» Juridisch » Overige boetes en EMA   

Pagina 1 van 1  [ 24 berichten ]
JanLul
Nieuwkomer
 Bericht 

Hallo lezers, ik heb een vraagje i.v.m. urine onderzoek voor het psychiatrisch onderzoek door CBR wat ik heb gehad eind mei.
In eerste instantie hoefde ik geen urine/bloed af te staan en alleen het psychiatrisch onderzoek te doen naar mijn rijgeschiktheid vanwege de invordering van mijn rijbewijs na de speekseltest door de politie ,THC positief.(Kort gezegd)
Het hele verhaal kom ik nog op terug als ik back from hell ben en van het CBR afkom,ooit.
Nou heb ik vorige week een brief ontvangen van 5weken na het onderzoek om urine af te geven en ik werd gebeld door de assistente om de beruchte strikvragen te beantwoorden .
Ik heb sinds de invordering laatse week december geen wiet meer gerookt en alcohol drink ik zowieso nooit .
Maar de strikvragen gingen allemaal over alcohol en slechts 2/3 vragen over wiet/drugs over de avond dat ik had geblowd en of ik in de 12 maanden voor de aanhouding had geblowd, mijn antw. was nee en alcohol drink en heb ik nooit gedronken dus weet niet hoe het voelt zoals in de vragen wordt gesteld over alcoholgebruik ...om daarop te antwoorden ,dus werden er meer vragen gesteld waar ik nee op kon antwoorden.
Vanwege een nierafwijking heb ik mij het gebruik van alcohol nooit kunnen veroorloven en ik weet niet beter dan zonder alcohol te leven.
Ik heb nog 1 nier en daar zorg ik goed voor ,om langdurig/regelmatig middelen te gebruiken durf ik niet ,heb ik ook duidelijk gemaakt.

Nou wil ik weten of iemand ook pas weken na het psych. onderzoek urine moest afstaan en waarom niet voordat je bij de psych. komt zoals standaard wordt gedaan,ook de strikvragen werden niet gesteld tijdens de afspraak maar pas 5 weken later via de tel.

Ik neem aan dat 7 maanden geen gebruik van cannabis de urine wel in orde moet houden ,althans dat hoop ik.
Ik blowde wel veel voordat ik werd staande gehouden maar eerlijkheid duurt voor mijn rbw het langst bij de CBR ,dus maar wenselijk geantwoord.

Ik ben in 7 maanden rijbewijsloos en dat trage CBR gedoe langs alle websites gegaan en heb alle ervaringen als huiswerk bestudeerd om te weten wat ik moet zeggen en hoe ik moet overkomen.
Ik heb mij dan ook zo ingesteld ,als een pathalogische leugenaar en voorbereid dat ik zonder krimp door de CBR molen kan gaan .
Ik geloofde zelfs mijn eigen antwoorden als een heilige tijdens het onderzoek.

In de brief staat dat de CBR een urine onderzoek wilt en blijkbaar krijgt de CBR voordat de rapportage wordt opgemaakt eerst wat info van de arts of enig overleg over de uitslag?
Want na 3 dagen van het onderzoek wilden ze ook aanvullende info. van mn huisarts en hoorde van de assistente dat ze het rapport konden afronden binnen 3/4 weken , nu is het begin 7e week vanwege de urine onderzoek.

Gr

JanLul
Nieuwkomer
 Bericht 

De urine moest getest worden op alle drugs en benzodiazepines trouwens.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Als dit je enige vraag is dan heb je hem zelf al beantwoord
JanLul schreef:
In de brief staat dat de CBR een urine onderzoek wilt en blijkbaar krijgt de CBR voordat de rapportage wordt opgemaakt eerst wat info van de arts of enig overleg over de uitslag?

JanLul
Nieuwkomer
 Bericht 

Ja maar wilt de arts dat zelf omdat hij het onderzoek uitvoert namens de CBR om zijn verslag af te ronden of wilt de CBR dat van de arts als extra middel om mij toch ergens op te pakken?
Al met al heb ik eind augustus de beslissing van de CBR ,indien er een recidief vrij jaar wordt geëist heb ik nog 4 maanden voor nieuw onderzoek om het rbw weer te bemachtigen.
Ik weet niet hoe die gasten denken en of recidive periode van een jaar wel nuttig is nu het al richting de 8/9 maanden loopt.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ik heb mijn best gedaan om hem in de eerste post te negeren
JanLul schreef:
de CBR een urine onderzoek wilt

Maar nu wordt het me teveel.

JanLul schreef:
wilt de CBR

JanLul schreef:
wilt de arts

Hij wil, niet hij wilt.

