» Openbaar » Media » Politie   

Pagina 1 van 4  [ 165 berichten ]
basjuh1981
Master
 Bericht 
AD.nl schreef:
De Amsterdamse politietop overweegt een hoofddoekje toe te staan als onderdeel van het politie-uniform. Zo hoopt de eenheidsleiding meer allochtone agenten te werven.

Nu mogen dienders in Nederland geen geloofsuitingen – zoals een hoofddoekje, keppeltje of kruisje – dragen. De Amsterdamse eenheidsleiding denkt erover na om dat verbod in de hoofdstad van tafel te vegen.

,,We hebben het erover”, bevestigt de Amsterdamse politiechef Pieter-Jaap Aalbersberg in een interview bij de AD Misdaadmeter, die morgen verschijnt. ,,Stel dat het niet lukt om voldoende agenten met een migratieachtergrond te werven, dan is dat een maatregel die effect kan hebben.”

Aalbersberg wil dat de helft van de nieuwe agenten in Amsterdam van allochtone afkomst is. Op dit moment heeft 52 procent van de Amsterdammers een niet-Nederlandse achtergrond, bij het korps is dat 18 procent. ,,Amsterdam verandert qua samenstelling”, zegt Aalbersberg. ,,Ik vind dat het een onderwerp van debat moet zijn. Dat moet je niet alleen zelf vinden, daar moet je ook de burgers bij betrekken.”

'Normaal in Angelsaksische landen'
In andere landen is het volstrekt normaal dat agenten een hoofddoekje dragen, zegt de politiechef. ,,Er is een groot verschil tussen de Angelsaksische landen en de andere Europese landen. In landen als Amerika, Canada, Engeland, Australië, Ierland en Singapore kennen ze al verschillende vormen. Maar als je kijkt naar Frankrijk, Duitsland, Nederland en Scandinavische landen nog niet.”

In 2011 introduceerde het kabinet-Rutte I een gedragscode waarin werd vastgelegd dat ‘het dragen van religieuze symbolen niet strookt met de neutraliteit van de politie’. VVD en CDA, die destijds een kabinet vormden met gedoogsteun van de PVV, hadden in het regeerakkoord al vastgelegd dat een hoofddoek bij de politie verboden zou worden.

Adviseur Fatima Elatik
Politiechef Aalbersberg laat zich adviseren door voormalig PvdA-politica Fatima Elatik, die zelf ook een hoofddoekje draagt. Sinds anderhalf jaar wordt zij door de Amsterdamse politietop ingehuurd als directeur diversiteit.
,,Ze kan haarfijn uitleggen waar de echte spanning zit’’, zegt Aalbersberg. ,,Bij het selecteren van personeel denken we vaak te veel langs standaardpatronen. We vissen te veel in onze eigen vijver. Fatima houdt mij scherp.”

Politiebond: 'Benadruk verschil toch niet zo'
Politiebond ANPV reageert kritisch. ,,Met dit voorstel slaat de Amsterdamse politietop door”, zegt voorzitter Geert Priem. ,,We leven hier met z’n allen in Nederland, benadruk dat verschil tussen autochtonen en allochtonen toch niet zo. Allochtone agenten die ik spreek hebben er namelijk last van. Zij willen niet voorgetrokken worden op basis van hun achtergrond."

Dit is natuurlijk een belachelijk plan van de Amsterdamse politietop. We hebben in NL een scheiding van kerk en staat.

Fatima Elatik dat was toch die staddeelvoorzitser die enorm veel geld over balk heeft gegooid?

Kwibus
Master
 Bericht 
Elke uiting van geloofsovertuiging zou niet zichtbaar mogen zijn wanneer er een beroep wordt uitgeoefend in de publieke sfeer. Punt.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Sharia-politie? Gaat de goede kant op zo..
Die Aalbersberg is al net zo :loco: als een heleboel van die andere politiehotemetoten. Alleen Erik Akerboom lijkt me nog enigszins normaal.

Ik wens in ieder geval niet mee te werken als een agente met hoofddoekje iets van mij moet :nothanks:

basjuh1981
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
Alleen Erik Akerboom lijkt me nog enigszins normaal.

