» Openbaar » Media » Politie   

Pagina 3 van 4  [ 175 berichten ]
no justice
Master
 Bericht 
En het is onze schuld dat ze niet reintegreren? Moet je juist een kopvod toestaan in publieke functies.

Marten320TD
Master
 Bericht 

Feitelijk schreef:
Wat deze brigadier aantoont is dat je helemaal geen moslims nodig hebt als men zo open is.

Wat de reacties hier op alles wat islam is aantonen is dat het wel nodig is. De acceptatie en integratie is nog ver weg.

Jeen Feitelijk.
Deze wijkagente liep hier al langer rond, en had blijkens haar actie al sympathie voor het islamitische bevolkingsdeel. Dat is een positieve attitude die blijkbaar niet door het islamitisch volksdeel gezien is.
Pas MET hoofddoek was zij volgens dat volksdeel waardig om mee te praten.
DAT is het probleem; "wij praten enkel met (mede)hoofddoekjes".

En integratie moet vooral uit de minderheidsgroep komen. Dat "wij" rekening houden met de ander is fatsoenlijk, menselijk, vriendelijk. GEEN door de minderheid (of SJW's) opgelegde verplichting.
Na 3 a 4 generaties hier in NL te vertoeven mogen we toch wat meer aangepast gedrag door deze moslims verwachten.
Integratie betekent niet "uitstekend je weg vinden in subsidieland" , "vooral je rechten kennen", "weten waar de kuffar's zwakke punten zitten" en "democratie misbruiken om de meerderheid jouw wil op te leggen."

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ik heb geen idee hoe haar contact voorheen met de nuurt was. Ik gebruikte de hyperbool voor de uitgestoken hand.
Marten320TD schreef:
Dat "wij" rekening houden met de ander is fatsoenlijk, menselijk, vriendelijk.

Dat merk je aan de reacties hier ja.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Marten320TD schreef:
Integratie betekent niet "uitstekend je weg vinden in subsidieland" , "vooral je rechten kennen", "weten waar de kuffar's zwakke punten zitten" en "democratie misbruiken om de meerderheid jouw wil op te leggen."

En een moslima die zich blijkbaar zo geintergreerd heeft dat ze bij de politie werkt? Is dat voldoende naar jouw maatstaven?

boersma
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Is dat voldoende naar jouw maatstaven?

Het doet helemaal niet ter zake wat maatstaven zijn. Tolerantie is ver te zoeken in NL. Egoïsme voert hoogtij.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Mijn punt precies.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Dit heeft geen donder te maken met tolerantie. Politie moet objectiviteit en neutraliteit uitstralen, klaar.

no justice
Master
 Bericht 
Tolerantie? Egoisme? Wtf? Het is een publieke functie. Ze staan niet in een fabriek ofzo.

Feitelijk
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
Dit heeft geen donder te maken met tolerantie. Politie moet objectiviteit en neutraliteit uitstralen, klaar.

Zie mijn eerdere post in dit topic.politie/amsterdamse-politie-wil-hoofddoekje-toestaan-bij-uniform-t93852-50.html#p4364704

Ik vind het gewoon vreemd dat men de moslims denkt de maat te moeten nemen over LBGT maar over de rooie gaat als er een hoofddoek ter sprake komt.

WimLex
Master
 Bericht 
telegraaf schreef:
PvdA-politica Fatima Elatik ingehuurd door politie
Brein hoofddoekjesplan casht 12.000 per maand
18 MEI 2017 Redactie

AMSTERDAM - Fatima Elatik, het brein achter het plan om weer hoofddoekjes en kruisjes toe te staan bij politieagenten in onze de hoofdstad, wordt voor maar liefst 12.000 euro per maand ingehuurd door de eenheidsleiding van de politie in Amsterdam.

De omstreden oud-politica is de belangrijkste adviseur van politiechef Pieter-Jaap Aalbersberg als het gaat om diversiteit binnen het Nederlandse politiekorps. Dat melden verschillende bronnen aan De Telegraaf.

Een politiewoordvoerder bevestigt dat het maandtarief van Elatik 12.000 euro is. Dat bedrag is overigens exclusief btw. Begin januari werd haar contract verlengd tot 30 juni 2017. Het loon zou echter ruim binnen de norm van de overheid blijven. Het uurtarief van een externe bij het Rijk mag niet hoger zijn dan 225 euro per uur. Omdat Elatik 40 uur per week werkt, blijft ze daar onder.

Afspiegeling
Aalbersberg wil dat de helft van de nieuwe agenten een buitenlandse achtergrond heeft, zodat het korps meer een afspiegeling is van de Amsterdamse maatschappij. Elatik moet Aalbergsberg daarbij gaan helpen. Aalbersberg: „We vissen te veel in onze eigen vijver. Fatima houdt mij scherp.”

Momenteel heeft slechts 18 procent van de Amsterdamse agenten een niet-Nederlandse achtergrond. „Stel dat het niet lukt om voldoende agenten met een migratieachtergrond te werven, dan is dat een maatregel die effect kan hebben”, zegt Aalbersberg.

Citaat:
Elatik is niet onomstreden. In 2014 nam ’de grote Amsterdamse mond met een hoofddoekje’ - zoals ze zichzelf omschrijft - afscheid van de Amsterdamse politiek, waar ze voor de PvdA actief was als raadslid, stadsdeelwethouder en stadsdeelvoorzitter. Ze raakte in opspraak door de financiële problemen rondom het Muziekmakerscentrum (MuzyQ). Ook kwam ze onder vuur te liggen na de huur van een luxe zeiljacht tijdens Sail van 35.000 euro, die werd weggestopt in de post ’overige uitbestedingen in het kader van relatiebeheer’. Bovendien haalde ze de kranten toen ze een taxirit van 450 euro declareerde. In augustus 2014 liet Elatik weten burgemeester van Amsterdam te willen worden. „Ik zou het ook kunnen. Ik kan goed boven de groepen staan”, zei ze destijds tegen Het Parool.

ceriadwen
Master
 Bericht 
Ik denk dat het verstandiger is om te beginnen met een aanpak waarom zo veel Nederlandse moslima's niet zonder hoofddoek over straat mogen......
In Iran zijn de vrouwen blij vandaag!

Als je de wortel laat zitten roei je het kruid niet uit.

Feitelijk
Master
 Bericht 

no justice
Master
 Bericht 
Afbeelding

Spook
Master
 Bericht 
Gerard. Rare naam voor een vrouw.

no justice
Master
 Bericht 
Ach travestieten horen ook bij de maatschappij dus daar moet de politie ook een weerspiegeling van zijn, niet dan?

Tommie
Master
 Bericht 

Feitelijk schreef:
over de rooie gaat als er een hoofddoek ter sprake komt.

Ik heb niets tegen hoofddoekjes an dicht, maar tegen het feit dat ze door moslimas worden gedragen. De islam is sinds zij is bedacht de vijand van alles om zich heen, inclusief Europa.

Vandaar ook dat ik de vergelijking met nonnen niet vond opgaan. Nonnen plegen geen zelfmoordaanslagen.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
bruintje beer schreef:
#heldin is dus mooi heldin voor de verkeerde dingen aan het uithangen.

Exact..

De echte heldinnen zijn hier bezig (en wat valt je op?);

Afbeelding

Aan de frontlinie van Raqqah, strijdend tegen IS voor hun eigen land in eigen land. Al het moslimvolk wat hier komt vanuit Noord Afrika, Turkije, Afghanistan en al die andere baggerlanden komen niets anders doen dan proberen de boel hier over te nemen.. En.. Het lukt ze ook nog. Volslagen idioot.

Wijf inhuren voor 12.000 Euro per maand, "om je scherp te houden". Die gast moet ook per direct de laan uit!

R
Master
 Bericht 
Dave schreef:
"om je scherp te houden".