JanLul
Nieuwkomer
 Bericht 

Ach ik ben hier niet om een meester te zoeken die op zondag een kater heeft.
Ik ben hier voor de info. niet om gezeik.

Maar bedankt voor de moeite.

Feitelijk
Master
 Bericht 
JanLul schreef:
zondag een kater

Haha, zo de waard is...

JanLul schreef:
Ik ben hier voor de info

Denk je niet dat ze willen weten of je de waarheid over stoppen met blowen vertelt?

Vroeg op
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Haha, zo de waard is...

Maarre Feit. Jij bendt wel vaek een enorme pieperd op het forum.
Hij komt hier voor info en niet om taalles te krijgen van de opperschoolmeester van de Nederlandse wegen.

Vroeg op
Master
 Bericht 
JanLul schreef:
een nierafwijking

JanLul schreef:
Ik heb nog 1 nier

Heeft jouw enige nier dan ook nog een afwijking?
En heeft dat dan invloed op jouw urinetest?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
Hij komt hier voor info en niet om taalles te krijgen van de opperschoolmeester van de Nederlandse wegen.

Nee dat was een extra gratis bonus.
Sommige mensen hebben ook altijd geluk.

Als je zijn postgeschiedenis bekijkt dan kwám hij hier vooral om op het CBR af te geven.ū

JanLul
Nieuwkomer
 Bericht 

#Vroeg op

Mijn nier heb ik geen last van maar ik heb wel de arts van het laboratorium laten weten dat ik één nier heb en of het de uitslag kan beïnvloeden, volgens haar zou dat niet gebeuren.

Ze zoeken naar stoffen van allerlei drugs en benzodiazepines .
Ik blow al sinds de aanhouding niet ,laatste week van 2017 en heb nooit andere drugs of alcohol gebruikt.
Medicijnen gebruik ik niet dus hoop dat het goed zit en geen sporen van cannabis na zoveel tijd in de urine aanwezig zijn.

JanLul
Nieuwkomer
 Bericht 

Als je zijn postgeschiedenis bekijkt dan kwám hij hier vooral om op het CBR af te geven.ū

Ik ben hier voor de ervaringen en om mijn ervaring te delen...

Werk waar een overheidsinstantie bijna een jaar over doet zonder enig resultaat of doel bereikt te hebben ,wat ook in 3 maanden kan ...dit soort bureaucratie komt voor in bananenrepublieken, als je op elke brief bijna 4 maanden moet wachten en dik een half uur tot een uur aan de telefoon wacht om iemand te spreken en maanden wacht op een keuring en dat zonder uitslag of beslissing.... voor het geld dat betaald is aan hun mogen ze zichzelf wel beter organiseren.

Ook mensen die kampen met hun gezondheid of lichamelijk een beperking hebben ervaren deze chaos,niet alleen mensen die zijn gepakt voor rijden onder invloed.

Mr.Cabdriver
Master
 Bericht 
Je bent op dit moment een verdienmodel voor het CBR en haar psychiaters.
Wie geschoren wordt moet stil zitten.
Dus blijf netjes tegen ze zodat ze de kont niet tegen de krib gooien.

Verder zijn zij aan zet dus hopelijk gunnen ze jou dan je rijbewijs weer.
Want het is een vergunning.

Ik denk dat na 7 maanden de thc wel uit je systeem is.

JanLul
Nieuwkomer
 Bericht 

Bedankt voor je advies Mr.Cabdriver..ik blijf zeker weten netjes en beleefd ,altijd en tegen iedereen .
Ze verdienen er idd netjes veel aan vooral sinds de speeksel/drugstesten door de politie..
Ondanks dat ik mn vorige baan kwijt ben omdat ik geen rbw meer bezit en financieel in de chaos ben beland ,heb ik geen krimp gegeven en hen er niet op aangesproken,altijd beleefd gebleven.
Al moet ik 10 keer opnieuw beginnen dan doe ik dat,ik geloof niet in "het is afgelopen" ,het is altijd opnieuw beginnen.
Wel heb ik veel haat en woede naar dit systeem gekregen en totaal geen respect meer voor overheidsinstanties .
Het blijft voorlopig nog billenknijpen...

bx gek
Master
 Bericht 
JanLul schreef:
Ook mensen die kampen met hun gezondheid of lichamelijk een beperking hebben ervaren deze chaos,niet alleen mensen die zijn gepakt voor rijden onder invloed.

Klopt.
Het is een enorme burocratische puinzooi daar.
Maar ik denk niet dat jij je druk hoeft te maken als je 7 maanden geleden voor het laatst "iets" gebruikt hebt.

