» Juridisch » Overige boetes en EMA Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 2  [ 59 berichten ]
pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

Beste leden van flitsservice,

Begin febuari is mijn rijbewijs ingevorderd omdat ik veel te veel gedronken had. 550 ugl (1,27 promille) om precies te zijn en dat is dus veel te veel. Ik ben ook nog eens beginnend bestuurder (2,5 jaar in bezit van een B rijbewijs). Dat het stom is geweest om in de auto te stappen en dat ik spijt heb van deze ontzettend stomme actie wil ik graag nog even benadrukken.

Ik heb daarbij ook een eenzijdig ongeluk veroorzaakt waarbij de vangrail extreem beschadigd is. Godzijdank ben ik er levend uitgekomen én het belangrijkste van alles natuurlijk; geen slachtoffers gemaakt. Al met al valt het zeker niet goed te praten. Het is super dom en levensgevaarlijk!

Vragen

Ik ben benieuwd wat de OVJ (binnen 10 dagen) gaat beslissen. Is er een kans dat ik mijn rijbewijs terugkrijg 'tot de dagvaarding in ieder geval' of valt er nu al te zeggen dat de OVJ mij per direct € 550 + 4 maanden OBM* onvoorwaardelijk oplegd?

Ik ben een 22 jarige student, momenteel zonder inkomen en nog nooit in aanraking geweest met justitie. Echter heb ik mijn rijbewijs wel hard nodig om naar school te gaan (reistijd 30 minuten).

Ik neem de volle verantwoordelijkheid en wil zelfs graag voor mijn straf boeten en dat zal ook zeker gebeuren. Ik lees me suf over soortgelijke situaties, maar nog steeds weet ik niet wat ik kan verwachten strafrechtelijk gezien.

Ik ga er van uit dat ik moet voorkomen bij het OM en de EMA cursus moet volgen. Maar wat zal de 'ongeveer' de straf uiteindelijk zijn? Hopelijk kunnen jullie mij meer duidelijkheid verschaffen. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Een jarenlange, niet-geregistreerde flitsservice forumbezoeker

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
pietjebellen schreef:
Maar wat zal de 'ongeveer' de straf uiteindelijk zijn?

pietjebellen schreef:
Ik heb daarbij ook een eenzijdig ongeluk veroorzaakt waarbij de vangrail extreem beschadigd is

Dit zal de grootste kostenpost worden. Loopt al snel in de duizenden Euro's.

pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

Dat is verzekeringswerk toch? Een kennis, werkt als verzekeringsagent, zegt dat mijn verzekeringsmaatschappij in dit soort situaties nog schappelijk kan reageren. Los van dat. Neemt het OM dit mee in de strafmaat? Zo ja, kijken ze dan ook naar meer omstandigheden of is het gewoon kei hard voor de veroorzaker (mocht de verzekering niks uitkeren):

- WA+ verzekerd, auto twv 8500€ total loss (niks vergoed natuurlijk) pech
- Boete Rechter
- EMA cursus kosten 800€
- Rijbewijs ingevorderd
- Vangrail kosten
- Ambulance kosten
- Justitiële aantekening ofwel strafblad

Nogmaals ik ben bewust van het misdrijf. Gelukkig geen slachtoffers gemaakt. Maar is dit niet een extreme straf? Ik bedoel men maakt fouten in het leven. En straffen is zeker nodig, maar dit biedt weinig toekomstperspectief voor een 22-jarige student zonder inkomen. En ik heb geen verleden bij justitie.

Alvast bedankt voor het reageren. Gr Pietje Bel

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
pietjebellen schreef:
Dat is verzekeringswerk toch?

Hangt van je voorwaarden af.. http://weblog.independer.nl/autoverzeke ... ter-stuur/

Oude tabel overigens. Situatie kan gewijzigd zijn bij sommige maatschappijen.

pietjebellen schreef:
maar dit biedt weinig toekomstperspectief voor een 22-jarige student zonder inkomen.

Tuurlijk wel, flink lenen, studie afronden en dan afbetalen. Die constructies daar leven de banken van vandaag de dag. Kun je dat niet dan heb je de schuldsanering.

pietjebellen schreef:
Neemt het OM dit mee in de strafmaat?

