» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 37 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 17 van 18  [ 867 berichten ]
Blaataap
Master
 Bericht 

Je verwacht het niet :lol:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Zonder twijfel ook. Fijn die zelfverzekerde bestuurders.

RAH
Master
 Bericht 
Korte les starthulp geven:

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Leuk, die oranje lichten knipperden mooi op je muziek! :lol:

RRL
Master
 Bericht 
Netjes even een strookje doorschuiven als de situatie het toelaat :thumb:

RAH
Master
 Bericht 
En onder het mom van "ik wil nu inhalen dus rem maar lekker" :

Link

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Je claxon is stuk :[

RAH
Master
 Bericht 
Claxon is compleet zinloos als je op de snelweg rijdt en iemand flikkert hem er zo voor. En toeteren als ik er voorbij ga vind ik nogal zinloos, als de bestuurder al niet doorhad wat hij fout deed, gaat hij het toeteren ook niet snappen.

RRL
Master
 Bericht 
Gezien hij nog voor het inhalen van de vrachtwagen alweer richting naar rechts aangeeft had hij vast al door dat die actie niet chique was.

Tweebel
Master
 Bericht 
Ik denk dat het had gepast!

(overigens, je zou bijna gaan braketesten van dit soort idioten. Duits kenteken zo te zien? Die zou helemaal beter moeten weten)

Blaataap
Master
 Bericht 

Ik denk dat als je had doorgezet die beste man/vrouw eieren voor zijn/haar geld had gekozen. Er wordt gewacht op jouw actie daar. Al is dit wel de betere oplossing.

RAH
Master
 Bericht 
Dit was overigens in Duitsland. Het ver op tijd richting naar rechts aangeven als er sneller verkeer achter je zit is daar wat gebruikelijker dan hier. Op een dergelijke manier inhalen dan weer niet. En ik denk niet dat het had gepast. We rijden op het "cruciale" moment bijna met z'n drieën op twee rijstroken.

Tweebel
Master
 Bericht 
Duitse rijstroken zijn wel breed!

keokiracer
Master
 Bericht 
Tweebel schreef:
Duitse rijstroken zijn wel breed! Nederlandse rijstroken zijn wel smal!

Fixed
> http://www.wegenforum.nl/viewtopic.php? ... 96#p709896

Cweepz
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Ik denk dat als je had doorgezet die beste man/vrouw eieren voor zijn/haar geld had gekozen. Er wordt gewacht op jouw actie daar. Al is dit wel de betere oplossing.

Dat zijn van die risico's die ik liever niet neem als je ver van huis bent!

Blaataap
Master
 Bericht 

Cweepz schreef:
Dat zijn van die risico's die ik liever niet neem als je ver van huis bent!

Precies, daarom is de oplossing in het filmpje ook de betere.

RAH
Master
 Bericht 
Verkeerd voorsorteren is ook een vak:
Link

Lesje uitvoegen van de snelweg:
Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
:o Weer knappe beelden!

Bij die eerste werd je ff gesneden en die laatste... Ik dacht even dat dat fout af zou lopen!

RRL
Master
 Bericht 
RAH schreef:
Verkeerd voorsorteren is ook een vak:

Kan ik me nog wel voorstellen. Die pijl in de linker strook is nou niet bepaald het meest logisch.

RAH schreef:

:loco:

plankie
Master
 Bericht 
Mooie beelden inderdaad. Die laatste is wel een achterlijke actie.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
RAH schreef:

;( ;(

RAH
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Ik dacht even dat dat fout af zou lopen!

Ik dacht dat het al fout ging. Ik lette even niet op wat er voor me was (wilde gaan inhalen dus even kijken wat er achter/naast me zat), zie zijn remlichten in een ooghoek, kijk weer naar voren en zie de auto bijna dwars op de weg voor dat gele autootje. Op dat moment dacht ik dat hij al in een slip zat. Schrok me de pl...is

Cweepz
Master
 Bericht 
En terecht. Wat een malloot :nah:

RAH
Master
 Bericht 
De vraag van vandaag, heeft de bestuurder van de auto met aanhanger iets langs de weg gevonden en dacht, dat is leuk voor thuis? Of zou het gewoon verloren lading zijn? In dat laatste geval ben ik blij dat ik niet te hard heb gereden, anders was de lading mogelijk op mijn motorkap beland.

Link

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
RAH schreef:
Of zou het gewoon verloren lading zijn?
Dat dus he.

