» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 33.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 18 van 18  [ 867 berichten ]
boersma
Master
 Bericht 
;-) ok

RAH
Master
 Bericht 
Sterker nog, het is nog steeds eenrichting verkeer. En ja, daarom laat ik het filmpje al beginnen voor ik de bocht om ga. De agenten zullen vast wel een reden gehad hebben om tegen het verkeer in te rijden, maar als ze nu even de blauwe lichten hadden aangezet toen ik de hoek om kwam, was ik even gestopt. Maar ze rijden gewoon door. Geen idee wat ze dachten, maar zal wel niet veel zinvols geweest zijn.

RRL
Master
 Bericht 
Gemiddelde lemming zou achteruit zijn gegaan, gezien de tijd voor ze naar achter rijden hadden ze verwacht dat jij en de auto achter je dat ook wel zouden doen. Mis.

boersma
Master
 Bericht 
Ach kan gebeuren.
Soms wel goed om met surveillance onverwachte rijrichtingen te nemen.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Ik had verwacht dat er een agent uit zou stappen om te vragen of jij terug wilde rijden onder het mom van: 'wij mogen tegen de richting in rijden en zijn met iets bezig'.

RAH
Master
 Bericht 
Had hij wellicht willen doen, maar er kwam ook al een auto achter mij de straat in. Daarom ging hij volgens mij achteruit.

RAH
Master
 Bericht 
Ik moest echt het filmpje even er op nakijken, maar ik kon het me al bijna niet voorstellen dat ik door rood was gereden.
Link

keokiracer
Master
 Bericht 
:| :|

JeffreyM
Master
 Bericht 
:o :o :|

RRL
Master
 Bericht 
Pas toen ik hem voor de 2e keer keek snapte ik de situatie. Welke verzekeringsmaatschappij heeft dat kruispunt gesponsord?

RAH
Master
 Bericht 
Als je nog nooit bij het kruispunt bent geweest krijg je inderdaad even een "WTF" momentje. De verschillende en gescheiden naar rechts voorsorteerstroken zijn bedoeld om het verkeer hier al te scheiden voor het eerst volgende kruispunt waar verkeer naar links moet. Als je op dat volgende kruispunt links moet, moet je hier dus ook al de linker voorsorteerstrook hebben. De verkeerslichten op de kruising zijn wel gewoon duidelijk, zelfs als je nog nooit eerder op de kruising bent geweest. En aangezien ik groen licht had...

Blaataap
Master
 Bericht 

Dat scheelde niks zeg :o :o

Ton.
Master
 Bericht 
Blaataap
Master
 Bericht 

Wat doet die [rvv_D2] daar?

RRL
Master
 Bericht 
Zat me bij die situatie in A'dam af te vragen waarom ik het niet kende, maar neem daar alleen de oprit ipv afrit. Wel een rare situatie. Hoe geeft de navigatie zoiets trouwens aan?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
RRL schreef:
A'dam

:oops: niet eens meteen herkend....

Ton.
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Zat me bij die situatie in A'dam af te vragen waarom ik het niet kende, maar neem daar alleen de oprit ipv afrit.

Ik meestal ook. Heb 99/100 deze: https://www.google.co.uk/maps/@52.33688 ... 6656?hl=en
Navigatie geeft het volgens mij wel goed aan.

Pagina 18 van 18 [ 867 berichten ]