» Openbaar » Media » Politie Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 37 berichten ]
Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Woerden.tv schreef:
Na een verkeersongeval op de Woerdense Hollandbaan ontstond donderdagavond een opstootje tussen de politie en een voorbijrijdende jonge man. Op video’s op YouTube is te zien hoe de man niet rustig te krijgen is. Op het moment dat de man na geduw, getrek en gescheld in een auto probeert te stappen wil de politie over gaan tot aanhouding. Als de man eenmaal in de auto zit spuit een agent pepperspray om te voorkomen dat de man vlucht.

Deze stoppoging mislukt net als de poging de man aan te houden. Een achtervolging, dan wel zoektocht levert voor zover nu bekend geen aanhouding op. Uit de beelden valt op te maken dat de verdachte mogelijk een bekende is van een van de personen die bij het ongeval was betrokken. De beelden werden online geplaatst door een lokale 112 fotograaf.

Link

Het bekende volk. :boos:

Spook
Master
 Bericht 
Die Willem-Frederik toch..

A4
Master
 Bericht 
Ijzersterk optreden van de politie ook :applaus: :lol:

Signum
Master
 Bericht 
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Ijzersterk optreden van de politie ook :applaus: :lol:

Nou idd zeg....allemachtig, beetje erachteraan huppelen en zeggen 'niet doen, nee stoppen' :fp:
Zo'n figuur knuppel je toch gelijk op de grond in de boeien en :dag:
Maarja dan gaan alle GL'ers weer huilie doen dat het zo zielig is voor die man die volgens z'n moeder geen vlieg kwaad doet.

A4
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Als de man eenmaal in de auto zit spuit een agent pepperspray om te voorkomen dat de man vlucht.

Je moet hem een dusdanige mep verkopen dat je het licht uit z'n ogen slaat. Achterlijke sukkel.
Het is duidelijk dat in dit land de multicultipareltjes aan de macht zijn. Schelden, duwen, trekken en gewoon weg kunnen rijden.
Maar goed, misschien is ie aan het einde van de weg wel toevallig geflitst. Komt er toch nog een boete.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Wat kun je het toch altijd prachtig verwoorden A4, de keiharde waarheid :applaus:

R
Master
 Bericht 
Je weet ook dat als je een aanrijding krijgt met zo een figuur of één van z'n inteeltneefjes, dat je plots veel getuigenverklaringen tegen je hebt.

R
Master
 Bericht 

Gaat nog druk worden in Drenthe; wel met roomblank volk.

bruintje beer
Master
 Bericht 
R schreef:
Je weet ook dat als je een aanrijding krijgt met zo een figuur of één van z'n inteeltneefjes, dat je plots veel getuigenverklaringen tegen je hebt.
..van lieden die binnen een kwartier uit allerlei hoeken en gaten tevoorschijn zijn gekomen :[

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
R schreef:
Gaat nog druk worden in Drenthe; wel met roomblank volk.

verklaar?

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Wat zou het fijn zijn om eens een dag nieuws te hebben zonder moslimgezeik erin. Wanneer is dat voor de laatste keer geweest? Ergens in 1990?

jack19
Master
 Bericht 

Niet echt PR voor de politie dit

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Woerden.tv schreef:
Vluchtende Woerdenaar nog steeds spoorloos/

De 31-jarige man uit Woerden die donderdagavond voor de politie op de vlucht sloeg blijkt nog steeds spoorloos.

De politie heeft bekend gemaakt aan Woerden.TV dat de man betrokken was bij de aanrijding op de Hollandbaan. In een video is te zien dat bij de Woerdenaar de stoppen doorsloegen, hij fysiek agressief werd en begon te schreeuwen tegen agenten.

Toen de politie de man wilde aanhouden, stapte hij snel in de auto van een vriend en reed hij ondanks het gebruik van pepperspray door de politie weg. Waarom de man op de vlucht sloeg is niet bekend, in zijn auto zijn geen verboden spullen gevonden.

De politie gaf tegenover Woerden.TV aan dat de verdachte een bekende is voor de politie. Op verdenking van het verstoren van de openbare orde en het beledigen van agenten zal de verdachte ontboden worden op het politiebureau.

Gelukkig is het een bekende van de politie. :woop: :woop:

cocodee
Master
 Bericht 
In een ander soortgelijk topic werd ik aangevallen op het feit dat ik een :roflol: plaatste, wel dit optreden verdient er wel :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: en ook :fp: :fp:
Ze stonden erbij en keken ernaar, net een aflevering van de Keystone cops. :woop:
Link

Kwibus
Master
 Bericht 
Doet een mens toch goed, zo'n Ramadan :loco: :roflol:

RobinNL
Respect
 Bericht 

Het is weer gezellig in Migratieachtergrondië.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Woerden.tv schreef:
VLUCHTER ONGEVAL : “DE POLITIE WILDE MIJ NIET HELPEN”

De 31-jarige Woerdenaar die donderdag vluchtte van de plek van het ongeval op de Hollandbaan heeft via een bekende zijn kant van het verhaal verteld aan de redactie van Woerden.TV

Donderdagavond rond 21.15 uur kwam de man in kwestie in aanrijding met een andere personenwagen op de kruising Hollandbaan/Kuipersweg. Een zwaar verkeersongeval waar beide auto’s total loss werden verklaard en beide bestuurders gelukkig, alleen lichte verwondingen opliepen.

SPANNINGEN MET AGENT
Net als bij vele ongevallen waren de hulpdiensten snel ter plaatse, zo ook de politie. Bij aankomst bleek dat toegesnelde agenten de 31-jarige Woerdenaar kende uit andere zaken. (aan de redactie is niet verteld welke). De woede explosie is volgens de man niet netjes maar verklaarbaar. Volgens de verdachte is er al geruime tijd spanning tussen een agent en hem. En juist deze twee troffen elkaar bij de aanrijding.

Tegenover de redactie: “De twee stonden lijnrecht tegenover elkaar, terwijl het beter is dat ze afstand tot elkaar bewaren. Dit wisten beide. Ze kennen elkaar al jaren en het gaat niet goed tussen die twee. Hij wilde hulp na het ongeval en heeft dat niet gekregen. Hij werd door de politie direct als verdachte behandeld terwijl hij net een ongeval had gehad en gewond was aan zijn hoofd en benen.”
De woede aanval werd versterkt door het niet eten tijdens de Ramadan. De verdachte zou al nukkig zijn geweest door de honger van het vasten en gemis van ‘zijn sigaretje’. Het zien van de agent en de manier van hulpverlenen zorgde vervolgens voor het feit dat de man door het lint ging.

GEMELD NA VLUCHT
Op een video die vandaag door lokale en landelijke media veel bekendheid kreeg, is de ruzie te zien. Hierin wordt gescholden, geduwd en getrokken. Vervolgens wordt het de 31-jarige Woerdenaar te veel en vlucht hij in de auto van een bekende.

Na zelf het ziekenhuis te hebben opgezocht en rust genomen te hebben, heeft de verdachte zich vrijdagochtend gemeld op het politiebureau. Van de politie ontving hij een proces-verbaal tegen het beledigen van een agent. De man zelf diende een klacht in tegen de agent, omdat hij eerst onterecht als verdachte werd behandeld, alvorens hulp werd verleend na een aanrijding.

Note van de redactie: Telefonisch werd de redactie van Woerden.TV benaderd door een vertrouwenspersoon van de verdachte. Besloten werd de andere kan van het verhaal te vertellen. De redactie kan de bevindingen in het verhaal uiteraard niet verder op waarheid toetsen, mede omdat dit een lopende zaak van de politie is en over lopende zaken geen uitspraken worden gedaan.

De rammeldam maakt heel erg veel kapot. Deze gast spoort gewoon niet en verschuilt zich nu achter de rammeldam.

cocodee
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Van de politie ontving hij een proces-verbaal tegen het beledigen van een agent.

Is dat alles? Ik meen gezien te hebben dat hij ook een zeer geslaagde vluchtpoging heeft ondernomen, is dat tegenwoordig niet meer strafbaar, of wordt het gedoogd tijdens de Rammendan? :huh:

zandbak
Master
 Bericht 
De politie straalt zoals gebruikelijk totaal geen gezag uit. In de UK of de USA zou zoiets niet zijn gebeurd.

Signum
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
USA

Daar hadden ze 3 magazijnen in hem leeggeschoten bedoel je? Ik weet niet of ik dat nou zou willen in NL hoor :roll:

zandbak
Master
 Bericht 
Nee inderdaad, dan raakt de politie weer een hoop bekenden kwijt.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Bah. Wat een malloot

zandbak
Master
 Bericht 
Kortom: je kan de politie gewoon uitschelden, en daarna in de auto stappen en ze met een dikke middelvinger het nakijken geven.
Dit politie optreden is gewoon lachwekkend zielig.

Raaf
Master
 Bericht 
Een hond of een klein kind kan je aanleren dat niet luisteren straf betekent. In dit geval "niet luisteren = auw" naar voorbeeld van bijvoorbeeld de spaanse politie. Duurt een jaartje, maar met het juiste mandaat voor de agenten is het dan wel afgelopen met dit soort fratsen.
Graag wel gelijktijdig met een continu draaiende bodycam invoeren zodat machtsmisbruik ook dubbel bestraft kan worden.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Signum schreef:
Daar hadden ze 3 magazijnen in hem leeggeschoten bedoel je? Ik weet niet of ik dat nou zou willen in NL hoor :roll:
Och..

A4
Master
 Bericht 
Signum schreef:

Was hier niet zo verkeerd geweest. Dit soort parels dragen 0,0 niks bij aan de maatschappij en mogen wat mij betreft tegen een kogel aanlopen.