Nee zijn gewoon standaard tabellen voor maar die weet ik niet uit mn hoofd. Ik zit niet zo in het juridische. Weet alleen dat een vriend van mij die geleiderail zelf moest betalen en dat dat een hele berg geld was. Nu kon ie dat wel bloeden maar dat is een ander verhaal.

pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

Bedankt voor je reactie. Ik heb dit artikel al eerder gelezen. Mede daardoor ook contact gemaakt met mijn kennis (verzekeringsagent als beroep). In de tabel "uitsluiting door alcohol voor wa-dekking" geeft mijn verzekering NEE aan. Dit gaf mij enige moed, maar het zegt nog niks. Wie weet hebben zij het aangepast aangezien het geen recent artikel is.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ahja de tabel;
https://www.om.nl/onderwerpen/verkeer/h ... s-alcohol/

Die is eigenlijk wel duidelijk toch? 550 ugl is gewoon € 550 + 4 maanden OBM* onvoorwaardelijk. Denk dat je vanuit daar gecopy/paste hebt als ik het zo zie aan het sterretje. Waarom denk je dat het in jouw geval anders zou zijn? Dit is standaardwerk voor een rechter, als je bijzondere redenen hebt waardoor jouw geval toch echt anders is zou ik gewoon in de pen klimmen en een briefje schrijven. Ik bedoel slechter dan dit kan het toch nooit worden.

pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

Omdat ik verhalen hoor en lees, ook op dit fora, dat men toch op andere straffen uitkomen. Ik denk dat de situatie en achtergrond (van de persoon in kwestie) ook erg mee spelen. Begrijp me niet verkeerd. Ik wil graag geinformeerd worden en kennis/ervaring opdoen.

Het blijft natuurlijk ook allemaal speculeren.

zandbak
Master
 Bericht 
pietjebellen schreef:
Ik ben een 22 jarige student, momenteel zonder inkomen en nog nooit in aanraking geweest met justitie. Echter heb ik mijn rijbewijs wel hard nodig om naar school te gaan (reistijd 30 minuten).

OV jaarkaart? Brommer?

pietjebellen schreef:

pietjebellen schreef:
WA+ verzekerd, auto twv 8500€ total loss (niks vergoed natuurlijk) pech

Meer studiefinanciering aanvragen dus als je niet zonder auto kan.

Pietert
Master
 Bericht 
Met de auto naar school? :o Jeugd van tegenwoordig :roll:

pietjebellen schreef:
momenteel zonder inkomen

En hoe tank/verzeker/onderhoud je die auto van 8500 euro dan? Blijkbaar komt er toch ergens geld vandaan.

zandbak
Master
 Bericht 
Dat is het mooie tegenwoordig van je studiefinanciering. Dan leen je gewoon wat meer.

Pietert
Master
 Bericht 
Dan zijn er toch wel degelijk inkomsten? :)

pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

Helaas niet meer. Ontslagen begin dit jaar, omdat mijn flexcontract niet werd verlengd. Maar dat terzijde.

Mijn rijbewijs is 3 FEB ingevorderd door de politie.

Ik heb vandaag gebeld naar het CVOM. Er was nog niets bekend (geen parketnr/registratie). Ik heb contact opgenomen met de politie. Ik werd doorverwezen naar het OM. Zij hadden ook niets binnen gekregen. Weer de politie gebeld. Toen heeft mevrouw "het dossier" geopend en verteld dat "door wat dingentjes bij de politie" mijn rijbewijs pas gister is opgestuurd...

Inmiddels zijn we 11 dagen verder na de invordering. Vanaf vandaag heeft de OVJ 10 dagen de tijd om te beslissen, volgens de politie vrouw.

Is dit rechtvaardig?

Kwibus
Master
 Bericht 
Volgens mij is deze gang van zaken niet juist. Maar wacht maar even op iemand die daar wat meer vanaf weet.

TMFKAV
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Weet alleen dat een vriend van mij die geleiderail zelf moest betalen en dat dat een hele berg geld was.

Ik heb ooit eens met mijn motor, die spontaan (250+) in de fik vloog, een meter vangrail laten smelten, dat was een kostbare grap (voor de verzekering).

