» Juridisch » Overige boetes en EMA Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 2 berichten ]
gert.kaijser
Nieuwkomer
 Bericht 
Een vraagje inzake vorderingsprocedure, maat van mij heeft onderzoek gehad en inmiddels zitten we op 1 dag na verwijderd van de 4 weken termijn die het cbr nodig heeft om te beslissen. Na vandaag gebeld te hebben naar het cbr weer het antwoord dat er nog geen besluit is genomen, morgen is het exact 4 weken geleden dat het rapport bij hun binnen is gekomen.duurt dit normaal gesproken altijd langer dan 4 weken om tot een besluit te komen?? Staat toch duidelijk te lezen dat ze spoedig doch uiterlijk binnen 4 weken ern beslissing nemen,

Wie heeft er ervaring mee en kan je iets ondernemen als hun die 4 weken overschrijden??

Groet

Techno12
Laat zich horen
 Bericht 

Hier inmiddels hetzelfde gelul, alhoewel ik nog 2 dagen tot deadline heb, ze ook gewezen op artikel 134 wvw waar letterlijk in staat WIJ TRACHTEN ZO SPOEDIG MOGELIJK DOCH UITERLIJK BINNEN 4 WEKEN ANTWOORD TE GEVEN.

dat interpreteerde ik verkeerd volgens beste man aan de telefoon, dan moeten ze dat anders formuleren in de zin van wij trachten u binnen 4 weken antwoord te geven, als het dan uit xal lopen een paar dagen ala.nu staat er letterlijk dat ze binnen die 4weken antwoord hebben.maar ik mag nog niet klagen want donderdag is voor mij ultimatum dan zijn de 4 weken verstreken,

Geloof trouwens dat je er vrij weinig tegen kan doen maar dat terzijde.

Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ]