» Juridisch » Overige boetes en EMA   

Postingstijd interval gedetecteerd van 165.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 25 berichten ]
gert.kaijser
Nieuwkomer
 Bericht 
Hoi allemaal,31 juli ben ik gepakt met alchohol op,een eenzijdig ongeval waarbij mijn auto Totall los is en ik zelf had gelukkig niks, heb 645 ugl geblazen en ben beginnend bestuurder.wat kan ik straks verwachten bij dat onderzoek? Ik heb na dat ongeluk het besef in me donder gekregen dit was eens maar nooit meer!!! Na die dag ook geen druppel meer aangeraakt. Moet voor 3 november betaald hebben,alleen vraag me af of ze dan nog met een cdt kunnen opsporen of ik de 31e gezopen had. Maandag ga ik zelf een bloedonderzoek doen via mijn eigen arts en kijk wat daar de waardes zijn. En klopt het dat je idd cbr wenselijke antwoorden moet geven bij de psychiater? Ps 16 september moet ik voorkomen voor dit geval bij de OvJ. Naast het onderzoek trouwens stond ook in de brief als ik er goed doorheen kom ik mag rijden maar nog wel een cursus krijg opgelegd. Groeten Gert

Feitelijk
Master
 Bericht 
gert.kaijser schreef:
alleen vraag me af of ze dan nog met een cdt kunnen opsporen of ik de 31e gezopen had

Staat dat nog ter discussie dan?

HypHyper
Master
 Bericht 
Is dat handig... met je volledige naam en foto erbij vermelden dat je dronken rijdt?

bert65
Master
 Bericht 
Beiden zijn niet handig...

Aanhanger
Master
 Bericht 
Sommigen hebben niets te verbergen.

Spook
Master
 Bericht 
Ik vermoed dat er correlatie is. Denken dat dat handig is, en denken dat dronken rijden handig is. Iets met niet vooruitdenken of consequenties overzien.

bert65
Master
 Bericht 
Nou, het zal wel niet nadenken zijn. De correlatie klopt wel.

graspol
Master
 Bericht 
Misschien http://psycholoog-nu.nl/relatietherapie ... 15174.html daar hulp vragen? ;)
Maar iets te hard gefeest tijdens de overwinning van PSV tegen Feyenoord en toen gepakt?
Ik lees dat je van je vrouw je voetbal / PSV gebeuren op moet zeggen, misschien was dat dan op die dag beter geweest...
Geen idee hoor, probeer ook maar wat touwtjes aan elkaar te knopen via internet...

HypHyper
Master
 Bericht 
Tja, daar heb je het al.
Ik ben benieuwd of Gert hier wel weer gaat reageren.

gert.kaijser
Nieuwkomer
 Bericht 
Bedankt voor de positieve antwoorden,ja ik heb Gvd een fout gemaakt die dag en dat valt niet goed te praten, drink normaal nooit als ik moet rijden, de reden waarom wel die dag ga ik hier niet vertellen want dat is persoonlijk, zoals gezegd na het ongeval geen druppel meer aangeraakt, mijn vraag is alleen wanneer kan ik het beste het onderzoek laten doen aangezien de cdt waarde lang te zien kunnen zijn,

HypHyper
Master
 Bericht 
gert.kaijser schreef:
mijn vraag is alleen wanneer kan ik het beste het onderzoek laten doen aangezien de cdt waarde lang te zien kunnen zijn,

Dan lijkt 'zo laat mogelijk' me het beste antwoord. Maar dat lijkt me ook een open deur.
Je dronk dus wel vaak (veel) als je niet ging rijden? Omdat je je zo drukt maakt om je bloedwaardes..

Christafari
Master
 Bericht 
gert.kaijser schreef:
drink normaal nooit als ik moet rijden

Nou is toch ook wat heh. Doe je het één keertje wel en gelijk een ongeval.

HypHyper
Master
 Bericht 
Christafari schreef:

Is toch altijd zo? :x

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
Christafari schreef:

HypHyper schreef:
Is toch altijd zo? :x
Nee, dit is vrij uitzonderlijk. Meestal drinken ze nooit wat en worden ze net die ene keer dat ze wel rijden gepakt bij een controle. Een ongeval hoor je niet zo vaak.

makila
Master
 Bericht 

Dikke Dakduif schreef:
Nee, dit is vrij uitzonderlijk. Meestal drinken ze nooit wat en worden ze net die ene keer dat ze wel rijden gepakt bij een controle. Een ongeval hoor je niet zo vaak.