Hij gaat ook bij Opsporing Verzocht in het belpanel zitten :thumb:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
bruintje beer schreef:
Ik wens in ieder geval niet mee te werken als een agente met hoofddoekje iets van mij moet :nothanks:

+ heel veel.

Kwibus
Master
 Bericht 
Nou, als ze er niet slecht uit ziet en seks met me wil , wil ik wel even met haar knuppelen hoor O:)

basjuh1981
Master
 Bericht 
Heb je gelijk een doekje om leuning aan af te vegen :[

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
als ze er niet slecht uit ziet

basjuh1981 schreef:
hoofddoek

Kenji
Master
 Bericht 
Mij valt wel op dat bijvoorbeeld kassières bij de supermarkt met hoofddoek vriendelijker zijn dan de autochtone meiden.Ook toen ik in het ziekenhuis lag, waren er 2 verpleegsters met hoofddoek. Onwijs toffe meiden.
Daarbij zijn deze dames met hoofddoek dusdanig modern dat ze werken, iets wat de strengere Moslims niet toestaan/mogen.

Let wel, bij een beroep als agent vind ik het niet kunnen (bewegingsvrijheid, kans op verwurging ermee tijdens een vechtpartij e.d), maar over het algemeen heb ik geen probleem met hoofddoeken (al dit soort vormen van geloofsuitingen overigens). Moeten ze zelf weten.

Sommigen hier wens ik succes, mocht het er wel door komen. Vooral niet meewerken, dat gaat echt in je voordeel werken :roflol: :fp:

bruintje beer
Master
 Bericht 
Niet meewerken is onderdeel van mijn geloof. Mag toch O:)

Aanhanger
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
Niet meewerken is onderdeel van mijn geloof. Mag toch

Je bent een protestant?

Pita
Master
 Bericht 

Nee, hij is protesteerder !

A4
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Fatima Elatik dat was toch die staddeelvoorzitser die enorm veel geld over balk heeft gegooid?

Yep.
http://www.carelbrendel.nl/2011/05/21/a ... ma-elatik/

Superkoe
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:

Ik vrees dat die allochtonen uit de zelfde cultuur er evenzo over denken.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Superkoe schreef:

Kan nog best lachen worden, Fatima met de hoofddoek die zo'n knulletje met tasje tegen de vloer werkt, als wraak dat ze nooit wat mogen :lol:

bruintje beer
Master
 Bericht 
Superkoe schreef:
Dat denk ik ook, maar dan uit een andere overweging :[

Kami
Master
 Bericht 
Wat is de volgende stap ? Djelaballa in politiekleuren ?
Allochtone agent in een politiejurk met een baard van een meter ?

Ducantoni
Master
 Bericht 
Nee hoor, de volgende stap is de daadwerkelijke invoering van de sharia.

Bussloo
Master
 Bericht 
Kenji schreef:
Let wel, bij een beroep als agent vind ik het niet kunnen (bewegingsvrijheid, kans op verwurging ermee tijdens een vechtpartij e.d),

Daar heb je een punt.

In het ziekenhuis vind ik het geen probleem. Het is niet zo lang geleden dat we dit ook heel normaal vonden:
Afbeelding

In de supermarkt en bij de slager vind ik het nog eens hygiënischer. Geen haren over je boodschappen, etc.

WimLex
Master
 Bericht 
Kami schreef:
Allochtone agent in een politiejurk met een baard van een meter ?

en ondertussen worden sinterklaas en zwarte piet in de ban gedaan :loco:

Spook
Master
 Bericht 
Boe. Het woord 'allochtoon' is grievend. We hebben met z'n allen afgesproken dat het om een persoon met migratieachtergrond gaat. En nu gebruikt een politievoorzitter alsnog die term.

Kami
Master
 Bericht 
Goede reden om af te treden.

basjuh1981
Master
 Bericht 
AD.nl schreef:
Dit is de vrouw achter het hoofddoekjesplan bij de politie

Profiel | Voormalig PvdA-politica Fatima Elatik (43) is de drijvende kracht achter het idee van de Amsterdamse politie om hoofddoekjes weer toe te staan bij agenten. De eenheidsleiding huurt haar, voor 12.000 euro per maand, in als directeur diversiteit. Elatik is niet onomstreden.

