mis mee.

406
Master
 Bericht 
Het zou geen kwaad kunnen om de belijning iets aan te passen zodat de UP! (in dit geval) de bocht wat later pas kan maken en daarmee die snelheid beperken. Ik ben zeker geen voorstander van drempels maar eentje neerleggen waar RAH en de UP er in gaan (en de citroen staat te wachten) zou denk ik geen kwaad kunnen om de voorrangssituatie te onderstrepen. Zo komen zowel RAH als de UP iets minder hard aanzetten wat de situatie wat overzichtelijker zou maken.

Just my 2cents.
(klinkt een beetje als een ambtenaar denk ik)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Een inritconstructie? Ja kan en is ook duidelijker.
Maar dit is een juiste uitvoering van de afbuigende voorrang.

RAH
Master
 Bericht 
Dat de kruising op een juiste wijze is aangelegd zal best. Maar als deze kruising zou zijn ingericht als een gebruikelijke T-splitsing (dus dat zowel ik als de Citroën voorrang zouden hebben, zal de Up bij het aankomen bij de splitsing eerder stoppen, of in ieder geval rustig aan doen. Nu heeft de Up deels voorrang en rijdt daarom waarschijnlijk wat vlot door en verleend mij dus geen voorrang.

RAH
Master
 Bericht 
Wat er precies gebeurde is net niet te zien. Maar het is wel duidelijk dat hij graag achter zijn maatje wilde rijden, nu alleen wat te dicht er op.

Link

Ton.
Master
 Bericht 
RAH schreef:
Wat er precies gebeurde is net niet te zien. Maar het is wel duidelijk dat hij graag achter zijn maatje wilde rijden, nu alleen wat te dicht er op.

Ja, ga het uitzoeken op de uitvoegstrook...stelletje idioten... :fp:

Gelukkig dat trouwens de Twingo niet in die domme actie werd meegenomen...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Tsja, drie krasjes op bumper dus weg maar blokkeren :[
:-x :-x

RRL
Master
 Bericht 
Zo veel capriolen om te voorkomen dat hij een paar tellen niet meer achter de Alfa zal zitten. Twingo de pas af snijden, 156 aantikken, bij het terugschieten naar links de Corsa de pas af snijden, omdat dat nog niet genoeg is de E-klasse ook nog even afsnijden. En dan vervolgens de uitvoeger compleet blokkeren om naar de krasjes te gaan kijken :fp:

plankie
Master
 Bericht 
+heel veel... Gewoon de hele weg blokkeren, kan er helemaal niemand meer langs na je eigen f*cking dumbass actie.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Wat een tokkiegedrag.... :fp: :fp:

JeffreyM
Master
 Bericht 
:fp: :fp: Die Mercedes wilt vast wel stoppen op de vluchtstrook, maar dat wordt nu dus onmogelijk gemaakt :loco: :fp:

Blaataap
Master
 Bericht 

ZX-driver schreef:
Wat een tokkiegedrag.... :fp: :fp:

+1

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Drie kinderpiemeltjes in een auto. Daar krijg je dit van.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Wat er nu precies gebeurt?
Peug is boos omdat die Clio 'm ertussen propt en propt 'm er dan zelf voor waardoor hij te weinig afstand houdt van de Alfa en die aantikt?

RAH
Master
 Bericht 
Ik heb het vermoeden dat Alfa en Peug bij elkaar horen. Clio voegt mijns inziens netjes in maar daardoor is Peug bang Alfa kwijt te raken en haalt Clio dus nog even snel in. Wat er vervolgens precies gebeurde kon ik niet zien, zag pas dat er iets aan de hand was toen er abrupt geremd werd waardoor ik naar de vluchtstrook ben uitgeweken (bleek achteraf niet nodig, maar ik heb liever wat vrije ruimte voor me).

Ik denk dat het verkeer voor de Alfa (oa de Mercedes) moest remmen, er vervolgens voor de Peug te weinig ruimte bleef, deze de Alfa heeft aangetikt waardoor deze (ook) naar de vluchtstrook is uitgeweken. En vervolgens komt alles tot stilstand.

keokiracer
Master
 Bericht 
Misschien iets met koeien en een sloot, maar hoe is het uiteindelijk afgelopen met die hit&run?

RAH
Master
 Bericht 
Van die pipo nooit meer wat gehoord, auto was een lease auto, na twee keer aanschrijven uiteindelijk een reactie gekregen, na wat correspondentie heen en weer de schade getaxeerd en uitbetaald (duurde allemaal wel lang maar wel goed gekomen dus). Daarna met wat Commandant de krassen weggepoetst.

RRL
Master
 Bericht 
RAH schreef:
schade getaxeerd en uitbetaald (...) met wat Commandant de krassen weggepoetst

:lol:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Clio

RAH schreef:
Clio

RAH schreef:
Clio

TWINGO! :fp: :P

RAH
Master
 Bericht 
Toch mooi even een stoplichtsprintje gewonnen 8)

Link

406
Master
 Bericht 
:kwijl:

plankie
Master
 Bericht 
Welja :P

ZX-driver
Master
 Bericht