» Juridisch » Overige boetes en EMA   

Pagina 1 van 1  [ 6 berichten ]
Techno12
Laat zich horen
 Bericht 

Even een vraagje aan de mede ex alcomobilisten,

Ik zit nog te wachten op de uitslag cbr onderzoek alchohol, psychiatrisch rapport was positief maar nu het volgende, ik heb het cbr gesproken vandaag en even wat informatie ingewonnen, er werd mij verteld dat als de uitslag binnen is het een voorlopige beslissing is, tot zover begrijpelijk, je kan bezwaar aantekenen, ik vroeg door ook als ik positief bevonden wordt? Ja meneer ook als u positief er doorheen komt, waarom zou ik bezwaar maken als ik mijn rijbewijs terug zou krijgen??

Iemand die ervaringen heeft ermee en door het onderzoek is gekomen de 1e keer??

gert.kaijser
Nieuwkomer
 Bericht 
Ze laten je wel lang wachten he.. maar wat je vraag betreft, weet niet wat voor proffesional je daar aan de lijn heb gehad maar die info klopt niet, of je krijgt per direct je rijbewijs terug of je krijgt een voorlopige uitslag als dit laatste het geval is dan zit je de komende 10 jaar in de molen van het cbr, dus samengevat je krijgt gewoon een positieve uitslag dan direct je rijbewijs terug, onderzoek negatief dan voorlopige uitslag waar je bezwaar tegen kan tekenen, wat je vanmiddag is wijsgemaakt slaat als een lul op een drumstel, dat is hetzelfde als een rechter je zou vrijspreken en je daar beroep tegen aan zou tekenen.

Ik moet de eerste nog tegenkomen die bezwaar zou aantekenen voor het terug krijgen van een rijbewijs hahahah

Techno12
Laat zich horen
 Bericht 

Ik sta nergens meer van te kijken bij dat bedrijf, ga morgen wel even terug koppelen hierover, zou het een rare gang van zaken vinden waarom je nog bezwaar zou moeten maken als.je je pasje terug zou krijgen, daar had ik overigens 2 weken de tijd voor volgens haar, heb het 2 keer over gevraagd iig en ze hield voet bij stuk.

gert.kaijser
Nieuwkomer
 Bericht 
Capabel personeel hebben ze daar niet blijkt maar weer, nogmaals is niks van waar, of je krijgt je pasje terug of ze nemen een voorlopig besluit, waarom zouden ze een voorlopig positief besluit nemen??? Het klinkt gewoon te komisch voor woorden.

gert.kaijser
Nieuwkomer
 Bericht 
Ik heb nog even wat research gedaan bij een vriend van mij, hij melde het volgende, op basis van jou rapport, die is zeer positief, het cbr moet echt tegen het advies van de psychiater ingaan en je op die basis afkeuren, dan kan je een bezwaar indienen, dat is dan de voorlopige uitslag, anders zoals ik al zei bij goedkeuring gewoon direct rijbewijs terug.

Bij een evt afkeuring zoiezo bezwaar maken en evt een advocaat in de arm nemen, die zal je hoe dan ook bij gaan staan met dit rapport want nogmaals die is in mijn ogen meer dan positief en je vrij te stellen dan dat je de komende 10 jaar aan het cbr vast zit . Maar persoonlijk denk ik dat het niet zover komt kerel.nog even doorbijten, hoop je voldoende geïnformeerd te hebben.

Techno12
Laat zich horen
 Bericht 

Dan had ze dat wel even wat duidelijker mogen uitleggen, snapte er al niks van maar nu met deze uitleg is het mij wel duidelijk, dank je wel en we wachten af de komende dagen

Pagina 1 van 1 [ 6 berichten ]