De voormalig stadsdeelvoorzitter in Amsterdam startte in augustus 2015 bij de politie in de functie van directeur diversiteit. Ze werd binnengehaald door de huidige Amsterdamse politiechef Pieter-Jaap Aalbersberg. Omdat er geen vacature binnen de eenheidsleiding was, huurt de politie haar sindsdien in als externe kracht.

Elatik, die zelf een hoofddoekje draagt, is de belangrijkste adviseur van Aalbersberg als het gaat om diversiteit. Vandaag werd bekend dat de politietop in Amsterdam overweegt om het hoofddoekje onderdeel te laten worden van het politie-uniform, om zo meer allochtone agenten te werven.

'Ruim binnen de norm'
Een politiewoordvoerder bevestigt dat het maandtarief van Elatik 12.000 euro per maand is, exclusief btw. Haar contract werd afgelopen 1 januari verlengd tot 30 juni 2017. Volgens de woordvoerder is het loon ‘ruim binnen de norm’. Binnen de overheid geldt dat het uurtarief van een externe niet hoger mag zijn dan 225 euro per uur. Elatik – die 40 uur per week werkt – zit daar ruim onder.

In 2014 nam Elatik afscheid van de Amsterdamse politiek. Ze was achtereenvolgens raadslid, stadsdeelwethouder en stadsdeelvoorzitter namens de PvdA. Als bestuurder raakte ze in opspraak door financiële problemen rond een muziekcentrum. Ook kwam ze onder vuur te liggen na de huur van een luxe zeiljacht tijdens Sail en de declaratie van een taxirit van 450 euro.

Elatik laat weten dat ze niet wil reageren op de hoogte van haar huidige loon en de werkzaamheden die ze momenteel verricht voor de politie in Amsterdam.

'Fatima houdt mij scherp'
,,Zij is de punaise in mijn bedrijf”, zegt politiechef Aalbersberg over Elatik. ,,Ze kan haarfijn uitleggen waar de echte spanning zit. Dat is ook vervelend, want het doet pijn als je op een punaise gaat zitten. Bij het selecteren van personeel denken we vaak te veel langs standaardpatronen. We vissen te veel in onze eigen vijver. Fatima houdt mij scherp.”

In haar tijd als PvdA-politica sprak Elatik zich uit voor het dragen van een hoofddoek door overheidsambtenaren. ,,De gemiddelde burger zal het worst wezen of de mevrouw achter de balie een hoofddoekje draagt, of een uitgegroeide blonde spoeling heeft”, zei ze in 2004 in een interview in Het Parool. ,,En het argument dat een overheidsdienaar neutraliteit moet uitstralen, is al helemaal onzin. Dan mag je dus wel achter de balie zitten met rechts-extremistische ideeën, maar niet met een hoofddoekje. Die neutraliteit, dat is maar schijn.”

Elatik werd landelijk bekend toen ze de discussie aanging met Theo van Gogh, toen die in zijn columns tekeer ging tegen moslims en Marokkanen. Dat kwam haar na de moord op Van Gogh op een stroom bedreigingen te staan. Ze kreeg daarna een tijd lang beveiliging.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Een politiewoordvoerder bevestigt dat het maandtarief van Elatik 12.000 euro per maand is, exclusief btw. Haar contract werd afgelopen 1 januari verlengd tot 30 juni 2017. Volgens de woordvoerder is het loon ‘ruim binnen de norm’.

Prototype van een PvdA-zakkenvulster.

basjuh1981 schreef:
,,Zij is de punaise in mijn bedrijf”, zegt politiechef Aalbersberg over Elatik. ,,Ze kan haarfijn uitleggen waar de echte spanning zit. Dat is ook vervelend, want het doet pijn als je op een punaise gaat zitten.

Wat een motivatie. :loco: :loco:
Voor € 12.000 per maand wil ik hem ook wel behouden voor de punaise.

033er
Pro
 Bericht 

Voor 12.000 euro per maand lever ik de punaises zelfs gratis.

djee
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Prototype van een PvdA-zakkenvulster.