Blaataap
Master
 Bericht 

Wat zet die kerel zijn combinatie onbenullig neer zeg :duh:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
BMW Touring, dat is ook gewoon voor kneuzen

RAH
Master
 Bericht 
In het kader van "flikker hem er eens voor":
Link

Aanhanger
Master
 Bericht 
Ik zou mezelf moeten bedwingen hem er niet langs te raggen.

Oldskool
Die hard
 Bericht 
Wat een blinde gek joh. Dat scheelde echt weinig. :o

RAH
Master
 Bericht 
Iets meer dan een jaar of drie terug had ik een hele stomme actie. Die was zo stom dat ik naar alle waarschijnlijkheid expres bij het uithalen van het geheugenkaartje uit de camera deze liet wegschieten. Tot vandaag dacht ik dat die ergens achter het dashboard was geland maar bij het repareren van de stoelverwarming vandaag viel opeens het kaartje op de grond.

Wat gebeurt er in het filmpje? Niets speciaals, het is een provinciale weg, er zijn drie rijstroken, twee heen en één terug. Dat zie je wel vaker in het buitenland. Dat een tegemoetkomende bestuurder aan het spookrijden is viel mij schijnbaar niet eens op. Ik kom achter op een rijtje langzamer rijdende voertuigen en ga inhalen. Geen probleem aangezien ik twee rijstroken tot mijn beschikking heb. Komt er nog een spookrijder aan, dit keer is het zelfs een politieauto! Moet niet gekker worden, dus ga ik maar even uit de weg en pas als ik weer op de linker strook zit om in te halen valt het kwartje... :fp:

Link

Fpsdoug
Master
 Bericht 
En niet aan de kant gezet?

RRL
Master
 Bericht 
Pas aan het eind van het filmpje had ik het door. Ging gelukkig nu nog goed.

RAH
Master
 Bericht 
Ja, dat was mijn probleem dus ook, dat ik het pas aan het einde door had. En nee, niet aan de kant gezet. Was wel leuk om nu eindelijk het filmpje te kunnen bekijken. Ik heb me altijd al afgevraagd hoe de de situatie in het begin was. Of ik dus echt iets over het hoofd had gezien of dat de begin situatie al onduidelijk was waardoor ik in de veronderstelling was dat het een weg met drie rijstroken was. Maar helaas, niets is minder waar, gewoon totaal niet op zitten letten. En ik kan me nog herinneren dat ik destijds al dacht, waarom blijft iedereen er maar achter hangen? Naderhand is me dat wel duidelijk geworden.

Cweepz
Master
 Bericht 
:lol:
Die agent dacht waarschijnlijk dat je een Pool was. Vrij "normaal" rijgedrag daar. :[

Blaataap
Master
 Bericht 

In vergelijking met andere Poolse filmpjes is dit vrij tam ja :lol: :lol:

Black98
Master
 Bericht 
Volgens mij is dit niet Polen, maar de weg naar de Nurburgring (258)

keokiracer
Master
 Bericht 
Er wordt nergens gesteld dat het in Polen is :roll:

RAH
Master
 Bericht 
Het is zeker niet in Polen. Het is ergens in Duitsland, waar weet ik niet precies. Als ik vanavond thuis ben en er aan denk kan ik even kijken of er nog ergens een herkenningspunt is op in het filmpje.

RAH
Master
 Bericht 
Black98 schreef:
de weg naar de Nurburgring (258)

:respect: Jij mag het volgende "raad het pla..." Oh, wacht dat is een ander topic.

Black98
Master
 Bericht 
Dank u, dank u :lol: 8)
Herkende het aan het pompstation

RAH
Master
 Bericht 
Weer eens een idioot tegen gekomen:

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
:o

Blaataap
Master
 Bericht 

Die is de benaming 'idioot' wel waard zeg :o :o

bx gek
Master
 Bericht 
:o :o :o

TheTTDriver
Respect
 Bericht 
:o :o Waarvoor zou je spiegelen?

RAH
Master
 Bericht 
Ik vraag mee eerder af waarom je de afrit neemt en vervolgens achteruit weer terugkomt. Stukje verder rijden en de oprit nemen lijkt me een veel betere optie. Maar schijnbaar doet men dat zo in het oostblok. Dit was overigens in Duitsland maar het vrachtautotje was wel een oostblokker

RAH
Master
 Bericht 
Link

boersma
Master
 Bericht 
WAS het 1 richting verkeer?

keokiracer
Master
 Bericht 
^ Als je nou aan het begin van het filmpje naar dat mooie bordje kijkt...

Pagina 17 van 18 [ 867 berichten ]