» Openbaar » Media » Politie   

Pagina 1 van 1  [ 15 berichten ]
no justice
Master
 Bericht 
at5 schreef:
Bewoonster woedend op verkeersregelaars die tegen haar huis plassen

Een bewoonster van de Archimedesweg heeft overlast van de verkeersregelaars die sinds kort bij haar in de straat staan. Ze plassen namelijk tegen haar huis aan.

In eerste instantie was Petra Schaap blij. De spoorbrug bij haar huis stond volgens haar al veertig jaar te verloederen en wordt nu eindelijk opgeknapt. De eerste onaangename verrassing was dat de werkzaamheden ook 's nachts plaatsvinden en het nodige lawaai veroorzaken. 'Er werden slijptollen gebruikt waardoor de hele buurt 's nachts wakker is', zegt ze. Helemaal vervelend is dat haar huis in de nachtelijk uren als toilet dient.

Lees ook: Woonbootbewoner wint strijd tegen stinkende plaskrul

Schaap heeft een verkeersregelaar twee keer op camera betrapt. Afgelopen weekend liepen ze rustig naar haar huis toe, deden hun gulp open en urineerden tegen een van de ram van Schaap. Ze vermoedt dat het niet tot deze twee 'toiletbezoeken' beperkt is gebleven.

Ook zouden verkeersregelaars gebruik maken van het bankje voor haar huis en daar bijvoorbeeld een sigaretje opsteken. Schaap wil graag de opdrachtgevers van de verkeersregelaars aanspreken op het wildplassen, maar kan moeilijk achterhalen of dat de gemeente of ProRail is. Daarom besluit zij nu de beelden te verspreiden in de hoop dat de juiste instantie haar excuses komt aanbieden.

Video bij de bron.

Is het nou zo moeilijk (lees kost het zoveel geld) om een dixie neer te plempen?

viffer
Master
 Bericht 
Dat lijkt mij hier te zijn

Streetview link

Wel een beetje een keuze om daar te gaan staan plassen, schuin aan de overzijde zouden ze tegen/in de bosjes kunnen plassen.

Edit, de streetview wil niet lekker de juiste plaats pakken, het is volgens mij iets naar links.

Oldskool
Master
 Bericht 
Daar ben je lekker mee dan! :boos:

no justice schreef:
Is het nou zo moeilijk (lees kost het zoveel geld) om een dixie neer te plempen?

Nee hoor, voor €25 per week heb je al zo'n ding staan (en dan is dit nog maar het eerste beste Google resultaat zonder kortingen die een aannemer misschien nog wel kan bedingen als grootverbruiker): https://www.groenendaalverhuur.nl/dixie-huren-verhuur/

Spook
Master
 Bericht 
Emmer water uit het raam erboven gooien?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Spook schreef:
Emmer water uit het raam erboven gooien?

Water?
Verhaal van mijn vader was dat belletjetrekkers met de inhoud van de pispot werden bekogeld.

Spook
Master
 Bericht 
Je vader had moeten investeren in sanitair. Ik bewaar geen pot stinkende pis in huis.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Mijn vader was de belletjestrekker.
Pispot was wel comfortabeler dan midden in de nacht naar buiten moeten natuurlijk.

ceriadwen
Master
 Bericht 
wat een volk ook............. als je echt niks meer kan, dan kan je altijd nog verkeersregelaar worden...

bert65
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
wat een volk ook............. als je echt niks meer kan, dan kan je altijd nog verkeersregelaar worden...

Klopt en het ergste is nog dat de opleiding vergoed wordt door het UWV.

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
ceriadwen schreef:

:boos: :boos: :boos:
er zijn ook mensen die er wel voor gekozen hebben omdat ze het vak (ja dat is het gewoon) wel interesseert

alleen jammer dat dit soort kl@@thommels het verpesten voor de hele beroepsgroep

no justice schreef:

zou mijn niets verbazen dat die gewoon op project aanwezig zijn.
over het algemeen zijn alle spoorwerkzaamheden goed geregeld met alles, dus ook dixies

djee
Master
 Bericht 
Oldskool schreef:
Nee hoor, voor €25 per week

Je vergeet gemakshalve even de minimale huurtermijn en transportkosten :thumb:

bruintje beer
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Mijn vader was de belletjestrekker.
:roflol:

wildplasser
Pro
 Bericht 
Schrikdraadje langs de muur werkt echt wel.

Pita
Master
 Bericht 

Ik zie ze bij een wielerronde of 1/2 marathonloop van maximaal 3 uur echt geen 40 dixie's weg zetten !

Schoenzool
Master
 Bericht 
Niet netjes. Zeker niet als er bosjes in de buurt zijn. En ik mag toch hopen een dixie ..... zou toch verplicht bij werkzaamheden moeten zijn zou je zeggen

Pagina 1 van 1 [ 15 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: fabianapd en 2 gasten