» Juridisch » Overige boetes en EMA   

Pagina 1 van 2  [ 55 berichten ]
s1968
Nieuwkomer
 Bericht 

Hallo, mijn rijbewijs is voor de tweede keer ingevorderd gisteren. Eerste keer was in 2010 en gisteren wederom. Blijkbaar hebben mede weggebruikers naar de polite gebeld over mijn slingergedrag. In de auto moest ik blazen en het is mijn niet verteld wat de promilage was maar moest gelijk mee naar politiebureau om weer te blazen. Daar lukte het mij niet en werd verdacht van niet meewerken. Ik heb toen gevraagd voor een bloedtest en het werd mij door de agent geadviseerd niet te doen omdat het mij geld zou kosten en het niet zou uitmaken op invordering rijbewijs. Ik vond het prima om te betalen maar als mij wordt verteld dat het niet zou uitmaken op invordering vond ik zonde om het geld uittegeven dus geen bloedtest gedaan. Er werd een procesverbaal opgemaakt welke ik niet hebt gezien of getekend. Mij is ook niet om een verklaring gevraagd. Ik heb meegekregen een dagvaarding, een kennisgeving van ontvangst van het ingevorderde rijbewijs en een beschikking rijverbod van 24 uur. Er is mij verteld dat dit ook aan de CBR zal worden doorgegeven.

Nu weet ik dat ik binnen 10 dagen bericht moet ontvangen over mijn rijbewijs dus uiterlijk 25 mei. Alleen zit ik met een giga probleem en dat is dat ik geen maand geleden voor mezelf ben begonnen en als alleenstaande vrouw heb ik mijn auto nodig om mijn bedrijf te runnen. Ik heb een cateringbedrijf en zit tot augustus al geboekt met opdrachten. Dit toen aan de politieagent verteld en kreeg te horen , had ik eerder aan moeten denken.. tja..

Sorry voor mijn lang verhaarl maar ik moest dit ff kwijt en wil ook graag weten wat er mij te wachten staat.
Enig idee?
Alvast dank,
S

GerbiE
Die hard
 Bericht 
De exacte termijnen weet ik niet, maar als je slingerend over de weg gaat zal er sprake zijn van een flink hoog aantal ug/l's.
Ik zou vast op zoek gaan naar grote fietstassen voor je cateringbedrijf.......

Verstuurd vanaf mijn Android One+ 2 mobile

s1968
Nieuwkomer
 Bericht 

Dat slingeren over de weg was veroorzaakt doordat ik mijn telefoon een paar keer hebt laten vallen en moest oprapen van de grond.. ja weet ik ik mag mijn telefoon niet gebruiken tijdens het rijden en aantal ug/ls is niet vastgelegd. ik heb wel toegegeven 3 glaasjes wijn te hebben gedronken.. zucht..

Christafari
Master
 Bericht 
s1968 schreef:
Enig idee?

Iemand inhuren die kan chauffeuren?

zandbak
Master
 Bericht 
Het beste kan je een AOW-er inhuren, die zijn niet zo duur. Of met een (gekoelde) bakfiets.
Als je in een dergelijke periode 2x wordt betrapt met alcohol heb ik daar geen medelijden mee.

s1968
Nieuwkomer
 Bericht 

Ben beginnende ondernemer dus inhuren van chauffeur is niet in mijn budget helaas. het gaat mij meer om hoe ik zo snel mogelijk mijn rijbewijs terug kan krijgen.. zou ik niet eerst het procesverbaal moeten tekenen voordat het naar de OM wordt opgestuurd?

s1968
Nieuwkomer
 Bericht 

ik vraag ook niet om medelijden , en was niet binnen 5 jaar

zandbak
Master
 Bericht 
Ik hoop oprecht dat je rijbewijs ongeldig wordt verklaard. Als je niet van de drank kan afblijven in het verkeer en ook nog onder het rijden meerdere keren je telefoon van de grond moet oprapen, hoor je gewoon niet in het verkeer thuis. Je zal zo'n mongool als jou tegenkomen in het verkeer.