Misschien eens een jaartje zijn dochters in Amsterdam West laten wonen zou 'm ook scherp houden. Een weekje is voldoende.
Of een jouw vrouw mijn vrouw programma.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Afbeelding
Citaat:
Sommige moslims waren beledigd omdat de agente als niet-moslima een hoofddoek op had.
Het is ook niet snel goed of het deugt niet :[

R
Master
 Bericht 
Probeer eens een paar in je vriendengroep op te nemen; word je wereld verbreedt. Ze bedoelen het allemaal goed.

Volgens de Volkskrant medewerkers dan he. Die zelf in wijken wonen waar een paar allochtonen wonen die wat meer hersenen hebben. Die ze tegen komen in de koffiezaak. Niet het koffiehuis. Mogen ze niet eens in.
Ze weten dan wel te schrijven hoe de wereld in elkaar steekt.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
R schreef:
Probeer eens een paar in je vriendengroep op te nemen;

Ik heb er zelfs mee gewerkt als directe collega ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Rachid_Belkacem ) .. Bleek er een in de Hofstadgroep te zitten in zn vrije tijd. Die lui hebben allemaal een dubbel gezicht, dubbele tong => ratten. Ik vond in de aanloop van zijn plotselinge afwezigheid al dat ie behoorlijk vreemde opmerkingen ging maken samen met zn Marokkaanse vriendje waar ik de naam niet meer van weet.

R
Master
 Bericht 
Dave schreef:
dubbel gezicht, dubbele tong

Om die reden zou een echte journalist die de woorden (kritiekloos) opschrijft van een politicus, jongerenwerker of mensen uit de groep zelf, ook met straatagenten en collega's en buurtgenoten moeten praten.

Is meestal teveel moeite en hoor hier bijvoorbeeld van overheidsdienaren dat ze loyaal moeten zijn en blijven aan de (linkse) baas. Al meer dan 30 jaren lang, oude lul die ik ben.

Dan gaan ook Nederlanders die die bevolkingsgroep niet of nauwelijks kennen, mij vertellen dat het mensen zijn die hier passen, alleen een beetje aanpassen. (wij).

ceriadwen
Master
 Bericht 
Ik heb drie keer een Marokkaanse aangenomen en het heeft me drie keer een bak ellende gebracht, NOOIT, NOOIT meer. Ik had alle nationaliteiten werken, Arubaans, Surinaams, Bosnisch, Servisch, Pools, Russisch en een enkele Nederlandse. Nederlandse zijn zeikerts willen altijd onmogelijke dingen, Arubanen en Surinamers kunnen niet klokkijken niet :) Bos, Ser, Pools en Rus..... eigenlijk nooit, nooit problemen mee geweldig arbeidsethos........ Maar Marokkaanse, liegen, bedriegen, onbetrouwbaar, stelen..... en op het moment dat je een negatief gesprek met ze aan wil gaan....... ziek.. kabam, klaar.

Nooit, nooit, nooit meer.

Ik moet wel zeggen dat ik na de afgelopen week gemiddeld drie keer per dag een bericht gelezen te hebben waarbij ik denk WTF, waar gaat dit heen........ een beetje islammoe ben........ ik ben geirriteert en kan weinig meer hebben van moslima's die op FB respect aan het bij elkaar janken zijn..... effe helemaal ZAT van van die gasten......

zo moest er effe uit joh!

WNS2.0D
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
<<oud nieuws>>

Wat wil je met deze onbenullig opruiing zeggen? Was vorige week al in het nieuws en voor wie kan rekenen, mevrouw vraagt een tarief van 71,50 euro/uur. Oftewel een junior/medior tarief. Ik ben stukken duurder maar haal het nieuws niet.

R
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
zo moest er effe uit joh!

Herkenbaar. Dan kijk je weer ff tv (niet doen) of nieuws en word je verteld dat je een onmens bent terwijl jij (en velen) die ervaring hebben en diegenen die het beweren, absoluut niet.

Luisteren die journalisten ook nog naar die 'broodheren'.