DrAsphyxia
Respect
 Bericht 

pietjebellen schreef:

Sorry hier moest ik hardop om lachen. Een auto hebben tijdens een studie vind ik pure luxe. Als ik perfecte aansluitingen en snel/spitsbussen had naar Utrecht De Uithof in 45 minuten, maar over het algemeen 1,5 uur met vooral stampend vol stadsbussen.

Ben je van plan dit zo uit te leggen aan een rechter?? Ga maar lekker met het OV.

TMFKAV schreef:
Ik heb ooit eens met mijn motor, die spontaan (250+) in de fik vloog, een meter vangrail laten smelten, dat was een kostbare grap (voor de verzekering).

Wooppss!! Super dat de verzekering dat had bekostigd, maar wat heb je er zelf aan over gehouden??

Pietert
Master
 Bericht 
DrAsphyxia schreef:
Een auto hebben tijdens een studie vind ik pure luxe. Als ik perfecte aansluitingen en snel/spitsbussen had naar Utrecht De Uithof in 45 minuten, maar over het algemeen 1,5 uur met vooral stampend vol stadsbussen.

Dat ja!!! En dan met een enorme laptop (Pentium) staande in de trein huiswerk proberen te maken... Pfff

Karbargenbok
Master
 Bericht 
pietjebellen schreef:
Omdat ik verhalen hoor en lees, ook op dit fora, dat men toch op andere straffen uitkomen

Er is een verschil tussen de eis van het OM en de strafoplegging door de rechter. Voor die laatste bestaan echter ook vakinhoudelijke richtlijnen. Je bent immers de enige niet.

Die LOVS-richtlijn (meer HIER) plaatst je op basis van het alcoholgebruik in schaal IV, maar aangezien er sprake is van een ongeval wordt er met een schaal hoger gerekend. In dat geval kun je rekening houden met €650 boete en zes maanden onvoorwaardelijke rijontzegging.

De dame van de politie heeft het onjuist: de OvJ moet binnen tien dagen, gerekend vanaf de dag na de datum van invordering, een beslissing nemen over je rijbewijs. Als de politie het tien dagen in een la laat liggen is dat vervelend voor de OvJ maar tien dagen zijn tien dagen. Zie artikel 164 van de Wegenverkeerswet (waar overigens ook enkele mitsen en maren staan). Zoek hier op dit forum tevens op 'klaagschrift', dan vind je vast wel wat.

Het CBR zal ook nog aan je mouw trekken. De kosten van de onderzoeken en de EMA zijn samen pakweg €1000.

Je verzekeraar is overigens verplicht de schade aan derden te vergoeden (daar is het een WA-verzekering voor) maar kan dit bedrag bij je terugvorderen als je in strijd met de polisvoorwaarden hebt gehandeld. Bedenk ook wat dit nu en in de toekomst voor je autoverzekering betekent. Trefwoord in deze is 'Rialto'.

Dat mag je ook allemaal bij de rechter te berde brengen, want het gaat je veel meer kosten dan alleen het strafrechtelijke verhaal. Zoals ik echter al zei: je bent niet de enige, en berouw komt na de zonde.

Succes ermee.

pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

Bedankt voor je reactie!

Heeft een klaagschrift zin? En wat zijn de voordelen?

Met 1,27 promille (550 ugl) kom ik in aanmerking voor de EMA cursus. Dus geen onderzoeken o.i.d. (Toch!??)

Karbargenbok
Master
 Bericht 
Inderdaad, ik zie het nu: wel EMA, geen onderzoek (<570ugl). Toch handig die publiek beschikbare informatie op de CBR-site.

Voor wat betreft je rijbewijs: bellen met het CVOM, want de tien dagen zijn nu ruim voorbij.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

DrAsphyxia schreef:
Sorry hier moest ik hardop om lachen. Een auto hebben tijdens een studie vind ik pure luxe. Als ik perfecte aansluitingen en snel/spitsbussen had naar Utrecht De Uithof in 45 minuten, maar over het algemeen 1,5 uur met vooral stampend vol stadsbussen.