Het zijn dan ook dikwijls net de uitzonderingsgevallen die op dit forum posten.
Anders hadden ze de raad op dit forum ook niet nodig.

Dikke Dakduif schreef:
Meestal drinken ze nooit wat en worden ze net die ene keer dat ze wel rijden gepakt bij een controle.
Dat klopt ook ergens wel. Als je niet gedronken hebt, dan rijd je héél netjes. Je valt dan niet op. Iemand die ALTIJD dronken rijdt, die is dat na een tijdje zo gewoon, dat die ook héél netjes LIJKT te rijden. (Maar die persoon is een gevaar voor iedereen) Echter iemand die echt nooit drinkt en dan toch eens dronken in de wagen stapt, die rijdt NIET netjes en zwalpt van links naar rechts. Dat valt gewoon op en een agent (of controle) haalt je er dan zo uit.

Dus voor de mensen die zeggen: Dit is de allereerste keer dat ik dronken reed, en net die keer houden ze mij tegen! Dat is echt heel veel pech! --> Neen dit is helemaal géén pech.

Christafari
Master
 Bericht 
Nou, ik heb eens een agent gesproken en die zei dat in de late uurtjes juist beter kunt letten op de mensen die overdreven netjes rijden. Precies 50 waar je 50 mag? In de gaten houden. Het klopte erg vaak beweerde hij. Dus wijze les: als je gedronken hebt lekker scheuren! :-P

gert.kaijser
Nieuwkomer
 Bericht 
Inmiddels al deel van bloedonderzoek binnen

Gamma gt=15
Asat/alat =11
Mcv=98

Alleen nog wachten op cdt uitslag maar gezien deze waardes verwacht ik
Weinig tot geen problemen

Aanhanger
Master
 Bericht 
Dat is mooi, dat wordt je "stopdatum" 31 juli. Vanaf 31 juli 2017 kun je dan een tweede onderzoek doen en als dat ook goed is krijg je weer een (tijdelijk) rijbewijs.

gert.kaijser
Nieuwkomer
 Bericht 
Wat hier gezegd word is onzin, er zijn zat mensen die een goed onderzoek hebben afgelegd en hun rijbewijs gelijk hebben teruggekregen ipv een stopdatum en kom over een jaar maar weer terug.

zandbak
Master
 Bericht 
gert.kaijser schreef:
Wat hier gezegd word is onzin,

Natuurlijk jongen. Veel plezier met de onderzoeken de komende jaren.

Plague
Die hard
 Bericht 

@Gert, houd ons op de hoogte! Ik ben benieuwd :)

gert.kaijser
Nieuwkomer
 Bericht 
Ik houd jullie zeker op de hoogte, wil eerst me cdt nog afwachten van mijn eigen arts die verwacht ik morgen of maandag, als dat ok is ga ik m inplannen, de reden dat ik m ook eerder wil doen is dat ik hoogstwaarschijnlijk me rijbewijs door het OvJ word gezet op 2 maanden obm, houd in dat ik op 1 oktober rijbewijs weer terug heb althans via de rechter.met een beetje geluk als ik in oktober het onderzoek heb en het goed afrond dat ik eind december evt weer zou kunnen rijden

R
Master
 Bericht 
Laat wel je teksten door een ander redigeren als je met instanties communiceert. Word je serieuzer genomen.

gert.kaijser
Nieuwkomer
 Bericht 
Hallo beste mensen, bericht gehad van het cbr en ik krijg mijn rijbewijs terug, is inmiddels ook al aangetekend per post hier naar toe, bij de goedkeuring zat gelijk de rekening voor de Ema er bij. Ik wou maar even zeggen dat het dus wel mogelijk is om het in een keer te halen!!!

Ik heb er iig heel veel van geleerd en alchohol is voor een gesloten boek, nooit meer zal ik dat vergif aanraken.

Techno12
Laat zich horen
 Bericht 

Van harte kerel!!! Hoop dat je je lesje geleerd hebt iig. Ik zit nog met spanning te wachten, uiterlijk 24 februari weet ik meer.

Pagina 1 van 1 [ 25 berichten ]