Of het nou pvda,vvd,d66,cda whatever is, ik vind het meest schrijnende dat:

basjuh1981 schreef:
Als bestuurder raakte ze in opspraak door financiële problemen rond een muziekcentrum. Ook kwam ze onder vuur te liggen na de huur van een luxe zeiljacht tijdens Sail en de declaratie van een taxirit van 450 euro.

en ze vervolgens een andere overheidsjob krijgt (voor een meer dan redelijk salaris), eerste de boel oplichten en dan weggepromoveerd worden :loco:

Pita
Master
 Bericht 

Mag ik dan ook een hoofddoekje dragen ?

bruintje beer
Master
 Bericht 
Kami schreef:
Goede reden om af te treden.
Rijmpje van de dag :thumb:

Marten320TD
Master
 Bericht 
Steeds meer verwordt "multicul" tot buigen voor moslims.
Voor een geloof dat, letterlijk vertaald onderwerping betekent.

Plus: is die hoofddoek eigenlijk geen middel van onderdrukking? "MANNEN zijn hitsig, vallen vrouwen lastig...... dus moeten VROUWEN zich maar minder "uitdagend" kleden" volgens de koran, diens krijgsprofeet en zijn mannenbroeders.. "Vreemd" genoeg wekt deze "oplossing" wel hoon op als blanke guurrechtse hetero-mannen zich zo uiten :huh: Voor islamieten is het "cultuur" die minstens gelijkwaardig is aan de onze ÉN respect opeis.. eh.. verdient.

Denken ze nu echt dat die mohammedaanse straatschoffies zich iets van zoiets laags als een vrouw zullen aantrekken? Dat doen ze niet bij NLse vrouwen, en misschien al helemaal niet bij "overlopende zusters". Of heel misschien wel. Maar... is dat dan géén discriminatie? Alleen luisteren naar geloofsgenoten? Of wacht... discriminatie is een white privilege :fp:

Dat een mede-moslima in onderzoeken, verhoringen, ondervragingen of het opnemen van slachtoffer / getuigenverklaringen misschien meer informatie los kan krijgen bij geloofsgenoten omdat zij wél weet om te gaan met culturele gevoeligheden en/of non-verbale informatie... ok... dat is een pré. Maar moet dat persé met hoofddoek??

En hoe zou het zijn om als NLse meid aangifte te doen vanwege seksuele intimidatie? Hoe reageert een ingepakte moslima-agente op een zeer schaars geklede NLse / Surinaamse?
En hoe voelt dat schaars geklede slachtoffer zich?

Plus het nu al spelende probleem dat moslim-agenten (m/v) hebben, dat zij door hun eigen groep als verraders worden gezien, of van hen wordt verwacht dat zij hun familieleden wel zullen matsen/ waarschuwen als zij zich weer eens misdragen. Die kans is statistisch groot: grote families met hogere percentages boefjes.

De ECHTE oplossing is natuurlijk dat onze cultuurverrijkers zich aanpassen aan NL, integreren en assimileren. Maar dat zal wel weer een hele rare gedachte zijn.

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Elke uiting van geloofsovertuiging zou niet zichtbaar mogen zijn wanneer er een beroep wordt uitgeoefend in de publieke sfeer.

Iets te simpel gedacht. Het dragen van een hoofddoekje is geen uiting van een geloofsovertuiging, maar gedraging naar een overtuiging. Het dragen van een kettinkje oid met een kruisje is wel een uiting van een geloofsovertuiging, het dragen van een keppeltje weer niet.

bruintje beer schreef:

Ik soms ook niet, maar dat heeft niets met het hoofddoekje te maken. Eigenlijk is het te gek voor woorden dat vrouwen, met of zonder hoofddoekje, iets denken te mogen zeggen. Maar of het verstandig is om niet mee te werken is een tweede.

frankram
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:

Je kunt wel meteen de discriminatie-kaart trekken. :kniktja: :kniktja: :kniktja:
Ze moest jou hebben omdat je geen moslim bent. :kniktja: :kniktja: :kniktja:

bert65
Master
 Bericht 
Hier wordt maar weer aangetoond dat bij de sollicitatie niet gekeken wordt naar capaciteit maar naar herkomst of uiting.

jack19
Master
 Bericht 
Ze zitten met de handen in het haar. We hebben te weinig moslim(a) dienders, we hebben ze met man en macht nodig maar ze solliciteren niet, mede doordat ze hun hoofddoek njet mogen dragen... Hoe gaan ze het oplossen ......

Kwibus
Master
 Bericht 
WNS2.0D schreef:
Iets te simpel gedacht. Het dragen van een hoofddoekje is geen uiting van een geloofsovertuiging, maar gedraging naar een overtuiging. Het dragen van een kettinkje oid met een kruisje is wel een uiting van een geloofsovertuiging, het dragen van een keppeltje weer niet.
Gewoon allemaal verbieden. Geen hoofddoek, geen keppel, geen zichtbaar kruisje aan een ketting. Gewoon niets.

R
Master
 Bericht 
Benieuwd hoeveel druk uit eigen gelederen om geen politieagent te worden.

bert65
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Ze zitten met de handen in het haar. We hebben te weinig moslim(a) dienders, we hebben ze met man en macht nodig maar ze solliciteren niet, mede doordat ze hun hoofddoek njet mogen dragen... Hoe gaan ze het oplossen ......

Als ze zo graag iets op hun hoofd willen, kunnen ze toch solliciteren? Bij de politie krijg je toch een baseballpetje?

Spook
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
We hebben te weinig moslim(a) dienders

Je hoort er überhaupt geen quotum voor te hebben. Het probleem zit bij bepaalde groepen burgers die zich alleen wat aantrekken van een agent als ie een afspiegeling is van zichzelf. Dan heb je al verloren.

Spook
Master
 Bericht 
lol. zo slecht.

Afbeelding

EddyHH
Master
 Bericht 
:lol:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
We hebben in NL een scheiding van kerk en staat.

En dat houdt dus niet in dat agenten geen hoofddoekjes mogen dragen.

Feitelijk
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Ze zitten met de handen in het haar. We hebben te weinig moslim(a) dienders

Zo kreeg ik de vacaturesite voir de politie onder ogen. 1 WO vacature. Één!
Doirsnede van de maarschappij geldt blijkbaar alleen voor kleurtjes?

Tweebel
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:

Ik heb het idee dat het ze meer gaat om een representatieve doorsnede van het criminele deel van de maatschappij. Dan heb je dus wat maghreb tuig nodig met een VVD-er aan het hoofd.

R
Master
 Bericht 
R schreef:
Benieuwd hoeveel druk uit eigen gelederen om geen politieagent te worden.

Dat doen wij normale mensen niet en dus zullen zij dat ook niet doen, toch?

Kwalificatie K\A\N\S\L\O\O\S in ons ooit mooie maatschappij.

AD.nl schreef:
Rotterdamse agenten met Turkse achtergrond bedreigd

De mislukte coup in Turkije heeft 87 meldingen van discriminatie en 134 aangiftes opgeleverd. Dat maakte de gemeente Rotterdam vandaag bekend.
Marjolein Kooyman 18-05-17, 22:35

Bij de politie kwamen sinds de mislukte couppoging in Turkije 134 aangiften uit Rotterdam binnen. Vorig jaar werd er een speciaal politieteam in de Maasstad opgericht om de gespannen situatie in de stad in het oog te houden. De Turkse gemeenschap in Rotterdam telt bijna 50.000 zielen.

,,Het team heeft onderzoek gedaan naar de vele aangiftes die zijn binnengekomen na de couppoging’’, schrijft burgemeester Ahmed Aboutaleb op schriftelijke vragen van Leefbaar Rotterdam. ,,Dit team heeft de aangiftes in behandeling.’’

Inmiddels zijn 28 verdachten aangehouden, maar meer aanhoudingen worden niet uitgesloten. Ook stelt Aboutaleb dat enkele Rotterdamse agenten van Turkse afkomst last hebben van bedreiging en intimidatie rond de Turkse spanningen. ,,Zij worden ondersteund door hun leidinggevenden.’’
Kaya

Ook individuele aanhangers van Gülen werden geïntimideerd, uitgesloten en bedreigd

Agenten die betrokken zijn geweest bij het incident naar aanleiding van het bezoek van de Turkse minister Kaya van familiezaken aan Rotterdam hebben intensieve nazorg gehad.

De spanningen in Rotterdam leidden overigens niet alleen tot tientallen aangiftes, ook bij verschillende discriminatiebureaus stroomden de meldingen binnen.

In totaal werden vorig jaar 87 meldingen in de regio Rotterdam gedaan over discriminatie naar aanleiding van spanningen na de mislukte coup in Turkije. Dat meldt anti-discriminatiebureau Rader. Vooral Turks-Nederlandse organisaties gelieerd aan de Gülen-beweging in Rotterdam waren het doelwit van bedreigingen en vernielingen, stelt Radar. ,,Ook individuele aanhangers van Gülen werden geïntimideerd, uitgesloten en bedreigd.’’ Zo zag CDA-raadslid Turan Yazir zich na bedreigingen genoodzaakt zijn raadswerk tijdelijk neer te leggen.
Stijging

Het aantal meldingen van discriminatie steeg vorig jaar in de regio Rotterdam met 14 procent. Deze stijging komt volledig op naam van meldingen na incidenten binnen de Turkse gemeenschap.

Nergens anders vonden in Nederland, na de mislukte couppoging in Turkije, zoveel incidenten plaats, constateert Radar.

Ducantoni
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
De gemiddelde burger zal het worst wezen of de mevrouw achter de balie een hoofddoekje draagt, of een uitgegroeide blonde spoeling heeft”

Niet? Ik vind het al vervelend als ik naar de "lichaamsversieringen" van iemand achter een kassa of een balie moet kijken of die buschauffeur die met opgestroopte mouw dat wat er op zijn arm aangebracht is zo nodig aan al zijn instappende passagiers moet laten zien jeugdtrauma omdat er geen kledingvoorschrift was of hij zich er niet aan hield.

bruintje beer
Master
 Bericht 
nu.nl schreef:
Minister Blok is tegen hoofddoek voor agenten

Minister Stef Blok (Veiligheid en Justitie) is tegen hoofddoekjes bij de politie. Geloofsuitingen zijn niet te combineren met het politie-uniform. Een uniform straalt neutraliteit en uniformiteit uit, zo stelt hij.
Blok reageerde donderdag op de overweging van de Amsterdamse politieleiding om een hoofddoekje toe te staan voor islamitische agenten. De minister vindt dat de politieambtenaar in het belang van zijn gezag en zijn eigen veiligheid een neutrale houding dient uit te stralen.

Hij wijst op een gedragscode uit 2011 die ''zichtbare uitingen'' van onder andere levensovertuiging en religie niet toestaat. Deze code is vastgesteld na adviezen van politiechefs, korpsbeheerders, korpschefs en vakbonden. ''Dat is het geldende en wat mij betreft ook gewenste beleid'', aldus Blok.

Ook in de Tweede Kamer is er verzet tegen het plan. Onder meer VVD, CDA en PVV keren zich ertegen.

Allochtonen
Politiechef Pieter-Jaap Aalbersberg zegt donderdag in het AD te overwegen een hoofddoekje toe te staan voor agenten om op die manier meer allochtone agenten in het korps te krijgen.

"Stel dat het niet lukt om voldoende agenten met een migratieachtergrond te werven, dan is dat een maatregel die effect kan hebben", zegt hij.

Ook in de Amsterdamse politiek was er kritiek op het voornemen.

Kami
Master
 Bericht 
Marten320TD schreef:
De ECHTE oplossing is natuurlijk dat onze cultuurverrijkers zich aanpassen aan NL, integreren en assimileren. Maar dat zal wel weer een hele rare gedachte zijn.

Geen rare gedachte, eerder een wens van vele in dit land. Zou een eis moeten zijn.

zadkine
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Zo kreeg ik de vacaturesite voir de politie onder ogen. 1 WO vacature. Één!

Geen wonder dat ze altijd achter de feiten aanlopen met IT gerelateerde misdaad. Gewoon geen brains bij de politie aanwezig.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
En dat houdt dus niet in dat agenten geen hoofddoekjes mogen dragen.

En waarom niet? Politie is onderdeel van van de overheid, dus de staat.

Karbargenbok
Master
 Bericht 
Dus dat mens van Elatik is thans de Raspoetin van de Amsterdamse politie voor een vorstelijk salaris. Eigenlijk zou het me niet eens moeten verbazen.

En nee, geen hoofddoekjes bij de popo svp.

Pagina 1 van 4 [ 165 berichten ]