RobinNL
Respect
 Bericht 

A4 schreef:
Was hier niet zo verkeerd geweest. Dit soort parels dragen 0,0 niks bij aan de maatschappij en mogen wat mij betreft tegen een kogel aanlopen.

Ja maar zijn gedrag is het gevolg van het etnische profileren van die racistische agenten, daarnaast doet hij aan de ramadan dus hij voelde zich al niet goed. Het is nuttiger als de politie nóg diverser wordt!

Paint-Brush
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Kortom: je kan de politie gewoon uitschelden, en daarna in de auto stappen en ze met een dikke middelvinger het nakijken geven.
Dit politie optreden is gewoon lachwekkend zielig

Als van oorsprong Nederlandse kan dat niet hoor, dan word je 's nachts van je bed gelicht door de politie

Tommie
Master
 Bericht 

Raaf schreef:
maar met het juiste mandaat voor de agenten is het dan wel afgelopen met dit soort fratsen.

Dat mandaat is er al heel lang.

Christafari
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
De woede aanval werd versterkt door het niet eten tijdens de Ramadan

Hey, da's apart. Wat ik een keer van een goede moslim (zeldzame diersoort) hoorde is dat je juist tijdens de rammedan respect moet hebben en in vrede moet leven.

zandbak schreef:
Nee inderdaad, dan raakt de politie weer een hoop bekenden kwijt.

:lol:

Maserati Teun schreef:
De twee stonden lijnrecht tegenover elkaar, terwijl het beter is dat ze afstand tot elkaar bewaren. Dit wisten beide

Dit is nou precies wat mij zo stoort. De politiek faciliteert dit soort gasten in hun gedrag. Deze kansenparels hebben vrij spel in ons land. Beetje klaar met dat Islamitisch gebeuren eigenlijk.

Christafari
Master
 Bericht 
Tommie schreef:
Dat mandaat is er al heel lang.

Dat roep je in een ander topic ook al. Wat had de politie hier nu moeten doen volgens jou wat binnen de regels valt?

Tommie
Master
 Bericht 

Volgens mij is belediging van een ambtenaar in functie strafbaar. De politie had dus tot aanhouding kunnen overgaan. Let wel : of iets beledigend is mag door de ambtenaar worden bepaald en zijn woord geldt als de waarheid.

Bij verzet tegen de aanhouding (wat een apart misdrijf is) had men diverse geweld middelen aan kunnen wenden.

En oom als dat achteraf onterecht is, dan komen ze er wegens putatief noodweer toch mee weg.

Als alles faalt kan je zeggen dat er een redelijk vermoeden van schuld is aan verstoring van de openbare orde.
En dat is ook een grond.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Tommie schreef:
Bij verzet tegen de aanhouding (wat een apart misdrijf is) had men diverse geweld middelen aan kunnen wenden.

En oom als dat achteraf onterecht is, dan komen ze er wegens putatief noodweer toch mee weg.

Denk dat politie daar anno 2017 ook vaak bang voor is. Om geweld toe te passen, want het wordt vaak erg ver breed getrokken. Schieten ze is het niet goed, schieten ze niet is het ook niet goed. Met dank aan de beste stuurlui die aan wal staan.

Ik kom voor mijn werk regelmatig op projecten in de GGZ wereld. Ook daar moet vaak geweld toegepast worden om jezelf of collega's of medeclienten te beschermen. Je wilt niet weten wat voor papierenwinkel je moet invullen na zoiets en hoe vaak je je moet verantwoorden voor je 'geweld' wat je hebt toegepast.

Christafari
Master
 Bericht 
Tommie schreef:
De politie had dus tot aanhouding kunnen overgaan

Je ziet toch dat dat niet lukt? :roll:

Schoenzool schreef:
Denk dat politie daar anno 2017 ook vaak bang voor is. Om geweld toe te passen, want het wordt vaak erg ver breed getrokken. Schieten ze is het niet goed, schieten ze niet is het ook niet goed. Met dank aan de beste stuurlui die aan wal staan.

Dat dus.

Tommie
Master
 Bericht 

Schoenzool schreef:
Om geweld toe te passen, want het wordt vaak erg ver breed getrokken. Schieten ze is het niet goed, schieten ze niet is het ook niet goed. Met dank aan de beste stuurlui die aan wal staan.

Hoge bomen vangen veel wind. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Samenvatting : dat hoort bij hun werk, zoals mijn problemen bij het mijne horen. Tot zover staat heel justitie achter ze.

shootme
Master
 Bericht 
Tommie schreef:
of iets beledigend is mag door de ambtenaar worden bepaald en zijn woord geldt als de waarheid.

Gelukkig niet... Je mag agenten gewoon uitmaken voor driekwarter.
Zijn ze beledigd, dat wel.. maar je komt er ongestraft vanaf.

Pagina 1 van 1 [ 37 berichten ]