Feitelijk
Master
 Bericht 
JanLul schreef:
en totaal geen respect meer voor overheidsinstanties .

Dat staat dan wel weer in fel contrast met het hervonden respect voor de verkeersregels.

JanLul
Nieuwkomer
 Bericht 

Inmiddels de uitslag van de lab. en rapportage van het psychiatrische onderzoek ontvangen ,
op alle drugs en benzodiazepines negatief getest ,geen enkele ng/ml aan middelen in urine .
Het rapport is positief behalve de nacht van aanhouding vorig jaar kwa onder invloed zijn.
Éenmalig incident en geen tolerantie ,geen stoornis of psychiatrische aandoening ,geen (langdurig)drugs gebruik.
Goede korte en lange termijngeheugen, en nog meer over gedrag,motoriek,karakter ,spraak etc...
Concentratie goed stelt zich coöporatief op etc .
Het is al bijna een jaar geleden dus weet niet hoe het afloopt met de CBR.

Op een vrije dag wil ik de rapportage wel delen op de forum voor mensen die ook in de CBR procedure zijn gevallen.

Gr

wernert
Die hard
 Bericht 

Feitelijk schreef:
Nee dat was een extra gratis bonus. Sommige mensen hebben ook altijd geluk.

:woop: Ik zie gelukkig wat hoofdletters en leestekens, dus het het begin is er.

Ik adviseer TS aanvullende kennis op te doen op het gebied van samenstellingen, koppeltekens en de keuze voor het correcte lidwoord.

Even serieus... Wat en hoe je schrijft, heeft invloed op hoe we (forumbezoekers) je zien. We kunnen je immers niet zien. :roflol: Hoe verzorgder je voorkomen, hoe groter de kans op succes. Net zoals in de echte wereld.

JanLul
Nieuwkomer
 Bericht 

Als je niks zinnigs of inhoudelijks te zeggen hebt over een onderwerp mag je je frustraties in je leven ook wel uiten op geenstijl.nl.
Daar zit je tenminste met leden van je eigen niveau .

Als je niets over het onderwerp kwijt kan hoef ik geen frustraties van je te horen pik.

Gr

JBHC
Master
 Bericht 

JanLul schreef:
Als je niets over het onderwerp kwijt kan hoef ik geen frustraties van je te horen pik.

Waarom zo boos? Het is gewoon en nette uitleg waarom je bepaalde reacties krijgt. Als je geen reacties wil dan (en ik zou het jammer vinden want ik ben erg geïnterreseerd in dit onderwerp) moet je niet posten op een openbaar forum. (f)

ultimate-tester
Nieuwkomer
 Bericht 

JBHC schreef:
Waarom zo boos? Het is gewoon en nette uitleg waarom je bepaalde reacties krijgt. Als je geen reacties wil dan (en ik zou het jammer vinden want ik ben erg geïnterreseerd in dit onderwerp) moet je niet posten op een openbaar forum. (f)
Maar hij heeft wel een punt hè? Waarom zouden we discrimineren gebaseerd op hoe iemand schrijft? Helpen we alleen nog maar mensen met een bepaald niveau Nederlands? Laten we het gewoon houden bij discrimineren gebaseerd op afkomst want daar zijn we als Nederlanders een stuk beter in.

TommyGun
Master
 Bericht 
wernert schreef:
Even serieus... Wat en hoe je schrijft, heeft invloed op hoe we (forumbezoekers) je zien. We kunnen je immers niet zien. :roflol: Hoe verzorgder je voorkomen, hoe groter de kans op succes. Net zoals in de echte wereld.

:kniktja:

De laksheid tegenwoordig :thumb_d:

Bussloo
Master
 Bericht 
Waarom zouden we discrimineren gebaseerd op hoe iemand schrijft? Helpen we alleen nog maar mensen met een bepaald niveau Nederlands? Laten we het gewoon houden bij discrimineren gebaseerd op afkomst want daar zijn we als Nederlanders een stuk beter in.

We? Spreek voor jezelf.
/me klikt op één van Dave's knopjes.

ceriadwen
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Dat staat dan wel weer in fel contrast met het hervonden respect voor de verkeersregels.

hoezo? Je kan een schijthekel hebben aan het systeem maar wel het nut van regels zien. Ik heb ook weinig respect voor overheden, maar absoluut respect voor de wet....... de manier van uitvoeren, daar discuzeur ik graag over. Ik zie de wet ook los van de overheid, als je een goed moraal hebt dan heb je ook geen wet nodig :) ..... en daar gaat het in het systeem heel vaak verkeerd :D

Pagina 1 van 1 [ 24 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten