» Openbaar » Media » Politie   

Pagina 1 van 1  [ 14 berichten ]
Ducantoni
Master
 Bericht 
nhnieuws.nl schreef:
ZAANDAM - De politie heeft gisteren een 41-jarige man aangehouden, nadat hij het wel heel bont gemaakt had. Onder andere door een agent te bespugen.
Agenten zagen gisteren rond 02.00 uur 's ochtends een auto over de Westzijde in Zaandam rijden zonder verlichting. Bovendien reed hij een weg in waar hij niet mocht rijden en parkeerde hij zijn auto verkeerd.
Toen de Zaandammer - die een walm van alcohol om zich heen had hangen - hierop werd aangesproken, werd hij boos en ontkende hij iets fout te hebben gedaan. Omdat hij weigerde mee te werken werd hij aangehouden, waarop hij de agenten uitschold en naar een van hen spuugde.
Op het bureau bleek de dronkenlap vaker onder invloed te rijden. Bovendien was zijn rijbewijs al eerder ongeldig verklaard. 

boersma
Master
 Bericht 
Gelijk een klap op zijn bek geven als hij spuugt. Eigenlijk meteen een kous over de kop bij aanhouding, kunnen ze ook niet spugen.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Gelukkig zonder andere in puin te rijden van de weg gehaald

R
Master
 Bericht 
Politie was gelukkig niet dronken. Marokkaan wel.

yj24tp
Pro
 Bericht 

boersma schreef:
Gelijk een klap op zijn bek geven als hij spuugt. Eigenlijk meteen een kous over de kop bij aanhouding, kunnen ze ook niet spugen.

Dat ze zo'n kous niet bij al dat gajes gelijk over de kop gooien snap ik niet. Daar zijn ze tenslotte aan gewend als ze weer iets of iemand overvallen O:) :x

En wat mij betreft mogen ze hier vrijwillig verplichte euthanasie op toepassen, misselijke honden met die spuug trekjes :boos:

A4
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Gelijk een klap op zijn bek geven als hij spuugt.

Idd. Wat een minne hond ben je dan.

Kenji
Master
 Bericht 
Spugen is toch helemaal het ding van bepaalde culturen?

Elwood
Master
 Bericht 
Eerste spuugbeurt spuug....daarna tandjes en bloed. Goor volk.

boersma
Master
 Bericht 
Klopt sommigen bijten eerst hun lip stuk en dan spugen.
Reken maar dat die klappen krijgen.

jack19
Master
 Bericht 

Spuugkapje om en door:)
Mooie verhalen over stompen etc... Stoer, je verdachte die in de boeien zit een stomp verkopen. Leuk vik onderzoek.

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Stoer, je verdachte die in de boeien zit een stomp verkopen. Leuk vik onderzoek.
Er zat een veter los en hij struikelde O:)

ceriadwen
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Mooie verhalen over stompen etc... Stoer, je verdachte die in de boeien zit een stomp verkopen. Leuk vik onderzoek.

Ik zal je een mooi verhaal vertellen over hoe het vroegah bij de politie ging :)

Ik heb van mijn 15de tot mijn 28 ste in de Marathon in Den Haag gewerkt (ben nu 48), dat was een serieuze discotheek :) Regelmatig natuurlijk hommeles, maar toen der tijd mocht je als horeca ondernemer je zaak nog beschermen en werd een paar draaien om de oren zonder pardon geaccepteerd door agenten.

Een avond waren er (jawel marokkaantjes, toen al, ja toen al) 3 jochies aan het inbreken op het parkeerterrein zo een half uurtje voor sluit. Portiers erop af, en die komen tien minuten later met die drie marokkaantjes echt letterlijk aan het oortje :D terug de zaak in. Knullen in het portiershok gepropt (hoorde er een over de muziek uit gillen!) tot de zaak leeg was en alle gasten vertrokken. De grote baas ging de politie bellen voor dat "heterdaadje" en de politie zei. OK, Over een HALF UURTJE zijn we bij je. Dat betekende dat ze een half uurtje "ons" zouden zijn.

Wij een hele grote kring gemaakt, die jochies in het midden en toen gingen we maar overgooien met ze, een lol dat we hadden joh!! Zij wat minder, dat wel :D Naja goed op een gegeven moment twee wagens en 4 agenten. Een ging dan altijd mee naar boven naar kantoor waar Frans de boel een beetje uitlegde en de andere drie namen de (nog ongeschonden en zeer opgeluchte) jochies mee. Een jochie werd begeleid door een vrouwelijke agente en dat zinde hem blijkbaar niet zo, althans hij was niet echt vriendelijk tegen haar :D ze loopt achter hem en heeft hem bij zijn boeien vast, loopt langs de deurpost en geeft net effe dat hoofd een duwtje tegen de deurpost, gevolgd door een smoel houwe, en doorlopen pisvlek :D :D

De avond daarop is familie verhaal komen halen, en is de straat echt even schoongeveegd........... toen was er wel fysieke schade aan de "tegenpartij" maar daar hebben nooit sancties op gestaan. Frans is er ook mee gestopt toen hij 20 jaar geleden een veroordeling kreeg voor mishandeling met de mededeling dat als hij zijn tent niet schoon en veilig mocht houden zoals hij dat wil (en het was een begrip in Den Haag, echt heus) dat hij dan zijn gasten niet veilig kon houden en dan stopte hij ermee........ zo geschiedde.

Snap je, dat ik iets moeite heb met de andere manier van werken van de politie, want laten we eerlijk zijn......... die jochies weten dit als volwassen mannen nog steeds, en ook al is die tent nu gesloopt, ze komen nog steeds niet in de buurt........

boersma
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Stoer, je verdachte die in de boeien zit een stomp verkopen. Leuk vik onderzoek.

Stomp of klap is nog wel verschil.
En de boeien bedenk jij er nu bij.

Exceln00b
Pro
 Bericht 

boersma schreef:
Klopt sommigen bijten eerst hun lip stuk en dan spugen.
Reken maar dat die klappen krijgen.

Hufters, geen andere woorden voor. Stel je even voor dat de verdachte écht wat heeft :-?

jack19 schreef:

Acht mij lichtelijk fascistisch, maar als je verdomme je lip kapot bijt terwijl je weet dat je HIV positief bent oid, en je spuugt dat op iemand, mag je van mij een nekschot en public hebben. Spugen, je leert maar respect hebben voor de popo's middels een stoot. De politie heeft wat mij betreft jarenlang een charismatisch probleem gehad. Ik vergat nooit hoe ik van vakantie kwam waar politieagenten met zonnebrillen en petten op je aanstaarden zonder emotie. Dat als je ze net een seconde te raar aan zou kijken, je al gezeik zou hebben. Kwam je terug in NL, stond er een paard gehesen in dat oude lichtblauwe uniform :roflol:

Tegenwoordig, veel beter. Een meer militaire uitstraling, en die vermeende paarden zie ik nauwelijks meer. Dat zijn vast allemaal boa's geworden :lol:

Pagina 1 van 1 [ 14 berichten ]