Probeer voor de gein eens vanuit een of ander Noord Hollands gat op studielocatie te komen met het OV.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Karbargenbok schreef:
Die LOVS-richtlijn (meer https://www.rechtspraak.nl/Voor-advocat ... ting.aspx) plaatst je op basis van het alcoholgebruik in schaal IV, maar aangezien er sprake is van een ongeval wordt er met een schaal hoger gerekend. In dat geval kun je rekening houden met €650 boete en zes maanden onvoorwaardelijke rijontzegging.

Je doelt op deze:
Citaat:
Bij strafverzwarende omstandigheden, zoals verkeersgevaarlijk gedrag, geldt dat de naast hogere schaal van
toepassing is.

De OvJ gaat volgens http://wetten.overheid.nl/BWBR0036775/2015-07-01 ook al 6 maanden onvoorwaardelijk eisen (+550)
Ik zie daar niets over verzwarende omstandigheden.

Dus wellicht is het handig om 100 euro bonus te pakken door de strafbeschikking te accepteren

pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

Inmiddels 19 dagen verder (vanaf de invordering van het rijbewijs) en nog helemaal niets bekend bij het CVOM / CBR. Zij hebben geen enkel bericht van de politie gekregen.

Al meerdere malen contact opgenomen met de politie. Ik krijg elke keer een ander antwoord en word telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Dit kan toch niet. :roll:

Er is vandaag een verzoek gedaan naar ''de politieman'' die deze zaak leidt om contact met mij op te nemen.

Het CVOM en CBR hebben dus tot op heden niets binnen gekregen. Geen rijbewijs, geen informatie o.i.d. Volgens de politie zou het rijbewijs op 14-02-2017 aangetekend naar het CVOM opgestuurd zijn. (Pas na 11 dagen van de invordering). Het CVOM heeft niets binnen gekregen en weet van niks. Het lijkt me dus een sterk verhaal..

Mij is verteld dat alle dagen na de invordering af worden getrokken van de OBM. Klopt dat?

zadkine
Master
 Bericht 
DrAsphyxia schreef:
Een auto hebben tijdens een studie vind ik pure luxe

1:Wonen in Utrecht onbetaalbaar voor student. Autootje per maand plus enige afstand buiten utrecht wonen studeert goedkoper.(En dus geen OV thuis)
2: Niet alle studies liggen zo goed bereikbaar per ov, vooral bij stages

TMFKAV
Master
 Bericht 
DrAsphyxia schreef:
maar wat heb je er zelf aan over gehouden??

Voor de dagwaarde een andere kunnen kopen :D

(die lag nl. hoger dan de aanschafprijs).

Pietert
Master
 Bericht 
pietjebellen schreef:
Mij is verteld dat alle dagen na de invordering af worden getrokken van de OBM. Klopt dat?

Ja, maar dat is een schrale troost. Men is je rijbewijs kwijt. En dat is absoluut niet hoe het hoort.

pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

Agent beweert vandaag wederom dat het aangetekend opgestuurd is naar het CVOM. Het is uit handen gegeven en ik moet maar geduld hebben, kreeg ik zojuist telefonisch te horen.

Ik snap er niks meer van. Moet ik serieus een maand of zelfs langer wachten op een beslissing van de OvJ? Ik lees over de 10 dagen termijn. Ook bij het CBR is nog niets bekend (voor een EMA cursus).

Ik wil graag duidelijkheid en mijn straf krijgen. Ik heb begrepen dat het OM (vrijwel altijd) druk heeft en dat de zaak dus niet 1,2,3 wordt behandeld. Dat zij zo, maar nu er helemaal nog niets bekend is, zal het alleen maar langer duren.

Met 550 UGL kom ik volgens de standaard regels niet in aanmerking voor een alcoholonderzoek, maar voor een EMA cursus. Kan het CBR je alsnog een alcoholonderzoek opleggen? Daar ben ik namelijk bang voor..

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
pietjebellen schreef:
Kan het CBR je alsnog een alcoholonderzoek opleggen? Daar ben ik namelijk bang voor..

Waarom bang voor een onderzoek, of heb je een alcoholprobleem?

pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

Nee zeker niet. Sterker nog, ik drink nauwelijks en ik heb geen interesse in uitgaan. Dat dit mij is overkomen is ook niet voor te stellen en ik schaam me ook kapot. Ik vrees alleen de kosten van het onderzoek. Ik ben in kennis gesteld door een onwetende die mij vertelde een onderzoek te moeten doen bij het CBR ongeacht de uitslag omdat ik beginnend bestuurder ben. Dit vond ik al een vaag en ongeloofwaardig verhaal. Ik lees ook op de CBR site dat ik daar niet voor in aanmerking kom. Maar ik heb er totaal geen verstand van hoe dat allemaal in zijn werk gaat.

Maar jouw antwoord is? Nee, alleen EMA?

zadkine
Master
 Bericht 
pietjebellen schreef:
ik moet maar geduld hebben, kreeg ik zojuist telefonisch te horen.

Lijkt me niet jouw probleem wie het zoek gemaakt heeft.
Ik zou denken aan een aangetekend schrijven met vordering tot terug gave, en zonodig daarna iets via de ombudsman.

ps Als de agent het aangetekend verstuurd heeft kan de positie en aflevering gechecked worden door die agent. adh van het reçu.

Feitelijk
Master
 Bericht 
pietjebellen schreef:
Het CVOM en CBR hebben dus tot op heden niets binnen gekregen. Geen rijbewijs, geen informatie o.i.d. Volgens de politie zou het rijbewijs op 14-02-2017 aangetekend naar het CVOM opgestuurd zijn. (Pas na 11 dagen van de invordering). Het CVOM heeft niets binnen gekregen en weet van niks. Het lijkt me dus een sterk verhaal..

Dan moet je hem NU gelijk terugkrijgen.

Je kan aangifte doen van vermissing en een nieuwe halen bij het gemeentehuis.

TMFKAV
Master
 Bericht 
:thumb:

pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

Aangezien ik momenteel niet meer over een auto beschik en ik mijn rijbewijs niet noodzakelijk nodig heb, vraag ik me af wat de voordelen zijn van de teruggave?

Ik bedoel, ik wil zo snel mogelijk mijn rijbewijs terug. Al die tijd vanaf de invordering worden afgetrokken van de uiteindelijke rijontzegging toch?

We zijn bijna een maand verder. Dat scheelt dus al een maand minder. Verbeter me als ik het fout heb.

Inmiddels contact gehad met de man van de politie eenheid die mijn zaak leidt. Ook hij zegt alles compleet opgestuurd te hebben naar het CVOM op 14-02-2017. (Rijbewijs op 03-02-2017 ingevorderd). Ook hij zegt dat ik het nog even moet afwachten.. :jaja:

Contact opgenomen met het CVOM. Wederom met het antwoord: er is nog helemaal niets bekend. Laat staan info binnengekomen. De medewerker van het CVOM adviseerde mij om de politie te informeren over de status van de aangetekende post. Ome agent was net klaar met werken en ik zou worden teruggebeld (lees: vergeten).

Uit wanhoop nogmaals contact opgenomen met het CBR. Ook daar is nog niets bekend.

Ik ben radeloos :-o

pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

Wat moet de OvJ wel niet denken en beslissen als hij/zij de datum ziet van de invordering? Of kijkt hij/zij hier niet na? Ik heb sterk het vermoeden dat het nog niet eens is opgestuurd door de politie. Dit misschien voor het onderzoek van het misdrijf. Het was een vrij heftig eenzijdig ongeluk. Er was 1 getuige. Wie weet moest deze persoon nog een verklaring afleggen. Volgens ome agent waren alle politiestukken compleet op 14-02-2017 en opgestuurd. Maarja het CVOM vind het merkwaardig. Behalve de politie, wij allemaal wel denk ik????

:roll:

Pietert
Master
 Bericht 
pietjebellen schreef:
Ik ben radeloos :-o

Dat valt wel mee:
Feitelijk schreef:

TMFKAV
Master
 Bericht 
pietjebellen schreef:
Uit wanhoop nogmaals contact opgenomen met het CBR.

Slapende honden wakker maken ?

wernert
Pro
 Bericht 

Maserati Teun schreef:
Waarom bang voor een onderzoek, of heb je een alcoholprobleem?

Kom op Teun. Zelfs iemand die alleen kersenbonbons eet, krijgt van het CBR nog de diagnose 'drankmisbruik'. (f)

pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

TMFKAV schreef:
Slapende

Nou nou. Beetje naïf om te hopen geen melding te krijgen van het CBR. Volgens het CVOM lag het mogelijk bij het CBR. (Weet niet of dit kan) Maar daar lag het niet.

pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

Aangifte van vermissing? Dat vind ik nogal wat. Ik heb namelijk het vermoeden dat ik aan het lijntje word gehouden door de politie (lees de vorige post van mij).

Mocht er komende week nog helemaal niets bekend zijn, is dit dan de enige optie?

- Klaagschrift
- Aangifte vermissing

Feitelijk
Master
 Bericht 
Je moet van een vermist rijbewijs altijd aangifte doen.

TMFKAV
Master
 Bericht 
Politie stelt dat het opgestuurd is, CVOM heeft niets ontvangen = vermist !!

udo
Master
 Bericht 

pietjebellen schreef:
Aangezien ik momenteel niet meer over een auto beschik en ik mijn rijbewijs niet noodzakelijk nodig heb, vraag ik me af wat de voordelen zijn van de teruggave?

Inderdaad, dat rijbewijs is het kleinste van je problemen.
Aangifte doen van vermissing en gerust afwachten tot wanneer e.e.a. boven water komt.
Justitie laten werken en daarna e.e.a. betalen.
Cursus? Idem.

Feitelijk
Master
 Bericht 
udo schreef:
Aangifte doen van vermissing en gerust afwachten tot wanneer e.e.a. boven water komt.

Nee niet wachten. Nieuwe halen

wernert
Pro
 Bericht 

Hoezo vermist? Je hebt het op hun vordering ingeleverd. Dat jij niet weet waar exact je rbw is, doet niks af aan het feit dat je het rijbewijs ingeleverd hebt.

TMFKAV
Master
 Bericht 
wernert schreef:
Dat jij niet weet waar exact je rbw is,

Niemand schijnt het te weten, dus vermist ......

Pietert
Master
 Bericht 
wernert schreef:
Hoezo vermist?

Omdat men niet weet waar het is. Dat is een beetje de definitie van vermist he?

Dussss, nogmaals:
Feitelijk schreef:

Feitelijk
Master
 Bericht 
wernert schreef:
Dat jij niet weet waar exact je rbw is, doet niks af aan het feit dat je het rijbewijs ingeleverd hebt.

Dat zij niet weten waar het is doet niets af aan de 10 dagen termijn voor teruggave.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik kreeg ook al jeuk van die tien dagen ja. Die lijken me toch wel ruimschoots overschreden inmiddels.

Feitelijk
Master
 Bericht 
En wat dacht je van deze?

pietjebellen schreef:
Volgens de politie zou het rijbewijs op 14-02-2017 aangetekend naar het CVOM opgestuurd zijn. (Pas na 11 dagen van de invordering).

Dat is niet onverwijld zoals in WVW 164 lid 4 staat.
Met dit feit zou je hem al gelijk terug moeten hebben.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Jep. Mijn alarmbellen gingen daar ook af. Maar ja, zo zie je maar weer. Als je onwetend bent en afgaat op de voorlichting van de personen aan de telefoon, ben je mooi de sjaak.

pietjebellen
Nieuwkomer
 Bericht 

Vandaag 07-03-2017 is er een brief binnengekomen van het CVOM met daarin de welgemeende excuses voor de ontstane verwarring.

Het rijbewijs is op 3 februari ingevorderd door de politie. Op 13 februari binnengekomen bij het CVOM. In tegenstelling tot eerdere berichtgeving van het Parket CVOM lag het al die tijd gewoon bij het CVOM. Het rijbewijs is overgedragen aan Parket Limburg, op 16 februari ontvangen. Parket Limburg neemt een beslissing over de teruggave van mijn rijbewijs.

''Hierover ontvangt u afzonderlijk bericht''

Inmiddels is het 7 maart. Vandaag contact opgenomen met Parket Limburg. Er is nog geen beslissing genomen.

Lekker blijven wachten :dag:

Pagina 1 van 2 [ 59 berichten ]