Gelukkig ben je beginnend ondernemer, dan heb je nog weinig schulden als je failliet gaat.

s1968
Nieuwkomer
 Bericht 

@zandbak, wel onterecht dat je dat zo zegt, want wie zegt dat ik dronken was? maar goed blijkbaar krijg ik hier geen duidelijke antwoorden op mijn duidelijke vragen.

aapje
Master
 Bericht 
Een weigering om te blazen levert een maximale score op :lol: Dus er hangt je nu dezelfde straf boven het hoofd als iemand die 3 kratten bier op heeft en gaat sturen. Ga er vanuit dat je jouw rijbewijs minimaal 6 maanden kwijt bent.

Tevens krijg je een onderzoek bij het CBR waaruit naar voren komt dat je alcoholverslaafde bent. Ga er vanuit dat je nog minimaal 5 jaar deel uitmaakt van het CBR circus.

Christafari
Master
 Bericht 
s1968 schreef:
maar goed blijkbaar krijg ik hier geen duidelijke antwoorden

:dag:

Christafari
Master
 Bericht 
s1968 schreef:
Mij is ook niet om een verklaring gevraagd

Dit is je verklaring:

s1968 schreef:
ik heb wel toegegeven 3 glaasjes wijn te hebben gedronken..

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ouch. Geen eerste meting (althans, geen score) en nu op papier een weigering ademanalyse en bloedproef (maar wel een verklaring dat je hebt gedronken). Dan ga je inderdaad voor het maximum. Onderzoek alcohol, lange invordering etc. Ik zou heel serieus de mogelijkheden gaan onderzoeken om personeel met rijbewijs in te huren voor je bedrijf, want de kans dat je daar zelf naartoe mag sturen is nihil.

Los daarvan, is het drinken van drie wijntjes als je moet rijden al niet heel handig, maar dat hoeft natuurlijk niet direct heel problematisch te zijn. Maar dat kunnen ook drie heel grote glazen zijn, de definitie van een 'glas' verschilt nogal eens. En daarna ook nog met je telefoon in de weer gaan en die van de grond moeten rapen, spreekt niet echt in je voordeel natuurlijk.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
s1968 schreef:
In de auto moest ik blazen en het is mijn niet verteld wat de promilage was maar moest gelijk mee naar politiebureau om weer te blazen.

Het voorselectie-apparaat geeft geen promillage. Alleen Aanhouden of Passeren.

s1968 schreef:
dus geen bloedtest gedaan.

s1968 schreef:
Er is mij verteld dat dit ook aan de CBR zal worden doorgegeven.

BINGO, je hebt de hoofdprijs. :woop: :woop:

Als je maar :glaasje: :glaasje: :glaasje: glazen gedronken hebt, wordt de prijs per glas minimaal € 300.

mick
Nieuwkomer
 Bericht 
Ga er maar vanuit dat je heel lang gaat fietsen
Cbr gaat ten eerste al je rijbewijs als het bin hun binnenkomt ongeldig verklaren voor minimaal 1 jaar Dan mag je eens gaan bewijzen bij de zielenknijper of je wel geschikt bent om weer de weg op te mogen
En Dan als de zielenknijper vind dat je geschikt bent en je je tijdelijk rijbewijs terug krijgt
Kun je het direct weer inleveren bij meneer/mevrouw de rechter
Dus reken dat je de eerste 3 a 4 jaar jezelf onder de voetgangers/fietsers kunt voegen

s1968
Nieuwkomer
 Bericht 

pff.. daar was ik dus al bang voor.. waren eigenlijk 3 kleine glazen. ik heb in jaren geen alcohol gebruikt omdat ik heel veel sport en 'clean eating' voeding hebt. dus zo'n 3 glazen wijn op een lege maag kan wel hoge promilage aangeven misschien. Zou het verstandig zijn om een advocaat erbij te halen? Vorige keer was ik m 1 maand kwijt met een ema cursus maar kreeg mijn rijbewijs na invordering binnen 10 dagen wel terug tot aan de dagvaarding

P@sbeer
Respect
 Bericht 
Gezien het verhaal wat je schrijft, kan ik mij de reacties voorstellen:

* je denkt dat iemand gebeld heeft ivm het slingeren....
* een F blazen is geen promilage, maar een indicatie... dus op bureau blazen
* slingeren kwam door zoeken telefoon... en dat met 3 glazen wijn....

Blazen op bureau ging niet goed? dat moet minsten 3 keer fout zijn gegaan..... (alcohol maakt je soms vergeetachtig)
Als je slim was geweest had je wel een arts laten komen om te prikken

Wat had de agent dan moeten zeggen ivm de start van nieuw bedrijf? Wij nodigen u uit voor ons personeelsfeest?

Conclusie: eigen schuld, dikke bult. Het kan ook nog wel eens zo zijn dat het OM zwaarder gaat straffen omdat jij een catering bedrijf hebt, en een voorbeeldfunctie betrekt in onze maatschappij.....

Wel eens nagedacht over de gevolgen van een aanrijding? Verzekering dekt niet!!! OM straft ( mag je catering doen in de petoet) en bij letsel aan anderen, evt met dodelijke afloop.

Wel nagedacht over deze gevolgen? Alcohol maak je vergeetachtig, daarom kun je deze reacties terug blijven lezen.

NO MERCY.!!!

s1968
Nieuwkomer
 Bericht 

oef, Mick.. dat lijkt wel extreem... hoe kom je aan deze informatie?

ericj
Die hard
 Bericht 
Waarom ging het blazen op het bureau eigenlijk mis?

garage
Master
 Bericht 
s1968 schreef:
pff.. daar was ik dus al bang voor.. waren eigenlijk 3 kleine glazen. ik heb in jaren geen alcohol gebruikt omdat ik heel veel sport en 'clean eating' voeding hebt. dus zo'n 3 glazen wijn op een lege maag kan wel hoge promilage aangeven misschien.

Echt, ik mag ws geen waarde oordeel geven, maar als bovenstaande quote waar is, waarom dan toch voor het rijden aan de borrel en toch gaan rijden? Als je nooit alcohol drinkt heb je hem na 3 glazen wijn behoorlijk zitten en kan je echt niet meer rijden en dat kun je dan nog prima zelf inschatten.

Of rij je misschien toch vaker met een paar glazen op, en waren het stiekem meer dan 3 glazen en ging het daarom op het bureau ook mis, je sport veel dus blaasconditie is er dan ws wel.....

Nee, ik geloof het verhaal niet helemaal.... :roll:

Je bent uit '68, bijna 50, ik denk -en corrigeer me maar als ik verkeerd zit- je hebt vaak genoeg gegokt en nu een keer verloren. Blijkt helaas ook uit je verleden....

mick
Nieuwkomer
 Bericht 
s1968 schreef:
oef, Mick.. dat lijkt wel extreem... hoe kom je aan deze informatie?

Een kennis van mij
Ook met eigen bedrijf

Heeft het ook Al eens meegemaakt
Tja zo kom ik aan die info

zandbak
Master
 Bericht 
s1968 schreef:
Hallo, mijn rijbewijs is voor de tweede keer ingevorderd gisteren. Eerste keer was in 2010 en gisteren wederom

s1968 schreef:
ik heb in jaren geen alcohol gebruikt omdat ik heel veel sport en 'clean eating' voeding hebt. dus zo'n 3 glazen wijn op een lege maag kan wel hoge promilage aangeven misschien.

s1968 schreef:
@zandbak, wel onterecht dat je dat zo zegt, want wie zegt dat ik dronken was?

Ik denk dat je nog in een ontkenningsfase zit. En dat je nu de pech hebt dat je wederom met alcohol op betrapt bent.
Mensen zoals jij horen gewoon niet op de weg thuis met een dergelijk gedrag.

Gelukkig heb je jezelf "opgehangen" op het politiebureau met je gedrag en verklaringen. Ik hoop dat je er wat van leert voor de toekomst, maar ik vrees het ergste.
En misschien maar een bedrijfje beginnen waarbij je niet hoeft te rijden.

Christafari
Master
 Bericht 
Wijnhandel?

graspol
Master
 Bericht 
s1968 schreef:
dus zo'n 3 glazen wijn op een lege maag kan wel hoge promilage aangeven misschien

Ja, de hoeveelheid voedsel in je maag is idd bepalend, in tegenstelling tot de hoeveelheid genuttigde alcoholische dranken

s1968 schreef:
doordat ik mijn telefoon een paar keer hebt laten vallen en moest oprapen van de grond

Een paar keer zelfs? Goede coördinatie heb je dan... Prima in staat om te rijden denk ik

fl
Master
 Bericht 

s1968 schreef:
waren eigenlijk 3 kleine glazen. ik heb in jaren geen alcohol gebruikt omdat ik heel veel sport en 'clean eating' voeding hebt. dus zo'n 3 glazen wijn op een lege maag kan wel hoge promilage aangeven misschien

Nee hoor, dat hoger promillage is ontstaan omdat je een paar glazen vergeten bent.