Om die reden baal ik ook dat politiemensen loyaal zijn aan de politieleiding en niet eerlijk over de dagelijkse ervaring vertellen.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
ceriadwen schreef:
Ik heb drie keer een Marokkaanse aangenomen en

hoezo begin je er überhaupt aan..

R
Master
 Bericht 
WNS2.0D schreef:
Ik ben stukken duurder

Als je voor meer dan 144k p/j declareert, doe je het goed. (160 uur per 4 weken, alle uren in een week rendabel.)

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
Sommige moslims waren beledigd omdat de agente als niet-moslima een hoofddoek op had.
Het is ook niet snel goed of het deugt niet :[
Alsof hoofddoeken exclusief door moslims geclaimd kunnen worden :fp:

bernardo A.
Master
 Bericht 

Feitelijk schreef:
n een moslima die zich blijkbaar zo geintergreerd heeft dat ze bij de politie werkt? Is dat voldoende naar jouw maatstaven?

Een moslima is pas --geïntegreerd-- als zij zich gedraagt en kleedt volgens de westerse maatstaven. Dus geen kopvodden in diensttijd.

De integratie, waarvan jij zo hoog opgeeft is precies het omgekeerde. Volgens jou moeten wij integreren in hun moslimwereld en accepteren, dat kopvodden erbij horen. Accepteren, dat onze kinderen tijdens de ramadan geen snoep mee mogen nemen, accepteren, dat zij hun eigen sharia voeren. accepteren, dat wij ons voegen naar hun sharia. Acceperen, dat onze vrouwen straks niet meer in een rokje over straat mogen etc.

Kortom, die integratie, die jij voorstaat staat gelijk aan het opheffen van onze seculiere samenleving ten gunste van een achterlijke godsdienst, die ook maatschappelijk de lakens wil uitdelen.

En voor de goede orde.
Ik neem moslims niet de maat. Die moeten doen wat ze goeddunkt, maar in Nederland gelden primair de Nederlandse wetten, regels en gebruiken. Als de mossels zo graag in Nederland willen wonen hebben ze zich daar maar naar te schikken.
Niet goed? dan naar moslimnesië verhuizen.

Per slot van rekening zijn die lui niet hier naar toe gekomen, om ons te laten zien hoe je een succesvol maatschappelijk businessmodel opzet, maar om hier te profiteren van de welvaart die wij gecreëerd hebben.

Feitelijk
Master
 Bericht 
bernardo A. schreef:
Volgens jou moeten wij integreren in hun moslimwereld en accepteren, dat kopvodden erbij horen.

Ja, er is vrijheid hier in NL.

Dat het niet bij het uniform pas zijn we hier op FS al lang voorbij.

bernardo A. schreef:
Accepteren, dat onze kinderen tijdens de ramadan geen snoep mee mogen nemen,

Ik zou niet weten waarom die vrijheid ontnomen zou moeten worden of hoe je erbij komt dat ik dat zou beweren.

bernardo A. schreef:
Acceperen, dat onze vrouwen straks niet meer in een rokje over straat mogen etc.

"Onze vrouwen" ook! :lol: :roflol:

bernardo A.
Master
 Bericht 

Feitelijk, je bent een sneue figuur in een groen trapautootje. Mijn punt -wat je wanhopig probeert te omzeilen- is, dat integratie inhoudt, dat de moslims zich aan onze samenleving aanpassen en niet omgekeerd, zoals jij eigenlijk aangeeft te willen.

ceriadwen
Master
 Bericht 
Feitelijk........... (en ik heb om deze stelling echt bakken sjit over me heen gekregen van moslima's die respect eisten op de meest banale manier mogelijk)

Is het niet zo dat het eigenlijk gewoon een schande is dat er zo weinig moslima's zonder hoofddoek op straat mogen lopen van hun man/vriend/familie/kennissen/imam/allah in NEDERLAND, het land van de vrijheid. Moeten we niet in eerste instantie DAAR wat aan gaan doen?

Feitelijk
Master
 Bericht 
bernardo A. schreef:
Feitelijk, je bent een sneue figuur in een groen trapautootje.

Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
bernardo A. schreef:
Mijn punt -wat je wanhopig probeert te omzeilen- is, dat integratie inhoudt, dat de moslims zich aan onze samenleving aanpassen en niet omgekeerd, zoals jij eigenlijk aangeeft te willen.

Dat geef ik dus helemaal niet aan, en wat jij integratie noemt is assimilatie.

ceriadwen schreef:
Moeten we niet in eerste instantie DAAR wat aan gaan doen?

Ja, en doen we dat door vooral niet toe te staan dat zij in hoofddoek over straat gaan?

cocodee
Master
 Bericht 
Je hebt helemaal gelijk hoor Feitelijk, wij moeten ons maar aanpassen, want het tij valt toch niet meer te keren, eet je ook al Halal? :kniktja:
Van dit bericht zul je ook wel verruckt raken:
Citaat:
Agenten krijgen voortaan halal-lunch

IJSSELDELTA/ZWOLLE - Met het oog op moslims in het korps deelt de politie IJsseland voortaan alleen nog lunchpakketjes uit waar geen varkensvlees in zit. "We willen een divers korps zijn", zo klinkt het.

Aanvankelijk bestonden de halal-pakketjes naast de reguliere lunchpakketten, meldt de Stentor.

Volgens een woordvoerder van de politie 'werkte dat echter niet'. Er zou een tekort zijn aan de halal-variant en bovendien zou de middaghap zonder varkensvlees bij de verkeerde mensen terechtkomen.

"We willen een divers korps zijn, dus hou je rekening met elkaar. Meer politiekorpsen doen dit zo."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2037 ... 2077d4ac18

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Hoe lang zal het nog duren? jaartje of 10?

ceriadwen
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Ja, en doen we dat door vooral niet toe te staan dat zij in hoofddoek over straat gaan?

bijvoorbeeld, NUL toegevoegde waarde in Nederland, dus waarom toestaan?

Feitelijk
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
NUL toegevoegde waarde in Nederland

Er zijn heel wat nederlanders die die waarde wel zien. Ik zie het nut van roken ook niet. Mag nog steeds. Alcohol ook. Zitten echter wel voorwaarden aan, niet binnen in openbare gebouwen en niet als je rijdt bv. Zo kan er ook aan hoofddoeken een voorwaarde worden gesteld. En die discussie probeert men nu te voeren.

ceriadwen schreef:
dus waarom toestaan?

Omdat je het niet wilt verbieden?

bernardo A.
Master
 Bericht 

Feitelijk schreef:
Dat geef ik dus helemaal niet aan, en wat jij integratie noemt is assimilatie.

Je schrijft onzin.
Integratie is voldoende. Moslims kunnen in hun vrije tijd fijn moslim blijven, met al hun achterlijke gebruiken. Maar in hun maatschappelijk functioneren (op school, werk etc) gedragen ze zich als Nederlanders.

Integratie dus.

ceriadwen
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Omdat je het niet wilt verbieden

En als we dat nou een wel willen? Ik zou een hoofddoek verbod in Nederland toejuichen. Heeft nul waarde voor het land sterker nog het begint een grote ergernis te worden voor veel Nederlanders. Inclusief mij.

Ik ben die islam helemaal zat en ik wil daar helemaal niet meer mee geconfronteerd worden
Dat geloof brengt alleen maar ellende.

We moeten maar eens paal en perk gaan stellen aan wat we willen accepteren in Nederland en wat mij betreft is de grens bereikt

Kami
Master
 Bericht 
+1

basjuh1981
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
Ik zou een hoofddoek verbod in Nederland toejuichen. Heeft nul waarde voor het land sterker nog het begint een grote ergernis te worden voor veel Nederlanders.

Een hoofddoekverbod heeft zeker nul waarde, zoals je zelf aangeeft.

ceriadwen schreef:
We moeten maar eens paal en perk gaan stellen aan wat we willen accepteren in Nederland en wat mij betreft is de grens bereikt

Ik vind het ronduit belachelijk dat in een kantine alleen halal-vlees verkocht wordt, omdat het zo'n divers korps is. Dit soort dingen slaan nergens op. Dat halal-vlees aan het assortiment wordt toegevoegd, is prima. Ik hoef het niet te kopen of te eten, als ik dat niet wil.

zadkine
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Ik vind het ronduit belachelijk dat in een kantine alleen halal-vlees verkocht wordt, omdat het zo'n divers korps is. Dit soort dingen slaan nergens op. Dat halal-vlees aan het assortiment wordt toegevoegd, is prima. Ik hoef het niet te kopen of te eten, als ik dat niet wil.

[ijssellandmode]Als er alleen halal vlees is kan ik er niet eens iets te eten krijgen....
Per slot is ook halal niet vegetarisch...Ik wil dus dat alle lunches kosher-hala-l-vegetarisch zijn om zo werkelijk iedereen dezelfde lunch te kunnen verstrekken.[/ijssellandmode]

Tommie
Master
 Bericht 

@Feitelijk, assimilatie is een door links mensen bedacht pejoratief voor integratie (teveel naar de Borg uit Star Trek gekeken).

Integratie bereik je pas als je echt opgaat in het land waar je naar toe gaat, zoals de Nederlanders in Australië bijvoorbeeld.

Feitelijk
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
En als we dat nou een wel willen? I

Dan ga je maar maar een land waar ze die waarden en normen hanteren. Hier in Nederland zijn we tolerant, dat is nou eenmaal de cultuur. Bevalt het je niet dan rot je maar op.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
. Hier in Nederland zijn we tolerant, dat is nou eenmaal de cultuu

Jup. En over een aantal jaren is dat niet meer de cultuur, dan gelden hier de islamitische normen en waarden en iedereen die er wat van zegt is een racist, naz-i, pvv'er of wat dan ook.
Oh wacht dat punt hebben we door de 'tolerante' houding al bereikt

bruintje beer
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Hier in Nederland zijn we tolerant, dat is nou eenmaal de cultuur.
Dan zou ik het ook op prijs stellen als onze medelanders eens wat tolerantie aan de dag leggen, want daar schort het nog wel eens aan.
Of geldt die cultuur alleen voor 'ons'? Dan zouden wij ons wel eens wat meer aan hen aan kunnen passen en wat minder tolerant worden. Kutmoslims! O:)

ceriadwen
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Dan ga je maar maar een land waar ze die waarden en normen hanteren. Hier in Nederland zijn we tolerant, dat is nou eenmaal de cultuur. Bevalt het je niet dan rot je maar op.

Dus ik moet me maar blijven schikken naar een achterlijke cultuur omdat ik een keer uitgetolerant ben? Jij ben niet wijs :D We hebben ze de rechterhand al gegeven, over mijn lijk dat ze me hele rechterarm krijgen. Er zijn gewoon grenzen, en die grens is bereikt.

Daar waar mijn cultuur niet gerespecteerd wordt zie ik niet de noodzaak om maar te blijven geven. Daarnaast is het natuurlijk niet helemaal gezond om te zeggen dat IK dan maar moet verhuizen, dat is op zijn minst nogal vreemd. Het is nog altijd MIJN huis :) En in MIJN huis bepaal IK in hoeverre ik gastvrij ben, om dan maar te zeggen dat ik mijn eigen huis uit moet is werkelijk waar het meest bizarre wat ik in een hele lange tijd gehoord heb.

Eigenlijk zou je je moeten schamen Feitelijk, jij bent namelijk een van die mensen die dit in stand houdt. JIJ bent de oorzaak van al die verdronken vluchtelingen. JIJ bent degene die ervoor zorgt dat mensensmokkelaars bakken met geld verdienen over de rug van mensen die een beter leven zoeken. JIJ, ja JIJ. Ik heb een stukje over je geschreven:

Citaat:
Realiseren al die grachtengordelridders zichzelf wel dat Den Vluchteling hier (de uitzonderingen daargelaten) een leven moeten gaan leven in de bijstand? Altijd met een been in de criminaliteit, want de bijstand is net genoeg om van te leven en net te weinig om van dood te gaan. Den Vluchteling snapt niks van ons financieel systeem en de gruwelijke manier van incasseren als je niet betaalt.
Kom fijn naar Nederland, het land waar je uitgekotst wordt (jaaaa, niet door ons grachtengordelridders, nee door ons niet hoor lieffies) waar je heel je leven gratis geld krijg dat heel, heel duur is! Het land waar je de rest van je leven onderaan de maatschappij mag meebungelen aan een koordje die we steeds strakker om je nek binden, want je moet natuurlijk wel weten dat wij hier hagelslag op brood eten anders ben je niet goed ingeburgerd.....
kom maar hoor, er staat hier een geweldig ellendig, uitzichtloos leven te wachten..... maar IK voel me goed, want ik heet ze allemaal welkom

en nog iets om over na te denken: http://www.ad.nl/home/importeer-niet-de-chaos-en-wetteloosheid-uit-afrika~a1ab109d/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web
Citaat:
Dit dus........... hoe kunnen we?? hoe KUNNEN we het toe blijven staan dat we deze mensen dit aandoen?? Ik schaam me, ik schaam me diep voor het Europees beleid. WIJ houden deze mensonterende omstandigheden in stand door mensen hoop te bieden, hoop op een beter leven terwijl hier het leven behalve minder misdadig, niet beter wordt. Hier wacht ze ook een leven onderin de maatschappij, en daar wil je niet zijn. In de uitkering, altijd een been in de criminaliteit want een uitkering is net genoeg om niet dood aan te gaan en net te weinig om van te leven.
Gisteren gelezen dat statushouders in Den Haag niet blij zijn met zijn achten in een vinexwoning in Ypenburg, ze willen een eigen woning en meer geld....... Dat is ook wat ze beloofd is. Ik snap het heus dat ze graag die belofte ingelost willen zien, ze hebben er een barre tocht voor moeten maken..... maar meer dan dit wordt het niet, we zijn niet eerlijk.
Ik werk in een kantoor dat ik adhoc huur. De actuele huurprijs is 72.000 euro per maand. Kantoor wordt verhuurd aan een nieuwe huurder... er komt een ontmoetingsplaats voor statushouders...magwatkosten!! Waarom kunnen we niet die miljarden die rondgepompt wordt in de asielindustrie gewoonweg inzetten om DAAR de mensen op te vangen, daar de mensen een vak te leren, daar de mensen te ondersteunen... hoeven ze die reis niet te maken, hoeven ze niet hier in deceptie te leven en ook niet teleurgesteld te zijn.
Wij moeten eens leren eerlijk te zijn, het leven is hier niks beter... en het zeker niet waard om een veel te dure levensgevaarlijke overtocht voor te maken. En anders maken we toch een Turkijedeal 2.0 met Libie........... HELEMAAL gestoord.
Het moet stoppen, en niet voor ons hoor, weg met ons....... maar voor hun, zij verdienen beter!

Door altijd maar tolerant te zijn houden we deze sjit in stand. Het wordt tijd dat we daar verandering in brengen en ons huis weer schoonmaken en dan kunnen we kijken of we weer mensen op kunnen vangen, maar eerst moeten nou die riolen een keer goed doorgespoten worden

bernardo A.
Master
 Bericht 

Feitelijk schreef:
Hier in Nederland zijn we tolerant, dat is nou eenmaal de cultuur.

Tolerant zijn kent natuurlijk ook wel zijn grenzen. Onze cultuur blijft leidend. Binnen die cultuur is er ruimte voor een eigen inbreng.

Feitelijk schreef:

Als je die tolerantie in deze imbeciele context plaatst, waarin de oorspronkelijke bewoners zich maar hebben de schikken naar de wensen van (doorgaans onsuccesvolle) nieuwkomers en hun achterlijke gebruiken, ben je echt de weg kwijt.

Feitelijk
Master
 Bericht 
bernardo A. schreef:
imbeciele context

You invaded Poland!

Pagina 3 van 4 [ 175 berichten ]