Maar dat is een bekend verhaal bij bestuurders die gedronken hebben, ze denken als ik er maar niet teveel opgeef dan valt het allemaal wel mee.

Bepalend is echter de uitslag van de ademanalyse/bloedonderzoek.

Bij geen uitslag zeer zeker bij een weigering heb je jezelf de hoofdprijs toebedeeld.

Proficiat. :kniktja: :kniktja:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Het voorselectie-apparaat geeft geen promillage. Alleen Aanhouden of Passeren.

P voor minder dan 88
PA voor minder dan 220
A voor minder dan 570
F voor alles daarboven.

s1968
Nieuwkomer
 Bericht 

Tja... beoordeling zonder dat je alle feiten weet is dus duidelijk wat er hier gebeurt maar anyhow.. dank je voor jullie reacties. Ben er niet echt van opgeschoten omdat het allemaal oordelen waar op een paar na (dank voor degenen die degelijke reacties hebben gegeven) Ik ga mezelf hier verder ook niet verdedigen.

fl
Master
 Bericht 

s1968 schreef:
Ik ga mezelf hier verder ook niet verdedigen.

Is ook moeilijk met een l.l verhaal.

Oldskool
Die hard
 Bericht 
s1968 schreef:
Ben er niet echt van opgeschoten omdat het allemaal oordelen waar op een paar na

De waarschuwing bij dit forum staat er ook niet voor niets:

Citaat:
Let op! Alcohol in het verkeer wordt niet gewaardeerd op dit forum

Ingaand op je vraag:

s1968 schreef:
het gaat mij meer om hoe ik zo snel mogelijk mijn rijbewijs terug kan krijgen

Daar heb je nu zelf geen invloed meer op. Als op het politieburo het promilage niet vastgesteld is en je wel een verklaring hebt afgelegd dat je 3 glazen wijn op hebt zal de conclusie inderdaad niet in je voordeel zijn. Feit dat je ook bij het CBR bent aangemeld is ook geen goed teken. Je kunt eventueel overwegen een advocaat in de arm te nemen als je zelf twijfelt of je promilage echt te hoog was. Die kan er hooguit bovenop blijven zitten om het hele proces wat te versnellen, maar ga er in ieder geval maar vanuit dat dit weken of maanden kan gaan duren. De 25e zul je in ieder geval meer weten, tot die tijd kun je sowieso nu niets doen.

jack19
Master
 Bericht 
Wat is de reden dat je niet hebt kunne blazen op het Ademanalyse apparaat? Dat is zelfs voor een copd patiënt nog mogelijk. Dus of je was zo dronken dat je meer lucht naast het tuitje blies dan erin, of je verzwijgt iets.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Dan heb je m net gemist :wink:
Maar ben wel **** benieuwd wat dat nou geweest is.

Eerste melding via waze rond 14:00 uur. Niet verwerkt vanwege twijfel. Na een uur geen reactie (onverwerkt komt wel in flitsnav) de melding delete gedaan. Dan rond 15:30 weer twee meldingen vanuit waze op zelfde lokatie. Dus melding verwerkt als laser omdat radar in amsterdam al een jaar niet is gespot..

Was dus erg verbaasd om te zien dat er ongewoon veel bevestigingen waren...

Die latere controles waren ook weer gemeld door de eerste waze melder welke ik nu maar voordeel van de twijfel heb gegeven..

garage
Master
 Bericht 
s1968 schreef:
Tja... beoordeling zonder dat je alle feiten weet is dus duidelijk wat er hier gebeurt maar anyhow.. dank je voor jullie reacties. Ben er niet echt van opgeschoten omdat het allemaal oordelen waar op een paar na (dank voor degenen die degelijke reacties hebben gegeven) Ik ga mezelf hier verder ook niet verdedigen.

Je hebt helemaal gelijk, het is geen eerlijke discussie zo, zonder alle feiten te kennen kan er niet beoordeeld worden of e.e.a. gegaan is zoals je verteld, en of de procedure goed gevolgd gaat worden. Het zou je sieren eerst echt alle feiten te vertellen. Ik ben bereid mijn oordeel bij te stellen, maar herhaaldelijke vragen waarom je op het ademanalyseapparaat niet kon blazen worden stelselmatig genegeerd. Terwijl dit je zeer goed in je verdediging zou kunnen helpen. Je hebt de schijn tegen vaker met alcohol op te gaan rijden, juist door de feiten die je wel noemt.

Ik ben mild en netjes, maar het complete verhaal wordt hier niet verteld, belangrijke details ontbreken. Dus nogmaals corrigeer me als ik verkeerd ben en ik ben bereid mijn mening bij te stellen. :kniktja:

Oldskool
Die hard
 Bericht 
LoverD, volgens mij ben je in een verkeerd topic aan het reageren? :huh:

R
Master
 Bericht 
Dit is juridisch en dus hebben onderbuikgevoelens en verzonnen gedachten zoals Zandbak doet, hier niets te zoeken. Moet wel duidelijk worden gemaakt.

Echter als topicstarter op zondagochtend vroeg na een uurtje al oordeelt dat reacties niet in haar voordeel zijn, spreekt dat ook uit als gebrek aan inlevingsvermogen.

Dat was op een andere manier vanuit TS te voorkomen geweest als

garage schreef:
herhaaldelijke vragen waarom je op het ademanalyseapparaat niet kon blazen worden stelselmatig genegeerd

dit wel beantwoord had.

s1968
Nieuwkomer
 Bericht 

Hallo, ik zal alleen reageren op waarom ik de ademanalyse test niet kon doen en dat was omdat ik niet voldoende lucht kon blazen. Dit komt door kortademig zijn. Ik zou zeker niet met opzet niet willen blazen als dit in mijn voordeel zou werken. Gezien ik 3 glazen wijn op had binnen een periode tussen 3 uur smiddags en 8 uur savonds zou ik zeker niet een al te hoge promilage geblazen hebben. Dus waarom zou ik dat tegen werken. Ik baalde er ook van dat het ging. En om hier voor bijna dronkenlap te worden veroordeeld terwijl men mij niet kent of weet hoe het precies in mekaar zat vindt ik niet terecht. Omdat ik in 2010 ook op verdenken van onder invloed rijden en ook toen niet kunnen blazen mijn rijbewij kwijt raakte wilt niet zeggen dat ik elke dag aan de bar hang en dan lekker in de auto stap om deel te nemen aan het verkeer. Ik heb uberhaupt geen tijd om dat te doen omdat ik keihard aan me brood werkt , letterlijk en figuurlijk. Dus ga maar geef je oordeel.

Oldskool
Die hard
 Bericht 
s1968 schreef:
dat was omdat ik niet voldoende lucht kon blazen. Dit komt door kortademig zijn.

Heb je dit ook aangegeven bij de betreffende agent die de test afnam? En kun je dit ook middels een medische verklaring van je (huis)arts laten bevestigen? In dat geval maak je misschien nog wat kans op coulance. Maar met dit in het achterhoofd snap ik er des te minder van dat je geen bloedproef hebt laten doen.

Cweepz
Master
 Bericht 
Doordat de agent je heeft overtuigd geen bloedtest te doen heb je je eigen vonnis eigenlijk al ondertekend. Bloedtest had nog kunnen bewijzen of er daadwerkelijk sprake was van te veel alcohol of niet.

s1968
Nieuwkomer
 Bericht 

Huisarts bezoek om te kijken waarom ik niet goed kan blazen wordt na pinksteren ingepland. Waarom ik advies van agent hebt gevolgd om geen bloedonderzoek te doen is omdat ik dacht dat het inderdaad niet zou uitmaken. Dom ja. Het was ook inmiddels 3 uur snachts en de agenten gaven ook aan dat ze naar huis wilden gaan dus ik had door moeten denken en zijn advies niet moeten volgen en erop moeten staat voor een bloedtest. Maar goed zoals jullie al aangeven ik heb mijn eigen vonnis ondertekend. Ben op zoek naar een goedkope chaffeur als iemand iets weet en ben ook in gesprek geweest met een advocaat die mij ook op het ergst heeft voorbereid. Afwachten tot the 24ste om te zien wat de oordeel is. Dank

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Oldskool schreef:
LoverD, volgens mij ben je in een verkeerd topic aan het reageren?

inderdaad :oops:

Havank
Pro
 Bericht 
De enige mogelijkheid om als verdachte een bloedproef (als contra-expertise) te vragen is als je de uitslag van de ademanalyse betwijfeld. Die bloedproef moet je zelf betalen. Is er geen uitslag is (omdat je niet goed blaast bijvoorbeeld) dan kan je die ook niet betwijfelen. Dus ook geen bloedproef op verzoek. Alleen als je om medische redenen niet kunt blazen kan de ademanalyse vervangen worden door een bloedproef. Had op het bureau dan om een arts gevraagd met deze motivatie. Maar als je op straat kunt blazen, dan kan je dat op het bureau ook...

Cweepz
Master
 Bericht 
Ademanalyse op het bureau vraagt een heleboel meer lucht dan de voorselectie!

jack19
Master
 Bericht 
Zie mijn eerder reactie. Kortademig is getest op copd klanten. Als je maar een gelijke kracht blijft uitademen kan elke idioot het halen.

ericj
Die hard
 Bericht 
Havank schreef:
Alleen als je om medische redenen niet kunt blazen kan de ademanalyse vervangen worden door een bloedproef.

Als er geen sprake is van weigering om te blazen maar om onvoldoende lucht of teveel verschil in opeenvolgende pogingen kan een bloedproef worden aangeboden conform art 163 wvw. Of en waarom dat hier niet gebeurd is laat zich raden maar wellicht dat TS hier nog iets mee kan.

Bloedproef als contraexpertise is hier idd niet aan de orde.

fl
Master
 Bericht 

Zoals TS schrijft heeft ze medewerking verleend, echter zonder resultaat.
Dan is dit geen weigering en had de verbalisant over moeten gaan naar een bloedonderzoek.

Indien dit zo is dan zijn er tenminste 2 tickets met daarop de gegevens van 3 of 4 blaastesten en of andere foutmeldingen.

Zijn deze er niet dan heeft TS vermoedelijk ook al de ademanalyse geweigerd.
Wat ook een weigering is als er maar 1 ticket is zonder resultaat en voor de 2e cyclus TS gezegd heeft jullie kunnen verder de pot op.
Bij weigering ademanalyse in ieder geval geen bloedonderzoek

Verder is het raar dat er geen Hovj bij is geweest.
Een verbalisant vraagt om medewerking van een bloedonderzoek, bij weigering geeft een Hovj een bevel en is het wel of geen medewerking.

Wesje
Pro
 Bericht 

s1968 schreef:
Tja... beoordeling zonder dat je alle feiten weet is dus duidelijk wat er hier gebeurt

Zorg dan dat je alle feiten plaatst...? Wij hebben niet meer feiten dan dat jij ons hebt gegeven, dus daar ben je dan zelf schuldig in.

zandbak
Master
 Bericht 
Oldskool schreef:
Let op! Alcohol in het verkeer wordt niet gewaardeerd op dit forum

Waarom reageren jullie dan eigenlijk nog.... :lol:

Oldskool
Die hard
 Bericht 
zandbak schreef:
Waarom reageren jullie dan eigenlijk nog....

Het feit dat het niet gewaardeerd wordt betekent nog niet dat je iemand dan meteen maar moet doodzwijgen. Sowieso is het vooralsnog een verdenking en is TS nog nergens voor veroordeeld, laten wij dat dan ook niet meteen gaan doen.

NoCashCow
Master
 Bericht 

Als ik het zo hoor, dan is het voer voor een advocaat. Want als er procedurele fouten zijn gemaakt, dan is er wellicht nog iets van te maken. In ieder geval strafrechtelijk, maar het CBR lijkt in een eigen universum te leven. Bij gratie van een tweede slaapkamer die dat heeft laten gebeuren.

Ervan uitgaande dat TS de waarheid spreekt over het gebeurde, is het te hopen dat de uiteindelijke schade meevalt.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
fl schreef:
Verder is het raar dat er geen Hovj bij is geweest.
Een verbalisant vraagt om medewerking van een bloedonderzoek, bij weigering geeft een Hovj een bevel en is het wel of geen medewerking.
Dat zou dan inderdaad weer niet stroken met het handelen van de agent. Mogelijk kan TS hier nog wat mee. Want als alleen de agent ergens op heeft aangestuurd voelt dat ook niet echt zuiver...

Walker
Master
 Bericht 
Echter voor het CBR maakt dat geen verschil. Bij hen is iedereen die aangemeld wordt bij voorbaat al veroordeeld. En het schrappen van het ASP zal hun niet milder hebben gemaakt.

Pagina 1 van 2 [ 55 berichten ]